Den Overkant in Riel

Op eigen terrein.

Bushalte op 50 meter. Buslijn 132.

Bezorgrestaurants in de buurt van Den Overkant

1362075332 81
1406820376 86
1429192899 86
1501903596 84

1. 2 Keer geweest en 2 keer kipsate… helaas de kip niet gaar. Kan gebeuren. Maar paar weken later weer. Personeel lost dit direct op. Maar vertrouwen voor meer bezoeken is weg.
    En erg veel gillende en rennende kinderen. Ouders ploffen op terras neer en kijken niet meer om (op enkele uitzonderingen na).
    Prijs is in verhouding prima te noemen.
    Maar voor kip die niet gaar is is elke euro teveel.

2. Ben er nu kort geleden 2× geweest. Ze hebben een goede menukaart. Het eten en drinken is er goed. Leuke prijs. Alleen bij beide keren duurde het lang voordat we drinken hadden en lang wachten op het hoofd gerecht. 2E x viel ons op dat we al lang klaar waren met het hoofdgerecht, maar ze ruimde de tafel nietaf terwijl ze vaak genoeg met lege hande langs liepen. Personeel was vriendellijk.
    Ondanks het lange wachten kom ik graag nog terug.

3. Rob

4. Lekker gegeten, maar wat een lawaai!

5. Afgelopen weekend afgesproken om met de dames te gaan high-tea'en. Erg gezellig! Er werd meer dan genoeg uitgestald op tafel om een aantal uurtjes van te snoepen, ze hadden broodjes met hartig beleg en salades, lekker taartjes, kleine zoetige hapjes, ook werden we verwelkomd met een lekker glas bubbels! Het personeel weet goed en leuk om te gaan met groep kibbelende dames, erg leuk attent en grappig! Wij komen zeker terug!

6. Weer een geslaagde avond, heerlijke gerechten gegeten. Waren er met vrienden, maar ze hebben allemaal weer gesmuld. Waren zeer tevreden en komen er graag weer terug!

7. Marianne Grimmelius van den Heuvel

We hebben met onze vrienden heerlijk gegeten en gedronken voor een heel redelijke prijs. Het personeel was erg vriendelijk. Ruime parkeergelegenheid. We gaan zeker nog eens terug.

8. Een zeer gezellige tent! Bij binnenkomst werden wij vriendelijk verwelkomd door het personeel, ondanks dat wij niet hadden gereserveerd werd er al snel een tafeltje geregeld voor ons.

Na het deskundig bestuderen van bierkaart en menukaart hadden wij uiteindelijk een keuze kunnen maken. De ruime keuze aan speciaal bieren is voor de liefhebbers hiervan een genot. Ik koos deze avond voor een Schots blond bier van de fles, mijn partner nam de huiswijn wit.

Als voorgerecht namen wij scampi in knoflookmarinade en rundercarpaccio met rucolasla, pijnboompitjes en een heerlijke dressing. Voor het hoofdgerecht viel onze keuze op de ‘Ik kan niet kiezen plank’. Een zeer leuke uitvinding van de kok, hierbij kregen wij kipsaté, biefstuk, scampi en spareribs. Als bijgerecht ruime porties aan aardappelbijgerechten zoals frites, pommes duchesse, gebakken krieltjes, gefrituurde aardappel schijfjes en een standaard rauwkostsalade. Na deze enorme hoeveelheid eten kon er bij ons geen volledig nagerecht meer in, wij hebben gekozen om het meest grappige gerecht van de kaart met zijn tweeën te delen. De ‘Paardemop’ was een prima afsluiting voor ons.

De bediening is allervriendelijkst, attent en ontspannen. U bent hier echt te gast. De verbouwing heeft de akoestiek in het restaurant goed gedaan. Gewoon prima dus. Wij hebben hier een leuke avond gehad, voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

9. Zeer vriendelijke benadering door personeel. Drankjes snel op tafel en ook super snel de voorgerechten. Werd ook netjes gevraagd (door meerderen) of alles naar wens was.

Vaak teveel om op te krijgen. Dus met hongergevoel naar huis, zal zeker niet gebeuren. Buiten veel speelplezier voor kids. Binnen ook boven wat voor de kids. Sfeervolle ambiance, eetruimte oogt vol (misschien een tafel minder?) Prijs/kwaliteit is super!

