Achterkant en Voorkant van het pand genoeg gratis pakeerplaatsen

Bus stopt op loop afstand

5. Betalen pin Visa Master Card

1213920808 90
1220627406 90
1314519788 85
1428531965 84
1441945162 84
1462064958 84

1. Afgelopen vrijdagavond gegeten bij Bizarro's. Wij waren aangenaam verrast, zowel door de kwaliteit van het eten als de perfecte bediening!!
    De bediening was in een woord geweldig, professioneel en zeer vriendelijk en attent. Lekkere informele sfeer waarbij goed op de klant werd gelet in positieve zin.
    Wat vooral super is is dat je de menu's ook in kleine porties kunt eten. Geweldig voor kleine eters zoals wij zijn. Normaal gesproken eten wij alleen een hoofdgerecht, omdat wij hier al vol van zitten. Nu kun je zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht en ook het dessert in kleine porties bestellen, dus wij hebben voor het eerst een voor- hoofd- en nagerecht genomen en zaten lekker vol. Super, deze uitvinding!!
    Wij gaan zeer snel weer terug naar de meiden van Ridderkerk. Ook het interieur is zeer gezellig. Kortom, wij zeggen doen!

2. Leuke tent, heerlijk gegeten, alleen serveerster stond bij alle tafels nogal te kletsen zonder een oogje op de andere klanten te houden. Verder alleen maar lof, mooie zaak, lekker eten!

3. Vanavond voor het eerst gegeten bij bizzaro's,
    samen met mijn zus. Het eten was lekker, de sfeer prima,
    personeel vriendelijk en de bediening goed. Zeker voor herhaling vatbaar!

4. Alexander en Manon

Begin 2011 hebben we heerlijk gegeten bij Bizarro's maar momenteel is het niet zo best meer.
    Leuk interieur maar de bediening heeft niet zo'n zin, is traag en onzorgvuldig. De kwaliteit van de gerechten is slecht.
    Enorm zonde.

5. J. de Boer

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij Bizzaro's! De sashimi was heerlijk en ook het hoofdgerecht, de lamsracks waren mooi rose. Onze complimenten aan de bediening, het was namelijk druk maar voor ieder tafeltje namen ze de tijd. Bizzaro's, een aanrader!

6. Bert de Jong

Hallo,

M'n vrouw en ik hebben afgelopen week bij restaurant Bizzaro's gegeten. In éé'n woord; voortreffelijk. We hebben van begin tot eind genoten van de aardige mensen in de bediening tot het lekkere en vooral mooie eten. Hiervoor nog onze complimenten, met name het nagerecht. Het zag er prachtig uit en het smaakte nog beter. Het was een avond die zeker voor herhaling vatbaar is, ik raad het ook iedereen aan. Ga zo door mensen!

Gr.

7. rebecca vd merwe

Hebben afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten bij jullie. Deze keer hadden we vrienden meegenomen en ook zij vonden het eten heerlijk. Leuke sfeer, goede bediening en een complimentje aan de koks. We komen zeker nog een keer terug en onze vrienden ook ( hebben trouwens gelijk gereserveerd voor een volgende keer).

8. Gisteravond met onze vrienden heerlijk gegeten, visproeverijtje met gemarineerde tonijn was heerlijk en als hoofdgerecht een mixed grill! Als nagerecht een chocolade surprise, zo leuk en lekker was ik dit nog niet tegengekomen... Wij komen hier zeker terug!

9. Monique Betist

Gisteravond met vrienden hier voor het eerst gegeten. Het was geweldig. Het was voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste keer. Elk bord was een waar schilderijtje. Het was echt toppie van voorgerecht tot toetje! Ook het personeel was gezellig en vrolijk. Wij vinden het echt een aanrader! Bedankt voor de geslaagde avond en tot ziens!

