Restaurant is verhuisd naar Sint Jorisstraat 2, 2981 GA, Ridderkerk

Gratis parkeerplaats voor de deur.

• OV

Diverse haltes op loopafstand.

• Suikervrij

1382206067 89
1643361975 86

1. Dirk Klootwijk

2. Frederick

Gesreserveerd voor 3 personen. Bij binnenkomst ontvangen door een chagrijnige serveerster. Ondanks dat ik zei dat ik gereserveerd heb zei de dame dat alles, vol, was. Uiteindelijk toch een tafeltje gekregen. Zeker 3 kwartier gewacht voordat de bestelling opgenomen werd. Vervolgens een uur gewacht voordat het voorgerecht kwam. Vervolgens weer 45 minuten gewacht voordat het hoofdgerecht kwam. Wel heb ik 2 keer gevraagd of we niet vergeten waren. Antwoord was neen natuurlijk niet. Onvriendelijk. Het eten was redelijk niet geweldig. Om verder wachten te voorkomen hebben we geen nagerecht genomen. Wij komen hier nooit meer terug.

3. R. Wilbrink

De spareribs was lekker, het vlees viel van het bot.

4. Wij hebben er heerlijk gegeten - keuze bij de actie: 2e driegangenmenu gratis, is wat beperkt (geen vis keuze bijv.) maar wat we gegeten hebben was heel erg goed en de steak, spareribs en kip waren perfect mals. Je mes gleed er gewoon doorheen. Prijs/kwaliteit is uitstekend.

5. Super!! Mijn partner en zoontje namen mij mee als verrassing voor mijn verjaardag. Ze hadden via internet gereserveerd en stiekem erbij vermeld dat het om een verrassing ging voor mijn verjaardag en of het restaurant er een speciale draai aan kon geven. Na echt waar, super lekker gegeten te hebben, bestelden we een koffie na en mijn zoontje een ijsje. Ineens uit het niets harde feestmuziek en daar kwam de serveerster aan met een ijscoup met een vuurfontijn! Klanten haakte in en de felicitaties vlogen om mijn oren! Wat een top verjaardag! Dank jullie wel!

6. We komen regelmatig bij rosario Ridderkerk. De kwaliteit vonden we steeds wel in orde. Groot was daarom onze teleurstelling toen wij de laatste keer hier gegeten hebben. De biefstuk doorregen en half rauw. Na hier op te hebben gewezen werd er een nieuw stuk geserveerd. Deze was geheel doorbakken en het afgekeurde halve stuk werd erbij op het bord gelegd. Jammer van deze slechte ervaring. Een lekker biefstukje eten wodt zo wel een deceptie en niet voor herhaling vatbaar.

7. Na een wat mindere ervaring in dit restaurant, wat perfect en tot volle tevredenheid is opgelost, zijn wij hier wederom wezen eten.
    De kwaliteit is echt top, heerlijk vlees, vriendelijke bediening en de gerechten komen vlot op tafel.
    Een aanrader

8. Geweldig!

9. Het was heel gezellig. Lekkere rustige muziek en de bediening vraagt: wilt u even wachten tot het volgende opgediend wordt. Dat is ook heel fijn. Je wordt tenminste niet opgejaagd en het eten was heerlijk.

10. John Lindberg

In een woord een aanrader. De bediening is fantastisch. Op afstand wordt gekeken of alles in orde is. Drankje op, dan reactie of er nog bijgevuld moet worden. Over het eten niets dan lof. Zowel de kwaliteit van het eten als de bereiding daarvan is van hoge kwaliteit. Zullen daar zeker vaker gaan komen.

11. Het was heerlijk en een leuke sfeer.

12. Heerlijke t-bone steak gegeten, goede bediening, knus en gezellig, een echte aanrader.

13. Zomaar een restaurant uit gekozen met de AH bon. Compliment. Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Komen zeker nog een keer terug.