Wij komen er graag...

Jong personeel maar met oog voor wat er per tafel gebeurd. Spontaan en vriendelijk, ga zo door!

10. Nette oplossing voor onze minder goede ervaring met dit restaurant, goede en duidelijke communicatie.

11. Schrijver

Druk dat zeker, neemt niet weg dat mijn eten meer dan prima was en de mensen die mij hielpen meer dan vriendelijk waren. Dus prijs/kwaliteit dik in orde. Dat er dan tijdens zo'n grote drukte schoonheidsfoutjes gebeuren, zien wij dan graag door de vingers. Ga zo door!!!

12. Bowie 161 punten

Eten was redelijk. We waren met een grote groep en er was veel biefstuk besteld. Er werd niet gevraagd hoe je deze wilde, dus iedereen kreeg een andere garing op zijn bord, de meeste zaten tegen het rauwe aan en het vlees was lauw wat jammer was. Bediening was goed.

13. ton en mary kieboom

Wij hebben op 7 juni daar ons 50 jarige huwelijk gevierd, alle lof voor deze zaak. Geweldig eten, prima verzorgd, zeer goede kok, geweldig personeel, mooie zaal. Kwamen steeds vragen of alles naar wens was. Ook onze gasten hadden niets dan lof over de zaak. Een aanrader. Hartelijk dank voor de goede zorgen.
    Ton en Mary Kieboom

14. Een zeer gezellige tent! Bij binnenkomst werden wij vriendelijk verwelkomd door het personeel, ondanks dat wij niet hadden gereserveerd werd er al snel een tafeltje geregeld voor ons.

15. Voor de derde keer hier wezen eten. Wat een slechte bediening, zodra het wat drukker wordt weten ze niet meer hoe het zit. 20 min wachten op een drankje. Wij zaten binnen als 1 van de eerste om 17.15 en kregen om 19.15 ons hoofdgerecht na meerdere malen hierom te hebben gevraagd. Gasten die later binnen waren gekomen kregen nog eerder het eten.

Voorgerecht was zo koud dat het leek alsof het uit de vriezer kwam. De groente in de soep waren niet vers. In de pasta kip was weinig kip te bekennen.

Dit was voor ons de laatste keer!

16. Ten Hulster

Paar dagen gelden maar eens neer gestreken op het terras bij Den Overkant, al veel over gehoord maar wilde het zelf eens ervaren! We werden vriendelijk geholpen door een jongeman en hij kon ons goed op weg helpen met de verschillende daggerechten, maar na zoveel gehoord te hebben over de biefstuk wist ik bij voorbaat wat ik zou bestellen. De biefstuk was perfect gebakken en met regelmaat kwam dezelfde jongeman vragen of het goed was.

Wij hebben een heerlijke biefstuk op en ze gaan ons hier nog vaak zien. Ik denk dat het op een mooie zondag er erg druk zal zijn, maar dat is ook niet gek want we gingen voor een kleine 45 euro goed gevuld naar huis! Ga zo door!

17. Kevin Den brok

Ik ben hier laatst met mijn familie uit eten geweest en ik ben zeer tevreden over de prijs kwaliteit verhouding.

18. Emma 17 punten

Laatst met de familie gegeten. Dit restaurant uitgekozen na een goede ervaring vorig jaar.

Als voorgerecht de gamba's genomen maar deze waren niet goed schoongemaakt. Niet erg smakelijk. Je zou denken dat een kok hier goed op let.

Als hoofdgerecht de zalm. Je krijgt een flink stuk zalm maar de manier van bereiden stelt niets voor. De huid was niet knapperig en de smaak was flauw.

Toetje was veel maar op zich prima.

Al met al is het eten simpel. Een kwestie van snel bakken of frituren en opdienen? Hier staat dan wel een lage prijs tegenover.

Er leken weinig werknemers aanwezig te zijn waardoor het deze keer langer duurde voordat iedereen te eten / drinken had. Dit kon ik me van vorig jaar niet herinneren.

