Op dit adres zit nu: Al Orzaal

1341208871 91
1365520256 88
1401987333 79
1420220871 81

1. Sfeervolle inrichting, gedeeltelijk open keuken en niet zo'n massa restaurant, dat is erg prettig. Hele nette bediening, ze leggen bij elke gang uit wat je voorgeschoteld krijgt (mag best wat spontaner(!).

We lieten ons verrassen en kozen voor 4 gangen. De amuse was bijzonder een soort erwtensoep met mierikswortel. Verder Asian fusion gerechtjes (vis, vlees). Het hoofdgerecht had wel iets meer mogen zijn (qua hoeveelheid). Als je niet van wat apartere combinaties houdt, van grote porties en flinke stukken vlees of vis dan moet je hier niet gaan eten. Fijnproevers zullen verrast zijn door sommige gerechten maar zullen niet elke gang super bijzonder vinden.

Tussen de gangen door voldoende tijd om het te laten zakken, alvorens het hoofdgerecht had er wel iets minder tijd tussen mogen zitten. We hebben tweemaal een fles tafelwater erbij besteld, geen punt, ze houden in de gaten als de glazen leeg zijn zonder irritant te worden.

Minpuntje: het was ontzettend warm in het restaurant. Zelfs de bediening liep met blosjes rond.

2. Onze ervaring: We verwachtten veel van het eten, maar vonden het wat te experimenteel. Bij elke gang erg veel verschillende (mini)dingen op het bord en het paste niet altijd even goed bij elkaar (tartaar van gerookte zalm met groene appel ijs is wel een te gekke combinatie!). Wij zijn meer van 'less is more'. Structuur en smaak van lamsvlees leek helemaal nergens op, entrecote was met wat extra peper/zout wel erg lekker. Wel heel netjes (service!) dat we het lamsgerecht niet hoefden te betalen. Klein, maar wel gezellig (druk).

3. Vorige week wezen eten voor het eerst bij restaurant Korianders. En wat een aangename verrassing. Verrassende gerechten, waarbij ze hun eigen interpretatie geven van bekende klassiekers, zoals de creme brulee of vitello tonato. Je proeft de Aziatische invloeden terug in de gerechten. Een aanrader voor mensen die verrast willen worden met bijzonder veel smaak en verfijning. Echt een avondje uit eten!!

4. 21 september 2013 gegeten bij korianders. Vaak gegeten met wisselend resultaat. Nu was het zeer slecht. Geen smaak in voor-hoofd en nagerecht. Zalm als hoofdgerecht was veel te zout. Hoofdgerecht lam was omschreven op de kaart als lamsbeen gegaard. Op het bord kreeg je meer worst i.p.v. Lam. Twee kleine stukjes lam, zonder bot en niet gegaard. Crème brulé als toetje was niet gecarameliseerd. Gewoon een bavarois met een fruitcompositie. Alles uitgelegd aan tafel aan de ober wat er op de kaart staat en dat er iets anders op het bord geserveerd wordt. Hij ging op de kaart kijken en begon een discussie met de klant, maar gaf uiteindelijk toe, dat het niet klopte. Men doet interessant op het bord met 10 of 20 frutsels, maar het smaakt nergens naar en het slaat nergens op. Serveer gewoon een goed lekker stuk vlees en laat de rest maar weg. Ook tijdens het afrekenen nogmaals gezegd, dat het superslecht was en dat we nooit meer terug komen. Ga hier nooit heen!

5. Tijdens fietstocht langs dit restaurant gekomen. Het proefmenu (alleen op woensdag en donderdag) zou je kennis laten maken met de verschillende smaken van de menu's. Dit is niets te veel gezegd. Hier wordt met liefde gekookt en alles is even lekker. Verder worden de gerechten met zorg gepresenteerd.In één woord: fantastisch.
    De gastvrouw komt wat gereserveerd over en de tafeltjes staan erg dicht op elkaar. Een heel klein minpuntje.

6. Rob 101 punten

Een review van wat verder terug, maar mijn partner en ik hebben hier eind 2011 genoten van een uitmuntend kerstdiner. Originele en met zorg gemaakte gerechten, zeer smaakvol en fraai gepresenteerd. De serveerster verzorgde bij elke gang een korte toelichting op het geserveerde, en tussen elke gang werd een kleine amuse aangeboden.

Inrichting van het restaurant is sfeervol en romantisch. Enige minpuntje was dat onze tafel wel erg dicht bij de (koude) buitendeur stond.

Aanrader!

7. Hebben al meerder malen tot volle tevredenheid hier gegeten. Vandaar dat we met vrienden naar Korianders gingen. Dat viel erg tegen. Het voorgerecht (weet niet meer exact hoe dit heette) was een bordje van leisteen met allemaal kleine mierenhapjes, niet veel bijzonders en ook niet superlekker. Hoofdgerecht en toetje waren goed maar niet zoals wij gewend waren. Jammer, want we hadden hoog opgegeven tegen onze vrienden. Kwaliteit en hoeveelheid lijkt wel minder te worden door de jaren. Jammer want wij gingen er graag naar toe. We zullen het toch nog eens een keer proberen, misschien zat de kok niet lekker in zijn vel die avond.

8. Heerlijke gerechten zelfs onze dochter van 8 eet heerlijk mee in het 5 gangen hapjes diner dat er is op donderdag. Minpunt is dat men geen karaf kraanwater wil neerzetten

9. Al meerdere keren hier wezen eten, en iedere keer gaan we met een voldaan en tevreden gevoel naar huis.

Gezellig terras aan de voorkant en binnen ziet het er gezellig uit.