14. Het is erg sfeervol, heerlijk eten en leuk personeel.

15. Al meer met verschillende kennissen er gegeten en de reactie's waren zowel van hun als van ons dat het een eetgelegenheid is om aan te raden.

16. Super ervaring, ik ben al een paar keer daar gaan eten. Bediening, eten drinken, allemaal prima in orde. Personeel is zeer vriendelijk. Top👍

17. Heel gezellig, goede bediening, vriendelijk. Prijs / kwaliteit meer dan goed. Super spareribs!!

18. Leuke zaak, heerlijk eten en een leuke sfeer!

19. Wij aten hier deze keer via een "tweede driegangendiner gratis" actie. Wij konden kiezen uit het maandmenu van het restaurant, dat voldoende keuze biedt. Het eten was erg lekker, de bediening zeer vriendelijk. Gezellig decor, waar veel aandacht aan is besteed. Enige kleine minpuntje was, dat mijn man de rugleuning van de bank waarop wij zaten te recht vond. Over het geheel genomen: zeker een aanrader. Wij komen er beslist terug!

20. Fam. Jansen

Na wat ik over het restaurant had gehoord is het mij afgelopen zaterdagavond nogal tegengevallen. De carpaccio was veel te nat waardoor het idee werd gewekt dat deze ontdooid was... Ik miste de Argentijnse touch bij de salade/dressing en vond vooral de nagerechten erg Hollands... En wat echt niet kan zijn desserts serveren met spuitbusslagroom die in korte tijd in een natte massa verandert. Wel een dikke pluim voor de malse ossenhaas en de vriendelijke bediening. Het zou wel handig zijn als zij overal op de tafels bij zouden kunnen in verband met bedienen en afruimen... Tot slot, de banken zitten voor lange mensen voor geen meter. De zittingen zijn veel te kort waardoor je eraf glijdt...

6,3
  21. Heerlijk gegeten. Prima kwaliteit en service.

22. Prijs/kwaliteit prima in orde. Ossenhaas was als boter zo mals. Veel aandacht voor de klant. We hadden iets te vieren en daar werd aandacht aan besteed. Op subtiele wijze. Ondanks het feit dat het niet druk was, was de sfeer gezellig.

Alleen jammer dat het restaurant een beetje in een verloren hoek ligt. Mocht je in de buurt zijn: een aanrader.

24. W.Aandeweg

Voorgerecht kon beter, meloen was te hard. Hoofdgerecht geweldig, de ossenhaas kon je met je vinger snijden. Nagerecht uitstekend.

25. Prima ontvangst, de jassen werden aangenomen en weggehangen. De menukaart werd gebracht en toen wij toch nog wat vragen hadden, kregen wij prima uitleg over het eten. De prijzen zijn aantrekkelijk voor zowel de drankjes als de bijgerechten. Echt heerlijk gegeten, zeker een aanrader en ook wij gaan nog wel een paar keer terug.

Ga zo door jullie zijn geweldig.

Mvgr Vera / Benito en Cor

P.s. zou op woensdag en donderdag avond wanneer de aanbieding geldig is voor een compleet menu deze bij de normale kaart toevoegen, nu moesten we erom vragen terwijl er in de hal een groot bord hangt.

26. Wij hebben met tweeën gisteren bij La Rosario gegeten. Het vlees smaakte echt lekker. De bediening was zeer vriendelijk. De prijs is niet duur. De sfeer kan nog beter worden. Doordeweek niet zo druk. Ik denk dat er niet genoeg reclame is. Nog een pluspunt: gratis parkeren. Wij komen zeker weer binnenkort.

27. Prima eten voor leuke prijs, fijne bediening, relaxte sfeer en heerlijke wijn. Een aanrader.

28. G.C.van Schaik

Fijne ontvangst met goede begeleiding naar en informatie/bediening aan de tafel. Het door ons bestelde diner, bestaande uit diverse soorten zeebewoners, was goed. Een nieuw bezoek zit er zeker in.