10. JP vd Meijde

Voor de tweede keer met een gezelschap gegeten bij Bizzaro's. Ik had een tafel gereserveerd maar dit was niet doorgegeven, kan gebeuren. Gezellig bij de open haard gezeten met een drankje tot er een tafel vrij was. Tijdens het eten werden er wat bestellingen vergeten wat steeds na gebracht moest worden en het kippenvlees van mijn collega moest ook terug naar de keuken, was niet gaar. Het ene bord was wel netjes opgemaakt, het andere niet. Kortom we hadden het wel op prijs gesteld als we bijv op zijn minst wat te drinken hadden gekregen van het huis, maar dat zat er niet in. Jammer, zeker gezien de prijs.

11. Onlangs hier gegeten, niets dan lof. Attente bediening, heerlijk eten en een goede prijs kwaliteit verhouding. Een absolute aanrader!

12. Gisteravond heerlijk gegeten op het super gezellige (volle) terras. Gelukkig hadden wij gereserveerd. Het voorgerecht bestond uit een carpaccio die wij al lang niet meer zo hebben geproefd, fantastisch... En de biefstuk van het steakmenu was mals en sappig vlees! Ondanks de hitte in de keuken, want het was boven de 40 graden wist men ons te vertellen, waren alle gerechten bij ons aan tafel goed van smaak en voldoende frites en salade. De bediening, leuke dames..., waren alert op onze lege glazen en de koffie kregen wij van het huis.

Ruud, ga zo door met je team en wij komen zeker terug.

Groeten Dick.

13. Afgelopen zaterdag met een gezelschap van 16 personen hier gegeten. Supersfeer, gezellige inrichting, vriendelijk personeel en zalig gegeten. De steak was van ongekend goede kwaliteit. Prachtig opgemaakte borden en geweldige proeverijtjes! Echt een aanrader!

Al met al super! Met name Ruud, bedankt voor de supergezellige en goed verzorgde avond!

14. Was ooit een geweldige zaak, altijd vol.
    Te duur voor het gebodene. De gezellige sfeer is verdwenen.

Mooi ingericht voor de verkeerde doelgroep.

Jammer, prachtige locatie.

15. Afgelopen zaterdag met mijn vriendin gegeten.

Tot mijn verbazing hadden zij als een van de weinigen al asperges.

Nou, kan niet meer dan lof spreken. De borden waren plaatjes, te mooi om op te eten en goede service.

Ze gaan ons hier vaak terug zien.

Addy stevens.

16. Wat een zaak! Hier een maandje of 8 geleden wezen eten en van het weekend weer. Wat een vooruitgang, echt heerlijk gegeten en de sfeer was super. Gezellige bediening en eten voor een prima prijs. Een zaak om zeker vaker terug te komen.

17. Het lunch 12-uurtje voor twee personen en slechts 12 euro!

Gezellige zaak en vlotte bediening. Kon haast niet anders, want we waren de enige twee. De serveerster keek wat bedreumeld toen we vertelden voor het zgn. twaalf-uurtje te komen en niet a la carte wilden bestellen. Een correcte maar wel erg zakelijke bediening die keurig, voor de afhandeling zorgde.

Vroeg niets te weinig, maar zeker ook niets meer dan geleerd.

Het eten werd op mooi servies gepresenteerd en smaakte prima, ondanks dat het "maar" om een koffie, sla, uitsmijter, kroket en soep ging. Hier viel niets aan af te dingen en iedereen die daar anders over denkt, snapt wel dat een bedrijf niets aan 6 euro p/p kan verdienen. Daar vergeet je expres je boterhammen trommeltje voor! Het gaat denk ik om kennis te maken met de zaak. Als deze aanbieding blijft komen wij zeker terug om te lunchen en wie weet ook eens om te dineren. Voordeel-kraker! Onbegrijpelijk dat de zaak niet vol zit met lunch-ers?

18. Dit is werkelijk waar een toppertje, leuke vlotte bediening, goed eten en nog betere prijs/kwaliteit verhouding!

Ook hier gaan we zeker vaker komen!

