gratis

1220570990 80
1321933858 92
1342206431 90
1490871970 91

1. Op 5 april in het kader van de restaurantweek met 6 personen gegeten. De smaak van het eten was goed maar de hoeveelheden waren bijzonder karig. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.

2. Ineke van de Werken

Wat een passie voor eten en drinken. Liefde en vakmanschap: je ziet, proeft en beleeft het. Een fantastische 'eet ervaring', voor herhaling vatbaar en aan iedereen aan te bevelen.

3. Martine van Geel

Goed eten en drinken, gezellige sfeer. Helemaal aan te passen aan je eigen wensen.
    Uitleg over wat er op je bord ligt is prettig.

4. Bent & Eva

Wij zijn gisteren (30-4-2016) hier wezen eten. Als je binnenkomt valt meteen op dat het niet zo groot is (plek voor ca 40 gasten), wat de sfeer in dit geval ten goede komt. Je wordt meteen vriendelijk ontvangen en de plaatsen zijn prima. Wat hogere zitplaatsen en lagere zitplaatsen, net wat je wilt.

Zoals gezegd erg vriendelijke/service gerichte bediening. Ze denken met je mee (mijn vrouw is zwanger, zonder gevraagd komen ze met een voorstel voor een alcoholvrije cocktail) en weten goed waar ze het over hebben.

Wij moeten eerlijk bekennen dat we normaal na 1,5 uur wel weg zijn uit een restaurant, maar hier hebben we niet in de gaten gehad dat we er op een gegeven moment al 2 uur zaten. Wachttijden tussen gerechten zijn prima, uitleg bij wat je krijgt ook goed (door de koks zelf, erg leuke toevoeging!) en er wordt echt voor je gezorgd.
    Het eten zelf was super. Ik ben wel van de grote gerechten en niet zo van de kleine hapjes, maar wij hadden 5-gangen tapas diner en elk gerecht was raak. Hele fijne explosies van smaak, zeer tegengesteld soms maar super goed bij elkaar passend.

Echt een top restaurant met waar voor je geld.

5. Afgelopen zaterdag weer enorm genoten van de gastvrijheid, de creatieve uitbarstingen van de kok, van de nieuwe Stijn (Sjoerd... ook leuk trouwens !!).
    En kijk nou wat een mooie schilderijtjes zeg maar...
    Dus een echte aanrader !!

6. Voor de zesde keer inmiddels hier weer ons Kerstdiner gehouden (dat wil toch wel wat zeggen?!). We zijn vanaf binnenkomst tot aan vertrek weer heerlijk verwend. Smaakexplosie na smaakexplosie... heerlijk gewoon!! Kortom... volgend jaar weer wat ons betreft!!

7. Keurige bediening, jonge mensen die het heel goed doen! Sfeer was ontspannen en een leuke kaart. Alle gerechten zijn met zorg bereidt en goed van smaak met leuke verassing. Nu ook de derde keer geweest. Ook nu geslaagd.

8. Marli & Pieter

Ontvangen door een enthousiaste eigenaar. Begonnen met een perfect wijntje. De kaart werd van a tot z toegelicht en de werkwijze (bij tapas) van bestellen uitgelegd. We gingen voor het 5 gangen verrassingsmenu en een verrassing was het zeker! Zeer verfijnd van smaak, mooi gepresenteerd. Bij diverse gangen kregen we verschillende zeer goede glazen wijn. Als laatste een kaasplankje waar niet de standaard kaassoorten op lagen, maar een smaakvol kwintet. Wederom weer mooi gepresenteerd. Sfeer goed, bediening goed, eten super; aanrader!

9. Paul Jansen

Als geboren en getogen Rhenenaar vond ik het opmerkelijk dat ik nog niet bij dit restaurant heb gegeten. Dat had ik eigenlijk veel eerder moeten doen. Ik heb echt enorm veel gemist! Het restaurant weet me op alle fronten te verrassen. Geanimeerde gesprekken met de passievolle eigenaar die vol vuur en vlam over de wijnen praat. Van deze passie krijg je zin in een mooie fles wijn. We mogen keurig de 2 wijnen van onze voorkeur proeven en dan een keuze maken. Wat een heerlijke Montepulciano! Die moet je echt proeven. De sfeer is gezet en het genieten begint. Zelden, eigenlijk nooit, zulke heerlijke Iberico ham gegeten. Smelt op je tong en iedere hap is een feestje. Alle gerechten die langskomen zijn de moeite waard. Vooral de Black Angus steak is zo ontzettend lekker! We sluiten de avond af met een mooie dessertwijn, die we van te voren ook weer even mochten proeven! Top avond in en een top restaurant! Wij komen vaker!