29. Hele goede service, de ontvangst was ook goed bij binnenkomst. Er liep 5 man personeel rond, dit waren ook aardige mensen. De pasteitjes bij het voorgerecht waren al lekker. Het hoofdgerecht, veel vlees natuurlijk, en een gepofte aardappel, was héérlijk! M'n vlees werd voor me opgewarmd toen het koud werd, verder waren er ook veel sausjes bij. Het dessert was ook goed te doen. We hebben niet lang hoeven wachten. We hebben hier héérlijk gegeten en ik ga hier waarschijnlijk vaker heen, een aanrader!

30. Anna lies van der Waal

5 Dec met een groep van 21 pers gegeten. De kwaliteit van het eten is super, de bediening erg vriendelijk en de sfeer erg gezellig. Top!! We gaan er zeker naar terug.

31. Gisteren weer heerlijk gegeten, wat een super vlees, geweldig !

32. Op advies van big brother Alex zijn we hier vanavond 23 nov lekker wezen eten, de biefstuk was nog lekkerder als op de verjaardag van mijn dochter (26 okt 2014). Alles relax, voorgerecht hoofd en nagerecht was heerlijk. Komen zeker nog eens terug, zal eind januari 2015 worden. Eerst nog 1 maandje afzien in EMC.

33. Hadden trek in spareribs dus la rosario geprobeerd, geen spijt van !! Heerlijk mals, salade erbij vers en frisse dressing. Niets op aan te merken, vriendelijke jonge bediening gezellig muziekje kortom een aanrader !!! 18,95€ voor menu in vergelijking met anderen qua prijs/kwaliteit prima zeker qua kwaliteit. Gaan zeker nog keer terug voor ander gerechtje ook leuk met kinderen, lekker ongedwongen.

34. Gister hier mijn verjaardag gevierd.. heerlijk gegeten!

Voorgerecht carpaccio was heerlijk, de tomatensoep van mijn tafelgenotes ook, net zoals de gamba's. Hoofdgerecht heerlijke steak was precies goed gebakken, medium zoals ik hem wilde. Nagerecht flensjes ook heerlijk, en toen nog verrast met een leuk vuurwerkje.

Super gezellige avond gehad, leuke sfeer! Helemaal goed. Wij komen zeker snel weer!

35. Erg lekker vlees van de grill gegeten. Churry-sausje zou op de kaart gezet moeten worden, was lekker! Zeer vriendelijke bediening. Sfeervol en volgens thema ingericht.

Komen zeker terug! Jammer dat het (nog) zo rustig is.

36. Wij hebben zaterdagavond met 3 personen echt heerlijk gegeten in een gezellig ingericht restaurant. Wat wel jammer is dat je voor de salade apart moet betalen. Dat hoort er toch wel bij te zitten voor de prijs. Ook voor de saus moet apart betaald worden maar dat kom je bij meer restaurants tegen. De sfeer in het restaurant is goed en de bediening erg vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug.

37. De vis van mijn tafelgenoten was te droog van structuur. Het vlees op mijn bord was prima gebraden maar iets te koud.

38. Het eten was in orde. Je moet wel veel tijd hebben als je hier gaat eten.

Een drie-gangenmenu uitserveren duurde meer dan 2 1/2 uur. Op het voorgerecht hebben meer dan een half uur moeten wachten. Na het voorgerecht werd gevraagd of we nog een het hoofdgrecht wilden wachten of dat het gelijk kon worden geserveerd. We wilden het graag gelijk hebben. Dat heeft uiteindelijk meer dan 20 minuten geduurd. Alleen het nagerecht werd op een moment geserveerd dat je het ook verwacht.

Bij het hoofdgerecht werd gevraagd welke saus we erbij wilden. Je gaat er vanuit dat dit bij het gerecht hoort. Bij het afrekenen vind je het apart op de rekening.

