Villa GrebbeOord in Rhenen

Welkom Op onze historische locatie

Parkeergelegenheid op eigen terrein. Zowel bovenaan, door het hek naar ‘boven’ doorrijden, achter de villa als vooraan langs de toegangsweg. Er zijn ook parkeergelegenheden in de omgeving zoals bijvoorbeeld bij het Militair Ereveld Grebbeberg. Dat ligt op 500 meter van onze Villa.

Streekbus lijn 50
    Bushalte Grebbesluis, Rhenen

Villa GrebbeOord in Rhenen is gelegen aan de voet van de historische Grebbeberg. Bij ons kijkt u uit over het natuurgebied De Blauwe Kamer gelegen in de uiterwaarden van de Rijn.

Geniet bij ons van het adembenemende uitzicht over de Blauwe Kamer of neem plaats op ons achterterras en kijk uit over de vallei van de Grebbeberg.

Villa GrebbeOord is centraal gelegen in Nederland. Het treinstation van Rhenen ligt op 2 kilometer afstand en de bushalte op 200 meter bij ons vandaan. Komt u met de auto, motor of fiets, neem dan de afslag Blauwe Kamer vanaf de N225 en sla gelijk rechtsaf.

Vraagt u gerust een offerte aan voor uw vergadering, receptie of feestelijke partij. Wij staan u geheel vrijblijvend te woord.

• Veganistisch

1619422086 85
1651965808 86
1705219172 85

1. Sasja

2. Op mijn verjaardag (15 december) heerlijk gegeten op deze prachtige lokatie.
    Het eten was erg goed, de bediening top.
    Gezellig tafeltje bij de haard. Echt sfeervol.
    Wij komen hier zeker terug!

3. Ad te Nooyen

Beste eigenaar, investeer in professionele bediening want dit pand verdiend het.

We werden niet verwelkomd toen we er kwamen terwijl er 2 scholieren rondliepen in de bediening. (Dit restaurant stond al lange tijd op onze lijst om te bezoeken.) De 1 was heel verlegen, de ander had er geen zin in en er kon geen glimlach vanaf. Wij kregen de laatste aan onze tafel. Tenenkrommend als je bediend wordt door iemand die niet van haar baan houdt terwijl jijzelf reuze zin hebt om lekker te lunchen op een mooie locatie samen met gezin. Mijn partner wil nooit meer terugkomen, ik wil het nog een kans geven want ik wil nog wel eens binnen zitten. Wat een prachtig interieur.

4. Chris

5. Rijk Doornebal

Heerlijk gegeten en de bediening was ook goed. Echt een aanrader.

6. Voor mijn verjaardag hier heerlijk gegeten, met mijn partner. Bediening was top, de gerechten uitstekend. Netjes en op tijd geserveerd ondanks de drukte. Sfeervol, heerlijk een avondje zitten op een hele mooie locatie met een mooie historie.
    Helaas de eigenaar niet gezien, maar meteen een paar goede reden om snel weer terug te gaan. Top om bij jullie te mogen vertoeven in deze ambiance.

7. Hilda van der Lee

We hebben heerlijk geluncht vandaag. Wat een fijne plek en gastvrije ontvangst en bediening.

8. Danielle en Wim

Ons feest in De Kota was meer dan geslaagd. De locatie is heel bijzonder en mooi vormgegeven.

Zowel vlees, vis als salades waren van een fantastische kwaliteit. Het toetje was een feestje op zichzelf. Ook de wijnen waren uitstekend.

Tenslotte nog een compliment voor de medewerk(st)ers van Villa Grebbeoord, die er alles aan deden om ons feest tot een succes te maken. De gastheer werd door iedereen gewaardeerd.

Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.

9. Armina van Halteren

Wat een leuk restaurant, heb erg genoten en mijn vriend ook! Eten was heerlijk en het personeel was erg gastvrij!

10. Heerlijk gegeten!!
    Smakelijke soep, malse bavette van de green egg met knapperige spruiten en frieten.
    Bediening is erg vriendelijk en vakbekwaam.
    Gezellige ambiance.
    Echt een aanrader wat ons betreft.