19. Paul 31 punten

Dramatische ervaring. Met 45 personen een familiefeest gehouden met een BBQ. Het mooie weer en de onderlinge gezelligheid heeft het moeten maken.
    Er was 1 BBQ ter beschikking, de persoon erachter moet nauwelijks tot geen ervaring hebben gehad. Doordat er elke ronde circa 10-12 stukjes op de grill gingen stond er vanaf het begin tot het einde een lange rij, wachten, wachten en nog eens wachten. Met het advies wat meer vlees tegelijkertijd klaar te maken werd helaas niets gedaan, alleen een boze blik van onze "kok".
    We hadden allemaal bonnetjes voor 5 stukjes. De Bief"stuk" was letterlijk 5X6cm, de kip was koud en de scampi's waren op? W†e hadden toch echt nog bonnetjes waar scampi op stond. Het buffet binnen was compleet uitgeput, salades waren op, er was nog brood maar geen boter meer, niets werd aangevuld. Zelfs de 80+ers onder ons klaagden over de slechte gang van zaken, al met al een echter afrader. Niet doen!

1,1
  20. Mijn ervaringen met dit restaurant worden steeds beter. Gewoon een familierestaurant met een publieksvriendelijke kaart. In het verleden werd nog wel eens een gerecht met enige pretentie op de kaart aangetroffen maar dat is gelukkig verdwenen. Mijn verwachtingspatroon is ook aangepast. Deze keer een hamburger gekozen. Niets uitzonderlijks maar ook helemaal niets mis mee.

Gelukkig hadden we geen voorgerecht en ik heb de helft van mijn dessert moeten laten staan omdat het allemaal wel heel erg veel was. Het stond wel op de kaart als een hele grote hamburger maar als hij half zo groot was geweest, was het nog een hele grote hamburger geweest.

Met eierrekjesschuim onder de tafels en de voorzieningen die verder zijn getroffen is het geluidsniveau wel een heel stuk acceptabeler dan in het verleden.

21. Na een erg matige en een net voldoende ervaring in het verleden vandaag weer op uitnodiging bij d'n overkant gegeten en nu zeker een ruime voldoende.

De positieve uitwerking van de aanwezigheid van de eigenaresse in het eetcafé was meteen merkbaar. Waar de medewerkers nog twijfelden of er zonder reservering in het volle etablissement nog een plekje voor drie personen was, regelde de eigenaresse meteen een tafeltje en ook voor klanten die na ons binnen kwamen kon nog een plaats worden geregeld.

Allereerste moet ik mijn complimenten geven aan de manier waarop de uitbaters door middel van een verbouwing enkele knelpunten van hun eetcafé hebben verholpen. Een tochtsluis voor de achterdeur zorgt nu voor een beter klimaat. Vooral de wijze waarop de akoestiek door het nieuwe plafond is verbeterd, verdient veel lof. De nagalmtijd is zeker gehalveerd waardoor het veel prettiger is om in deze zaak te verblijven. Zelfs een conversatie zonder stemverheffing is nu heel goed mogelijk en hoewel je de stemmen van de tafeltjes rondom dat van jou nog heel goed kunt horen, kun je de mensen vier tafeltjes verder gelukkig niet meer letterlijk verstaan. Chapeau.

Ondertussen heb ik wat ervaring, dus probeer ook een beetje onkwetsbaar te bestellen. Op de kip-salade was niets aan te merken. Een zachte, iets zoete kerrie-saus die wel wat artistiek op de rand van het bord was gespoten completeerde nadat hij met de kippenblokjes en ijsbergsla was vermengd een smakelijke salade. Zeker nadat die met wat grofgemalen zeezout en pepermengsel wat hoger op smaak was gebracht een goed en smakelijke entree.

De garnituur van het hoofdgerecht die in dit eetcafé voor alle hoofdgerechten hetzelfde is (een portie rauwkost op het bord en frites, gebakken aardappeltjes of aardappelkroketjes naar keuze), was stukken beter dan de vorige keren. De vorige keer werden gefrituurde minikrieltjes nog als gebakken aardappeltjes geserveerd, maar deze keer waren ze gewoon lekker in margarine, in een pan gebakken. Ook de frites waren smakelijk en de aardappelkroketjes waren goed afgebakken.