Jammer dat dit wachten een negatief licht op dit restaurant werpt. Misschien dat de hoeveelheid gasten een rol speelde, maar op zaterdagavond moet je gewoon voldoende personeel hebben.

39. Vlees was niet bereid zoals we het vroegen, mayonaise moet je om vragen, groente moet apart worden besteld en kwam niet uit de keuken, moesten we ook wederom vragen. Er is ons door 3 personen 4x gevraagd of het lekker was (1x is genoeg). De sausjes bij het vlees waren smaakloos, zeker de champignonsaus zat geen smaak aan! De zelfgemaakte cocktailsaus was ook flets van kleur en weinig smaak! Een Restaurant wat je niet je vrienden zou aanbevelen!

40. Super eten met een perfecte smaak. Het personeel is ook heel vriendelijk.

41. Lekker eten, voor een goede prijs. Makkelijke bereikbaar, en gratis parkeren. Zeker een aanrader, als ik weer in de buurt kom, ga ik weer reserveren.

42. Voor de 1e keer geweest, bij aankomst vond ik het een beetje armoedig van de buitenkant, had zoiets van is dit het dan, je moet de ingang delen met het Wok restaurant. Als je later het restaurant verlaat dan moet je een kapmes hebben om door de blauwe walm heen te slaan.

Het restaurant is leuk ingericht en gezellig. Het zou erg druk worden dus rustig eten en gezellig wat drinken zat er gisterenavond niet in. Ze kwamen al gelijk aan tafel om de bestelling op te nemen vanwege de drukte, dus dat vond ik minder.

Niettemin hebben wij er heerlijk gegeten.

43. Prima gegeten, gezellig interieur. Bij de ingang dacht ik rechtsomkeer, dit is niks maar kom je dan bij de ingang van het restaurant slaat die indruk 180 graden om. Prima prijs / kwaliteit verhouding.

44. Gisteravond heerlijk gegeten. Het aanbiedingsmenu. Het woord "forse" voor de salade kan m.i. beter weg gelaten worden. Moesten ook heel lang wachten en vlees was niet op de door mij gewenste manier bereid. Echter, dat werd heel sympathiek opgelost. Dus, al met al, heerlijk gegeten en beleefd en vriendelijk personeel.

45. Ben zaterdag wezen eten met mijn vriendin! Was er super gezellig en romantische sfeer! Maar vooral lekker gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar! Aanradertje!

46. Heerlijk gegeten, alleen jammer dat je na de bestelling nog trek hebt in 1 extra portie frietjes en hiervoor dan 2.50 moet betalen. Dit moet toch gewoon standaard zijn dat je genoeg frietjes krijg?

47. Uistekend 3 gangen menu. Met 8 personen lekker gegeten. Ruim voldoende. Prima bediening en vriendelijk. Aanrader! Gezellige lokatie.

48. Danny en Malou

Wij hebben gekozen voor het drie gangen actie menu en hebben heerlijk gegeten. De hoeveelheden waren prima en de bediening zeer vriendelijk. Het vlees van de grill smaakte prima! Wij komen zelf uit Enschede en logeren in het van de Valk hotel in Ridderkerk maar als je in de buurt bent is dit zeker een aanrader!!!

49. Waren een weekendje weg, logeren in vd Valk te Ridderkerk en hadden zin in grill en kwamen dmv internet uit bij LaRosario. Doordat er wegwerkzaamheden waren er ruim 3 kwartier overgedaan LaRosario te vinden maar dat was zeker de moeite waard!
    Dachten door het aktie 3 gangenmenu voor maar €17,95 misschien wel een aangepaste maaltijd te krijgen. Wel het was een volledig 3gangen menu! Heerlijk! Alles was smaakvol, voor-, hoofd- en nagerecht! Bediening zeer vriendelijk!
    Voor de mensen die hier wonen maar ook voor hen die tijdelijk in deze omgeving verblijven een aanrader!

