Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ridderkerk verdeeld zijn.

1. Wagenaar

6 juni 2023 mee uit eten genomen door vrienden. Helaas, het was een grote teleurstelling. Bediening goed. Eten leek nergens op. Asperges slecht geschild, vol draden en zonder smaak. Grote plakken ham niet te eten. Voorgekookte krieltjes kant en klaar van de supermarkt niet lekker maar wel genoeg voor een weeshuis. Tournedos en zelfs de patat droog. Jammer!

3,3
  2. De Jong

Cocktail besteld: was er niet. Minimaal 20 minuten op drankjes moeten wachten. Hamburgers en tournedos was er ook niet. Gamba’s in knoflookolie waarvan de knoflook niet te proeven was en de olie smaakte naar het vet van gebraden vlees. Wat van gezegd maar daar werd nogal ‘bijzonder’ op gereageerd. Rond 20.00 uur al druk geloop (paar tafeltjes waren nog bezet) om de boel op te ruimen, voelt dan of je weg moet en zit niet meer relaxt. Voor ons de laatste keer dat we hier gegeten hebben (al vaker geweest en nooit echt enthousiast geweest over service e.d. maar nu zijn we er écht klaar mee)

3. Hans

Bestaat niet meer

4. Hans

Sinds de nieuwe eigenaren erin zitten is het niks meer. Geen zout op de patat, en het smaakt ook niet meer, alsof ze oud, of goedkoper frituurvet hebben. En de snacks zijn bijna verbrand of te hard gebakken.

1,4
  5. Robert

In een woord smakeloos gegeten, voorgerecht gepelde garnalen niet bijzonder smakelijk, lamskoteletten van de houtskool oven, van de Lidl zijn ze lekkerder Ik miste iets van knoflook en oregano en grill smaak. De rodewijnsauce volgens mij uit een pakje.
    Bediening erg vriendelijk.
    Voor 160 euro met zijn twee verwacht ik meer.

6. Niet al te groot, knus gezellig zaakje. Wij hebben echt heerlijk gegeten! Super lekker, goed bereid vlees. We hadden spareribs en de Gran Parillada Mixta dat waren verschillende stukken vlees, ossenhaas, entrecote, ribeye, worst en spareribs, geserveerd op een klein soort van BBQtje op tafel. Echt super gegeten! Het was zoveel dat we net niet alles opkregen, we hadden gevraagd of we het beetje wat over was mee mochten nemen en dat was geen probleem, toch is de serveerster het vergeten in te pakken en dachten wij er thuis pas weer aan. Helaas, volgende keer beter want wij komen zeker nog eens terug.

7. Aayk Bakker

HET RESTAURANT HEEFT EEN NIEUWE EIGENAAR

Wat een geweldige ervaring bij La Maremma!

Wij hebben samen met ons zoontje van 2,5 een bezoek gebracht aan La Maremma.

Bij binnenkomst is er een warm welkom en een ruime entree.
    Al snel werden wij naar onze tafel begeleid waar we even rustig konden gaan zitten waarna het drinken kon worden besteld. De algehele sfeer was relaxt en ongedwongen. Een sfeervol Italiaans muziekje die op de achtergrond in het restaurant word afgespeeld is ook echt top. Het gehele restaurant ademt sfeer en zit op een leuke drukke locatie in het oude centrum van Ridderkerk. Door de grote ruiten kan je tussendoor lekker naar buiten kijken. Dit was voor de kleine man die we mee hadden heel fijn. Zo'n restaurant heeft hij toch al gauw gezien. Maar wat leven dat steeds voorbij komt houd hem toch ook even bezig.

De bediening speelde leuk in op onze kleine en betrok hem ook bij het geheel. Voor hem stond er gelukkig ook een kinder pizza op het menu. Deze was rijkelijk belegd en smaakte erg goed!
    De menukaart bied voor iedereen wel een lekker gerecht.
    Als je geen zin hebt in Italiaans eten kan je hier ook echt terecht voor een lekker stukje vlees of vis. Dus als je met een groter gezelschap bent waar niet iedereen trek heeft in pasta of pizza, heeft toch iedereen wat om te kiezen.

Ik zelf heb gekozen voor het voorgerecht:
    champignonsoep met truffel
    De smaak van de soep was goed. Iets dikker wat ik altijd wel lekker vind met soep. Niet waterig maar echt goed van smaak.

Als hoofd gerecht had ik:
    Ossenhaas van de grill met frietjes en een salade
    De ossenhaas was perfect gebakken en de pepersaus die erbij geserveerd werd was erg lekker. De frietjes waren lekker krokant en van een mooi formaat.