Hoewel het jammer was dat ook de schnitzel was gefrituurd, had deze gelukkig geen kenmerkende friet-vet-smaak zoals dat in een cafetaria bij gefrituurde schnitzel nog wel eens het geval wil zijn. Frituren is natuurlijk de manier om in een korte tijd een groot volume krokante schnitzels te serveren. Jammer dat de smaak ten opzichte van een in de pan gebakken schnitzel dan wel erg vlak wordt. Dat worden de volgende keer dan toch de spare-ribs (ik nijg er naar bij dit eetcafé steeds meer een keuze te maken voor een gerecht waarbij volgens mij niets mis kan gaan en stel geen moeilijke vragen meer, zoals de aanwezigheid van light- frisdranken anders dan cola of zo, maar bestel meteen koolzuurhoudend bronwater). Niettemin was de schnitzel goed te eten.

De saus die als stroganov-saus geserveerd werd, was ook wat vlak en erg romig van smaak. Ik denk de smaak van de grootste gemene deler, waarbij een kick door een pepertje of door een typisch knoflook-accentje ingeruild was door een fikse hoeveelheid room, waardoor het eigenlijk meer een grove romige paprikasaus was dan een stroganov. Wel smakelijk, maar ook weer een beetje vlak van smaak.

De nieuwe kaart was voor wat betreft de keuze aan desserts echt een relevatie. Naast waarschijnlijk goed lopende desserts zoals het oma's ijsje, de Dame Blanche en de paardenmop (een oversized stiefkindje van een Italiaanse Tartuffo) werd de kaart nu gesierd met een veel belovende "lente-kriebels-sorbet": een combinatie van citroen-sorbetijs met verse vruchten. Nadat de overmaat aan verse slagroom uit de sifon terzijde was geschoven zorgde een melange van verschillende meloensoorten met druiven en het citroensorbetijs voor een frisse en fruitige afsluiting.

Al met al heb ik vandaag hier best redelijk goed gegeten en zal ik de volgende keer als ik door mensen waarvoor eetcafé d'n overkant de gelegenheid van hun voorkeur is wordt uitgenodigd, minder aarzelen. Alleszins een grote verbetering ten opzichte van de eerdere ervaringen.

22. Corné Adriaenssen

Heel goed bevallen, wij komen zeker terug! Voorgerecht carpaccio was goed aangekleed met pijnboompitjes, Parmezaanse kaas, olijfjes, zongedroogde tomaatjes, verse salade en een heerlijke dressing. De stukjes stokbrood die hierbij werden geserveerd waren vers. Als hoofdgerecht gekozen voor de spareribs, volgens de kaart zou het veel en lekker zijn. Lekker waren ze zeker en, zelfs al ben ik een flinke eter, het waren er veel. De keuze uit aardappelgarnituur was zeer uitgebreid, waardoor variatie in aardappels op tafel groot was. Als nagerecht een Dame Blanche besteld. Persoonlijk houd ik meer van ijs met aardbeiensaus en bij navraag aan het personeel was dit geen enkel probleem. De chocoladesaus was inderdaad vervangen door aardbeiensaus. Al met al heerlijk gegeten, goede service, vriendelijk personeel en een zeer collegiale sfeer. Natuurlijk is het ook fijn dat de prijzen laag zijn, dan kun je nog 'ns terug gaan.

23. Met de hele familie gegeten. Werden allereerst zeer hartelijk ontvangen door een erg vriendelijke serveerster. Vervolgens werden we naar een gezellige tafel begeleid. Als voorgerecht had ik gamba's. Deze waren heerlijk bereid en voorzien van een lekkere knoflooksaus. Als hoofdgerecht een perfect rose gebakken hertenbiefstuk (precies zoals ik had verzocht) voorzien van een ruime portie aardappelkrokketjes. Als nagerecht een kaasplankje met verschillende soorten kaas en lekker gemarineerde olijven. Al met al heerlijk gegeten, goede service voor een schappelijke prijs.

24. Mevrouw Snels

Moeder die 90 is geworden heeft samen met kinderen en kleinkinderen op zondagmiddag 8 september jl. een brunch gegeven in het restaurant. De brunch was heel erg goed en vooral het personeel was super vriendelijk en zeer gemotiveerd.
    Al met al was het een fijne middag. Bedankt daarvoor!!

25. Prima toeven in "den Overkant". Geschikt voor een prima kopje koffie ( met lekkernij ), lunch, middagthee of borrel en avondeten. Gastvrij met een uitstekende bediening. Al het eten en drinken is van heel goede kwaliteit. Kinderen kunnen zich bij goed weer vermaken in de speeltuin. Weliswaar geen chique restaurant maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door de Brabantse gemoedelijkheid. Een echte aanrader als je voor een redelijke prijs lekker en gezellig uit wilt.