19. Hier afgelopen Zaterdag geweest! Echt heerlijk gegegeten... Steaks zijn echt van goede kwaliteit en de bediening was erg vriendelijk en goed! Heerlijk eten en voor een prima prijs.

Zeker een aanrader!

Komen hier zeker nog een terug....

20. Mooie zaak. Eten redelijk, maar zeker niet geweldig. Ober/gastheer was chagrijnig. Serveerster was wel vriendelijk maar totaal plaatje was niet ok.

21. Gisteren met 4 volwassenen en 2 kids hier gegeten.

Als voorgerecht de heerlijke tomatensoep en als hoofdgerecht het huwelijk van ossenhaas en gamba's.

Geserveerd met heerlijke zelfgemaakte frites.

Ook voor de kinderen erg uitgebreid (vissticks, 7 stuks) met frietjes.

Als toetje Cookie Dough, we kregen er 1 teveel ipv de dubbele espresso die we hadden besteld, maar hoefden hem niet te betalen.

Wat een toptent met goede producten en goede service!

22. Wij vinden het een super zaakje. Diverse keren geweest. Zowel voor zakelijk als privé.

Vriendelijke bediening, en een mooie keuze uit verschillende gerechten!

23. M. van den Heuvel

Vanavond gegeten bij Bizzaro's ronduit voortreffelijk.

Echt een avondje uit.

We waren met een gezelschap van 7 mensen, eerst even lekker bij de openhaard een drankje gedaan.

Daarna kwam de vriendelijke ober ons halen om aan tafel te gaan, eerst kregen we een amuze van het huis, Leuk!

Daarna vervolgden we ons menu, echt alles klopt, gewoon de presentatie van de gerechten, de smaken, echt SUPER!

Petje af voor dit jonge keuken team.

Ook uiterst goede prijs/kwaliteitverhouding.

Ook de bediening was erg gastvrij en vriendelijk.

We komen zeker vaker terug.

Ga zo door Bizzaro's!

Vriendelijke groet,

M. van den Heuvel.

Echt een aanrader voor mensen die hier nog niet zijn geweest.

24. Enige tijd geleden met een groep wezen eten. Iets te weinig personeel wanneer de zaak vol zit. Soms krijg je het verkeerde gerecht. Omschrijving in menu klopt vaak niet.

25. Super restaurant!

Helemaal top!

26. Love the chill atmosphere, and the freshness of the food.

I've had the opportunity to dine at BizzaRo’s on a few different occasions and I’ve absolutely loved it every time.

Excellent food, great atmosphere, beautiful restaurant and did i mention how amazing the food is! I recommend eating a light lunch and going crazy for dinner... Try their famous Carpaccio and the Mix grill, (pork, chicken, lamb, and beef steak), this is endless and overall very good.

Definitely will visit again...

27. Meerdere keren hier gegeten.

Geweldig restaurant!

28. Prettige bediening, keurige entourage. Kleine porties, normale prijzen, prima smaak. Voor herhaling vatbaar.

29. Ik heb voor het eerst bij Bizzaro gegeten.
    Wat was het lekker!
    Ik heb heerlijk zitten lunchen, lekker buiten op het terras.
    De service helemaal goed en erg vriendelijk.
    Ik heb uitgebreid zitten lunchen en de rekening viel reuze mee voor dit heerlijke maal.

Een echte aanrader.

30. Hier bij toeval langs gefietst en gestopt voor het lounge-terras, Restaurant ligt langs een prachtige fietsroute!

Ons op advies van de bediening laten verassen door verschillende hapjes van de chef. Wow, wij wilden niet meer weg, alles was zo lekker en perfect.

Het eten op de borden, geweldig.

De bediening, charmant en toch gewoon.

De wijn, super.

Het lounge-terras, perfect.

Ondanks de wijn en een beetje zadelpijn toch de fiets weer genomen, het aanbod om ons per Limo (Fiat 500) thuis te brengen laten wij staan tot het volgende bezoek...

