Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ridderkerk verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Ridderkerk

Wij, mijn vriendin en ik, hebben een heel gezellige avond gehad bij Pannekoe, in Ridderkerk. De gekozen pannenkoeken waren, zoals altijd, heerlijk. Ook de overige consumpties waren prima. Tevens alle lof voor de bediening. Heel vriendelijk en behulpzaam. Geen enkele klacht.
    Opnieuw voor herhaling vatbaar.

2. Gezellig, heerlijk eten, er werd rekening gehouden met mijn allergie, goede bediening en complimenten aan de kok! Het eten zag er prachtig uit! Een aanrader!!!

3. Lekker eten en vriendelijk personeel. Een gezellig restaurant.

4. Eten koud. Slechte service. Producten vergeten, aangegeven maar ze maken je uit voor leugenaar en krijgt niet alsnog waar je voor betaald hebt! Ronduit slechte service! Asociale bedrijfsleidster

5. Was weer heerlijk. Genoten van lekkere hapjes in een gezellige sfeer.

6. M.van Wijk

Goedemorgen,wij komen al een aantal jaren bij jullie maar helaas vinden we dat de kwaliteit van het eten af is genomen wat niet inhoud dat we niet meer komen eten maar willen dit graag even vermelden.

7. Qr code word niet gevraagd en gecontroleerd.
    Erg druk en je kan geen afstand houden.

8. Bij toeval kwamen we hier gisteren langs op de terugweg van een lange reis. En eigenlijk hadden we toen best wel trek in Grieks eten. Buiten stond ook een bord met de tekst van een driegangen menu voor 24 euro. De zaak is modern ingericht en niet echt mijn smaak. Maar daar kunnen ze niet zoveel aan doen want bijna heel Ridderkerk is modern en niet mijn smaak. Op een heel klein oud gedeelte na, wat er overigens dan weer heel verrassend leuk uitziet binnen het best grote Ridderkerk.

We werden erg vriendelijk welkom geheten door de eigenaresse (?). En ook de andere bediening was erg vriendelijk en attent. Leuke sfeer. En dan het eten. Dat menu is er alleen op dinsdag, woensdag en donderdag. Maar dat kwam dus nu toevallig goed uit. Dat menu is ook heel erg uitgebreid met heel erg veel keuzes. Ik had eigenlijk het gevoel dat er op de gewone kaart niet eens zo heel veel extra stond. En als je daar twee gerechten kiest ben je al duurder uit. Kortom de keuze voor dit driegangenmenu ligt voor de hand.

Als voorgerecht koos ik voor de uiensoep. Had ik al heel lang niet meer gegeten en, hoewel ik het gerecht vooral uit de Franse keuken ken, ik had er ook echt veel zin in om het weer eens te eten. Gelukkig viel de soep, met een Grieks gekruid tintje, absoluut niet tegen. Hij was echt lekker. En mijn vrouw was ook erg enthousiast over haar spanakopita. Bladerdeeg met spinazie. Als hoofdgerecht hadden we de diafora en de mixed grill. Twee vergelijkbare gerechten van heerlijk gegrilld vlees en een lekkere grillsmaak zo als je mag verwachten. Vooral de varkenshaas vond ik echt erg lekker. En toe had mijn vrouw de dame blanche en ik de baklava. En vooral die laatste was ook weer heel erg lekker.

De eigenaresse straalde echt enthousiasme en hart voor de zaak uit. En dat was terug te proeven in het eten. We hadden ook nog echte Griekse koffie toe. En dat vind ik ook altijd een meerwaarde. Al was het wel een grote kop en was de koffie te slap. Dus liever volgende keer een klein kopje en wat sterkere koffie. Maar al met al gingen we wel met een tevreden gevoel weer de deur uit en is dit restaurant zeker voor herhaling vatbaar.

