Domino's Pizza in Ridderkerk

Domino's Pizza laten bezorgen?

1. In het verleden heel vaak besteld voor thuis bezorging, altijd redelijk goed. Een paar weken geleden besteld. Pizza's kwamen totaal door elkaar gehusseld aan in de doos. Nu weer een poging gedaan. Een large pizza besteld en volgens de website de perfect pasta. Krijg dus een medium pizza (bezorger was gelijk weg) en de term Perfect Pasta mogen ze echt wel weg laten. De pasta was dus echt de meest smerige pasta die ooit gegeten heb. Wat een vies gerecht. Lauw, te weinig saus, smakeloos en in een kartonnen doosje. De kaas die in het doosje zat was tot een klomp samen geklonterd. Het had echt niets te maken met Pasta Bolognese. Na een telefoontje zijn ze nog wel een large pizza komen brengen. Dat was dan wel weer heel erg netjes. Daarom nog een 7 voor de service. Maar de rest een dikke onvoldoende.

2. Altijd links laten liggen, omdat ik dacht dat je daar geen lekkere pizza's kon krijgen. Dom, want de pizza's zijn goed van smaak en zeer betaalbaar. Kortom voortaan gaan we vaker naar deze fastfood Italiaan.