Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ridderkerk verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Ridderkerk

Goede bediening en de kwaliteit van het eten is continu goed. Ook de gerechten die thuis worden gebracht zijn goed.

Heerlijk gegeten! Leuke bediening! Gezellige familie restaurants!

Ik begrijp eigenlijk niet hoe deze tent zo hoog kan scoren!? Ambiance en decor stamt nog van de jaren 80. Sterk verouderde tafels en stoelen en ga zo maar door. Ik wil het helemaal niet over de sushis hebben!
    De inhoud van de pikankte tonijn leek net op bedorven blik tonijn, niet te eten. Sushi's werden amateuristisch voorbereid. Het aller grappigste aan dit restaurant was het personeel, die met mij in discussie ging over een sojasaus. Deze dame in dienst beweerde dat alle sojasauzen qua inhoud hetzelfde zijn en in alle sojasauzen alcohol is vewerkt. Mijn voorkeur gaat namelijk uit naar de rode sojsaus ipv de groene van kikkoman, omdat er in de rode geen alcohol is verwerkt. Ik heb haar herhaaldelijk uitgelegd dat dat niet zo is en heb zelfs de ingredienten met haar doorgenomen. Maar nog steeds kwam deze dame zeer sceptisch over en beweerde ze dat ik ongelijk zou hebben. Normaliter schrijf ik absoluut geen reviews maar deze kon ik dus echt niet laten.

5. Chinees-Indisch Ridderkerk

Loempia's te hard gebakken. De chinese mie veel te droog. Voorlopig geen Mee ling meer voor ons.

Jacqueline visser

Goed eten, vriendelijke bediening.
    Tafels zeer dicht naast elkaar. Leuk ingericht.
    Niet gezellig om samen wat te eten, heel veel herrie pratende mensen. Geschikt voor grote groepen.

7. Pannenkoekenhuis Ridderkerk

Pannenkoeken waren vrij snel hard en droog!
    Hamburgermenu besteld. Hamburger was vanbinnen volledig rood. Gezegd, werd verder niets mee gedaan.

8. Pannenkoekenhuis Ridderkerk

Chantal

Zondag 12-08-18, Schoon, vriendelijk personeel, een ijverige manager, warm eten. Een van de betere Macs van Nederland…

10. Pannenkoekenhuis Ridderkerk

Slechte niet goed gebakken pannenkoeken. Gemeld bij bediening, halen schouders op “het zal wel”
    Bij afrekenen werd de vraag gesteld of het gesmaakt had…
    Nee het heeft niet gesmaakt!
    Nou ja jammer maar helaas, gewoon de volle rekening betaling en verder geen compensatie in welke zin dan ook!
    Dus zeker geen aanrader!

11. West-Europees Ridderkerk

Ondanks tijdig reserveren werden we weggezet aan een tafel in een verdomhoekje. Jammer.

Verwelkoming was koeltjes evenals de serveerster. Geen prettig binnenkomen.

Het gekozen voorgerecht bleek bij de opname van de bestelling niet voorradig. Dit terwijl de keus al vrij beperkt was.

Voorgerecht wat het uiteindelijk is geworden was redelijk, maar het hoofdgerecht dramatisch. Opmaak slordig en weinig smaakvol. Geserveerd op een soort van mc Donalds dienblad welke versleten en zelfs roestig waren.

Hoeveelheid ten aanzien van de prijs minimaal erg mager en geen enkel dienblad had een gelijke opmaak.

Ook de gekozen wijn bleek op (?!). Wederom slordig op een zaterdagavond om 19.00.

Al met al hebben we er voor gekozen om het nagerecht te laten.

Al met al niet vooor herhaling vatbaar.

Helaas kunnen wij weinig lof geven voor deze zaak.

12. West-Europees Ridderkerk

Frans

13. Pannenkoekenhuis Ridderkerk

Het was heel rustig afgelopen woensdag, daardoor was het niet zo sfeervol.
    De serveerster was zeer vriendelijk en kwam tussendoor netjes vragen of alles naar wens was.
    Een puntje van aandacht is dat de onderkant van alle drie de pannekoeken een beetje zwart gebakken was.

14. Pannenkoekenhuis Ridderkerk

Personeel is vriendelijk en alert.
    Er dreigde iets fout te gaan kwa bestelling doorgeven en dat is door een andere serveerster goed opgevangen.
    Pannenkoeken en dessert smaakten prima.
    Ga zo door en succes gewenst!

Patrick

Het is mijn vaste plek, geweldig lieve Mensen en het Eten is er heerlijk. Is er eens een foutje dan word dit altijd netjes opgelost. Maar mijn ervaring is dat het eten altijd goed en redelijk snel klaar is. Ook de Catering word altijd netjes verzorgd. Bij Party service Bolnes word je geholpen met een glimlach en is de klant nog altijd koning.

