Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ridderkerk verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Ridderkerk

Zeer geslaagd, goede verzorging, schoon en alles netjes opgezet.
    Regelmatig vers aanvullen.
    Vlotte bediening goede kwaliteit.

2. Nederlands Ridderkerk

Jan Koningen

De enkele negatieve recensies ten spijt; wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was top, de sfeer was prima, niet te druk en gewoon gezellig. Eten was niets op aan te merken. Goed van smaak en temperatuur. Kortom, wij komen vast nog wel eens of vaker terug.

2De kerstdag wezen eten was weer heerlijk zoals altijd.
    Lekker voorafje 4 soorten vis perfect ondanks de drukte snelle bediening en aardig personeel.

Ans en Wil Herwegh

We hebben een Kerstbuffet aan huis laten verzorgen voor ons gezin door Life Line, in één woord geweldig verzorgd en van hoge kwaliteit.

5. Chinees-Indisch Ridderkerk

Onze eerste kerstdag bijna verpest, waarom? Omdat ik in oktober al gereserveerd had voor eerste kerstdag gezellig met het gezin 6 volwassene 2 baby, s (half jaar en anderhalf) omdat het in september(onze trouwdag) zo goed ging en leuk dachten we super eerste kerstdag gaan we ook, dus duidelijk er bij gezegd dat er 2 kleine kinderen waarvan 1 in maxi cost met onderstel dus kinderwagen bij is dus graag weer die plek boven aan trap naast de bar, nou werd gezegd ik nog betere plek voor kinderwagen kwijt kunnen nou oké prima als we maar goed zitten he, we worden nog gebeld van de week wat ze geloof ik bij iedereen doen of het doorgaat en nog ma als heb ik het aan gekaart over de kinderwagen nou was allemaal goed hebben goeie plek en was geregeld, nou komen we daar worden we geleid naar achterin trapje op en zo in het midden uuuuuuh waar moeten we onze kleindochter in de wagen kwijt? Ja in stoel uuuh ze kan nog nietbechtbzitten hoor is nog baby en slaapt nu ook zoals de meeste tijd, moet ik ze op mn rug hangen of wat is de bedoeling? En het was nog stil we waren 1 van de eerste binnen dus had makkelijk een andere plek kunnen geven en andere dan daar zonder kleine kinderen maar goed? Wat nu die er bij die erbij toen de streng overkomende bazin erbij ja op stoel zetten uuuh dus maxicosi op stoel zetten nou uuuh dan ben je net zo breed hoor en hoe moet je en andere mensen er langs was precies in het midden en weg was ze… we stonden op het punt gewoon weg te gaan want dit is toch niet normaal toen er ineens super aardige mensen helemaal in de hoek die al aan de soep zaten net zeiden van zullen we ruilen kan de wagen zo ernaast in de hoek… nouuu superlief dankbaar geweldig… maar niet dankzij het bedrijf zelf dus maar toch nog een lekkere avond geworden al was t ook super druk en super warm en lange rijen daar vindt ik ook we een puntje aan te melden ze moeten dat lopend buffet vooral met zulke dag aan 2 kanten doen of verzin wat want ik heb half uur op mn biefstukken staan wachten bij de bakplaat die ik uitgekozen had en liet bakken werden gewoon weg gekaapt door andere echt chaos, dus na deze keer zeggen wij volgende x bij iemand anders met het gezin, helaas.

Gisteren heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, gezellig en leuke lokatie, niet duur en nog kunnen dansen ook. Wij gaan hier zeker terugkomen.

E. Fortuin

Het was weer erg gezellig en lekker. Alle tafeltjes waren bezet. De bediening was weer super. En het eten ook! Aan tafel merkte je niets van het feit dat alle tafels bezet waren. Je kan elkaar goed verstaan. En het eten werd ook weer snel uitgeserveerd.

Nette, maar wat verouderde zaak met zeer vriendelijk personeel. Prima eten.

Een leuk uitziend restaurant, met mooi uitzicht op het water, in de bediening was 1 dame erg vriendelijk, het voorgerecht (vis proeverij), soep was prima, na het voorgerecht hebben wij 1uur! Moeten wachten op ons hoofdgerecht, waar we uiteindelijk zelf maar even om hebben gevraagd omdat we honger kregen, toen we uiteindelijk het hoofdgerecht kregen na een uur, viel dit erg tegen.
    3 Van ons hadden mixed grill, doogebakken, dit had de kok wel erg letterlijk genomen, het vlees was zwart en taai, niet te eten, de aardappeltjes waren aangebrand, zwart en niet te eten, na ons beklag te hebben gedaan bij de dame van de bediening, ging deze terug naar de kok, en toen de dame terug kwam meldde zei dat de kok vond dat er niets mee mis was met het vlees, de aardappeltjes waren inderdaad niet zoals ze moesten zijn, voor alle duidelijkheid, deze waren opzettelijk in het bakje omgedraaid, zodat wij het zwarte onderop zat, de dame wou nog een dessert aanbieden om het te compenseren, maar wij hadden onze buik al vol, misschien toch tijd voor een echte kok, en goede bediening die dit niet op tafel zet!
    Een absolute afrader, ik kom hier nooit meer terug, zonde van het geld (we hebben zelfs het zwarte vlees moeten afrekenen!), Schande!

