Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ridderkerk verdeeld zijn.

1. West-Europees Ridderkerk

Vanmiddag met zes dames een drankje komen doen waarvan vier een ice tea green bestelde in dat glas zaten 8 ijsklontjes en er was totaal geen smaak van ice ttea te proeven.
    Wij hebben de serveerster geroepen en het haar verteld waarop ze al direct heel onaardig deed en het ging overleggen.
    De dame kwam terug en vroeg wil je nieuwe maar zo hatelijk ja dat willen wij.
    Nou daar kwam de ice tea die werd echt heel hard op tafel gezet tot viermaal toe.
    Maar toen leek het nog niet op icetea.
    Al zaten daar dan geen ijsklontjes in.
    Wij hebben betaald en gingen echt met een heel naar raar gevoel weg.
    Ik denk dat deze mevrouw haar gedrag zal moeten veranderen ten gunste van het bedrijf.

2. Pannenkoekenhuis Ridderkerk

M. van Beek

Wij hebben prima en lekker gegeten in de Pannekoe in Ridderkerk. Op deze avond was het iets minder druk (na Sintnicolaasdag). Dat hebben we niets als negatief ervaren. Zoals altijd een aanrader.

Gezellig!!! Goed gegeten, prettige bediening, hulpvaardig personeel (i.v.m. moeilijk lopende bezoeker). Kortom, geslaagde avond!!!

4. Indonesisch Ridderkerk

Voor 20 euro 2 bakken nasi rames besteld : bakken voor 3/4 gevuld, boontjes niet gaar, rendang smaakte niet naar rendang maar naar rundvlees en niet gaar. 4 Blaadjes kool en 6 boontjes. Erg povertjes naar ons idee. De nasi was te erg gepeperd. Dit op 1 december opgehaald, misschien nieuwe kok? Zijn dit niet gewend. Als dit de nieuwe tendens is van dapur ibu, dan komen we hier niet meer. Helaas dit heeft niets met idonesisch eten te maken.
    Wij kunnen het eten, hebben idonesische familie, vandaar. Jammer, want we zijn beter gewend. Ga dit navragen a.s. maandag.

5. Indonesisch Ridderkerk

rien

Samen met een vriendin wezen eten in Ridderkerk.
    Wat een leuke en aardige bediening!
    En ik was echt verrast door het menu, het was super lekker en dat voor een betaalpare prijs.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

7. Nederlands Ridderkerk

Vd Boogaard

Snelle en heel vriendelijke bediening.
    Het eten was heerlijk en het uitserveren gaat vlot.
    Als decoratie staat er een tovenaar en hangt er n draak aan de muur,sommige kinderen kunnen dit al eng ervaren.
    Maar de bediening regelde een tafel aan de andere kant zodat er geen zicht meer op de draak was. Super service

8. West-Europees Ridderkerk

Fam. Van ‘t Zelfde

Op het Entresol van Brussels Lof genoten van een super gezellige borrel met overheerlijke hapjes vanwege een 50 jarige. De nieuwe eigenaresse deed er met haar team alles aan om deze sfeervolle avond te laten slagen. Wat ons betreft helemaal gelukt!

9. West-Europees Ridderkerk

Joana valk

Lekker en goed gegeten het was gezellig.

10. Nederlands Ridderkerk

Eten was prima. Vers en prima klaargemaakt. In begin even problemen met bestellen via de bonnen, maar dit werd snel opgelost.
    Goed restaurant, aanrader!

Nicolette Erkelens

Naomi van Rijswijk

Heerlijk gegeten en wat één lieve mensen!

13. Nederlands Ridderkerk

Familie van Luik

Heerlijk gegeten.
    Was erg druk maar dat kan je verwachten op een zaterdag avond!

14. West-Europees Ridderkerk

jos de waal

Overheerlijk broodje warmvlees, en de clubsandwish… ook niet te versmaden.
    Als vanouds gezellig. Jos en Joke.

15. Pannenkoekenhuis Ridderkerk

J. de Ruiter

Helaas is het bij de pannekoe ridderkerk haast niet mogelijk om spontaan een pannenkoek te gaan eten. Na 2 keer binnen een week stonden we bijna weer zonder pannenkoek buiten de deur nadat de dame achter de bar op niet te verstane wijze aangaf dat er geen plaats om kwart voor vijf voor 3 personen.
    Ik moet er wel bij vermelden dat het wel herfst vakantie was, echter kan je dan wel meer gasten verwachten, dus waarom dan de extra vleugel niet open gesteld, want dan hoef je ook geen ouders of opa' en oma's met (klein) kinderen teleur te stellen die weer rechts omkeer maken met teleur gestekde kinderen, een gemiste kans dus.
    Uiteindelijk kregen wij toch nog een 6 persoons tafel aangewezen maar die was ook al besproken voor zeven uur dus…
    Na heel langwachten kregen we onze pannekoek, maar viel dat even tegen, flinter dun, harde randen en matige vulling (verse ananas?), En helaas was het afsluitende kopje cappucino ook vergeten omdat het bonnetje niet door was gekomen.
    Dus volgende keer niet meer naar de pannekoe…

