Steakhouse Cunera in Rhenen

Steakhouse Cunera laten bezorgen?

ma lunch 10:00 - 17:30 diner 17:30 - 22:00

1394741945 88
1426198721 74
1520569048 83

1. Saskia Dekkers

Lekker eten voor een prima prijsje!

Personeel is enigszins chaotisch in werkwijze, maar ontzettend vriendelijk! De vriendelijkheid van het personeel maakt de chaotische sfeer helemaal goed!

Ik zou zeker nog een keer teruggaan.

2. Bediening vriendelijk maar zeer ongeregeld.
    Toen ons eten kwam, na een behoorlijke wachttijd ( terwijl er in totaal maar maximaal 7 tafeltjes vol waren), moesten we nog wachten op de bijgerechten.
    5 minuten later kwam er een puntzak friet en een schaaltje “salade”, kale ijsbergsla met een schijfje komkommer en augurk, erg karig.
    De saus voor bij de snitzel werd niet meegeleverd, dus daar moesten we weer achteraan.
    Alles bij elkaar een zeer onprofessioneel boeltje.
    Verzorging van het interieur kan ook beter, vergane glorie!
    We zijn samen af gaan rekenen, misschien dat mijn gezicht al boekdelen sprak, maar de serveerster gaf ons direct de rekening zonder te vragen of alles naar wens is geweest.
    Jammer, ik snap wel waarom we op zondag om 17.30 maar zo een plaatje konden vinden.
    Eens maar niet weer.

3. Een restaurant waar je heerlijk kunt eten. Leuke sfeer. Aardig personeel. Uitstekende kok. En super aardige eigenaresse..

4. Erg lekker gegeten prima bediening.

5. Mix grill bleek uiteindelijk 2 euro duurder dan op de website. Spare Rips waren inderdaad zo mals dat deze van het bot gleden, maar de lekkerste ? Dat niet. Duvel was 4 euro. Qua aankleding van de muren en sfeer, was er weinig aan. Leuk restaurant, maar ik ken leukere....

6. Met z'n drieën gegeten. Warme voorgerechten heerlijk. Spareribs voortreffelijk, mals, het vlees zit los aan the bone. Heerlijk gemarineerd. Heerlijke wijn. Met al een fijn restaurant, zeer vriendelijke bediening, goede ambiance. Top.

7. Heerlijk gegeten, hartelijk personeel, leuk voor kinderen!

8. Als restaurant met de beste Spare Ribs van Nederland (want hiermee lopen ze te pronken aan tafel) mag je wel wat meer verwachten. Vlees valt al van het bot voordat het op tafel staat. Er hoeft niet gekluift te worden aan het stukje vlees. Er word geen sausje bij geserveerd. Friet is prima salade is een basic krop ijsbergsla met een schijfje komkommer en tomaat overigens zonder dressing.

De service was minder. Bij de tafels rondom ons heen werd het ene naar het andere gerecht verkeerd uitgeserveerd. En dan wordt alles uiteindelijk opgelost met 20% korting op de rekening of met een drankje van het huis. Bediening loopt langs elkaar heen en weet niet wie wat gedaan heeft...

Misschien een tip voor de eigenaresse. Met een paar koeienhuiden op de vloer en om de lampenkap heen heeft het absoluut geen uitstraling van een gezellig steakrestaurant. De kale muren mogen wel wat decoratie gebruiken.

Uiteindelijk is dit voor ons een restaurant onder de maat.
    Misschien dat een ander hier anders overdenkt.

Om het bericht af te sluiten is het misschien verstandig om als personeel niet met zijn allen te gaan roken op het moment dat u 12 personen verwacht. Helaas dat er een collega met tegenzin op deze groep zaten te wachten. Want wie reserveerd er nou pas om 19.30... zorg dat dit besproken word buiten de gasten om. Erg slordig...