50. We hebben heerlijk lamsvlees gegeten. En ons voorgerecht pasteitjes en gevulde paprika was ook uitstekend.
    De nagerechten zijn naar onze zin iets te Nederlands, maar als het goed is komen er binnenkort Argentijnse nagerechten op de kaart. Het restaurant zag er gezellig uit. En het personeel is ook erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar, een echte aanrader.

51. J.D. de Jong

Voor de eerste keer gegeten in dit restaurant. Maar niet voor de laatste keer.
    Het was erg goed, heerlijk vlees, goede wijn. Heerlijk ijs en lekkere koffie.

52. Dirk en Hanneke

Heel lekkere ossenhaas gegeten. Voorgerecht had iets ruimer gekund. Service en sfeer prima. Aanrader voor Ridderkerk.

53. thomas

54. Erg weinig voor de prijs. Moest helaas bak friet bestellen om niet met een honger gevoel thuis te komen.

55. sylvia verveer

Voor de eerste keer geweest en ontzettend goed bevallen. Het was Moederdag en zat helemaal vol, waardoor de druk van "een beetje opschieten want er zitten er nog meer te wachten op een plaatsje" wel voelbaar was. Aangegeven dat we even wilden wachten met het nagerecht, daarna geen last meer van gehad.
    Zeer vriendelijk en betrokken personeel. Ze gaven aan dat ze onze dochter en schoonzoon herkenden van eerdere bezoeken.
    Kortom zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar.

56. Gisterenavond met z'n zessen wezen eten. Voor mij was het de eerste keer, het was fantastisch. Geweldig sfeervol restaurant, bediening TOP en het eten was geweldig. Ik kom zeker nog een keer terug.

57. Tonny Smit

Wij hebben weer een zeer geslaagde avond gehad bij La Rosario. Het eten was top, en van de zelfde kwaliteit als bij de opening. De bediening liep gesmeerd, en de gastvrijheid staat hoog in het vaandel. Kortom : voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader voor een gezellig avondje uit.

58. Natasja

Wij hebben een super avond gehad! We hebben heerlijk gegeten je komt er niks te kort. Personeel is zeer vriendelijk! Ook de Argentijnse zoete witte wijn is een aanrader! Restaurant is sfeervol aangekleed kortom een echte aanrader en garantie voor een heerlijk diner.

59. Stravers

Vanavond voor het eerst bij La Rosario gegeten en het was heerlijk! Vlees was vers, mals en goed gekruid. De sfeer is goed - leuke Spaanstalige muziek op de achtergrond - en de service vriendelijk en gastvrij. Zeker een aanrader!

60. Het was erg druk aan het eind van Koningsdag, maar de bediening was snel en adequaat, met excuses voor de drukte. We namen een ossenhaas 300 gram, die botermals was en een mixed grill, geserveerd op een klein hootskoolgrilletje op tafel, die ook prima was. De huiswijn was goed op smaak. Als dessert een baileyskoffie die lekker rook en een mango vanilleijs met een flinke scheut tequilla.
    De ambiance kon beter, het is een vrij grote zaal met veel tafeltjes, die echter zeker niet te dicht op elkaar staan. De argentijnse aankleding zou wat meer accent mogen krijgen, hoewel bij de obers zeker zuidamerikaans bloed te vinden was.
    Al met al een prima gelegenheid en voor herhaling vatbaar.

61. Th.Tabbers

Door koningsdag, wellicht extra druk, dus soms duurde het even, voor de bestelling kwam, maar je zit er in `n gezellige drukte, geen luide muziek gelukkig.
    Het eten was voortreffelijk, en uit de apart te bestellen bijgerechten, kun je bijna niet kiezen, allemaal heel aantrekkelijk, waardoor je niets krijgt voorgeschoteld, wat je niet lust, alles gaat dus schoon op. Heerlijk mals vlees en lekkere sausjes en ook de nagerechten waren 'af'!
    Nog eens: JA!