Bij het nagerecht kom ik dan bij het enige nadeel!
    We zijn niet toegekomen aan het nagerecht! De porties die geserveerd worden zijn echt ruim dus na een voor en hoofd zaten we ook echt vol!

Wij zijn blij verast met dit compleet vernieuwde Italiaanse restaurant. Een vernieuwing was ook echt wel nodig.
    Ons zien ze vaker terug!

8. Afhaal en bezorg Ridderkerk

Na 1,5 uur wachten en een paar maal bellen krijgen we onze maaltijden die helaas niet warm meer zijn. Gelukkig wel compleet. Bij telefonisch contact geen enkele compensatie of enige empathie! Eigenlijk wordt er zeer onvriendelijk gezegd dat het druk is, te weinig bezorgers en dat ze maar twee handen heeft. Dat begrijp ik maar de manier waarop dit gezegd wordt is zeker niet klantvriendelijk. Op de site staat dat de wachttijd max. 45 minuten is! We wonen in dezelfde wijk als waar Mozaïek gevestigd is. Bij deze slechte service zullen wij daar niet meer bestellen!

4,7
  9. Afhaal en bezorg Ridderkerk

Annet Lodder

10. Smaakvolle originele gerechten, de porties, opmaak en verhoudingen zijn goed, vriendelijk vlot personeel, wat rumoerig, de lage tafels hebben een aantal oncomfortabele houten stoelen, de hoge tafels vinden wij het leukst, zeker heel goede prijs-/kwaliteitverhouding!

11. Altijd super! Altijd snel bezorgd, goed eten en vriendelijke bezorger.

12. Sander Krouwel

13. Ik liep naar binnen de zaak in en heb daarna een uur op me eten moeten wachten. Uiteindelijk had ik een kipschotel genomen en nog andere diverse uiteindelijk 37 euro kwijt voor 2 personen, dat is wel prijzig. Kom ik thuis heb ik een of ander kleine kipschotel die nog niet eens voor de helft gevuld is. Gelijk de laatste keer voor deze “griek”

14. A Schuiling

Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken en hadden het heel gezellig.
    Aardig personeel en hebben ons goed geholpen.
    Je kan naar eigen smaak alles pakken.
    Wij komen zeker weer terug.

15. Pannenkoekenhuis Ridderkerk

Connie Pelgrom

Ik heb hier samen met mijn vriendin lekker gegeten. Er was veel keus aan pannenkoeken, maar ook aan diverse andere gerechten. De sfeer was goed, de bediening erg vriendelijk en goed betaalbaar. Leuk om hier samen of als gezin naar toe te gaan zeker een aanrader.

16. Pannenkoekenhuis Ridderkerk

Gerda van der Schilt

Hier worden heerlijke pannenkoeken geserveerd. Veel keus en een goede prijs-kwaliteit verhouding.
    Een heel vriendelijke en snelle bediening.
    Veel tafelplek en ruim van elkaar staand, waardoor in een rustige sfeer gegeten kan worden.
    Een leuke actie momenteel, 2 pannenkoeken voor de prijs van 1.
    Gewoon doen! Een leuke middag of avond beleven met een lekkere maaltijd.

17. Eten was goed, alleen de opmaak was niet zoals voorheen. Het was voorheen altijd een verrassing zoals de borden eruit zagen. Het was veel te veel( maar dat is persoonlijk) en het zag er meer uit als in een bejaardentehuis. Rijst en stamppot bij de vis waren eerder voor 4 personen dan voor 1 en het was eigenlijk maar een soort van "onverschillig" op het bord geschept zoals je thuis doet, terwijl de borden voorheen toch altijd prachtig opgemaakt werden. Het oog wil ook wat als je uit eten gaat. Jammer!

18. Mooie zaak, vlotte vriendelijke bediening en belangrijkste: Lekker en goede prijs/ kwaliteit verhouding.
    Aanrader.

19. Fam. Soeteman

Wij hebben zaterdag 17-12-2022 12 gerechten afgehaald en het was heel TOP, en ruim voldoende en heeeeeel erg lekker en goed ingepakt. (Voor herhaling vatbaar.

Yassou,

Riet en Piet.

20. Eten (lychee) was bedorven, t smaakte naar alcohol. Toen ik de manager hier rustig over benaderde en vroeg om t even te proeven, begon ze te schreeuwen tegen mij. Ze liet me niet uitpraten. Samen met de keukenmedewerker begon zij mij belachelijk te maken. Een andere medewerker had t wel geproefd en kon bevestigen dat t bedorven was. De manager begon zelfs tegen haar te schreeuwen, omdat ze toegaf. Triest dat je in zo een functie niet tegen feedback kunt, terwijl je een restaurant runt. Mochten er mensen zijn die ziek zijn geworden door eten bij dit restaurant, dan weet je waar t aan ligt.

