1204457505 90
1230820164 82
1421949446 71
1520809420 78

1. Jan en Marlène

Zeer gastvrije ontvangst "met een hand" en zeer vriendelijke bediening. Goed en veel voor redelijke prijs. De vis kon wat kruidiger en de rijst wat warmer.

2. F. Hertog

Altijd gezellig en vriendelijk personeel met goed geheugen voor klanten. Eten goed en voordelig.

3. connynieuwenhuis

Vrijdagavond bij Plaka gegeten, vlees van de grill, gyros was uitstekend, ik vind dit een heel goede aanrader. Qua sfeer het is net of je bij je familie eet, ongedwongen en zij nemen de tijd voor hun gasten.

4. Christine

Geweldig gezellig restaurant, ik kom hier al jaren als vaste klant en geniet altijd met volle teugen van de supergezellige sfeer en het heerlijke eten! Absoluut een aanrader!

5. Le Noble

Vriendelijke ontvangst. Buitengewoon aardige bediening. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Prima avond gehad. Wel rustig op deze doordeweekse avond.

6. Ilmy van der Leeuw

Gisteren met kinderen en 5 kleine kleinkinderen mijn verjaardag gevierd en waar doe je dat beter dan in het Griekse restaurant in Bolnes. Voor de kinderen stond een eigen tafel klaar, waar ze konden knippen en plakken zonder dat andere gasten er last van hadden. Ik heb de kok de vrijheid gegeven lekkere hapjes te maken en die stonden feestelijk op een lange tafel toen we aankwamen.
    Later kwamen de warme hapjes. Voor de kindertjes kwam nog patat appelmoes en souvlakie. We hebben genoten!

7. Ruby ter Borg

Weer lekker gegeten en genoten van de gastvrijheid, we komen zeker weer terug!

8. Het eten was niet lekker, was aangebrand en ze hadden niet eens Griekse koolsalade. De salade die we er bij krijgen smaakte naar vieze olie en zelfs de patat was echt niet lekker. Het stokbrood smaakte zelfs naar ouzo. Er zat geen groente bij en alles was heel vet en zwaar. Zelfs de rijst die normaal gesproken lekker is was niet te eten en het gevulde bladerdeeg was aangebrand en er zat nauwelijks kaas/spinazie in. Het vlees was droog en bovendien niet eens gaar. De wijnbladen rolletjes met rijst waren ook droog en niet lekker.

Het restaurant was op twee andere tafels met twee gasten na helemaal leeg. Wij hebben sterk de indruk dat dit restaurant niet eens een professionele kok in dienst heeft en dat dit wordt gerund door een paar huisvrouwen die bovendien niet kunnen koken. Bij thuiskomst hebben we zelfs nog gegeten.

9. Heerlijk relaxed eten voor een goede prijs

10. N. Yilmaz

Mevrouw Plaka, wij danken u voor een gastvrije avond met een goed verzorgd diner en gezelligheid.

11. fam. Veerkamp

Nog steeds een goed grieks restaurant in bolnes. Het eten, de sfeer heel vriendelijk en gastvrijheid is er altijd. Zelfs op de maandag zijn de mensen zo actief en blij, altijd lachen. Of het nou weekend is of door de week. Plaka fam. Ouzounidis blijft altijd dezelfde sfeer houden met de klanten, met hun personeel. Typisch grieks onze complimenten. Ga zo door!

12. Snap niet dat er mensen lekker eten. Ik was daar met mijn man en dochtertje voor Valentijn. Vlees smaakte niet was super droog. Eigenlijk alles was binnen 3 min voor je neus. Na 4 happen kwam ze vragen of het smaakte. Maar toen wist ik nog niet hoe of wat. Toen heb ik er netjes wat van gezegd zijn we onaardig behandeld en wilden ons weg hebben. Geen gedag gekregen niks.. never nooit meer. Happy Valentijn..!!

1,1
  13. familie sienth

Vorige week hebben wij bij Plaka gegeten. Zeer tevreden. Voor het eerst geweest. Onze complimenten.