11. Helaas een zeer slechte ervaring. De pesto op de salade smaakte bedorven, dus ik heb het gerecht laten staan. Ik werd er misselijk van. De enige reactie van de bediening was dat ze het hadden doorgegeven aan de kok. Ik kreeg geen verklaring, geen ander voorstel en kon gewoon betalen voor een gerecht dat volledig ondermaats en vies smaakte. Jammer!

12. Alles is perfect! Zo tot in de puntjes verzorgd! Uiterlijk van binnen en buiten zeker een tien waard. Aanrader voor lunch, diner of gewoon lekker borrelen. Eten is verzorgd op een hoog niveau! Verjaardag of jubileum te vieren.. daar weten zij wel raad mee. Voor alles en iedereen wat wils. Bediening jullie zijn toppers.

13. Mark

14. Marleen Van Haaften

Glutenvrij!!! Dan is dit een aanrader!! Heerlijk gegeten!! Zeer gastvrij personeel! Ze denken in oplossingen en zorgen ervoor dat alle gasten het naar hun zin hebben en heerlijk eten!! Met…en zonder gluten!😉

15. Ten Brinke

Lekker gegeten met moederdag. Je zit er comfortabel en ruim. Mooie ligging met bos en uitzicht. We komen hier wel vaker.
    Ondanks personeelstekort in zowel de keuken als de bediening (lang lang wachten op het eten....) nog steeds vriendelijk en verzorgd en lekker. Knap hoor, petje af! Ik hoop dat jullie snel wat extra mensen vinden!

16. Esther

Heerlijke ambiance waar het goed vertoeven is. De garnalenkroketjes bij het voorgerecht waren voortreffelijk. Als hoofdgerecht de bavette welke heerlijk op smaak was en goed gegrild. We komen zeker terug.

17. Martijn

Mooie locatie om iets te drinken of te eten. Maar service was helaas slecht. Lang moeten wachten voordat er uberhaupt iemand langs kwam om bestelling op te nemen. Uiteindelijk kwamen de drankjes maar ontbrak er eentje, weer wachten. Op het eten meer dan een uur moeten wachten. Bediening was erg onervaren. Het eten was prima.

18. Eten ok, bediening zakelijk en weinig gastvrij. Met wat meer horeca ervaring in t team zullen minder glazen sneuvelen en de gast zich meer gewaardeerd voelen.
    Voorlopig ga ik niet terug.

19. Alette van Espelo

Het is altijd fijn om bij villa Grebbeoord te zijn. Zowel het personeel als het eten is zeer goed. Je ziet en merkt aan alles dat de klant koning is. De service staat hoog in het vaandel en gezelligheid is geborgd. Zeer zeker een aanrader!

20. Heerlijk gegeten. Hele vriendelijke bediening.

Prijs kwaliteit is goed.

Eet smakelijk.

21. Super mooie locatie, heerlijk gegeten, goed ontvangst en goeie bediening. Voor herhaling.

22. Heerlijke lunch maar bediening door te jonge medewerkers die het vak niet beheersen. Per pin betaald, nog een fooi cash gegeven maar nog geen bedankje hiervoor vond de bediening traag en niet ter zake kundig. Belangrijkste is natuurlijk de kwaliteit van eten en drinken maar je mag voor de prijzen die ze rekenen iets meer accuratesse van personeel verwachten.

23. Trudy de Roos

Prachtige locatie, vriendelijke bediening en prima kwaliteit.

24. Alijda Sturn

Het eten en drinken was uitstekend!
    Locatie top en ook de sfeer en inrichting mooi en gezellig!
    Jammer was dat de tafel niet schoon was waar we aan aten (tafel plakte) en sommige mensen van de bediening was onervaren!
    Wisten soms niet wat we bedoelden en kwamen snel afruimen terwijl er nog gegeten werd. Verder vergaten ze te vragen of we nog een nagerecht wilden hebben (uiteindelijk zelf om gevraagd)

25. A.W Gerritsen

Met onze tennisteam, 12 personen, heerlijk gegeten en goede bediening.
    Sfeervolle lokatie. Prijs kwaliteit verhouding goed. Aanrader.

26. De naam zegt het al. Een mooi oord onder aan de grebbeberg.
    Heerlijk gelucht met vrienden.
    Zag er perfect uit, gezellige bediening.