62. angeliquekaas@gmail.com

Gisterenavond hier gegeten. Als borrelhapje gekozen voor nachos met zelfgemaakte guacamole, heerlijk! Daarna een voorgerecht gedeeld, omdat we naar aanleiding van gelezen recensies, nieuwsgierig waren naar de 'empanadas con carne'. Ook wij delen de mening dat dit absoluut een aanrader is. Ook de entrecote en de spareribs waren voortreffelijk als hoofdgerecht. Als nagerecht probeerden wij de flensjes met vanille-ijs, geflambeerd met Grand Marnier; een feestelijke afsluiter! Ook over de service en hartelijke ontvangst niets meer dan lof. Een aanrader en wij komen zeker terug!

63. We hebben hier heerlijk gegeten. De gamba's waren heerlijk op smaak en goed klaargemaakt. Gezellig ingericht en nette en vriendelijke bediening. Echt een aanrader!

64. Ik heb er heerlijk gegeten. De sfeer was heel gezellig en de bediening was top!

65. À.M. De Jong-Hilkmann

Sfeer was goed. Goede bediening. Het eten was prima. Voor herhaling vatbaar.

66. Henk&Laura Donderwinkel

Heerlijk avondje uit eten. Fantastisch genoten, prima kwaliteit, heel gastvrij en attent. Voor herhaling vatbaar. Een aanrader zeker waard.

67. fam. Keukelaar

Prima ontvangst en een prettige sfeer. De bediening is zeer attent en behulpzaam. Voortreffelijk gegeten
    met een goede combinatie van wijn. Ook aan het voor- en nagerecht is alle zorg besteed. Heel goed.
    Wij waren met 5 volwassen personen zeer tevreden en komen zeker binnenkort terug.

68. Een super leuk en gezellig restaurant goed eten en drinken. Goed gekleed en vriendelijk personeel.

69. Gisteren, 13 maart bij La Rosario heerlijk gegeten. Leuk sfeervol restaurant, knus. Van voorgerecht tot nagerecht was alles prima in orde. Vlees is super mals en heerlijk gekruid. Alles netjes en op leuk servies opgediend. Vriendelijk en gemoedelijk personeel. Voor ons was het de eerste keer maar zeer zeker voor herhaling vatbaar!

70. Jan en Marry de Lege

Heerlijke gegeten. De pasteitjes vooraf zijn lekker.
    Als hoofdgerecht kunnen we de "pollo" van harte aanbevelen, prima gegrilde groenten erbij. Vraag naar de huisgemaakte saus!
    De bediening is super. Gastvrij en vriendelijk.
    We waren hier niet voor het eerst en zeker niet voor het laatst.

71. Van te voren spare ribs besteld om af te halen. Was netjes op tijd klaar en heerlijk gegeten thuis. Gaan we vaker doen.

72. Richard

Heerlijk gegeten. Gezellige vriendelijke gastheer en personeel. Afwisselend en smaakvol menu. Gerechten zijn van zeer goede kwaliteit

73. Heerlijk gegeten! Eindelijk een goeie Argentijnse ossenhaas! Alles prima, bediening zeer aardig. Enige puntje; de zitbanken zitten niet echt comfortabel, voor een lange zit ongeschikt. Al met al leuke en gezellige avond gehad! Komen zeker terug!

74. Jordy van der Jagt

Ook wij hebben heerlijk gegeten bij La Rosario. Op aanbeveling de T-Bone Steak op en die was heerlijk! Verder ook een leuke sfeer met gezellige muziek en prima service. Zeker een aanrader als je lekker en gezellig uit eten wilt gaan.

75. Heerlijk gegeten, de recensies kloppen helemaal! Top vlees..

76. Een aanrader voor vleesliefhebbers. Wat een mals vlees! Service is vriendelijk en niet opdringerig. We kregen zelfs een Argentijns drankje van het huis na de maaltijd. We komen zeker terug.