9. Heerlijk gegeten, wat een lekkere spareribs. Goede bediening, niets was teveel. Komen zeker weer terug.

10. Omdat we een dagje dierentuin hadden gedaan en de hond bij ons hadden en lazen dat honden zijn toegelaten in dit restaurant, was de keuze voor dit etablissement al gauw genomen. We hadden niet gereserveerd, maar gelukkig kregen we een mooi plekje. Ik vond de sfeer helemaal goed, knus, gezellig en wat de sfeer betreft, ik vind dat je dat zelf moet maken. Onder het genot van een mooi glas gevuld met wijn kregen we een plankje met gesneden stokbroodjes en verse kruidenboter. De menukaart zag er heel goed uit. Ik kon bijna geen keuze maken, uiteindelijk koos ik voor de lamsrack. De serveerster vroeg hoe ik het vlees wilde hebben rosé of medium. Ik koos voor het laatste. We zaten zo lekker te kletsten, dat voor we het wisten onze bestellingen kwamen. Het klopt dat het enige wat op het bord lag het vlees is, en groente en frietjes apart worden opgediend. Maar in een restaurant is dat altijd zo. Ik vond het wel leuk dat de friet in een standaard met een puntzak werd opgediend. De lamsrack was heerlijk, de typisch specifieke grillsmaak. Later las ik, dat men het vlees grilt op een lavasteen-grilloven. Een goede steakhouse is ook in bezit van zo'n oven. De prijzen waren gewoon goed. Gewoon wat je ervan kan verwachten. Voor een dagje Rhenen is dit restaurant een aanrader, het is dicht bij het station.

11. Peter van der Burg

Ontvangst door heel vriendelijk personeel. Voordat we spareribs gingen bestellen wilden we eerst mandje stokbrood met kruidenboter...dit werd echter al gratis op tafel gezet.
    De spareribs waren heel erg lekker; vlees viel van het bot af! Spareribs werden geserveerd met frites en salade, welke eventueel nog konden worden bijbesteld.
    De koffie en cappuccino die wij als nagerecht wilden bestellen waren ook van het huis! Zo lekker en goedkoop hebben wij zelden in een restaurant gegeten!

12. Vandaag bij Cunera geluncht. Na 20 minuten kwam iemand vragen wat we wilden drinken. Weer 20 minuten later kwam ze vragen wat de bestelling ook al weer was. 2 koffie dus. Dat werd een kwartier later geserveerd.
    Meteen de lunch besteld.
    Het duurde nog een klein half uur voordat de soep kwam.

Mes en vork gerold in een servetje, de lepel kwam zo op de tafel met kringen en vlekken te liggen.
    De soep was redelijk van smaak, de broodjes smaakten wel ondanks de verlepte sla en de uitgedroogde komkommer.
    Niemand vroeg of we na dat ene kopje koffie nog wat wilden drinken; gemiste kans op omzet! De serveerster hoopte dat het snel 5 uur zou zijn, dan zat haar werktijd er op.
    Van ons zal ze geen last meer hebben....

13. Na een paar keer gegeten te hebben bij het voorheen Viaduct, niet zo enthousiast van de overijverige gastvrouw toch weer een keertje proberen. Gisteren terrasje gepakt bij Steakhouse Cunera.
    Verrast door het seniorenaanbod van de spareribs ( halve portie) wat een goed idee als je niet zo'n grote eter ben was het fantastisch. Heerlijke spare ribs en een verfrissend leuk meisje in de bediening.
    Dikke tien en we komen gauw terug.

14. Zeer vriendelijke bediening, heerlijke hamburgers en spareribs gegeten. De kleine kinderen kregen van te voren al een kleur-setje en bij vertrek mochten ze ook nog eens iets uitkiezen. Ondanks een (bleek later, waar we niks van hebben gemerkt) afwezigheid in de bediening, was alles hartstikke goed geregeld.

15. Anouk Attevelt

Leuke en gezellige bediening. Eten was heel erg lekker. En we hoefden niet lang te wachten op ons eten. Een aanrader!!!!

16. Heerlijk kunnen eten, leuke en gezellige sfeer. Erg genoten!

17. Gerard en Marjon Span

Gezellig restaurant met leuke indeling, veel tafels aan 't raam. Open haard met fijne zithoek voor als je even moet wachten. Lekkere gerechten en attente en beleefde bediening.

We hebben er van genoten en komen zeker weer terug!

18. delise

19. Martine Keur

20. J.G.Loeber

Prima, een echte aanrader. Vlotte en vriendelijke bediening ook toen er veel tafeltjes bezet waren, heerlijk eten.

21. Familie van Gerven

Heerlijk eten en een geweldige service! Met mooie aanbiedingen voor de kids en koffie van het huis ook heel gastvrij.

22. Heerlijke plek om rustig even te ontspannen, zonnetje erbij, geen lege glazen gehad en een heerlijke club sandwich gegeten! Leuke gesprekken met het personeel gehad! We komen snel weer voor het avond eten.

23. Kenneth

Heerlijk op het terras gezeten in de zon. Top service van het personeel, heerlijk koud drankje en eind van de dag overheerlijk spareribs gegeten. Gewoon super!!

