Nieuwste foto's in Rhoon

1. fam Gelder's profielfoto
    fam Gelder heeft een recensie geschreven voor Abies
    Pizzeria Rhoon

fam Gelder

Ben hier voor het eerst gaan eten, maar wat een verschrikkelijke mensen zeg. Proberen vriendelijk te doen, maar zijn het absoluut niet. Eten is niet te eten. Dit is de eerste en laatste keer. Ik adviseer in ieder geval hier zelfs geen servetje te bestellen en gewoon een patatje te halen. Dit is gezonder en lekkerder.

2. Maurice's profielfoto
    Maurice heeft een recensie geschreven voor Verhage Fast Food

Vrijdag avond na 8 uur langs gegaan om ff een hapje te doen. Normaal is Verhage top maar deze tent mogen ze sluiten. Slecht personeel. Gewoon niet klantvriendelijk en geen aandacht.
    Toen het eten. We bestelde een cheeseburger menu een bal en een fricandel speciaal. En 2 cola. Wel zo netjes als je flesjes cola krijgt dat je er ook of een glas of een rietje bij krijgt maar nee hoor je drinkt maar uit de fles.
    De Hamburger leek echt helemaal nergens op en het menu was echt een aanfluiting. De bal met jus was een fabrieksbal zonder enige smaak en de frikandel had uitjes die even scherp waren als een pepertje. Dus niet vers. De sfeer hebben ze goed aangepakt. Maar als je er een half uur zit en de tafels naast je vol staan met servies van vorige bezoekers en het wordt niet opgeruimd dan is het personeel niet geschikt voor dit werk. Heel veel veranderen anders zien ze mij niet voor een 2e keer.

3. victoria's profielfoto
    victoria heeft een recensie geschreven voor Verhage Fast Food

Wat een slechte zaak met name de eigenaresse. Zo onhygiënisch met handschoenen door haar haar en neus daarna lekker aan de patat.
    Heel chagerijnig en onvriendelijk.

4. Nicole van Vliet's profielfoto
    Nicole van Vliet heeft een recensie geschreven voor Fountain

Nicole van Vliet

Jammer dat zo'n goeie Chinees je geen voordeel van de twijfel geeft, thuis bezorg kan ook een fout maken zeker na zoveel keer bestellen je echt iets niet lust thuis bezorg krijgt! Laatste keer besteld en dat voor 3,50 bezorg kosten zonder klantvriendelijkheid en vertrouwen jammer na zoveel jaar.

5. Harry Visser's profielfoto
    Harry Visser heeft een recensie geschreven voor De Arend

Harry Visser

Heerlijk eten, geweldige medewerkers, fantastische kok, leuke sfeer kortom een AANRADER.

6. wil's profielfoto
    wil heeft een recensie geschreven voor Mr. Twins

wil

Voorgerecht redelijk tot goed.
    Hoofdgerecht vlees spies, slecht. Niet gaar en hard vlees.
    Nagerecht dunne plakjes zeer harde ananas zonder smaak.
    De ober merkte op: had het maar eerder gezegd, iedereen maakt wel eens fouten…

7. Henk en Irene's profielfoto
    Henk en Irene heeft een recensie geschreven voor Mr. Twins

Henk en Irene

Vanavond ontzettend lekker gegeten bij Mr. Twins. Gratis parkeren voor de deur. Gastvrije en vriendelijke ontvangst en bediening. Voorgerecht heerlijke bolletjes smeersels op heerlijk vers brood. Daarna champignons in kaas_ roomsaus. Overheerlijke boterzachte zeebaars en een kipspies met een schaaltje rauwkost. Een toetje van ijs, cake en nog iets wat heel lekker was. En de gerechten zijn allemaal zo mooi opgemaakt, een foto waard. Zou niet misstaan in een duur restaurant. Een absolute aanrader! Wij komen hier zeker terug.

8. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Mr. Twins

Gerard

Eten wordt met veel liefde enaandacht klaargemaakt en gezellig geserveerd. Smaak van vele gerechten was meer als goed.
    Tussen gerechten voldoende tijd.
    Opmaak van gerechten is door kok mooi gedaan.
    Dus een aanrader voor iemand die voldoende tijd heeft.

