Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Riel verdeeld zijn.

1. Zeer goed en lekker. De onderkant van de tafels kleven een beetje maar voor de rest zeer goed.

2. Lang van tevoren high tea gereserveerd voor een babyshower voor 11 personen. Bij aankomst was niks te zien van waar we zouden moeten zitten dus maar gevraagd. Binnen of buiten was de vraag toen, nou doe maar binnen. Wij beetje versieren zaten toch gewoon in het restaurant en ondertussen werd de tafel niet gedekt ofzo maar bleek al wel dat we niet allemaal aan die tafel paste. Tafel werd eindelijk gedekt bleken alle kopjes en glazen nog vies met vooral thee aanslag. Vriendelijk om nog een tafel gevraagd, "zal zo eens kijken" was het antwoord. Tweede x gevraagd voor nog een tafel en gezegd dat de kopjes vies waren," ja we gaan zo kijken". Toen kwam er iemand vragen wat voor soep we wilde en maar voor de 3de keer gevraagd om tafel en schone kopjes en daarop werd wel actie ondernomen. De high tea op zich was prima verzorgd, meer dan voldoende en lekker maar het begin omdat de tafel nog niet gedekt was enzo en manier waarop er gereageerd werd op onze vraag was allesbehalve voor herhaling vatbaar.

3. Remco Beerendonk

4. A. van Eijl

1 Augustus 2022 om 17:30 met 4 volwassenen en 2 tieners gekomen. Het voorgerecht een halve meter stokbrood was er zeer snel. We wilden het hoofdgerecht bestellen, maar er liep geen personeel buiten rond. Via de app drinken besteld zodat er personeel naar buiten kwam maar die kon geen gerechten op nemen dat moest weer een ander doen. Het was vanaf die tijd absoluut niet druk, het personeel had het te druk met elkaar aan de bar. Vervolgens rond 18:00 uur ons hoofdgerecht kunnen bestellen. Rond 20:00 uur werd eindelijk ons hoofdgerecht geserveerd gekregen. Een bestelling niet op tijd geleverd, die waren ze vergeten en bij een gerecht niet geleverd zoals besteld dus terug naar de keuken. Mede daardoor niet tegelijk kunnen eten, sommigen al klaar met eten toen de andere konden beginnen met eten. De overige gerechten half rauw en lauw tot koud geserveerd toch maar opgegeten. (Niet meer opnieuw besteld ivm de lange wachttijden anders hadden we pas tegen sluitingstijd kunnen eten). Tevens duurde het lang voor ze de tafel kwamen afruimen met als gevolg dat er steeds meer insecten op af kwamen. Een maand geleden op maandagmiddag hetzelfde probleem, had toen gehoopt dat het eenmalig was. Tevens is de kwaliteit van zowel het personeel als het eten en drinken ver achteruit gegaan door middel van andere (goedkopere) merken en leveranciers denken wij, we proeven het verschil. In de menukaart staat een ander merk frisdrank dan dat er op tafel gezet word. In 2017 was dit nog niet het geval. Helaas voor hun maar dit is voor ons de laatste keer geweest en wij zullen iedereen afraden om hier naar toe te gaan.

5. W.van Gestel

Nog nooit meegemaakt. Lang op het drinken en eten moeten wachten en zeer slecht van kwaliteit. De eigenaar aan gesproken maar lacht je een beetje uit en doet er vervolgens niets mee.

6. Even een hapje eten is er niet bij. Bijna 4 uur zitten wachten op een doorsnede menu.
    Personeel aangesproken en hadden het excuus dat het drukker dan normaal was. Wel ieder kwartier komen voor nieuw drinken maar het eten bleef weg.
    Uiteindelijk half warm hoofdgerecht gekregen.
    Eigenaar. Zorg voor goed personeel of zet minder tafels neer.
    Bk.