14. Is sterk achteruit gegaan in de loop der jaren. Voorgerecht was matig. Mixgrill voor personen is niet meer wat het geweest is. Bediening kan beter. De aanbieding 2e menu gratis slaat werkelijk nergens op als je voor 2 eetlepels tjaziki nog 5,75 durft te vragen! Voor ons geen vervolg meer bij restaurant plakka!

15. We zijn hier op een doordeweekse avond gaan eten. Het was erg rustig, maar we werden heel leuk ontvangen en de eigenaresse kwam ons persoonlijk verwelkomen. We konden een leuk tafeltje kiezen en we kregen gelijk een lekker voorafje + 2 drankjes gratis aangeboden. Heerlijk.
    Daarna een lekkere maaltijd uitgekozen en het eten was ook heerlijk. De muziek gaf een prettige ambiance en met een gezellige gastvrouw hebben we heerlijk gegeten en ons prima geamuseerd. Voor een leuke prijs kun je hier heel lekker uit eten.
    We komen absoluut terug! Heel erg bedankt.

16. lia otterspeer

Voor het eerst gegeten bij Plaka -we hadden heimwee naar Griekenland en kwamen na zoeken naar een Grieks restaurant met terras hier terecht.
    Heerlijk authentiek grieks eten, zeer relaxte griekse sfeer, hartelijke ontvangst en heel vriendelijke bediening.
    We gaan zeker nog eens terug.

17. schuilwerve

Matig voorgerecht, salade; een zielige vertoning. Hoofdgerecht slecht. Ik denk dat het giros was, veel uien en zeer vet vlees. Patat was goed. Koffie was niet te drinken. Jammer, eens en nooit meer.

18. Corrie Krijgsman

Voor mijn verjaardag zocht ik catering, het liefst Grieks en in Ridderkerk. Al googelend kwam ik bij Plaka terecht.
    Woon al lang in Ridderkerk, maar was er nog nooit gaan eten.
    Deze site bekeken en er waren goede recensies, dus ben ik eens langs gegaan.
    Bij binnenkomst kreeg ik al meteen een handdruk van de eigenaresse als welkom en aan tafel een heerlijke ouzo.
    Kreeg goede uitleg over de mogelijkheden, wat wel en niet handig is om te bestellen en advies in welke hoeveelheden ik de gerechten het beste kon nemen.

Meteen de combinatie schotel van warme en koude voorgerechten geprobeerd en dat beviel me goed, vier warme en 4 koude gerechten. Dit was precies wat ik wilde voor mijn gasten, voor elk wat wils.
    Ook moussaka, stifado, extra gehaktballetjes, Griekse salade met alle bijbehorende zoals stokbrood/griekse rijst en pitta broodjes. En voor na de maaltijd baklava besteld.

Op de dag dat de bestelling afgehaald kon worden, ben ik eerst 's middags de koude gerechten op gaan halen. Mocht ik in de keuken kijken, waar de stifado werd klaargemaakt. Alle koude gerechten waren heel verzorgd in leuke bakjes. De hoeveelheden werden bekeken en eventueel aangepast. Ook kreeg ik rechauds mee voor de warme gerechten.
    's Avonds stond alles op tijd klaar en al in kleine porties verdeeld.
    Mijn gasten vonden het eten een succes en zeer smakelijk.

Al met al was ik blij met de hartelijkheid, het meedenken en het afwikkelen van de bestelling. Super !

Het enige wat ik jammer vond is dat het eten niet kon worden gebracht op het gewenste tijdstip. Tot half 5 was het wel mogelijk, maar dat tijdstip kwam voor mij niet uit.

Nu ik Plaka ontdekt heb, ga ik er zeker vaker eten.

Bedankt voor alle goede zorgen.

Corrie Krijgsman

19. Familie Michielsen

Goedendag,

Ik ben met mijn familie 2 weken terug komen eten en het eten was verrast! Wij hebben een heerlijke visschotel gegeten met als toppunt de sardines van de grill en jullie hebben eerlijk waar de lekkerste souvlaki die wie ooit hebben gegeten!

Wij zijn voor het laatst een jaar terug geweest en toen was het eten lang niet zo goed als nu! Ik denk dat jullie een nieuwe chef hebben? Hij mag er zeker wezen!

Jullie gaan ons zeker vaker terug zien.

