Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ridderkerk verdeeld zijn.

Gisteren heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, gezellig en leuke lokatie, niet duur en nog kunnen dansen ook. Wij gaan hier zeker terugkomen.

E. Fortuin

Het was weer erg gezellig en lekker. Alle tafeltjes waren bezet. De bediening was weer super. En het eten ook! Aan tafel merkte je niets van het feit dat alle tafels bezet waren. Je kan elkaar goed verstaan. En het eten werd ook weer snel uitgeserveerd.

Nette, maar wat verouderde zaak met zeer vriendelijk personeel. Prima eten.

Een leuk uitziend restaurant, met mooi uitzicht op het water, in de bediening was 1 dame erg vriendelijk, het voorgerecht (vis proeverij), soep was prima, na het voorgerecht hebben wij 1uur! Moeten wachten op ons hoofdgerecht, waar we uiteindelijk zelf maar even om hebben gevraagd omdat we honger kregen, toen we uiteindelijk het hoofdgerecht kregen na een uur, viel dit erg tegen.
    3 Van ons hadden mixed grill, doogebakken, dit had de kok wel erg letterlijk genomen, het vlees was zwart en taai, niet te eten, de aardappeltjes waren aangebrand, zwart en niet te eten, na ons beklag te hebben gedaan bij de dame van de bediening, ging deze terug naar de kok, en toen de dame terug kwam meldde zei dat de kok vond dat er niets mee mis was met het vlees, de aardappeltjes waren inderdaad niet zoals ze moesten zijn, voor alle duidelijkheid, deze waren opzettelijk in het bakje omgedraaid, zodat wij het zwarte onderop zat, de dame wou nog een dessert aanbieden om het te compenseren, maar wij hadden onze buik al vol, misschien toch tijd voor een echte kok, en goede bediening die dit niet op tafel zet!
    Een absolute afrader, ik kom hier nooit meer terug, zonde van het geld (we hebben zelfs het zwarte vlees moeten afrekenen!), Schande!

1,3
  5. Chinees-Indisch Ridderkerk

Wij waren er op 21-10-2017 om 17.30 Uur. Ontvangst was koel en zakelijk. Het eten van het lopend buffet was lauw, met name de mie en de bami. De saté stond met de stokjes onder de pindasaus zodat iedereen met z, n vingers in de saus zat om een stokje te pakken. Koks stonden bier te drinken tijdens het wokken (geen vertoning voor een restaurant ). Wat wel goed was, is het aanbod van drank die ongelimiteerd gepakt kan worden. Wij waren verbaast over het feit dat er geen nooduitgang is en dat er nergens een bordje te zien was waar die dan wel zou zijn. Het ergste van alles was dat bij de drukte die er was de hele zaak vol met rook stond, (leuk he als je astma hebt ) bij het vertrek moesten wij de wachtende bijna van de trap af duwen zo vol was het. Kortom ik denk dat de brandweer de afzuiginstallatie en de vluchtwegen eens goed moet gaan bekijken.

Bij mij was alles nog warm
    Het eten is er ook echt voortreffelijk
    Goed personeel
    Schone toiletten
    Leuke sfeer
    Helemaal top👍

Geertiena

We hebben er met mijn verjaardag gegeten met ons gezin alles was naar wens het personeel was super vriendelijk bedankt 👌👌👌👌

4-10-2017 broodje kipkroket gehaald. Broodje was muf, droog en oud. Bij navraag bij een van de medewerkers bleek dat alle broodjes worden ingevroren. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een vers broodje te verkopen.

9. Chinees-Indisch Ridderkerk

Eten is hard en stug. Zit dik anderhalf uur te wachten als je besteld. Bel je daarover komen ze met 2 man nieuw eten brengen en stennis schopen dat ze nooit geen klachten krijgen en dat ze dit voor het eerst meemaken. Nou aan de recensies te lezen wel vaker. Ga voortaan wel ergens anders me Chinees halen. Wat een troep zeg.

10. Chinees-Indisch Ridderkerk

Peter De Groot

Prettige bediening en gewoon lekker eten.
    Kwaliteit is gewoon goed en vooral de tapas zijn heerlijk.
    Rustige plek om lekker te eten en drinken.

11. Internationaal Ridderkerk

Vroeger was het een feestje om bij Valkie te eten. Helaas was dat deze keer anders. De carpaccio was lekker, maar hier was veel te veel kaas over heen gestrooid. De varkenshaas was taai en zeker niet de € 17,50 waard. De kipsaté was niet lekker, ook droog. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

12. Chinees-Indisch Ridderkerk

Jaar geleden geweest, nog steeds goede producten en super druk dus dat wil wel wat zeggen over deze zaak, Ik zou op de zelfde voet verder gaan.

Werden netjes verwelkomd en toen naar ons tafeltje gebracht en alles werd goed en duidelijk uitgelegd maar wij deden toch wel iets verkeerd. En dat werd goed en duidelijk verteld hoe we nu verder moesten alle lof voor de bediening zeer zeker een herhaling waard.