26. Wij komen regelmatig bij Den Overkant.
    Het eten is altijd goed, en ze helpen je altijd heel vriendelijk.
    Je kunt altijd binnen komen lopen en dan is er altijd wel een plekje.
    Wij hebben op 7 mei ons trouw feest gegeven in de zalen van Den Overkant en dat was ook zo goed geregeld.
    Kortom, het is altijd op en top goed.
    Wij komen er gemiddeld 1 á 2 keer in de maand.

27. Fam. De Jonge

Wij hebben op 20 april met familie en vrienden een 80 ste verjaardag gevierd. We waren zeer tevreden Het buffet was erg goed en keurig verzorgd. De bediening perfect. Kortom voor herhaling vatbaar

28. Mathilde

We komen zeer regelmatig bij den overkant. Een super gezellige, kindvriendelijk restaurant. Prijs kwaliteit is super. Ook al is het super druk, ze zullen er alles aan doen om toch een plekje te creëren. Voor ons een super toffe plek!! Tot snel weer !!!

29. Een gezellige boel en super kind vriendelijk.. Eten is altijd goed en een vriendelijke bediening.. Wij gaan hier graag eten lekkere kaart en zeker goed betaalbaar .. Echt een aanrader

30. Fleur Korthout

Gezellige tent, leuke bediening en ondanks de gezellige drukte snel geholpen! Prijs/kwaliteit goed in verhouding met de verwachting! Zeker een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar! Top!

31. John en Wilma

Wij komen hier al jaren ook nog op de poppelse weg en wij vinden het een prachtig bedrijf! Het zal niet voor niets zijn dat er zoveel serveersters al jaren voor ons klaarstaan en als zij een dagje vrij zijn komen ze zelf eten of borrelen op het terras wat voor ons aangeeft dat de kwaliteit van het eten goed is en de sfeer nog beter!

Het is een restaurant waar altijd wat te doen is en waar je in de zomer leuk kunt kijken naar iets wat stressende serveersters wegens drukte maar die altijd voor je klaarstaan, ook als je in die drukte een praatje wil houden!

Aanraders voorgerechten: Carpacio, gevulde champignon en tomatensoep.
    Hoofdgerecht: Big Willem, saté, heilbot of rielse biefstuk! Ook de pasta's zijn heerlijk.
    Nagerecht: Paardenmop of dat ijs met warme vruchten.

Ik raad echt iedereen aan om hier hun vaste weekend plek van te maken, wij zullen hier weer veel te zien zijn!

32. Brigitte

Wij werden aangenaam verrast door de goede sfeer en de lekkere Rielse biefstuk. Kortom je zult ons nog vaker bij Den Overkant zien.

33. Al met al teleurstellend. De minisalade als voorgerecht was een redelijk begin maar daana ging het alleen maar bergafwaards. De zogenaamde "Rielse" biefstuk van de haas was wel heel groot maar zeker niet van de haas. (Als je zulke ossenhaas zou willen hebben moet je minstens koeien van 6 meter fokken). De serveersters vroegen niet eens hoe we de biefstuk gebakken wilden hebben nou maakte dat ook niet uit want de "saingnant" gevraagde biefstuk was eerder "a point" en bijna "bien cuit" Voor de stroganov saus had men beter een zakje van Knorr kunnen bereiden volgens gebruiksaanwijzing. Wel lag er weer een enorme portie "salade" (ijsbergsla in 2 dl dressing) op het bord. De gebakken aardappeltjes smaakten muf. Inclusief meerprijs van één euro voor de gebakken aardappeltjes in plaats van frites voor dit Rielse beest was € 19,-- en daarmee goed aan de prijs.Één dessert leek huisbereid dus de keuze viel op gecaramelliseerde banaan. Het leek wel of ooit in een grijs verleden dunne plakjes banaan in margarine waren gebakken, met caramelsaus begoten en gevacumeerd ingevroren en vervolgens in de magnetron voor het bereiden snel even ontdooit en opgewarmd was. Noch v.w.b. smaak, noch v.w.b textuur was caramel of banaan te ontdekken. De keuze uit suikervrije frisdranken bestond uit Cola Light, Cola Zero of Rivella. Nou ja, Spa dan maar. Sfeer was verder erg rumoering maar dat hadden we wel verwacht dus dat viel niet eens tegen.