1,8
  21. Chinees-Indisch Ridderkerk

Marion Bezemer

Echt zo goed of het nou afhaal of a la kaart eet in de Iris straat.
    Of Koningsplein Chineesetapas ook heerlijk.
    En super gezellig bediening ook altijd netjes.
    Dus ik zeg ga het zelf een keer proberen.

22. Heerlijk gegeten. Vooraf wat recensies gelezen en had daardoor geen hoge verwachtingen. Maar tegendeel bleek waar. Goed voor weinig. Prima sfeer ook! En helemaal niet lang hoeven wachten.
    Aardig en leuk personeel. Een aanrader dus.

23. Pannenkoekenhuis Ridderkerk

Anneke v. Vliet

Alles prima, lekker gegeten

24. We waren hiervoor voor de 1e keer heel onverwachts maar super goed gegeten en zeer tevreden over de prijs super leuke bedieng komen zeker terug

25. Heerlijke gerechtjes, veel keuze en alles smaakt vers. Bediening is vlot en vriendelijk, de eigenaresse neemt de tijd voor een praatje en je voelt je echt welkom. Geweldige prijs-kwaliteit verhouding. Dit was voor mij de 3de keer en we komen zeker terug!

26. Hier eten besteld schimmel zat in de olijven en het vlees, vervolgens gebeld en er werd lacherig gedaan en gezegd dat de de olijven drie dagen geleden waren gemaakt oke. En met hun eten is good niks mis volgens hun. Hadden niks gezien niks met met het eten vervolgens aan gegeven dat ik zelf in de horeca werk toen werdt de toon anders, meneer volgende keer zorgen we dat er geen schimmel in de olijven zit dat was de oplossing volgens hun. Wat een slechte naam voor de horeca zeg, hoop dat ze snel faillissement krijgen wat een afgang voor de horeca is deze zaak😠😡

27. Eten was zonder meer prima. Alleen kregen we bij de afrekening van de eigenaresse een opmerking dat we te veel gegeten zouden hebben (een 4e ronde met slechts een paar keuzes). Voortaan thuis meer eten was haar advies. Lompe en beledigende opmerking.

28. Hans en Ruth

In de tijden waarin wij nu leven, en helaas door negatieve ervaringen post-Corona bij meerdere eet- en drinkgelegenheden, waren wij bijzonder aangenaam verrast door dit restaurant. Bijzonder vriendelijke service en ook snel bedient. Tafel was nog vies van vorige gebruiker. Zonder te hoeven vragen, rap schoongemaakt. Prijs/kwaliteit is geweldig en bijzonder smakelijk eten. Ik had een clubsandwich a la naan. Rijkelijk belegd en heerlijk. De sterren meer dan waard. En ook zeker nog een of meerdere bezoeken waard als we in de buurt zijn.

29. A. Breedveld

Het eten op zich is prima, Heel aardige eigenaren maar wat echt niet kan ik dat je € 10,00 voor een fles water in rekening brengt.

30. Nav de positieve recensies afgelopen vrijdag voor het eerst een bezoek gebracht. Wat een tegenvaller! De kruidenboter die geserveerd wordt is niet zelf gemaakt. Is waarschijnlijk de boter die je op een rol kunt kopen bij de supermarkt. Het hoofdgerecht. Ipv de juiste en gevraagde saus een hele andere.
    Excuus. Bij het toch prijzige gerecht de overheerlijke lamscarre (overigens niet aan 1 stuk) zou een overheerlijke knoflooksaus en overheerlijke gebakken aardappeltjes in de rozemarijn geserveerd worden. De saus bleek de knoflooksaus die je ook krijgt bij de shoarmazaak. Er werd verteld dat deze inderdaad zo ingekocht en niet zelfgemaakt zoals de indruk werd gewekt. De aardappeltjes geen rozemarijn en tot slot in de oven geweest en vervolgens in de magnatron. Droog taai niet te eten. Eerlijk nog nooit zulke slechte gegeten en ooit geserveerd gekregen. Excuus ja het is druk. (We waren de eerste in de zaak) drinken werd lauw geserveerd. Voor ons echt een teleurstellende ervaring. Wij hebben dit natuurlijk aan de eigenaar teruggekoppeld.
    Prijsverhouding kwaliteit ronduit niet in verhouding. Voor ons geen herhaling.

2,6