7. Nog nooit meegemaakt, ruim drie kwartier wachten op voorgerecht en vervolgens één uur en een kwartier op het hoofdgerecht.
    Onbegrijpelijk, excuus was, tja het is druk!
    Hoofdgerecht klopte niet, de bestelde zalm was blijkbaar op dus dan geef je de gasten ongevraagd toch gewoon gamba's!
    Brood plankje, stokbrood fijn geknepen, niet te eten.
    Er liep 1 personeelslid die de bestellingen opnam, overigen voor bediening. Er ontbreekt daar duidelijk een structuur, niemand heeft het overzicht. Nee, dit hebben wij nog nooit meegemaakt zo slecht, ik denk dat de meeste mensen er maar één keer komen en dan nooit meer. Jammer, zaak heeft potentie maar niet met dit personeel, dus mensen een tip, sla dit restaurant maar over!

8. Voorgerecht werd wel heel snel geserveerd. Het vervolg, het hoofdgerecht liet heel lang op zich wachten.
    Wat IK (nee, ook nog een andere tafelgenoten!) besteld had werd niet geserveerd zoals ik besteld had, waardoor ik moest wachten en ik pas later kon gaan eten. Gezellig, mijn tafelgenoten waren al klaar terwijl ik nog met een vol bord voor me zat.
    Wat later door ons bijbesteld is, is echter nooit meer geserveerd.

9. René Baremans

10. Restaurant zat overvol. Met familie (15 pers) gereserveerd en uren gewacht op het eten. Kinderen waren er helemaal klaar mee.

11. Henk Dissel

Heerlijke friet, leuk personeel en goede bediening!

12. Jeanne Schellekens

Met prijs kwaliteit is niks mis.
    Maar de wachttijd was gisteren echt niet leuk meer.
    We hebben ruim anderhalf uur moeten wachten op ons eten.
    Dit vinden wij niet normaal.
    Wij hebben pas een paar uur van te voren gereserveerd.
    Als je niet voldoende capaciteit hebt neem dan geen reservering meer aan.
    Je kunt volgens mij beter 10 tevreden klanten hebben dan 20 die niet tevreden zijn.
    Wij kiezen volgende keer een ander restaurant.

6,7
  13. Ontevreden

Gister hiel gegeten special daar gaan eten voor de kleintjes.

Er was een binnen en buiten speelplaats.

Hadden gereserveerd ruim een half uur na aankomst komt er iemand.
    Om te vragen of we iets willen drinken en de bestelling op te nemen.
    Voorafje was er redelijk snel maar op het hoofdgerecht hebben we toen nog een uur moeten wachten.
    Kwamen wel constant vragen of we nog wel wat wilde drinken.
    Naar ons idee wel erg vaak. (Moesten we daarom een uur wachten op het voor gerecht.

De kinderen mochten een cadeautje uitzoeken. Maar er was alleen op meisjes gerekend.
    Toen de afrekening mayonaise en curry saus.
    Was niet echt wat we er van verwachte!

14. Denk je gezellig met de kinderen te gaan eten, wat een tegenvaller. Om 18.00 uur waren wij binnen, om 19.40 uur hadden de kinderen nog geen eten. Voorgerecht hadden wij al op, maar tussen voor- en hoofdgerecht al 40 minuten zitten wachten. Als je er een opmerking van maakt krijg je als antwoord het is druk en iedereen wil zijn eten. Nee voor ons geen positieve beoordeling.

15. Cyn Thia

16. Sfeer is matig. Personelijk overwegend vriendelijk. Locatie is prima. De vlees en visgerechten zijn (helaas) erg ondermaats; 3 gerechten terug moeten sturen omdat ze niet gaar waren. Verder slechts één vega hoofdgerecht op de kaart (geitenkaassalade), dan mag je jezelf mijns inziens geen restaurant noemen.