Het is dat ik geen veer bij mij had, maar die laat ik hier maar achter :-)

Bedankt en jullie zien ons zeker terug! Ans en Desiree.

31. Vaderdag 21 juni hebben wij met 5 personen ons heerlijk laten verrassen met diverse verrukkelijke kleine gerechten. Pa lust niet zo veel maar heeft er ook heerlijk gegeten. Goede service. Tot in de details verzorgt en de rekening viel zelfs mee, kortom: SUPER.

32. Op 18-04-2008 gegeten.

Het was wederom heel erg goed.

33. Vanmiddag heerlijk genoten tijdens de lunch, chillen, in het zonnetje op het sfeervolle terras! Prachtige visschotel Bizzaro's (proeverijtje) met een heerlijke droge witte "huiswijn".

Geen extreme prijzen maar een geweldige prijs-kwaliteitsverhouding. Echt iets voor de visliefhebber.

Wij komen snel terug met de andere collega's, Bizzaro's ga zo door!

34. Moet me helaas bij de slechte meningen voegen.

Bediening jong maar wel attent (de meiden althans) er loopt een jongeman rond die het drukker heeft met zijn vriendjes en zijn uiterlijk dan met de zaak geloof ik.

Het eten... Ook al niet te best.

Mooie borden van V&b mag je wel wat beter benutten eten erop gekwakt en schuiven die hap. Het vlees was vrijwel allemaal doorgeslagen kip en varkenshaas waren erg droog! Ook de tonijn was door en door het was toch een redelijk mooi en dik stuk erg zonde!

Het was niet druk dus daar kon het niet aan liggen. Nieuwe kok mischien?

35. Super zaak, gezellig, goede bediening en het eten is top.

36. Heerlijk gegeten, uitgebreid aanbod van vis en vlees op de nieuwe kaart, en niet te vergeten gedronken, de huiswijn is zeker aan te bevelen! Een echt CHILL restaurant, een sfeer die je gewoon moet ervaren zittend bij de openhaard, en een toegewijde bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar en de prijs laat zelfs wekelijks bezoek toe!

37. Waardeloos, slechte bediening, slecht en droog vlees, vis was graat met vel, prijzig. Magnetron of blinde kok??

38. Perfecte entourage. Alleen jammer van de keuken. Geen brood of toast bij het voorgerecht. Alleen tegen forse betaling. Bij het hoofdgerecht alleen een beetje gemengde sla en aardappelen. Desserts leken nergens op. Kinderijsjes van niks. Beetje vanille-ijs met een parasolletje en chocoladesmeertjes op het bord van een ander gerecht. Een gegrilde ananasschijf met niet voorradig perzikijs. Daarvoor in de plaats een half!!! bolletje aardbeienijs. Beetje jammer.

39. Helaas niet zo'n goede ervaring gehad gisteravond: verkeerde kaart, veel van de hoofdgerechten niet meer op voorraad, slechte bediening. Hoop dat het eenmalig was.

40. boudesteijn

super gezellig,lekker eten,zeer klantvriendelijk,zeker aan te bevelen ik kom er erg graag,ga er zeker vaker eten

41. Wat een top zaak ,gezellige sfeer.Ziet er op internet al knus uit maar als je eenmaal in een chesterfield voor de openhaard beland...heerlijk.Gelukkig op de kaart veel aandacht voor visgerechten.Kortom zeker een stekkie waar ze ons vaker zullen zien.Ook aan de kinderen wordt gedacht.

42. E. Zonneveld

Ben in September voor de 1e keer bij Bizzaro's wezen dineren en in 1 woord was alles TOP ! ga zo door .

43. f. de Jong

Heb er laatst met familie een diner gehad het was in 1 woord fantastich!Ze zullen me daar vaak terug zien. Ga zo door!!!!!

44. Was de 1ste keer, maar zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijk gegeten. Echt super.