Met vriendelijke groet,

fam Michielsen

20. bedijs 493 punten

Ridderkerk, 5 mei 2012
    Zomaar op gevoel wegens HEIMWEE naar HELLAS plotseling en ineens in dit restaurant terecht gekomen;
    Ondanks de huidige 'moeilijke tijd' wegens recessie, lounge-en trendy verwachtingen e.d....heeeeeel aangenaam gegeten en nog belangrijker....heeeeerlijk gastvrij onthaald, gefilosofeerd en genoten van een ouderwets stukje intermenselijk contact.
    Eten was prima; Griekse Tafel genoten met diverse warme en koude voor-en-hoofdgerechten incl. onbeperkt drinken van frisdrank, bier of wijntje!!!! a euro 32,50 p.p
    Nog belangrijker ....of wellicht prettiger was de onverdeelde interesse en belangstelling van de eigenaar en werknemers naar ons. Ondanks eigen 'prive sores' en drukte wegens het bedrijven van 4 zaken, gezondheid familie ect. enige uren met ons zitten 'ouwehoeren' over het leven, huidig 'Europa', gezondheid, de liefde, menselijke groei, generatie-evolutie, genieten,... Je weet wel.... Gewoon delen over het leven op z'n Grieks!!!
    Super, warm, puur.. en goed voor de gemiddelde ontspanning en ontwikkeling!!! Tenslotte zitten we momenteel allemaal in't zelfde 'schuitje' binnen het zgn Europa:-) Bovenal prima dish en drankje!! With compliments and hope to see you soon again!!! xx
    Reina en Petra

21. Hier komen we al een hele tijd, kwaliteit is prima de bediening is zeer vriendelijk, het eten is heerlijk.
    Ze hebben ook vaak aanbiedingen... ga zo door Plaka

22. een hele gezellige zaak om te gaan eten, vriendelijke bediening en is betaalbaar.

23. w schram

Hallo mensen plaka is een gezellig restaurant.
    Wij komen er al jaren ook toen onze zoon klein was.
    Ze zijn erg kind vriendelijk onze zoon voelt zich er thuis.
    Als wij vragen gaan we uit eten dan zegt hij gaan we naar plaka.
    Ze zijn niet te duur en het eten is erg lekker.
    Vanavond gaan wij er weer eten.
    Ze hebben ook kinder menu,s.
    Groetjes van fam Schram.

24. Gezellig restaurant met prima eten. Leuke gemoedelijke sfeer, alsof je uit eten gaat bij goede vrienden. De bediening is ook heel vriendelijk en correct. Je voelt je er thuis en het eten is erg lekker. Prettige bijkomstigheid is ook dat er voldoende parkeergelegenheid is.
    Ons is het heel goed bevallen en we gaan hier zeer zeker vaker eten. Een aanrader!!

25. harry en Ineke

Vorige week hebben we hier voor het eerst gegeten en het was in 1 woord: TOP!! Het eten was heerlijk, eigenlijk veel te veel voor ons. De bediening was super aardig, het was erg gezellig. We gaan zeker snel nog een keer.

26. Alexander en Manon

Wij hebben weer erg lekker gegeten bij Plaka!
    Goed, grieks, gezellig, gastvrij restaurant!

27. Plaka

28. Van de week weer even gezellig bij Plaka wezen eten, de bediening is top en je kan daar ook lekker met kinderen eten.
    Het eten was weer heerlijk.
    We gaan dit zeker nog een keer doen.
    Het grootste plus punt vind ik dat je de zaak niet uit wordt gekeken, als het kan komt de eigenaar of de eigenares altijd even een praatje maken,alsof je gewoon bij de familie hoort.
    Een echt aanrader, dus mensen willen jullie in een gezellig grieks restaurant een hapje eten ga dan naar Plaka in Bolnes.
    Ik en mijn gezin ( met kinderen van 7 en 11 jaar) vinden het er top.

29. Wij zijn hier gisteren -17 maart 2011- geweest. Een etentje met de ouwe lui, gewoon even zonder kinderen, gezellig bijkletsen. Dat kon prima in dit leuke restaurant.

Het was niet druk, de sfeer heel huiselijk, typisch Grieks. Goede, vlotte bediening, goed eten. Niet veel op aan te merken. Geen toprestaurant, maar een gezellig thematisch buurtrestaurantje. Prima te doen!