24. Op Hemelvaartsdag bij Cunera geluncht. Twee keer om de lunchkaart moeten vragen. Vrij lang moeten wachten op ons drinken. Daarna nog langer op de bestelde XL Hamburger en stokbroodje carpaccio. Heel regelmatig kwam men vragen of wij nog wat wilden drinken. Ook was de bediening regelmatig de weg kwijt wie wat had besteld. Een paar keer wilde men koffie bij ons afleveren die voor andere gasten was bestemd.

Ten slotte maar gezegd dat we graag onze lunch wilden ontvangen. Als antwoord kregen we dat we iets warms hadden besteld en dat dit langer duurde. Hadden we maar niet gewacht!! De hamburger was niet gaar, veel te vet, aangegeven bijbehorende groente moest je zoeken met een vergrootglas, brood was taai. Carpaccio was minimaal, smakeloos en verpest met een of andere dressing.

Nog geruime tijd hebben we last gehad van een nare nasmaak. Kortom ons zien ze daar niet meer!!

25. geertje

5 mei bevrijdingsdag bij Cunera gegeten. Gereserveerd, net op tijd, want het was behoorlijk druk. Veel te weinig personeel. Alles duurde erg lang. Klungelige bediening (bestek laten vallen e.d.) waarschijnlijk door drukte. Achter ons een hele familie met jengelende kinderen. We kregen geen groente bij het hoofdgerecht. Een personeelslid was aardig tegen klanten, maar snauwde collega's af. Dotje pluisjes in toetje. IJs met kristallen. Beenham bij asperges was gewone schouderham uit supermarkt. Spareribs en varkenshaas wel lekker. Hele entourage oogt niet schoon, vloer en -kleden waren in dagen niet gezogen, laat staan gedweild. Nee, hoeft voor ons dus niet meer.

27. Cunera is ons huisrestaurant!! We hebben er vrienden en familie mee naar toe genomen en die waren allemaal voldaan en enthousiast.

Gewoon eten, prima én nog eco ook. Voor dat Eco zouden ze meer reclame moeten maken, vind ik. Extra groenten is geen probleem. De lamssteak en de spareribs zijn heerlijk.
    De vriendelijke eigenaars komen regelmatig zelf langs om te vragen of het naar de zin is en voor een praatje.

De sfeer kan beter. De muziek is prima, top 2000. Maar de inrichting is een rare mix van koeienhuiden op de vloer, ouderwetse kroonluchters, jaren '20 posters en Boedhha-beeldjes. En het hout en de zichtbare electriciteitsdraadjes maken een versleten indruk.

De bediening is jong en heel vriendelijk, maar lijkt soms doelloos rond te rennen. De wachttijd is erg variabel, daar zouden ze wel een indicatie van mogen geven.

Met zijn 2en een hoofdmaaltijd en een toetje voor nog geen 50 euro, dat is oké voor maag en beurs!!

28. Zeer lang moeten wachten op ons eten waarvan de biefstuk vreselijk taai was. De friet was erg vet en bleek van kleur. Geen aanrader ondanks de goedlachse gastvrouw.

29. Superlekkere spareribs! Het personeel lijkt soms wat langs elkaar heen te werken, maar ze doen erg hun best en het lekkere eten maakt alles goed.

30. Het eten was lekker, maar lang wachten op het hoofdgerecht en nog wel wat meer steekjes laten vallen bij de bediening en bij het afrekenen.

31. Heerlijk gegeten. Super lekkere gamba's en nachos vooraf echt een aanrader! We hebben de lekkerste spareribs ooit op. Super mals. De allereerste keer hier gegeten maar zeker niet de laatste!

32. Monique van Thuijl

Het personeel was zeer vriendelijk. Kwaliteit van het eten voortreffelijk. Tevens was het een sfeervolle ruimte. Zeker in de hoek met de openhaard. We hebben genoten van deze ontspannen avond.

33. ruud

34. Hele drukke vrijdag avond. Toch snel vriendelijk bediend en uitgeserveerd. Beste sweet spareribs in 30 jaar!

35. Vanavond gezellig wat komen eten met mijn vrouw, normaal houden wij niet van natafelen maar ditmaal was het anders, vrolijke personeel, de tafels waren mooi opgedekt en het restaurant was al helemaal kerst klaar met kerstbomen, kerststukken en kerstmuziek! Het was gezellig en leuk kletsen met de bediening. We hebben heerlijke spareribs en een T-Bone gegeten.. de borden waren mooi opgemaakt met een heerlijke hollandse zuurkool stampot met een stukje rookworst erbij en wat andere groenten. Helaas was dit wel erg veel maar de bediening vroeg of we het mee naar huis wilde nemen! Meteen hebben we gereserveerd voor de kerst met een overheerlijke kerstmenu wat erg betaalbaar is. Bedankt voor deze gezellige avond en tot tweede kerstdag!