17. Cafe den overkant

18. Super lekker. Gezellige ambiance en zéér gastvrij. Echte aanrader!

19. Waren tijdens Rielse kermis met 16 personen op terras, maar ze waren de drukte gewoon beu, om 21.30 Werd door de eigenaar bot gezegd, binnen kun je afrekenen, met andere woorden, jullie kunnen gaan. Personeel was wel vriendelijk en zei, dat het een drukke dag was geweest. Hier komen we dus niet meer.

20. Hans Kuijper

Eten was heel goed.
    Service prima.

21. Marijke

Door veel mensen aangeprezen, maar wat een teleurstelling. 3 weken van te voren voor een groep van 10 personen gereserveerd. Gearriveerd om 5 uur om op tijd te kunnen eten ivm kleine kinderen die erbij waren. Alles duurde vreselijk lang, personeel zag je niet staan en reageerde niet. Uiteindelijk om half acht hoofdgerecht ontvangen (en konden de huilende kinderen hun honger stillen...) Slechte service! Vooral omdat er ook geen begrip was van het personeel, geen melding werd gemaakt van te voren ("het is onverwacht druk dus kan het wat langer duren" of iets...) En ook al geen excuses aan het eind. Sorry, maar hier komen we nooit meer en we zullen het iedereen afraden.

2,6
  22. Henry van Opheusden

Dit jaar al een paar keer ervaren dat de bediening/service diep is gezakt. Vandaag 03-06-18 het dieptepunt meegemaakt. Er werd niet meer opgenomen omdat men de drukte niet aan kon. Onder Caronline nooit meegemaakt. Bij de concurrent zat het terras vol en iedereen zat te klagen over Den Overkant. Een reputatie komt te voet maar gaat te paard. Succes William, mij zie je niet meer.

23. Eten en ambiance zijn okee.Bediening was slecht, wisten de daggerechten niet, duurde bijna een uur eer er een voorgerecht door kwam. Ze hebben een lampje op tafel staan wat een rood lichtje geeft als je wat wilt bestellen. Werd niet op gereageerd. Personeel hing veel rond bij de bar. Ze kunnen beter personeel trainen dat maakt of je terug wilt komen.
    Wij niet meer, dan zijn er genoeg andere plekken waar je kunt eten.

24. Geweldig lekker gegeten. Ik ga altijd voor de gambas in knoflooksaus die zijn daar zo lekker.

25. 2 Keer geweest en 2 keer kipsate… helaas de kip niet gaar. Kan gebeuren. Maar paar weken later weer. Personeel lost dit direct op. Maar vertrouwen voor meer bezoeken is weg.
    En erg veel gillende en rennende kinderen. Ouders ploffen op terras neer en kijken niet meer om (op enkele uitzonderingen na).
    Prijs is in verhouding prima te noemen.
    Maar voor kip die niet gaar is is elke euro teveel.

2,8
  26. Ben er nu kort geleden 2× geweest. Ze hebben een goede menukaart. Het eten en drinken is er goed. Leuke prijs. Alleen bij beide keren duurde het lang voordat we drinken hadden en lang wachten op het hoofd gerecht. 2E x viel ons op dat we al lang klaar waren met het hoofdgerecht, maar ze ruimde de tafel nietaf terwijl ze vaak genoeg met lege hande langs liepen. Personeel was vriendellijk.
    Ondanks het lange wachten kom ik graag nog terug.

27. Rob

28. Lekker gegeten, maar wat een lawaai!

29. Afgelopen weekend afgesproken om met de dames te gaan high-tea'en. Erg gezellig! Er werd meer dan genoeg uitgestald op tafel om een aantal uurtjes van te snoepen, ze hadden broodjes met hartig beleg en salades, lekker taartjes, kleine zoetige hapjes, ook werden we verwelkomd met een lekker glas bubbels! Het personeel weet goed en leuk om te gaan met groep kibbelende dames, erg leuk attent en grappig! Wij komen zeker terug!

30. Weer een geslaagde avond, heerlijke gerechten gegeten. Waren er met vrienden, maar ze hebben allemaal weer gesmuld. Waren zeer tevreden en komen er graag weer terug!