10. Een klein sfeervol restaurant. Wat wordt opgediend is zowel voor het oog als de tong van grote klasse. Het is te merken, dat hier met liefde voor het vak wordt gewerkt. De bediening is top: uitgebreide informatie over wat wordt opgediend en de mond krijgt wat het oog ziet, een verwennerij. Vooral de eetbare bloemetjes waren een unieke ervaring en een heerlijke bouillabaise streelde de tong. Een veelvoud aan lekkernijen. Zal zeker niet lang duren, het volgende bezoek.

11. Het werd wel weer tijd. Een nieuwe kaart en dus veel om uit te proberen. Witte asperges met zalm in een goddelijk sausje, Mediterraans brood, pompoentaartje, kabeljauw in een jasje, bouillabaisse, stoofpotje van Binnenvelds big en sla van spinazie met geitenkaas. Fantastisch opgemaakt met eetbare bloemetjes. En niet te vergeten de wagyu, een burger met dragon mayonaise. Ons dessert was dubbel. Ananas met yoghurt en brioche. Een chocolade taartje met caramel en pinda's. Op het terras eerst nog een speciaal Palm biertje met iets van dubbel hop of zo. Waarlijk een super avond met een heerlijk glas wijn en top bediening.

12. Reinaer Bron

13. Omdat we slechts sporadisch aanwezig zijn in deze regio, proberen we dit altijd te combineren met goed eten. Een aantal jaar terug hadden we wel al eens gegeten in dit restaurant. We herinnerde ons de vriendelijke bediening en goed eten voor een eerlijke prijs en besloten het nog eens te proberen. Het restaurant oversteeg al onze verwachtingen.

De inrichting was veranderd en was warm en gezellig. Er zijn zowel hoge als lage tafels wat het restaurant een mediterrane en gemoedelijke indruk geeft. De eigenaar heet je van harte welkom en we zaten aan een mooie tafel in de hoek. Hij legde op enthousiaste wijze uit dat ze recent van kaart zijn veranderd en dat ze hopen dat het smaakt. Een leuk detail is dat de chef uit de keuken ook serveert en uitleg geeft. De hele sfeer uit de bediening en keuken ademde passie.

Dat resulteerde in heerlijk eten. De tapa's uit de keuken kwamen waren heerlijk en vaak origineel geserveerd. De grootte van de porties zijn prima en de kwaliteit nog beter, aan elk detail op het bord is gedacht. De smaken komen heerlijk overeen, niets overheerst of verdient een klodder mayonaise. Ook de dranken zijn heerlijk, wij vroegen aan de eigenaar naar een aanrader voor een fles wijn, en deze was goed en betaalbaar. Ook hier vertelde hij met passie over en had overduidelijk verstand van zaken.

Het was kortom een zeer geslaagd diner en dat na slechts een week met een nieuwe kaart. We denken dat als ze de kaart nog verder perfectioneren, ze in aanmerking komen voor een aantal gidsen.

14. We zaten bij een hoge tafel in een gezellig leuk, warm restaurant. Krukken zaten goed maar niet super comfortabel. Het voorafje, de humus, was lekker maar we kregen er twee minieme harde stukjes knoflookbrood bij waarmee je onmogelijk de humus op kon eten. We vroegen om meer brood en kregen 4 stukjes waarvan twee zalig olijvenbrood. Er was geen verse jus d'orange maar uit het flesje was die ook lekker. Ik bestelde vegetarische trapas. De geroosterde bieten met walnoten ben geitenkaas en balsamicoazijn was goed van smaak maar echt een bodempje op een schaaltje; zo op en de geitenkaas vond ik niet terug. Het pompoentaartje met gruyère was lekker, Okay, er zat een chutney bij (oranje hoopje iets) wat heerlijk was maar echt een muizenhapje. Alsof je iets mag proeven bij de supermarkt. Mijn vriendin had een hoofdgerecht lam daar zat 1 bijzondere champignon bij op een bepaalde manier gedraaid volgens de ober, maar toen ze de lam terug stuurde omdat ze hem niet gesneden kreeg en hij zo rood was van binnen kreeg ze hem later terug zonder champignon. Ze vroeg er weer om en we kregen een schaaltje met 1/2 champignon. Leve de Hollandse gulheid. Het was alsof alles goud was wat we kregen (voor betaalden). De bijgeleverde rijst was heel gewone witte (lege) rijst met knoflook erdoor wat ik niet lekker vond. Waarom geen goede speciale rijst met incagranen of goede zilvervliesrijst? De bijgeleverde sla zat in een klein schaaltje. Friseesla zonder dressing of veel smaak. Gewoon wat sliertjes ter versiering haast. Er zaten nog wel twee groene asperges onder de lam. Toe maar! Mijn vriendin vond het lamsvlees niet heel bijzonder van smaak. Ik ook niet. Op zich wel lekker. De patat die er ook bij mocht bestelden we dan maar want we hadden honger. Ie was lekker maar een klodder mayonaise ofzo erbij was lekker geweest maar dat had misschien ook weer 1 of 2 euro gekost. Als je veel geld hebt en je kan iets van 5 tapasgerechten nemen dan heb je wel genoeg te eten. We zagen om ons heen allemaal mensen met schamele porties. De bediening was uitvoerig uitleggend en hoorde ons commentaar maar we gingen ons zeurderige vrouwen voelen en er was geen service ter compensatie als een kopje koffie of thee. Niet een restaurant om naar terug te keren.