36. Most of the food very satisfied. Especially very nice spareribs. Large amount compared to the price. Serving staff is young and I feel that they are not experienced but still very kind and cheerful. It would have been better if they had better music and new candle lights. Many candle lights are broken. I don't think anyone smokes inside but I can smell smoking a lot especially at the deep inner side of the restaurant. It may be from the party hall at the rear side. it would have been better to sit at the front close to the door because of the smoking smell. Except for that, it was nice and I will visit again with the 20% coupon they gave us.

37. Afgelopen week ben ik hier met mijn ouders na een gezellige wandeltocht gaan eten. Aangezien ik in Rhenen woon en mijn ouders altijd meeneem naar een concurrent omdat ze niet uit de buurt komen, wilde ik hun een keer meenemen naar een ander restaurant en aangezien hier een nieuwe eigenaar in zit was ik benieuwd hoe het er nou aan toe was.

Een blonde bedienster komt ons niet zo vrolijk tegemoet en vraagt "hallo, komen jullie wat eten?". Oh ja, wij wilden graag wat eten... maar wat als we wat wilden drinken? We wachten tot ze ons een tafel aanwijst en geeft ons niet de mogelijkheid te kiezen voor andere plaatsen zodat we niet op de tocht bij de deur hoefden te zitten. Maar goed, ze vraagt wat wij wilden drinken en vervolgens laat ze het drinken over ons en onze spullen heen vallen. Dit kan natuurlijk gebeuren maar als ze dan ook nog eens de glazen achter de bar laat vallen is dit zeker een jong en onervaren meisje (15 a 16 jaar).

Wanneer wij nog wat te drinken willen staat het zelfde meisje nog steeds bij haar (volgens ons) vriendinnen te kletsen en te lachen (Dus ze was wel vrolijker dan wij dachten). Haar andere collega komt later binnen en neemt haar werk over, ze verteld wat er gebeurt is waardoor ze per ongeluk het drinken over ons heen heeft laten vallen, maar dat wij niet blij reageerden. Sorry dat wij niet zo blij waren en ons zorgen maakten over onze spullen, maar misschien dat ze het daardoor hierna niet meer zal doen.

Gelukkig was het andere meisje vriendelijk en klantgericht en ze heeft ons geholpen door nog eens te vertellen dat we konden komen als er alsnog schade optreed. Bedankt voor de 20 procent kortingsbon, maar we gaan hier in het vervolg niet meer naar toe.

38. We hebben er met ons gezin heerlijk gegeten niks over aan te merken.

39. Fam J van der Heiden

Wij zijn voor de tweede keer geweest sinds de nieuw eigenaar er zit en ik moet toegeven dat het sterk verbeterd is. De bedienning is erg goed met hun werk bezig en het eten was een voldoende, gaan er zeker nogmaals naar toe (zelfs mijn hond werd verwend). Veel succes verder met jullie zaak!!

Fam J vd Heiden te Tiel.

40. Lang wachten op eten, beetje aangebrande pannenkoek. Verzorging ook matig, bijvoorbeeld een papieren servet met bestek en een linnen.. beetje slordig. Niet super slecht, niet super goed.

41. Riemeijer

Hebben er na een dagje dierentuin heerlijk gegeten. Zeker de sparibs zijn super. De bediening was super vriendelijk. Wij komen er zeker nog een keer terug.

42. Shirley & Louise

Wij hebben hier afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. Goede bereiding, veel bijgerechten ook. Bediening is top, heel vriendelijk en behulpzaam. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.

43. Ik heb hier afgelopen dinsdagavond redelijk goed gegeten. Het eten was niet super maar het was ruim voldoende, zeker in verhouding met de prijs. Wat hier wel helemaal top is, is de leuke spontane bediening die er nog eens goed uitziet ook! Ik ga hier zeker vaker komen.

44. Afgelopen zondag heerlijk hier gegeten, werd vriendelijk begroet door de medewerkers en erg netjes geholpen. Kan me dan ook echt niet vinden in sommige recensies, want dit is een restaurant waar ik zeker nog weer kom.

45. Afgelopen week ben ik gaan eten met mijn familie bij steakhouse cunera.

We werden hartelijk verwelkomt door het jonge personeel. De kaart ziet er prima uit en de zaak is leuk ingericht wat goed past bij een steakhouse.