1,3
  10. Chinees-Indisch Ridderkerk

Wij waren er op 21-10-2017 om 17.30 Uur. Ontvangst was koel en zakelijk. Het eten van het lopend buffet was lauw, met name de mie en de bami. De saté stond met de stokjes onder de pindasaus zodat iedereen met z, n vingers in de saus zat om een stokje te pakken. Koks stonden bier te drinken tijdens het wokken (geen vertoning voor een restaurant ). Wat wel goed was, is het aanbod van drank die ongelimiteerd gepakt kan worden. Wij waren verbaast over het feit dat er geen nooduitgang is en dat er nergens een bordje te zien was waar die dan wel zou zijn. Het ergste van alles was dat bij de drukte die er was de hele zaak vol met rook stond, (leuk he als je astma hebt ) bij het vertrek moesten wij de wachtende bijna van de trap af duwen zo vol was het. Kortom ik denk dat de brandweer de afzuiginstallatie en de vluchtwegen eens goed moet gaan bekijken.

Bij mij was alles nog warm
    Het eten is er ook echt voortreffelijk
    Goed personeel
    Schone toiletten
    Leuke sfeer
    Helemaal top👍

Geertiena

We hebben er met mijn verjaardag gegeten met ons gezin alles was naar wens het personeel was super vriendelijk bedankt 👌👌👌👌

4-10-2017 broodje kipkroket gehaald. Broodje was muf, droog en oud. Bij navraag bij een van de medewerkers bleek dat alle broodjes worden ingevroren. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een vers broodje te verkopen.

14. Chinees-Indisch Ridderkerk

Eten is hard en stug. Zit dik anderhalf uur te wachten als je besteld. Bel je daarover komen ze met 2 man nieuw eten brengen en stennis schopen dat ze nooit geen klachten krijgen en dat ze dit voor het eerst meemaken. Nou aan de recensies te lezen wel vaker. Ga voortaan wel ergens anders me Chinees halen. Wat een troep zeg.

15. Chinees-Indisch Ridderkerk

Peter De Groot

Prettige bediening en gewoon lekker eten.
    Kwaliteit is gewoon goed en vooral de tapas zijn heerlijk.
    Rustige plek om lekker te eten en drinken.

16. Internationaal Ridderkerk

Vroeger was het een feestje om bij Valkie te eten. Helaas was dat deze keer anders. De carpaccio was lekker, maar hier was veel te veel kaas over heen gestrooid. De varkenshaas was taai en zeker niet de € 17,50 waard. De kipsaté was niet lekker, ook droog. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

17. Chinees-Indisch Ridderkerk

Jaar geleden geweest, nog steeds goede producten en super druk dus dat wil wel wat zeggen over deze zaak, Ik zou op de zelfde voet verder gaan.

Werden netjes verwelkomd en toen naar ons tafeltje gebracht en alles werd goed en duidelijk uitgelegd maar wij deden toch wel iets verkeerd. En dat werd goed en duidelijk verteld hoe we nu verder moesten alle lof voor de bediening zeer zeker een herhaling waard.

Op zich lekker gegeten vanavond, maar assortiment had royaler gemogen. Verder netjes restaurant met vriendelijk personeel. Al met al een goed middenmoter in z'n segment.

Erg lekker eten, grote sushi en veel per keer.
    Goede variatie en vriendelijke bediening. Aanrader!

Wel reserveren!

Bianca de Groot

Patat zonder zout was een restje dat opnieuw werd gebakken, taai en zout. Raspatat donkerbruin en smaakte verbrand, frikandel was taai, het enige wat redelijk was, waren een kipkorn en een kroket.
    Het is dat ik avonddienst heb anders was ik zeker teruggegaan.
    Hier kom ik dus niet meer.

22. Chinees-Indisch Ridderkerk

Goed en heerlijk eten.

Mooie kaart. Voorgerecht tonijn met bladerdeeg: tonijn was echt heerlijk. Bladerdeeg had geen toegevoegde waarde, droog en enigszins overgaar.
    Hoofdgerecht een tournedos en de lamsrack. De tournedos was super. Het bakje friet met klodder mayo had wat ons betreft vervangen kunnen worden door gebakken aardappeltjes. Bij de lamsrack zat tomatenrisotto, deze was niet gaar. Teruggestuurd, daarna wederom niet al te gare risotto ontvangen, maar vanwege het lange wachten maar gelaten.
    Service was super goed. Bediening verdient echt een dikke 10.
    Qua sfeer heeft het meer weg van een café dan van een restaurant, het is behoorlijk gehorig. De kaart geeft het gevoel van een restaurant.

24. Chinees-Indisch Ridderkerk

Het was een hele fijne en super gezellig het eten heerlijke.
    We hebben het super gezellige gehad dan jullie wel.

Ontzettende gezellige leuke avond gehad met de familie.
    Oma was jarig en daar was aandacht aan besteed tijdens het dessert.
    Wij hebben heerlijk gegeten en komen snel een keer terug.

Slechtste wok ervaring tot nu toe! Biefstuk verkleurd, garnalen stonken… Niet genomen… en een zeer beperkt buffet. Nooit meer, wat een teleurstelling!

Rigard Verhulst

Rigard Verhulst

Geweldige lieve mensen alles is er top. Prima eten en de prijs is ook goed. Beslist een aanrader, ook thuis wordt alles het prima verzorgd.

v.wingerden

Het eten is heel goed, vriendelijkheid van het personeel ook goed.
    Het is relex en gezellig eten.
    Wij blijven terugkomen en we raden het iedereen aan.
    Fam. V. Wingerden uit h.i. Ambacht.

Ria Copier

Heerlijk gegeten en fantastisch geholpen door het personeel en de eigenaar! Voor herhaling vatbaar.