15. Voor de vijfde keer inmiddels hier weer ons Kerstdiner gehouden. We zijn vanaf binnenkomst tot aan vertrek weer verwend. Smaakexplosie na smaakexplosie... heerlijk gewoon. En toe weer keuze uit twee heerlijke verrassingen... zalig!! Kortom... volgend jaar weer wat ons betreft!!

16. Max 45 punten

Tapas zijn zeer lekker en vriendelijke bediening.

17. Max

18. Robin Bakkenes

Vrijdag avond met mijn zus heerlijk gegeten. Service en bediening is uitstekend. Absoluut een aanrader.

19. Gisteren zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Sal do Mar. Wat een service en kwaliteit van het eten!

20. Voor de vierde keer inmiddels hier het kerstdiner gehouden met Triple M audio shop.
    Wat een verwennerij weer. Van voor tot eind weer tot in de puntjes verzorgd.
    Verrassende amuse, voorgerechtjes, hoofd en tussengerechtjes ... heerlijk !!
    Wat ons betreft gewoon volgend jaar weer hoor !!

21. Marina Huijding

22. Weer hier gegeten... Was te lang geleden !! Het was weer voortreffelijk !! Gerookte bietjes ?!? Verzin het maar ?! Echt verrassend lekker !!! En wat jullie met die stukjes appel doen ??? Hans Kazan is er niks bij ....
    Dus ... Besloten om hier voor de vierde keer het kerstdiner te gaan vieren ... Laten we ons gewoon weer verrassen en dat is nog nooit tegengevallen !!
    Tot dan !!

23. Jaco

24. Floris.

Een tijdje terug hebben wij tapas gegeten bij Sal do Mar, het was die avond blijkbaar onverwacht druk maar de uitbater deed zijn uiterste best om het voor iedereen gezellig te houden. De koks werkten die avond wel op een zuid-europees tempo, maar het was het wachten waard. We hebben al met al langer dan 3 uur getafeld, maar door de goede gerechten en de zeer klantvriendelijke bediening was dit geen probleem!

25. Tapas gegeten. Twee volwassenen en twee kinderen. Lam was te rauw. Inktvisringen te vet. Champignons smaakloos. Toen we om een kleurplaat voor de kinderen vroegen kregen we ze.

26. Van buiten af ziet het er niet echt uitnodigend uit maar dit restaurant is echt een aanrader! Samen met een vriendin trapas wezen eten. Het heeft ons heerlijk gesmaakt. De kip piri piri had wel wat kruidiger gemogen want deze smaakte niet echt bijzonder. Service was zeer gastvrij. Je wordt op gehaald bij de deur bij binnenkomst waar door je je zeer welkom voelt. Er wilde met zo'n tweeën 3 toetjes dus hebben ze dit zo aangepast zodat we ze alle drie konden proberen. Porties waren daar op aangepast. Prima eten en sfeer voor een juiste prijs. Ga eens proberen!!!!

27. Afgelopen zondagavond 23 december 2012 onverwachts tapas gaan eten met de kids. Wederom genoten van de tapas en het vriendelijk personeel. Het eten was echt heerlijk. De kinderen werden echt kindvriendelijk te woord gestaan en hebben ook genoten van de heerlijke tapas... we komen snel weer een keer wat eten.

28. En wederom een enorm geslaagd kerstdiner gehad. Derde keer, maar ik ben bang dat het een traditie moet gaan worden. Tsjonge jonge.. Wat was alles weer tot in de puntjes verzorgd. Ook voor onze laatkomers uit Belgie werd nog even iets in elkaar gedraaid om zo min mogelijk te hoeven missen. Respect.
    Graag tot gauw! Aan ons zal het niet liggen.

29. Weer hier gegeten .. en dat zal ook niet snel gaan vervelen. Het lijkt eigenlijk alleen maar steeds beter te worden. Alles was goed, vers, smakelijk, heet. Nieuw was een amuse bij binnenkomst ... heerlijk gewoon. (Garnalensoepje met een mosseltje) Klein maar fijn zoals het hoort. Smaakexplosie in de mond. En voor mijn man die geen vis lust, was er zoals gewoonlijk gewoon even iets anders gemaakt. Voor de rest .. gewoon geweldig en we verheugen ons al op ons Kerstdiner wat we hier voor de 3e keer gaan houden. Kan niet wachten !! En Stijn, je gaat vanzelf aan ons wennen hoor !!