34. Vrijdag 23 nov. een feest gehad en was in een woord perfect. Bediening zeer goed, eten was uitstekend. Voor herhaling vatbaar, wat wij ook doen in maart.

35. Waren op een feestje en werden bediend door iemand die kon niets onthouden en was niet erg representatief. Later op de avond kwam hier een collega bij en daarna liep het feest weer vlekkeloos. Eten en drinken was prima verzorgt.

36. Leuk café en restaurant, het viel ons op dat het personeel erg opgejaagd rondliep en dat vonden we wel een beetje jammer, ondanks dat bleven zij erg vriendelijk en hebben wij prima gegeten. Wij zullen op een rustig moment terug komen.

37. Wij hebben in dit restaurant een biologische Schotse zalm en een Rielse biefstuk gegeten en waren allebei van mening dat we nog nooit zo'n lekkere zalm en biefstuk hebben geproefd! Zowel de zalm als de biefstuk waren uitzonderlijk zacht van smaak. Ook de salade, de friet en het ijs waren prima! Verder is er een heel groot terras en een grote speeltuin, en de bediening is ook prima. Voor mij is bovendien van groot belang dat het eten niet alleen heerlijk maar ook eerlijk is, en het is duidelijk dat dit restaurant daar heel bewust mee bezig is, door voor streekproducten en biologische kwaliteit te gaan. Ook serveren ze fairtrade koffie van Puro. En dat allemaal in een heel gemoedelijke Barbantse sfeer in het dorp Riel dat grenst aan een prachtig natuurgebied!!

38. Y.V. van kempen

Midden in Brabant ligt dit gezellige restaurant in een klein plattelands dorp. Je proeft hier nog echt de hartelijke, gemoedelijke Brabants sfeer.
    Het eten wordt met zorg bereidt en opgediend.
    Het etablissement leent zich voor veel gelegenheden.
    Zowel voor grote of kleine festiviteiten.
    Bij mooi weer kan met lekker buiten zitten of eten, voor de kleintjes zijn er wat speeltoestellen.
    Kortom een aanrader om eens iets te vieren of gewoon gezellig met 2 te gaan eten voor een zeer redelijke prijs.

3 juni 2012

39. Frits Wolsleger

We hebben goede ervaringen met dit resturant, we hebben er heel goed gegeten en de prijs was ook goed. Waar kun je zo goed eten voor die prijs. Is zeker voor herhaling vatbaar. mvg

40. Betsy Schoormans

Vandaag voor de 2e maal met een grote groep dames hier gaan eten en voor de 2e maal ging iedereen voldaan naar huis. Eten was super, personeel hartstikke vriendelijk en de sfeer geweldig. Ik weet zeker dat dit niet de laatste keer was dat we hier gaan eten.

41. tiny vermeer

Wij zijn hier al verschillende malen geweest en super bevallen.

Wij zijn geweest als het super druk was en ook als het rustig was. Maar onder alle omstandigheden was het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het eten smaakte super vooral voor de prijs die je daar voor betaalt.

Als het druk was moest je wel iets langer wachten maar dit wordt dan ook netjes doorgegeven (waar maak je dat nog mee?)

De kinderen kunnen daar super spelen dus wat wil je nog meer?

Ze zullen ons hier nog vaak zien!

Groetjes Mevr Vermeer.

42. Het eten is overheerlijk. Genoeg keuze op de kaart en alles met passie klaargemaakt. De service was uitstekend. We zijn met een brede glimlach vertrokken en ik kom hier graag nog eens terug.

43. Ik vind het eten ronduit slecht. Koude friet en borden erg slordig opgemaakt. Sla met zand en verlepte sla blaadjes. Hebben gambas besteld en deze waren niet eens gaar. Rekening klopte voor geen meter. Jong personeel zonder ervaring. Ik denk dat het de bedoeling is om zoveel mogelijk tafels vol te krijgen zonder kwalliteit. Tja voor de prijs is het aantrekkelijk maar ook dan verwacht je toch wel enige kwaliteit op je bord. Anders betaal je nog teveel. Voorheen was het nog een klein gezellig restaurant waar meer aandacht aan het eten werd gegeven maar nu ze wat groter zijn draait het om de productie.