77. Natasja Klopstra

Vanavond heerlijk gegeten. Service en vriendelijkheid erg tevreden erover. Erg goed restaurant voor een heerlijk stuk vlees. Komen zeker weer terug.

78. J. de Kok

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, gastvrij ontvangen en gemoedelijke sfeer.

79. Gisteravond echt heerlijk gegeten bij La Rosario! Het personeel was ook super vriendelijk en het eten was gewoon echt top!
    Wij gaan hier zeker nog een keer heen.

80. Na een tip van iemand hebben we gereserveerd en....Het eten was echt super lekker. We moesten wel wat langer wachten op het eten, maar daar werd ook netjes excuses voor gemaakt. Een klein restaurant met een gezellige drukte. Zeker een aanrader en tot de volgende keer!

81. Na diverse goede recensies te hebben gehoord toch maar eens zelf eens gaan proberen. De recensies waren goed en dat kunnen we bevestigen. Het eten was heerlijk. Vlees lekker mals. Lekkere huiswijn. Alle bijgerechten moet we wel apart bestellen. Heeft ook weer z'n voordelen. Bediening was aardig en had tijd voor een praatje. Wel af ten toe wachten op glaasje wijn of voor de rekening. Komt waarschijnlijk ook door de drukte. Restaurant was gezellig druk. Een aanrader. We gaan zeker een keer terug.

82. Vanavond met een groep van 14 wezen eten, was weer top! Goed verzorgd, snelle bediening en zeker smakelijk! Komen zeker weer terug.

83. Vriendelijke bediening, het eten was prima, en het is ook fijn dat je zelf je bijgerecht (gratis) kan kiezen.

84. Afgelopen zondag met tien personen bij La Rosario gegeten. We hebben alle tien voortreffelijk gegeten in een evenzo voortreffelijke sfeer. Zowel de Argentijnse ossenhaas als de Argentijnse T-Bone steak waren van perfecte kwaliteit en de gegrilde garnalen zeker voor herhaling vatbaar. De kaart staat vol met lekkers en ik kijk er al naar uit om weer een gerecht te proberen, al zal het moeilijk voor me worden om geen t-bone te nemen.

85. J.Ververs

Gisteren voor het eerst hier gegeten. Eten was voortreffelijk. Vlees was botermals. Bediening vriendelijk.
    Kregen na afloop nog een drankje van het huis aangeboden. Bij het vertrek was men behulpzaam bij het aantrekken van de jassen. Volop gratis parkeergelegenheid.
    Een aanrader voor Ridderkerk

86. Heerlijk eten en erg gastvrij. Argentijnse ossenhaas was superzacht en een heerlijke grill smaak. Bediening (Suso) mega vriendelijk en we kregen een drankje van hem omdat ik jarig was. Huiswijn is echt zalig... alles is betaalbaar. Lamsvlees is zacht en voortreffelijk, spare ribs bizar lekker. Echt een aanrader en we komen hier zeker nog een keer terug.

87. Gisteren avond voor de derde keer wezen eten bij "La Rosario" en ook voor de derde keer was het eten zeer goed. Zeer vriendelijke bediening en proberen zo goed als ze kunnen het voor jou naar wens te maken. Ook de kok weet raad met zijn producten. Absoluut een aanwinst in Ridderkerk en omgeving. Grote parkeerplaats aanwezig.

88. Zondagavond met z'n 4-tjes voor de eerste maal hier gegeten en wij zeggen nu al dat dit voor herhaling vatbaar is. We hebben genoten, zowel van de voorgerechten als van de heerlijke steaks! 3 van ons hadden de combi: entrecote met ossehaas. Het was om te zuigen. Voortreffelijk. Als toetje hebben we het pannenkoekje genomen, een soort crepe Suzette. Leuk was het dat de ober met de Grand Marnier in een kommetje kwam, het over het pannenkoekje uitgoot en vervolgens in de brand stak. Zo feestelijk! Wij vinden La Rosario een regelrechte aanwinst voor Ridderkerk en gaan er zeker terug.