Ik had de spareribs zoet besteld. En ik moet zeggen dat ik nog nooit zulke lekkere sparibs heb geproefd. Verreweg de lekkerste van Nederland vind ik ;)

Wat een leuk restaurant zeg. Leuke sfeer en het personeel is uiterst vriendelijk en gastvrij.
    Zeker een aanrader als je een zin hebt in een lekker stukje vlees.

46. Niet wetend dat er een nieuwe eigenaar was besloten om hier weer een keer te lunchen. Ervaringen uit het verleden waren altijd goed geweest.

Personeel begin gelijk te je-en en jou-en. Nemen drinken op en vragen niet of je wilt lunchen, gemiste kans. Personeel lid 2 kwam drankjes brengen en merkte op "jullie willen niet lunchen", dat wilden we wel. Kregen we uiteindelijk de kaart.

We bestelde voor mijn tafelgenot en mij zelf een stokbrood met tapenade vooraf, ik besloot een kogelbiefstuk te nemen en mijn tafelgenoot een pannenkoek. Na lang wachten kregen we uiteindelijk voor één persoon een stokbroodje.. We besloten eerst deze te nemen en dan bestellen we zo nog wel de tweede. Kans om een tweede te bestellen was er niet. Het laatste stukje zat net in de mond, bordje werd weg gehaald en de volgende gang werd al neer gezet.

Kogelbiefstuk werd kaal geserveerd zonder een snee brood of friet. Heel vreemd gerecht, alleen maar een stuk vlees. Er was ook niet gevraagd hoe de biefstuk gebakken moest worden, dus dat was ook weer spannend. Biefstuk wat net aan gebakken van hoe ik hem het lekkerst vind, maar wat de kok was vergeten, was de kruiden pot te pakken. Er zat geen smaak of kraak aan. Ook zelf wat zout en peper er op doen kon niet, want van een zoutvaatje of peper op tafel zetten hadden ze nog nooit gehoord.

De pannenkoek van mijn tafelgenoot was niet een mooie krokant gebakken pannenkoek maar dreef van de vet en olie. Ondanks dat dit een verjaardagslunch moest zijn die ik kreeg van mijn tafelgenoot, was de feestvreugde ver te zoeken.

Wel werd de biefstuk van de rekening afgehaald nadat we hadden aangegeven dat deze niet eetbaar was. Vandaar dat ze toch nog een 1 krijgen i.p.v. een nul.

Helaas, dit restaurant gaat van mijn lijstje af van restaurants waar ik jaren met plezier heb gegeten.

47. C.D.Grinwis

Ondanks dat het stil was moesten we wat lang wachten op ons voorgerecht. Maar de kwaliteit was goed, de verschillende hoofdgerechten waren zeker de moeite waard. De jonge bediening is vriendelijk.

Een aanbeveling.

48. Steakhouse Cunera is per 1-07 overgenomen door een nieuwe exploitant die het op een andere manier aanpakt

49. Menu bekeken ... Alles wordt geserveerd met friet of een gepofte aardappel ... 18:00 de aardappels zijn op ... Geen alternatief dus dan maar aan de friet. Ambiance ouwbollig en slecht onderhouden. Flink aan de prijs. Was een feestje aan de gang, zaten in de bbq rook en moesten luisteren naar onder anderen kabouter plop. Dus al met al niet voor herhaling vatbaar !!

50. Laatst met een aantal gasten hier gegeten, het eten was heerlijk de bediening uiterst vriendelijk en correct!!
    Wij komen hier zeker vaker!

51. Na een lange tocht van 20 km vanuit renswoude - rhenen.
    Smaakte het eten optimaal heerlijk, waren wel vroeg aanwezig maar dat druk de pret weer niet.
    Was zeer aardige gastheer die ons een ns-wandelkaart kaart gaf.
    Volgende keer komen we weer langs voor de appeltaart test haha want met een volle buik aan een wandeltocht beginnen is een must.

52. Helaas, op maandag daar aangekomen blijkt dat ze sinds november ook op maandag gesloten zijn.
    Jammer dat ze dit op hun website niet aangepast hebben.

53. Probeert binnen de gevestigde orde van restaurants in Rhenen te treden en ik moet eerlijk zeggen, ze zijn hard op weg.

Heb er nu een aantal keren gegeten en het is altijd goed. (tot nu toe)

Leuke gastheer, het eten wordt mooi geserveerd, lekkere rosé!