9. Zoals altijd heerlijk eten, helaas was er geen controle op gevaccineerd of getest zijn op Corona.

10. T eten was goed lekker t was erg rustig voor een donderdag waarschijnlijk door de regel q r code.

11. Tijdens de covid crisis regelmatig besteld en laten bezorgen. Nu het blijkbaar beter gaat is de bezorging gestopt voor orders onder €40,00 (waar je ook nog fors moet betalen voor de bezorging). Jammer, was goed te pruimen, maar voor 2 personen niet te doen om boven de €40,00 te bestellen. Dus ze zijn ons als vaste klant kwijt.

12. Jan Westhoff

Zaterdagmiddag even langs geschoten. Een super mooie toko, goede en vriendelijke bediening met interesse naar de klant. We gingen voor een drankje, maar het is iets meer geworden, echt een aanrader.

13. michelle Van der Meulen

Het was een prima ervaring; super goede bediening en het eten zoals altijd Top! Tot snel weer! Met vriendelijke groet, Michelle van der Meulen

14. Jan van Wijk

Door ernstige ziekte konden we de afgelopen twee jaar niet naar Pegasus.
    Als je dan nu weer binnen komt en ze herkennen je weer dan is dat een warm bad.
    Zoals gebruikelijk was de service, het eten, de bediening van hoge kwaliteit.
    Ook de prijs kwaliteit verhouding is in orde.
    Pegasus is een eenvoudig restaurant met geen KAK en is een aanrader.
    Wij rekenen ons tot de vaste bezoekers en ze kunnen ons binnenkort weer verwachten.

15. Anna Maria van Profijt Meubel

Wij komen hier al jaren, wat een geweldig restaurant super leuk personeel heerlijk eten… ik raad het iedereen aan, zowel romantisch met z'n tweeën of met een grote groep. TOP.

16. Mensen met Coeliakie hebben het meestal niet zo makkelijk qua eten. Gelukkig is Brussels Lof een restaurant van deze tijd en bieden zij glutenvrij eten aan verzekerde de medewerkster aan de telefoon ons. Helaas bleek dit niet de waarheid te zijn toen er alleen een kale tournedos met wat groenten op het bord van mijn man lag. De bijbehorende pepersaus en frites werd er niet bij geserveerd. Ook dochterlief kreeg alleen een kale hamburger zonder bijbehorende frites. De medewerkster mompelde erbij dat de frites niet glutenvrij was en verdween. Toen wij als alternatief om gebakken aardappeltjes vroegen zei de medewerkster dat hun aardappelen niet glutenvrij zijn. Hè😳… sinds wanneer zitten er gluten in aardappelen? Na een lange uitleg van onze kant werd er uiteindelijk als mosterd na de maaltijd een schamel bakje vette aardappelpartjes bezorgd. Over het gemiste pepersausje hebben we het maar niet meer gehad. Met een grote teleurstelling gingen we zonder het toetje nog aan te durven huiswaarts. Al hadden ze ook maar een beetje meegedacht en direct bij de bestelling hadden aangegeven dat de frites en de pepersaus niet glutenvrij waren hadden we een ander gerecht kunnen kiezen. Dat had voor ons al een hoop goedgemaakt!

17. Petra v.d Plaat

Top restaurant met heerlijk eten, gezellige en gemoedelijke sfeer en super bediening!
    Een echte aanrader!

18. Agnes Noorland

Eten was heerlijk bediening vriendelijk zeker iets om nog eens naar terug te gaan.

19. Je kunt hier beter niet bestellen. De wachttijd is enooooooorm lang. Ik heb op een bestelling meer dan 2 uur zitten wachten. Vervolgens is het eten koud. Als je het restaurant over iets belt, zeggen ze gewoon 'volgende keer beter'.
    Hier over heb ik een klacht ingediend bij Thuisbezorgd.nl, die doen helemaal niets. Deze 'vreetzaak' val in de categorie 'controlaltdelete'.