16. West-Europees Ridderkerk

Helaas, dit is niet meer de Brussels Lof die we gewend zijn en waar we zo graag kwamen. De kaart is vervangen door een zeer beperkt menu en wat je op je bord krijgt, is niet om over naar huis te schrijven. Kleine porties en zalm was bijvoorbeeld droog gekookt en aangebrand. De bediening was aardig maar onervaren. De sfeer was ook niet meer wat het geweest is. Domper op wat een leuke avond had moeten worden. Het geheel komt zielloos over. Hier zien ze ons voorlopig niet meer terug. Werk aan de winkel voor de nieuwe eigenaresse of anders maar sluiten.

17. Nederlands Ridderkerk

Gerrit Rijkens

Wij waren er op woensdagavond om voor te proeven. Het was er rustig en we werden goed geholpen. Het eten was goed, net zoals de bediening. Wij komen hier binnenkort terug met onze familie.

18. Internationaal Ridderkerk

Annelies Kramer

Heerlijk gegeten.
    Meubilair verdiend wel aandacht.
    Personeel heel vriendelijk.

20. West-Europees Ridderkerk

De Nieuwe eigenaresse mag zich best een beetje aanpassen de mooie sfeervolle warme zaak gaat er niet op voorruit met haar koude kille manier van communiceren.
    Dus nog een flinke uitdaging voor haar om de gezellige sfeer in Ridderkerk te houden.

Het eten is altijd heerlijk. Goed verzorgd en ondanks de all you can eat formule kun je net zo lang blijven zitten als je wilt. Wel vooraf reserveren want het zit altijd vol. Leuk personeel en eigenaresse die ook het beste met je voorheeft. Keuze uit lekkere wijnen en voldoende keuze van de menukaart.

22. Nederlands Ridderkerk

Wij hebben nog een tegoed bon van 25 euro. Gekregen van de kinderen. Bel om op 5 oktober te gaan eten. Blijkt de zaak te zijn verkocht. Het wordt met sorry afgedaan. Ik voel me bestolen.

Na een heel slechte bezorg ervaring van een paar jaar geleden maar weer eens iets besteld. Na een uur maar weer eens terug gebeld. De nog steeds onvriendelijke man wist te vertellen dat ze nog aan de bestelling moesten beginnen. Hij vond het niet nodig om dit even door te bellen.
    Weet waar je aan begint !!!

24. Chinees-Indisch Ridderkerk

Goede bediening en de kwaliteit van het eten is continu goed. Ook de gerechten die thuis worden gebracht zijn goed.

Heerlijk gegeten! Leuke bediening! Gezellige familie restaurants!

Ik begrijp eigenlijk niet hoe deze tent zo hoog kan scoren!? Ambiance en decor stamt nog van de jaren 80. Sterk verouderde tafels en stoelen en ga zo maar door. Ik wil het helemaal niet over de sushis hebben!
    De inhoud van de pikankte tonijn leek net op bedorven blik tonijn, niet te eten. Sushi's werden amateuristisch voorbereid. Het aller grappigste aan dit restaurant was het personeel, die met mij in discussie ging over een sojasaus. Deze dame in dienst beweerde dat alle sojasauzen qua inhoud hetzelfde zijn en in alle sojasauzen alcohol is vewerkt. Mijn voorkeur gaat namelijk uit naar de rode sojsaus ipv de groene van kikkoman, omdat er in de rode geen alcohol is verwerkt. Ik heb haar herhaaldelijk uitgelegd dat dat niet zo is en heb zelfs de ingredienten met haar doorgenomen. Maar nog steeds kwam deze dame zeer sceptisch over en beweerde ze dat ik ongelijk zou hebben. Normaliter schrijf ik absoluut geen reviews maar deze kon ik dus echt niet laten.

28. Chinees-Indisch Ridderkerk

Loempia's te hard gebakken. De chinese mie veel te droog. Voorlopig geen Mee ling meer voor ons.

Jacqueline visser

Goed eten, vriendelijke bediening.
    Tafels zeer dicht naast elkaar. Leuk ingericht.
    Niet gezellig om samen wat te eten, heel veel herrie pratende mensen. Geschikt voor grote groepen.

30. Pannenkoekenhuis Ridderkerk

Pannenkoeken waren vrij snel hard en droog!
    Hamburgermenu besteld. Hamburger was vanbinnen volledig rood. Gezegd, werd verder niets mee gedaan.