9. R. Bourdrez's profielfoto
    R. Bourdrez heeft een recensie geschreven voor Verhage Fast Food

Na een voebalwedstrijd even wat warms te eten halen, dachten we. We wisten niet dat ze 21:30 gingen sluiten en we kwamen ongeveer 21:15 binnen. Mijn zoon even een broodje en ik een snack. Terwijl ze het aan het klaarmaken waren werd er even duidelijk gezegd dat ze gingen dweilen. Ze was precies 21:30 klaar met ons eten en we mochten het daar niet meer opeten. Dus zei ik dat het buiten te koud was en of het in een zakje kon, dan eten we het thuis wel op. Snack niet eens in een bakje. Klantvriendelijkheid zit er echt niet bij. Wat maakt die 3 minuutjes nou uit en waarom al opruimen als de snackbar nog open is. Had dan de deur om 21:15 gesloten. Mijn zoon was laatst met een vriendje, meer dan 15 euro aan menu’s gehaald. Mochten ze niet eens in het nieuwe gedeelte zitten en werden weggestuurd. Er werd heel onaardig tegen ze gedaan. Toen het vriendje naar de wc wilde gaan werd er op een vervelende manier aan hem gevraagd wat hij ging doen. In deze tijd kan je zo toch niet met klanten om gaan? Elke klant is er één.

10. Ronald's profielfoto
    Ronald heeft een recensie geschreven voor Mr. Twins

Met een groep was zeven personen hier langs geweest. De zaterdag dat ik kwam was het een mooie dag en daarom waarschijnlijk voor een zaterdagavond vrij rustig. De bediening is vriendelijker en spontaner dan een gemiddeld restaurant in de regio waar ik ben geweest. Er is veel moeite gedaan aan de presentatie van de gerechten, dit zag er erg feestelijk uit. De sfeer was goed, een divers publiek en sfeervolle inrichting. Makkelijk (gratis) parkeren voor de deur ook. Enig feedback punt is dat er niet gelijk bedankt werd gezegd wanneer ik fooi had gegeven. Misschien niet het meest bijzonderste restaurant, maar naar mijn idee een prima restaurant waar je zeker lekker kan eten.

11. re van rhijn's profielfoto
    re van rhijn heeft een recensie geschreven voor Mr. Twins

Lekker eten, voor de vierde maal hier geweest, netjes schoon restaurant, makkelijk en ruim parkeren voor de deur, goed restaurant, fijne en vriendelijke mensen. Komen hier zeker weer terug.

12. Dik's profielfoto
    Dik heeft een recensie geschreven voor Fountain
    Chinees Rhoon

Na een slechte ervaring van een paar weken geleden nu alles in orde, inclusief het toen beloofde gerecht. Heerlijk gegeten, netjes op tijd thuis bezorgd, lekker warm, met nogmaals de excuses voor de vorige keer.

13. Dik's profielfoto
    Dik heeft een recensie geschreven voor Fountain
    Chinees Rhoon

Hadden een bestelling geplaatst. Bleek er bij de menu's geen nasi en bami te zitten. Direct gebeld, maar ze hadden geen tijd meer om dit te bezorgen. Zeer slechte service dus. We zullen er nooit meer bestellen. De rest van het eten smaakte wel goed.

14. De Arend heeft een nieuwe foto
  21. De Arend heeft een nieuwe foto
  22. Marika Padmos's profielfoto
    Marika Padmos heeft een recensie geschreven voor De Arend

Marika Padmos

Gewoon heerlijk: toegankelijk, goede sfeer en goed eten!

23. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor BIGGO Restaurant

Genoten van een 4 gangenmenu, vonden wel dat de prijs voor twee flessen water voor € 13,00 wel een beetje aan de hoge kant is!!

24. Marja's profielfoto
    Marja heeft een recensie geschreven voor Mr. Twins

Heerlijk eten eerlijk eten genoten van voor- tot nagerecht. Ga zo door