1,6
  20. Erik Grover

21. Niet doen! Eten is zo slecht, alles komt uit pakjes! Dan kan het het vlees lekker gebakken zijn, maar als je er vervolgens een saus overheen gooit die rechtstreeks van de groothandel komt... En als je 2,95 voor appelsap durft te vragen... Dan heb je lef!

1,9
  22. Jefrey Vermeulen

Afgelopen woensdag bij van der valk Ridderkerk gegeten: het was fantastisch! De persoonlijke groet bij binnenkomst maakt dat je je heel welkom en gewenst voelt. Prachtige ruimte met fijne stoelen. De service was uitstekend, het kwam ons aan niets te kort. Het eten is zoals bij iedereen bekend is, altijd goed bij Van der Valk, zo ook in Ridderkerk. Te veel eigenlijk om aan de verrukkelijke desserts toe te komen, maar het hoofdgerecht niet opeten was onmogelijk. Al met al een heel fijne avond. Het is goed dat we er weer uit kunnen.

23. Christian

Heel gezellig etentje gehad met mijn vriendin. Lekker eten en vriendelijke persoonlijke bediening. Ze herkenden ons zelfs na een heel lange tijd geleden. We komen vast nog eens!

24. Een erg sfeervol ingericht restaurant. Wij hadden een tafel om 17:30u gereserveerd, met een eindtijd van 19:15u. Echter toen wij aan tafel zaten werden wij met het zeer onaangename feit geconfronteerd dat je maar tot uiterlijk 18:30u mocht bestellen van het concept?? Bij onze vraag waarom, blijkt dat klaarblijkelijk zij vinden dat je de laatste 45minuten nodig schijnt te hebben voor dessert en koffie. Ten eerste wat nu als je geen liefhebber bent van zoet (diabetes) en tevens vinden wij dit de reinste vorm misleiding. Het ontspannen dineren werd een race tegen de klok. Niet om veel te eten, maar wel diverse gerechtjes te mogen proberen. We hadden ervoor kunnen kiezen om direct weer te vertrekken, echter één van ons heeft een meervoudig gebroken rug en het was al een hele onderneming er naar toe. Dus dat is onze eigen keuze geweest toch te blijven. De bediening was in orde. Dan voor wat betreft de kwaliteit van het eten waren er diverse gerechten die prima smaakten, maar sommige van de warme producten zowel vis als vlees dreven in het vet of olie. Al met al gaan wij liever naar ‘t Zusje qua tijd en kwaliteit en was dit absoluut een éénmalige teleurstellende ervaring bij La Cubanita die niet nogmaals bezocht zal gaan worden.

2,8
  25. Jessy

26. Nikki Sluijters

Heerlijk gegeten en super goed geholpen. Personeel erg vrolijk en werkt hard. Wij hebben een top avond gehad!

27. VRESELIJKE SERVICE van dit restaurant. >>2.5 Uur<< wachttijd vinden zij blijkbaar doodnormaal voor een bezorging… en dan nog er raar van op kijken dat ik de bestelling wil annuleren en mijn geld terug wil. Via thuisbezorgd besteld toen stond er een bezorgtijd op van 50 min. Prima! Dit werd na de bestelling geplaatst was al verlengd naar 90 min! Ik heb het restaurant toen opgebeld en de bezorging zou met 15 minuten wel vervroegd konden worden ondanks de drukte. Na 100 minuten nog steeds geen eten toen weer het restaurant gebeld en toen uiteindelijk kreeg ik de vrouwelijke werkgeefster aan de telefoon en zij vertelde mij dat na 115 minuten wachten de bestelling NU gemaakt wordt en het zou nog eens 30 minuten gaan duren. DIT IS TOCH ECHT BELACHELIJK! Na vier keer herhaald te hebben dat ik de bestelling niet meer hoef en mijn geld terug wilde begreep zij dit EINDELIJK. Ik snap echt dat het druk kan zijn en dit langer duurt, maar ten eerste communiceer je dit dan toch aan je betalende klant!