30. ed Koedood

Opnieuw een geslaagd nieuwjaars diner.

31. Vriendenclub

Regelmatig een bezoek gebracht aan dit restaurant, altijd gezellig. Het eten was goed en de bediening was vriendelijk.

Echt een aanrader voor een avondje uit.

Valt helemaal niets te klagen over deze eetgelegenheid.

Voor ons een 10+.

32. Janneke van Zanten

Heel lang geleden dat wij zo slecht eten voorgezet hebben gekregen. Ik was daar met mijn gezin, 4 personen en iedereen was ontevreden. Uiensoep kwam uit een pakje, stokbrood kwam uit de supermarkt, kruidenboter was niets bijzonderds...en de Griekse salade zag er ook heel zielig uit. We vroegen ons gelijk af wat we daar deden. We hoopten dat de hoofdgerechten alles goed zouden maken, maar ook dat liep uit op een teleurstelling. De zalm was droog en oud, de gamba's moest je zelf nog pellen, en waren papperig, de gyros leek eigengemaakt en smaakte wel, de groenten die op ieder bord lagen was smakeloos, kwam uit de vriezer. We waren zeker niet blij verrast met wat we op de borden aantroffen. De smaak was vlak. De drankjes zaten in een soort klein bloemenvaasje, is ook echt niet meer van deze tijd. Ik moet ook wel even opmerken dat de bediening zeer vriendelijk was. Het toetje hebben we overgeslagen. We wilden zo snel mogelijk weg daar. Zal er ook zeker nooit meer komen. €100 weg gegooid.

33. Meerdere malen geweest, altijd even gezellig, lekker eten, goede bediening.

Ik vind het zeker een aanrader! ;)

34. Bijzondere dingen mee gemaakt daar..

Genoten van het heerlijke eten... en de ontzettend lieve mensen die daar werken!

35. Buiten op het terras gegeten in de zon zonder hinderlijke wind.

Sfeerloos terras midden tussen de bebouwing.

Vriendelijk personeel die erg hun best deden. Het eten hadden we bijzonder snel en was lekker! De smaak van de gerechten was prima. Nagerechten waren aan de prijs en de eind afrekening viel tegen. Voor een zaak die het moet hebben van lokale klanten, verwacht je voordeligere prijzen. Pluspunt was de keuze van een drankje van de zaak na afloop. We zullen niet snel weer "even" een hapje komen smikkelen.

Suggestie: 20 % lagere prijzen.

36. Grieks restaurant. Mooi ingericht, ik mis totaal de echte Griekse sfeer en gastvrijheid. Eten goed en bediening goed, jammer iets meer Grieks.

Je begint vanzelf altijd met een gratis ouzo!

Proberen waard.

37. Was heel gezellig, goede bediening, aardig personeel. Een hele vriendelijke eigenaar en zeer zorgzaam. Het eten was wel lekker maar niet bijzonder, het toetje was goed alleen jammer dat er geen echte slagroom gebruikt wordt. De porties waren best groot voor een restaurant. De zaak is mooi maar je moet wel wat later op de avond komen. Want het was er niet erg druk voor de zaterdagavond. Komt waarschijnlijk ook door dat er afgehaald kan worden. Toch wel een leuke avond gehad, gastvrijheid maakt een hoop goed.

38. avondje wezen eten bij Plaka, hartelijk welkom geheten door de eigenaar. Sfeer is op zich goed al hadden we niet de leukste tafel (midden in de zaak vlak bij de keuken/bar). We moesten alleen meer dan een uur op ons eten wachten, dat was niet leuk. Eten was zeker wel smakelijk.

39. mastrigt van

Heel leuk gezellig restaurant. persoonlijk!!
    gastvrij!!
    Heerlijk gegeten!!!

40. Erg gezellige zaak. Lekker eten en een top bediening. Mevrouw geeft echt om haar zaak en haar klanten. En dat kun je zien.

41. 1 maart 2008 met mijn vrouw naar Plaka Ridderkerk geweest.Vriendelijke bediening en prima eten en niet te duur.Met live muziek vielen wij met onze neus in de boter.Een prima avondje uit!