1 positieve stem1 negatieve stem
  27. Via de website gereserveerd voor de lunch. Werd netjes bevestigd en er kwam zelfs nog een reminder!
    We werden gastvrij en vriendelijk ontvangen. Gastvrouw nam uitgebreid de tijd om een praatje te maken.
    Het eten was prima, we hebben alleen maar positieve ervaringen.
    Een aanrader!

28. Ondanks dat het restaurant om 20.00 uur dicht moest, hebben we heerlijk ontspannen gegeten. Het restaurant is sfeervol ingericht, de ambiance is top en bediening gastvrij. De gerechten worden met zorg bereid en dat proef je. Het was gewoon goed en we komen zeker terug!

29. Karin van Osch

We hebben allemaal erg lekker gegeten!
    De smaken, de opmaak van de borden het was een feestje, een echte aanrader!!!

30. Martin van den Berg

Uitstekende maaltijden, vriendelijke en leuke bediening en gezellige sfeer. Een aanrader.

31. Eten was heerlijk bereid, mooi opgemaakte borden. Sfeer is geweldig. Wij waren met een wat groter gezelschap ivm viering huwelijksfeest en hadden de banken achter de tafels, dat was wel erg lastig begroeten/feliciteren en toiletbezoek. Bij binnenkomst duurde het ook vrij lang voor dat de drankjes werden opgenomen. Al met al hebben we wel een hele gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.

32. André Elings

We hebben heerlijk gegeten bediening was zeer vriendelijk en goed. Eten was heerlijk van smaak en top kwaliteit.

33. Goed en lekker gegeten. Leuke sfeer, wij zaten in de serre en dan kijk je lekker weg!

34. A u d i o S e n s e

Ik heb nog niet eerder zo’n malse biefstuk gegeten. Heerlijk, ook met de truffel sauce.
    Ik was blij verrast met de kwaliteit van t eten.

35. Gezellige ontvangst, en echt heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance!

36. Catrien vonk

Het is een sfeervol restaurant, met een beperkte menukaart, maar wat wij bestelde was goed en heerlijk. Wij gaan zeker vaker erheen.

37. We hebben heerlijk gegeten van een uitstekende biefstuk en een uitmuntende gegrilde tonijn steak. Een mooi wijntje erbij. Een heel fijn kaassplankje als afsluiter met een port of desertwijn.

38. Ging samen met mijn vrouw hier eten in verband met onze trouwdag. Werden in de serre gezet aan een heel klein tafeltje. Was niet echt behagelijk in deze ruimte. Kregen wat te drinken en het voorgerecht was vrij snel op tafel. Daarna hield alles op. Na een uur en kwartier maar eens gevraagd of we nog wat te eten en te drinken kregen. Over de kwaliteit van het eten kunnen we niets zeggen maar de service is ver onder niveau. Moeten nog veel leren over hoe je klanten het gevoel geeft dat ze ook welkom zijn. Afijn, ons etentje was aardig verpest. Toen ik uiteindelijk maar ging betalen bij de kassa, wilde de ober nog een drankje aanbieden. Daar heb ik maar vriendelijk voor bedankt.

39. Zowel het voor-, hoofd- als nagerecht waren boven verwachting. De wijn vonden wij iets tegenvallen. Het mocht de pret niet drukken, wij gaan zeker terug!!!

40. Fijne plek, lekker eten, niks op aan te merken 😁

41. M de Nooij

Wij hebben heerlijk gegeten in een fijne ambiance.

42. Ans Iedema

Het eten was heerlijk vooral de plank met toetjes!
    Vriendelijk personeel en prachtig pand en sfeervol ingericht!
    We hadden rustig plekje gevraagd en ook gekregen!
    Zeker een aanrader!

43. de Wagenvoortjes

Heerlijk gegeten! De rode currysoep is verrukkelijk en het samen delen dessert moet je beslist proberen. Royale porties en uitzonderlijk vriendelijke bediening! Zeker een plek om aan te bevelen. Wij komen sowieso terug.

44. Henny Hendrikx

Gisteren weer gedineerd. De gerechten weer heerlijk en de bediening top.