Henk van Beek

Heerlijk gegeten met vrienden.
    Vriendelijke bediening en prima eten.
    En dat voor een klein prijsje 2,5 uur inclusief bier en wijn.
    Wij komen er al jaren en hoop er nog jaren te komen.

caroliene de haard

Gister met 2 vriendinnen bij Bregje in Ridderkerk gegeten.
    Even niet naar de prijs kijkend.... maar wat een slechte zaak.
    10 verschillende meisjes in de bediening aan ons tafeltje gehad.
    Moesten heel lang wachten op voorgerecht, bestelling was niet goed doorgekomen (deze mededeling werd heel bot medegedeeld) kabbeljauwschotel was niet te eten, leek wel spons.
    Toetje wafel met kersen en slagroom daarbij ontbrak slagroom en met de wafel kon je iemand de kop inslaan. Dit aangegeven..reactie zo maken wij ze.

Niet voor herhaling vatbaar.
    Ondanks dat de prijs heel scherp is mag je toch service en kwaliteit eten verwachten, de porties zijn heel klein dus dat compenseerd m.i. de prijs.

Voor ons nooit meer Bregje!

Goed eten, alleen de meest langzame service allertijden. Het duurt 15 min voor je wordt geholpen en nog een half uur voordat het klaar is. Ze kunnen kennelijk niet meerdere orders tegelijk behandelen.

Joey

William is een prima snackbar. Lekkere snacks voor redelijke prijzen. Een aanrader voor als je in de buurt bent! 🙂

Martin en Sonja

Afgelopen Zaterdag 23 juni hebben we bij HANA ons 50 jarig trouwfeest gevierd met een etentje voor familie en vrienden. We waren met 20 personen en zoals we verwacht hadden was het eten en de bediening weer voortreffelijk! HANA bedankt voor de warme ontvangst en goede zorg!

21. Nederlands Ridderkerk

Hendrik

Leuke ambiance, jonge doch vriendelijke bediening. Leuk concept. Maar nu moeten ze ook nog eens goed eten gaan serveren. Echt al het eten scoort onder de maat. Gaan hier niet terug. Jammer want concept is leuk.

22. Pannenkoekenhuis Ridderkerk

Een echt pannenkoekenrestaurant op een fijne locatie. T Was gezellig druk maar geen stress toestanden bij de bediening. Pannenkoeken smaakten heerlijk. We waren met 6 personen en vonden allemaal dat de pannenkoeken heerlijk waren. Maar tjonge, wat waren ze dun. De helft van onze tafel lustte er nog wel één en dat zijn we normaal niet gewend. Maar de smaak was heel goed. Goede bediening.

23. Afhaal en bezorg Ridderkerk

Jermain

Ik had hier een pizza besteld 2 pizza’s magherita, kreeg ik de bestelling want wij waren vaste klant, uiteinderlijk kregen we 1 pizza met een verbande onderkant, uiteinderlijk afgesproken bij de volgende bestelling 1 pizza tegoed te krijgen. Ik gebeld en met de mede eigenaresse gesproken. Die mij aangaf is heel druk bel over half uur terug waar ik begrip voor had. Uiteinderlijk mijn bestelling gedaan en het zou goed komen! Ik gebeld waar mijn bestelling na 50minuten wachten bleef. Kreeg ik de (nieuwe zogenaamde eigenaar aan de lijnn en die zij mij dat ik niks opnieuw kreeg want ik loog! Heel jammer dit maar ze zijn een vaste klant kwijt.

Pieter lagendijk

Super lekker gegeten hier word met dag producten gewerkt en dat proef je.

We hebben een heel gezellige avond gehad met lekker eten.

Leuke locatie, vriendelijk personeel, diverse kaart, kortom… TOP.

Janneke

De beste snackbar van Ridderkerk. Prima kwaliteit, grote porties voor wat je ervoor betaalt en vooral het broodje kip-kerrie is ontzettend lekker.

Y

Ik vind het schandalig dat als je wilt pinnen en het bedrag dat je wilt betalen onder de 5 euro is, dat er dan 20 cent wordt bijgerekend, Schandalig!

C. Mientjes

Het personeel is erg vriendelijk. Bediening snel. Veel keuze aan sushi, maar ook kip, groente, etc. Wij waren er op een donderdag in de vakantie en daardoor was het erg druk. Ondanks dat, ging alles vlot. De sfeer is ontspannen en je kunt rustig eten. Reserveren wel aanbevolen.

30. Internationaal Ridderkerk

Elizabeth

Jaren met plezier gegeten maar keuken gaat nu erg achteruit. Worden geen bakjes groente meer bij de menu's geserveerd omdat men naar men zegt teveel weg moest gooien. Groente wat nu op je bord ligt stelt weinig voor. Vaak lauw en flauw eten. Het valt tegenwoordig iedere keer wéér tegen. Wij eten daardoor hier niet meer.
    Jammer.
    Personeel wel erg vriendelijk.