44. Hier kun je hele normale gerechten eten tegen een prijs van 10 jaar geleden.

De kwaliteit lijdt daar niet onder, heerlijke gerechten met een heerlijke prijs.

Het personeel is ook heel vriendelijk alleen ze kunnen de drukte niet altijd aan.

Ze hadden ons met 4 personen aan een klein 2 persoonstafeltje gezet. Pas na 3 keer vragen of die andere tafel gereserveerd was, en dat niet zo was, mochten we naar die tafel. Dat was jammer.

We komen terug.

45. Den Overkant ken ik nog van toen ze aan de doorgaande weg naar Poppel zaten; een gezellig eetcafe, waar jonge gezinnen een lekker hapje konden eten.

De nieuwe lokatie is heel mooi geworden; het doet nog een klein beetje klinisch aan, maar de bediening is net zoals het was: gewoon gezellig. Nog steeds lekker, bourgondisch, Brabants tafelen. Wij gaan nog vaak komen!

46. We staan 3 weken op camping de Waalburg in Alphen.

Na een zeer goede kennismaking bij een tussendoortje tijdens het fietsen, zijn we terug gegaan om te eten.

Ook hier weer een zeer goede ervaring opgedaan.

Zoals altijd zal je ook een minpuntje opdoen.

Ik bestelde een Irish Coffee en de slagroom stond erboven op in een bakje, toen het bij ons aan tafel kwam was de slagroom voor een deel gesmolten en langs het hele glas gelopen. Het werd jammer genoeg zo bij ons aan tafel geserveerd en ik kon het niet consumeren zonder vieze handen te krijgen.

We komen er zeker nog terug!

47. Hebben met de familie gegeten. Ondanks dat het over druk was, vond ik de bediening super! Je zag dat het personeel bereid is om hard te werken voor de zaak en daarbij erg vriendelijk blijven. We hebben overal wat langer op moeten wachten, maar dat was het waard. Ik zal hier zeker vaker te vinden zijn, complimenten!

48. Ons tweede bezoek was zeer teleurstellend. Het was overvol, rommelig en het personeel kon de drukte niet aan. Glazen en borden van het vorige bezoek werden pas op verzoek weggehaald en de tafel werd niet schoongeveegd. Glas rode wijn werd met natte voet op tafel gezet en weer na verzoek afgeveegd. Het eten was goed. Wij komen niet terug.

49. Dit is erg bijzonder. Het is echt uniek als je de sfeer en kwaliteit op kunt pakken en hemelsbreed 3 kilometer verderop in een andere kern voort kunt zetten. En dat je niet, - omdat je succes hebt,- arrogant gaat doen of de prijzen idioot verhoogd. D'n Overkant verloochent de afkomst niet en daarom is het er zo goed toeven. Eten en drinken prima in verhouding, personeel aardig en een goeie sfeer. Complimenten!

50. Birgit Houweling

Locatie was prima. Bediening was perfect. Kindjes kunnen heerlijk spelen in de speeltuin en het eten was meer dan goed. Complimenten!

51. Zeer goede ervaring, ben er intussen 2 x geweest.
    Wel erg druk. Maar wat wil je met zulke prijzen en dan nog eens prima eten met ruime hoeveelheden en ondanks de drukte spontane en leuke bediening. Het lijkt een beetje op van der Valk van vroeger, we hebben een weekend huisje in de buurt en zijn blij met zo'n adres erbij.

52. We hadden op vrijdag 9 april met een groep van 32 personen iets te vieren. In overleg met Carolien hebben we een 3-gangenmenu besproken. De verzorging was af, perfect geregeld en voor herhaling vatbaar.

Tot september.

Maar de meesten zullen tussendoor wel een keer komen eten.

53. Uitstekend, dit had Riel nodig. Jammer dat er niet af een toe een band is, blues en jazz zouden hier uitstekend passen.
    En een leestafel zou ook een prima toevoeging zijn.

54. Gerrit.

Leukste zaak langs de weg Tilburg - Poppel met speeltuin.

De beste prijs/kwaliteits verhouding, heerlijk eten en drinken. Op het terras of binnen in een gezellige sfeer.

Spontane bediening - Super tent, een tien waard.