89. Uitstekend eten, het vlees is om je vingers bij op te eten. Vriendelijke bediening.

90. We hebben eind december met 6 personen heerlijk gegeten. Zowel de heerlijke entrecots, ribeyes als de visschotel waren overheerlijk. Bediening is deskundig en klantvriendelijk. Hier kun je nog lekker eten voor een mooi prijsje.
    Later nog eens terug geweest begin januari. Nu met vier man. En het leuke: zelfde kwaliteit dus geen toeval!

91. Cees en Joke

We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug. Vriendelijke, attente bediening. Ook nog een drankje van het huis gehad.

92. S.M. Nelis

Met familie op hun aanraden hier wezen eten, (hun 2e keer): vrij parkeren is al een verademing! Vriendelijk welkom.
    We hebben heerlijk gegeten, prettig geprijsd en nog een lekker drankje na van de zaak:
    Voor wie eens lekker Argentijns wil gaan eten: zeker een aanrader! Wij gaan zeker nog een keer.

93. G.J . de haan

Met 9 man geweest 2 jan. Hadden tafel in midden voor ons gereserveerd. Wilde tafel in de hoek, geen probleem werd voor ons gedekt. Bediening vriendelijk. Eten was uitstekend. De muziek stond wat hard. Deze werd op verzoek zachter gezet.

94. Vlotte bediening, goede sfeer, en vooral kwalitatief heerlijk eten . Mag zich zeker een steakhouse noemen. Aanwinst voor Ridderkerk. Tweede keer gegeten vanavond en wederom heerlijk genoten van alles. Komen zeker terug. Drankje vd zaak gehad was echt een goede afsluiting maak je niet vaak meer mee. En het bedienend personeel is echt super relaxed. TOP

95. Met z'n tweetjes nog even tussen alle feestdagen hapje gegeten. Was voortreffelijk en ze zijn hier vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

96. Gisteren hebben wij heerlijk gegeten bij La Rosario. Ik kwam met hoge verwachtingen, omdat ik de kwaliteit van diverse parillas en asados in Argentinië heb mogen ervaren. Gelukkig heeft La Rosario de verwachtingen ruimschoots overtroffen. Lekkere empanadas als voorgerecht, uitgebreide keuze uit bijgerechten, goede huiswijn. Het vlees was zeer smakelijk en de chimichurri saus die we geserveerd kregen maakte het compleet, precies goed. In de toekomst hoop ik zeker terug te komen! Bediening was overigens zeer vriendelijk en vlot.

97. E.F.Kok-Hammel

Het was voor ons de eerste keer, wij hebben prima gegeten er was niets op aan te merken.

Vriendelijke bediening komen zeker terug.

98. Dit was de eerste keer dat ik hier heb gegeten, maar ik ga zeker terug en beveel het ook aan bij kennissen.

99. Eric van der Meer

We hadden al eerder positieve meldingen gehoord over La Rosario maar het is toch altijd afwachten wanneer je zelf gaat, mijn vriendin en ik hebben er tweede kerstdag een hapje gegeten en wij zijn zeer tevreden vanaf het moment dat we binnen kwamen....de sfeer is er goed, het personeel aardig en attent en het eten zeer goed, ook de prijs is goed dus zeker niet teveel betaald. Kortom onze 1e keer gaat zeker een vervolg krijgen... ga zo door met jullie restaurant.

100. hanneke de vries

Op basis van de (zeer) goede recensies zijn we samen met vrienden gaan eten in La Rosario.
    Het was een hele gezellige avond. Het eten was er erg goed, service zeer vriendelijk en prijs / kwaliteit verhouding perfect.
    Ik wens het personeel heel veel succes met de nieuwe zaak. Aan het eten en het personeel zal het zeker niet liggen om het tot een succes te maken!

Volgende pagina