45. Nicolien Poelma

We hebben er geluncht. Het was echt heerlijk en de bediening was uitmuntend. Het was heel rustig maar de sfeer en aankleding was warm en prettig.

46. Peter Janssen

Op 29 september zijn we wezen eten, voor de tweede keer wat was het weer super. Wat een vriendelijke eigenaar en de kok zeer professioneel. De persoon die ons hielp was zeer netjes beleefd top.
    De houten plank met diverse vlees en vis en groenten echt een aanrader als je met paar man ben. Wat een lekker stukjes vlees.
    We gaan zeker nog een keer eten. 👍👍👍👍

47. Vergeleken met de vorige keer was het nu top.
    Men moest er zeker nog weer inkomen.

Eén vorige recensie
  48. Heerlijk gegeten, met een fijn gevoel van vrijheid ;)

49. Anne-Riek Van Zelm

Voor de tweede keer heerlijk gegeten en goede service, leuke bediening en heerlijk eten!

50. Paardenkooper

Eten en drinken prima! Bediening ook goed

Eén vorige recensie
  51. Weer heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en erg gezellig ingericht. Toetjes zijn ook erg aan te raden!

52. Mooi restaurant met een mooie tuin.
    Lwatiteit van eten is goed.
    Wij hadden een lunch die heerlijk was.
    Vriendelijke bediening die wel iets vaker mag langs komen om te vragen of alles goed is en of je nog wat wil drinken.

53. Super Restaurant, heerlijk eten, en je zit er leuk zowel binnen als buiten.

2 vorige recensies
  54. Lekker gegeten. Tafeltje buiten werd geregeld, ondanks dat terras vol was. Attente en vriendelijke bediening. Naar ons zin gehad.
    Ons viel op: degene die ons tafeltje had geregeld werd zichtbaar en hoorbaar terecht gewezen. Huilend personeel gesignaleerd. De dame die ogenschijnlijk de baas was die dag liep gestressed en ontevreden rond. Dat laat een ongemakkelijk gevoel na.

55. Met vrienden waren we bij Grebbeoord en we waren verrast door de leuke locatie en de meer dan vriendelijke bediening. Heerlijk eten. We hebben geen moment het gevoel gehad ergens op te moeten wachten. Regelmatige vraag of alles goed was op een leuke manier. We komen zeker nog eens terug.

56. We zijn positief verrast in villa Grebbenoord.
    Mooie lokatie en binnen een goede sfeer. Mooi sfeervol ingerichte ruimte.
    Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
    Menukaart uitgebreid genoeg. Voor ieder wat wils. Prijs kwaliteit verhouding is prima.
    Kortom een aanrader voor een lunch, borrel of diner.

57. Heerlijk eten; prima sfeer; uitstekende bediening en een alleszins redelijke prijs.

58. Eten was super! Alles zoals gewenst, enige puntje dat ik kan bedenken: Bij elke levering hadden we een andere ober, ondanks dat het erg rustig was en dat vind ik persoonlijk minder fijn. Mooie locatie en heerlijk eten!

59. We hebben met vijf personen genoten van de voorgerechten garnalenkroketjes & broodjes smeer, de perfecte vleesgerechten: biefstuk, bavette, spare-ribs, schnitzel en Grebbeburger als hoofd genomen en de heerlijk zoete toetjes waren niet te versmaden. Aanrader op een perfecte locatie. Prima personeel en heel gezellig!

60. Tina Verbeek

Heerlijk gegeten bij Villa Grebbeoord. Supermalse biefstuk met lekkere pepersaus. Niet heel duur. Voor herhaling vatbaar.

61. Leuke ambiance, de villa is mooi opgeknapt en sfeervol ingericht. Goede service. Er zouden iets meer en meer gevarieerde opties mogen zijn voor vegetariërs. Maar het eten zelf was goed.

62. Berry Van De Scheur

Prima gegeten, goede bediening en goede sfeer. We hadden de menu's van tevoren doorgegeven omdat we met onze bejaarde ouders niet te lang wilden blijven. Dat is prima geregeld!

63. Frans van Meurs

Eten was heerlijk, sfeer was gezellig, maar de bediening vonden we matig en duurde soms een beetje lang.