Op zich lekker gegeten vanavond, maar assortiment had royaler gemogen. Verder netjes restaurant met vriendelijk personeel. Al met al een goed middenmoter in z'n segment.

Erg lekker eten, grote sushi en veel per keer.
    Goede variatie en vriendelijke bediening. Aanrader!

Wel reserveren!

Bianca de Groot

Patat zonder zout was een restje dat opnieuw werd gebakken, taai en zout. Raspatat donkerbruin en smaakte verbrand, frikandel was taai, het enige wat redelijk was, waren een kipkorn en een kroket.
    Het is dat ik avonddienst heb anders was ik zeker teruggegaan.
    Hier kom ik dus niet meer.

17. Chinees-Indisch Ridderkerk

Goed en heerlijk eten.

Mooie kaart. Voorgerecht tonijn met bladerdeeg: tonijn was echt heerlijk. Bladerdeeg had geen toegevoegde waarde, droog en enigszins overgaar.
    Hoofdgerecht een tournedos en de lamsrack. De tournedos was super. Het bakje friet met klodder mayo had wat ons betreft vervangen kunnen worden door gebakken aardappeltjes. Bij de lamsrack zat tomatenrisotto, deze was niet gaar. Teruggestuurd, daarna wederom niet al te gare risotto ontvangen, maar vanwege het lange wachten maar gelaten.
    Service was super goed. Bediening verdient echt een dikke 10.
    Qua sfeer heeft het meer weg van een café dan van een restaurant, het is behoorlijk gehorig. De kaart geeft het gevoel van een restaurant.

19. Chinees-Indisch Ridderkerk

Het was een hele fijne en super gezellig het eten heerlijke.
    We hebben het super gezellige gehad dan jullie wel.

Ontzettende gezellige leuke avond gehad met de familie.
    Oma was jarig en daar was aandacht aan besteed tijdens het dessert.
    Wij hebben heerlijk gegeten en komen snel een keer terug.

Slechtste wok ervaring tot nu toe! Biefstuk verkleurd, garnalen stonken… Niet genomen… en een zeer beperkt buffet. Nooit meer, wat een teleurstelling!

Rigard Verhulst

Rigard Verhulst

Geweldige lieve mensen alles is er top. Prima eten en de prijs is ook goed. Beslist een aanrader, ook thuis wordt alles het prima verzorgd.

v.wingerden

Het eten is heel goed, vriendelijkheid van het personeel ook goed.
    Het is relex en gezellig eten.
    Wij blijven terugkomen en we raden het iedereen aan.
    Fam. V. Wingerden uit h.i. Ambacht.

Ria Copier

Heerlijk gegeten en fantastisch geholpen door het personeel en de eigenaar! Voor herhaling vatbaar.

26. Nederlands Ridderkerk

Leuk concept om verschillende kleine gerechtjes te proeven maar wat was het eten slecht zeg! Alles zo overduidelijk uit de diepvries. Vlees en vis droop het water uit. Patat waren lege doorgepakken omhulsels. Na een uurtje hebben we het maar voor gezien gehouden en zijn we elders maar een patatje gaan halen. Nooit ergens zo slecht gegeten! Zonde van het geld!! Heel jammer want het idee is leuk. Restaurant best gezellig en personeel vriendelijk. Maar je komt uiteindelijk wel voor lekker eten en dat ontbreekt:(

Marco de Boer

Al verschillende keren gegeten bij Plateia. Telkens TOP kwaliteit.
    Gezellige sfeer, fantastische bediening.
    Aanwinst voor Ridderkerk.

28. Internationaal Ridderkerk

Na lange tijd weer eens gegeten bij de Valk in Ridderkerk , helaas viel het erg tegen ,de varkenshaas was droog en hard en de beloofde groene asperge en knapperige uitjes waren vervangen door 2 kleine mini tomaatjes en een paar doperwten en een onduidelijk smaakloos bruin soort muffin . de oosterse kip van mijn man was al niet beter en werd geserveerd met koude nasi , het personeel was zeer vriendelijk en wilde iets anders aanbieden maar het plezier van uit eten gaan was weg , wel hebben wij als compensatie een dessert gehad , het is jammer dat de Valk zo negatief in beeld komt want het was altijd een feestje om uit eten te gaan bij de Valk .

Het eten is goed en lekker. Enige reden waarom ik daar niet meer zal komen is de sanitaire voorziening. Toilet papier moet in een emmertje naast toilet gedeponeerd worden ivm riolerings problemen. Ik vind het een zeer kwalijke zaak en ook zeer onhygiënisch en dat weerhoudt mij er echt van daar ooit nog te komen!

30. Broodjes Ridderkerk

Korry de Ruiter

Ik heb een hele positieve ervaring bij Brurs gehad, de bediening was heel vriendelijk, er werd leuk meegedacht toen ik aparts wilde, en er werd persoonlijke aandacht besteed aan mijn bestelling, die heel lekker was! Mijn vriendinnen en ik hebben het prima naar onze zin gehad, en voor die prijs/kwaliteit/bediening zullen wij er zeker nog een keer gaan lunchen!