Vriendelijke bediening en de koks toveren iedere keer weer een smaakvol verrassingsmenu op tafel.

10. Echt een heel leuk en knus restaurant. De bediening is werkelijk zeer beleefd en erg vriendelijk. De borden zijn enorm mooi opgemaakt en de smaak variatie is erg bijzonder. Gewoon een heel goed restaurant voor een leuke prijs! Ik ga hier zeker vaker komen!

11. Hans dijkuizen

Heerlijk gegeten. In tijden niet zo top gegeten, en al helemaal niet met deze prijskwaliteit. Ook met de dieetwensen werd super rekening gehouden. Een tafelgenoot heeft een lactose intolerantie en een glutenallergie. Ipv een vast menu, werd er door de vriendelijke bediening aangegeven wat er allemaal mogelijk was en paste de keuken waar nodig was de gerechten aan. Top.

12. Prima eten.

Voor ons was echt een enorme domper de niet aanwezige flexibiliteit t.a.v. het verrassing menu. Binnen onze groep is namelijk 1 persoon gebonden aan een dieet t.g.v. allergie, waardoor de rest van de groep (6 personen) alsnog niet gezamenlijk het 'tasting menu' konden nemen.

Want dat kan alleen per tafel besteld worden; geen uitzonderingen mogelijk. Ook niet door overmacht, ondanks dat hierover vantevoren contact is geweest.... Het personeel bleef hierin star. Wij hebben zelfs gekscherend geopperd, om de 2 tafels los te schuiven van elkaar. Maar ook daar ging men niet in mee. Erg jammer!

13. Heerlijk gegeten, super gerechten en heel mooi opgediend. Zeker voor herhaling vatbaar!

14. We waren er even niet geweest wat een zonde!

Geweldig eten, heel gezellig TOP!

15. Wij hebben gisteren weer heerlijk gegeten!

Alles was weer Toppie!

16. Terechte winnaar van de restaurantweek.

Voor een leuke prijs krijg je heerlijk eten op je bord.

Veel smaken, lekker warm eten en een prima sfeer maken dat de avond zo omvliegt.

Bediening is attent en weet elke keer precies te vertellen wat er in de gerechten zit.

Gerechten zijn lekker warm, prima van smaak en zijn elke keer weer uitdagend en lekker.

Al met al een super avond gehad, zeker een aanrader om eens naartoe te gaan.

17. Deze week wederom heerlijk gegeten bij Korianders! We hadden het winnende menu van de restaurantweek. Snap goed waarom ze deze prijs gewonnen hebben! Wat was het lekker. Erg creatieve en mooi gepresenteerde gerechten. Ook met speciale wensen zoals glutenvrij en vegetarisch wordt uitstekend rekening gehouden!

Helemaal top!

18. Annette Wijnen

19. Geweldig gegeten, elke keer weer een verrassing. Goede en relaxte bediening. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prettige sfeer. We komen hier altijd weer graag terug.

20. Onze eerste keer en zeker niet de laatste! Perfecte kwaliteit, geweldige smaken. Sfeervolle maar relaxte ambiance. Uitstekende bediening. Echt alle lof!

Reserveer tijdig. Het zit altijd vol.

21. Heb er vanavond met mijn schatje weer heerlijk gegeten! Wat een ervaring van een proeverij uit een andere wereld!

Als er iemand een ster verdient in Rhenen zijn jullie het zeker wel! Heel verrassend en vernieuwend! En ook verwend!

Het was geweldig! Liefs, maarten en marcelle Colijn.

22. Al een aantal malen geweest maar elke keer is het weer genieten.

Geen gehaast maar rustig genieten van het heerlijke eten wat wordt geserveerd.

Als de tijd het toelaat komt de kok zelf nog een praatje maken met soms ook nog een verrassingshapje om te proberen, helemaal top!

We wonen inmiddels iets verder weg van Rhenen maar komen zeker nog vaak terug.

Tip: Neem een flesje van die heerlijke zelfgemaakte olie mee!

23. Echt erg lekker gegeten.

Super bediening!

Prijs/kwaliteit verhouding erg goed!

Komen hier zeker nog een keer terug.

24. Dit restaurant is echt super. Alle gerechten zijn zeer smakelijk. Geen gehaast, om 19.00 uur kwamen we binnen en rond 23.00 vertrokken wij weer. Wij namen het 3-gangenmenu voor € 29.50

Alles wordt met de grootste zorg bereid.
    Door de bediening wordt bij elk gerechtje uitgelegd welke ingrediënten erin verwerkt zijn.
    De huiswijn is ook heel goed voor een redelijke prijs.
    Met twee personen waren wij € 85 kwijt.
    Dus een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    Wij blij dat er zo'n goed restaurant in Rhenen is gekomen.
    Ons zien ze er zeker terug.

25. Geweldige ervaring. Alles smaakt heel anders dan je gewend bent maar zo veel lekkerder. Heerlijk en gezellig. Echt een aanrader.

26. Heerlijk gegeten! We komen zeker terug.

27. Dit restaurant zit nu een half jaartje in rhenen en wij komen er graag. leuke spannende combinaties tussen Azie en Europa, vriendelijke bediening en een super prijs kwaliteit. 3 gangen keuze voor 29,50. Alles wordt vers bereid en als de eigenaar/kok tijd heeft komt hij zelf de desserts brengen en een praatje maken. Een aanwinst voor Rhenen en omgeving