64. Gezellige ambiance en heerlijk eten!

65. Eten goed, maar achteraf zei mijn vrouw dat de biefstuk uit 2 stukken bestond en niet van gelijke kwaliteit 1 deel mals en 1 deel droog. Helaas daar niet kunnen melden. Moet toch niet kunnen. Bediening heel slecht, wel aardig zijn ze. Maar altijd hand opsteken als je iets wilt. Tot 2 x toe dessert kaart gevraagd. Koffie bij ons dessert was vergeten, door erom te vragen kwam het, maar dessert was toen al op, en wij wilde het erbij hebben. Twijfelachtig of wij hier nog wel heen gaan. Eenmaal dit te hebben meegemaakt, denk het niet. Wat ook niet best is, ze komen nooit uit zichzelf iets vragen, ook niet of ernog iets nodig is. Ze hebben daar nog een hoop te leren. Groet Jos

66. Margeet Rutten

Sfeer prima evenals bediening.

67. Van Rooijen

Eten heerlijk. Lekker vlees en vis. Weg er langs wel gehorig maar niet hinderlijk.

68. Was heerlijk en leuke sfeer, goede bediening.

69. We hebben een hele leuke avond gehad met een geweldig diner en een lekker wijntje.
    De dames van de bediening waren vrolijk en hielden van een grapje en reageerde daar gevat op. Kortom: een reden om gauw weer terug te komen.
    Nogmaals bedankt.

70. Lekker gegeten, gezellig.

71. Heerlijk gegeten en wat een prachtig pand, zowel buiten als het interieur.

72. Marco van de Lagemaat

Mooie locatie waar je gezellig buiten kunt zitten. Goeie lunchkaart en bediening. Heerlijk om even bij te komen van de fietstocht.

73. Sadena Elmas

Wat een fantastisch plekje! Heerlijk gegeten en wat een ambiance. Hier gegeten ter ere van een verjaardag met 6 mensen en naast een uitstekende service hebben we genoten van de ruime keuze aan voor- hoofd- en nagerechten. Allen heerlijk maar aanrader is de vitello tonato als voor, de biefstuk en zalm (op de green egg) als hoofd en na de creme brule. Porties zijn niet zuinig dus een kleine eter heeft voldoende aan alleen een hoofdgerecht. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

74. Regien de Bruyn

Bijzonder lekker eten. Zeer vriendelijke bediening.
    We zaten lekker buiten.
    Het was niet goedkoop maar zeker voorherhaling vatbaar.

75. Geweldige service en erg leuk en ook goed. Aanrader👍

76. Top locatie, met top gerechten. Bediening soms erg druk waardoor je even moet wachten, maar het is het meer dan waard

77. Sfeer en eten uitstekend, de service is iets minder. Jonge, onervaren bediening die wel heel erg hun best doen, maar vooral lang wachten op iets te drinken en vrij lang wachten op ons eten. De sfeer, het pand en de inrichting maken dat dan wel weer goed.

78. Leuk omgeving in mooi pand.

79. Teunis van Esterik

Super en lekker iets te duur maar heel vriendelijk personeel.

80. We hebben heerlijk geluncht en komen zeker binnenkort terug voor een diner!

81. Dicky Groothuis

Het was erg gezellig, fijne bediening en goed eten.

82. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. De bediening was top! Na het eten in het mooie restaurant nog even heerlijk buiten gezeten met een drankje op de loungebank. Mooie locatie overigens.

83. Heerlijk geluncht! Supervriendelijke bediening en prachtlocatie!

84. Gerhard Gerritsen

Aardige locatie, afgezien van herrie voorbij komend verkeer. Tergend inefficiënte bediening. Personeel is druk in de weer, maar loopt vaak met lege handen. Of geeft prioriteit aan tafeltje schoonmaken in plaats van klant te bedienen. Stuurloos kennelijk, regie ontbreekt.