30. Heerlijk gegeten met een groep. Smaakvolle tapas in een gezellige sfeer. De service is echt een dikke tien. Er waren wat ernstig allergische mensen in onze groep en daar werd heel zorgvuldig aandacht aan besteed. We hadden dat van te voren wel aangegeven.

Hier komen we zeker terug, een aanrader!

31. Pieter

32. Gezellig getafeld. Met een grotere groep erg leuk om een tapas proeverij te doen, door per gang verschillende gerechten te kiezen.

33. Anoniem

34. Heerlijk gegeten en ook zo veel aandacht en zorg als je echt allergisch bent. Superservice en authentieke kwaliteit!

35. Kerstdiner hier weer gehad! Wederom ontzettend goed verzorgd.
    Ook lief dat er weer een baksteen voor mij klaarlag (1 been is korter en dan kan ik net niet bij de grond dus).
    We hadden ook iemand erbij met een aangepast dieet, hier was ook weer erg goed rekening mee gehouden en hij werd bij iedere gang weer blij verrast.

Gauw weer op bezoek hoor!
    Marina

36. Dit is echt een toprestaurant! Wat word je hier in de watten gelegd, zeg! Bovendien is het eten geweldig, alles wat je op je bordje krijgt is echt goed, het maakt niet uit wat. Vraag ook eens aan de kok hoe het wordt bereid, dan merk je dat ze echt weten waar ze het over hebben en dat het hun passie is om het hun gasten naar de zin te maken. Een echte aanrader dus!

37. Jan en Hendrien

Bijzonder lekker gegeten, je merkt dat er aandacht aan de gerechten wordt besteed.

De bediening heeft geweldig veel aandacht voor je wensen.

Ondertussen vinden ze ook nog tijd voor een gezellig praatje.

38. Uitstekend eten, zeer prettige bediening. We zijn verrast naar huis gegaan. Een absolute aanrader.

39. Wij gaan hier regelmatig eten. Heerlijk!

Gezellig! Altijd vriendelijke bediening!

Inmiddels ons lievelingsrestaurant in Rhenen.

Vanavond maar weer es ff kijken of ze plek hebben....

40. Absoluut top! Gisteren met vrienden gegeten (allemaal ervaren Portugal-gangers) en het eten en de bediening overtrof onze verwachtingen. Het 'verrassingsmenu' zorgde voor een avondje culinaire verrassingen vol smaakexplosies.

41. Wauw, Sal do Mar heeft onze verwachtingen wederom overtroffen. Van het begin tot het afscheid culinair genieten. Tongstrelende tapas, uiteenlopende verrassende smaken, genieten op en top.

Alle gerechten puur en met liefde gemaakt. De crème brûlée is de lekkerste die ik in jaren gegeten heb. Een ware smaakbelevenis in een sfeervolle omgeving met zeer attente bediening.

42. Henriëtte

Gisteravond onverwacht daar binnengestapt met vriendinnen.

Een complete verrassing. Heel sfeervol, gastvrij en vooral vriendelijk en attent personeel. Goede tekst en uitleg over zowel eten als de wijn.

We hebben nog net niet de borden afgelikt!

Prijs/kwaliteit: helemaal goed!

We zijn tevreden naar huis gerold. Beslist nog een bezoek waard!

43. Jos 80 punten

We bezochten dit restaurant op de kip piri-piri avond. Ondanks dat het woensdag was was het restaurantje goed bezet. Leuke, gezellige entourage. Vriendelijke bediening. De soep vooaf was zeer smaakvol. (We kregen zowaar op verzoek het recept mee naar huis!) De kip piri, piri was eveneens lekker.

Als we weer eens in de buurt zijn gaan we zeker een keer de gamba's proberen!

44. Vandaag zijn we -op basis van aanbevelingen van vrienden- bij Sol do Mar gaan eten. Het restaurant zat voor een zondag aardig vol. De bediening was zeer attent. Het eten goed, zeker de voor- en nagerechten. De kip piri-piri had wat fantasievoller opgediend kunnen worden, maar dat was dan ook het enige wat echt beter had gekund. Een aanrader, hier komen we zeker weer terug. Of het dan weer zo bevalt als de verrassing eraf is zullen we zien!

45. Erg lekker eten, niet gek duur, erg vriendelijke bediening, erg gezellig restaurant. Regelmatig nieuwe kaart, ook erg fijn.

Gewoon echt een keertje langs gaan dus!

Wij gaan vanavond weer.

46. Enrico ten Klooster

Een erg gezellig restaurant met echt Portugees eten en een eigenaar die z'n trots op land en eten laat zien. Geweldig om heen te gaan.