85. Met een groep gegeten bij Villa GrebbeOord. Een prachtige locatie aan de voet van de Grebbeberg, in een mooi opgeknapt hotel. Vriendelijke en vlotte bediening. Prima eten. Enige minpuntje: ik had een 12-uurtje, dat bestaat uit drie onderdelen (soep, boterham kroket en boterham uitsmijter). Omdat je eerst de soep eet, wordt de rest al koud. Nog steeds lekker, maar ik zou dan liever eerst de soep krijgen en daarna de rest. Restaurant is wat mij betreft een aanrader.

86. Mooie lokatie, prachtig restaurant, heerlijk eten, goede bediening. Aanrader.

87. Alie lamers

Fantastische koks en bediening.

2 vorige recensies
  88. Ite Smit

We hadden zo waar mooi weer zodat we buiten konden zitten. We zaten heel zomers buiten op het gras. De carpaccio was heerlijk en de wijn smaakte er goed bij. De gastvrouw kwam een gezellig een praatje met ons maken. En we hebben afgesloten met een lekkere Latte.

Eén vorige recensie
  89. Goed eten, gezellige sfeer en een vriendelijke bediening! Voor herhaling vatbaar!

90. Beneden onze verwachting. Op de tafel die we kozen stonden nog glazen e.d. geen probleem, maar er werd geen fris doekje over de tafel gehaald.
    Er was duidelijk te weinig personeel. De 2 dames vd bediening waren uiterst vriendelijk en deden hun best. Maar konden het aantal bezoekers op dat moment niet aan. Daardoor ging een en ander mis. Na het drankje moesten erg lang wachten op bestellen en daarna serveren vd lunch (3 kwartier)
    mijn man en 1 kind bestelden bruin brood ipv maïs brood, maar er werd toch maïs brood geserveerd. Omdat het toch al erg lang geduurd had, hebben we het maar zo gelaten.
    Mijn man vroeg om peper en zout, hij heeft het uiteindelijk zelf binnen gepakt omdat anders zijn gebakken ei van t 12 uurtje te koud zou zijn geworden.

Onze kinderen bestelden nog een nagerecht, wij een kop koffie. Ruim na het nagerecht (wat er wel heel vlot was, er gingen bezoekers weg en er kwamen weer nieuwe) kwam onze koffie pas. Dat is erg jammer. We hadden de koffie graag tegelijk met het nagerecht vd kids gehad.
    De tafels en stoelen stonden erg dicht op de grote plantenbakken op het terras, te grote/teveel bakken, te grote planten erin of teveel tafels op terras.

Voor ons alles bij elkaar een reden om niet snel weer te komen.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  91. Kees Heij

Na lang aarzelen voor het eerst in Grebbeoord gedineerd. Het bleek een schot in de roos te zijn.
    Een zeer vriendelijke bediening die aan het einde van het diner nog een leuke verrassing voor ons had. De kwaliteit maar ook de kwantiteit is uitstekend te noemen. De serre biedt een mooi uitzicht richting de dijk en de uiterwaarden.
    Het is voor ons beslist nog niet de laatste keer dat wij er komen.

92. Carolien

Zeer lekker eten voor een correcte prijs. Gezellig zitten, een aanrader!

93. Sterretje

Een mooi, gezellig restaurant met aardige bediening. Heerlijk gegeten. Ook wordt alles leuk geserveerd. Al met al, voor herhaling vatbaar!

94. Anneke boshoven

Erg lekker! Boterzachte biefstuk. Heerlijk toetje. Leuk vriendelijk personeel.

95. stevens

Eten was heerlijk. Prijs/kwaliteit top. Dit is echt een aanrader voor ieder die goed eten wil krijgen en daar niet te veel voor wil betalen. Het kan dus wel.

96. Mooie locatie en goed eten met vriendelijke bediening, enige wat ons verbaasde was dat we zeer dicht op elkaar zaten en dat terwijl er zeer veel ruimte beschikbaar is.

97. Weer heerlijk gegeten, sfeer is erg goed en de bediening vriendelijk. We komen zeker terug.

98. De plek en inrichting van het pand is fantastisch!
    Bediening goed.
    Kwaliteit van diner: Top.
    Komen zeker vaker.

99. Michael

Mooie kaart. Eten is perfect, personeel is super vriendelijk, locatie maakt het af. Echt een aanrader.

100. Goede carpaccio, heerlijke tournedos en bavette met dito sauzen.

Volgende pagina