Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rhenen verdeeld zijn.

1. Huiskamerrestaurant Rhenen

Michael

Mooie kaart. Eten is perfect, personeel is super vriendelijk, locatie maakt het af. Echt een aanrader.

2. Huiskamerrestaurant Rhenen

Goede carpaccio, heerlijke tournedos en bavette met dito sauzen.

3. Huiskamerrestaurant Rhenen

Roelie Janssen

GIsteren met een vriendin een heerlijke lunch genuttigd bij Villa Grebbeoord in Rhenen.
    Vanwege de drukte duurde het iets langer voordat ons eten werd gebracht, maar aangezien het prachtig weer was en de sfeer en het bedienend personeel helemaal oke is, was dit voor ons geen probleem.
    Het eten is heerlijk. Zeker een aanrader!!
    Roelie Janssen.

4. Huiskamerrestaurant Rhenen

Eten was goed, bediening goed, prijzen drank een beetje hoog.

5. Huiskamerrestaurant Rhenen

Henny den Toom

Het is zeker niet de bedoeling Grebbeoord de grond in te schrijven maar het eten was rond uit slecht. Voorgerecht Carpacio was op zich ok smaken verschillen voor mij teveel kaas. Hoofdgerechten Bavette de eerste poging was koud dus voor de 1e keer in ons uit eten bestaan iets teruggestuurd (30 jaar ervaring)de 2e poging was wel warm maar het vlees had op veel te lage temperatuur op de green egg gelegen, was veel te rare en taai, de helft opgegeten de rest maar laten staan. De tournadeau die ik had was ook rare terwijl medium rare was gevraagd ook deze was veel te koud van binnen, de saus zat een erg dik vel op of dat gerecht al 15 onder de lamp had gestaan voordat het werd opgediend. De bediening was ok vind het allemaal erg vervelend en kwam vertellen dat de bavette van de rekening werd gehaald en of we nog drankje van het huis wilden, hebben we beleefd geweigerd. Ik hoop voor Grebbeoord dat de kok een off day had

4,1
  6. Huiskamerrestaurant Rhenen

Janneke A

Ontzettend lekker gegeten, met stip het beste restaurant van Rhenen.

7. Huiskamerrestaurant Rhenen

Lekker buiten, goede bediening en probeer vooral het vlees wat op “the egg” is klaargemaakt.

8. Huiskamerrestaurant Rhenen

John M.J.

Wij hebben de indruk dat sinds het Pakhuis is verkocht ook de bijzondere kwaliteit en service van Villa GrebbeOord daarmee is verdwenen. Voor ons was het gewoon een eetcafé met wel forse prijzen en een weinig inspirerende service
    Jammer maar wij komen niet meer terug in Villa Grebbenoord en hopen de oude goede sfeer daarentegen wel aan te treffen bij het Pakhuis

5,1
  9. Huiskamerrestaurant Rhenen

Mooie locatie.
    Heerlijk eten.
    Zeer vriendelijke bediening.

10. Internationaal Rhenen

U kunt niet reserveren maar wij zoeken gewoon een tafel voor u. Staat op de website oid. Slecht concept want gisteren op mijn verjaardag 14 juli kwamen wij binnen in een sauna. Het was matig en naast weer. Compleet afgeladen. Ik leerde van een viertal voor mij, zij waren ook voor niets gekomen, dat het vol zat en buiten ook (alleen onder de luifel).
    Daar sta je dan. Ik kan geen oordeel vellen over de bediening en het eten. Maar het concept van Moeke is niet klant vriendelijk. Het zat helemaal vol rond 18.30 dus het zal best goed zijn. Maar ik heb er geen goed woord voor over.

11. Huiskamerrestaurant Rhenen

Tine van der Stroom

Een heel positieve ervaring; de gereserveerde tafel stond voor ons klaar. We werden prettig, en heel bescheiden geholpen bij het opnemen van onze bestelling. Wat heel positief was, dat al na een kwartier onze bestelling geserveerd werd. Het eten was heel smaakvol. De sfeer in de serre, waar we zaten was heel prettig; er werd nergens te luid gesproken. Al met al een 8!

12. Internationaal Rhenen

Wat een ballentent. Hier hebben ze van Corona geen last gehad. Je kunt niet reserveren op het terras, maar bij een grotendeels leeg terras wel zeggen dat ze vol zitten.

13. Nederlands Rhenen

Veel te duur voor wat je krijgt, inspiratieloos, geen dressing over de sla, friet uit oud vet gebakken, en bier is slecht getapt.
    Leuke zaak voor een drankje overdag maar daar houd het mee op, zonde want wat ze uitstralen is prima. Personeel vriendelijk.

14. Huiskamerrestaurant Rhenen

Eten was echt super lekker. Wat minder was, was dat we buiten zaten naast een flink drukke weg. Dat viel tegen en maakt ook dat de sfeer wat minder leuk is. Als je binnen zit zal je daar w.s. geen last van hebben. Al met al wel heerlijk gegeten.

15. Huiskamerrestaurant Rhenen

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en mooie locatie.

16. Vertaal van English naar Nederlands

Uit zijn krachten gegroeid eetcafe wat de allure van een goed restaurant probeert uit te stralen. Heel veel kleine details zijn gewoon net niet op orde. Bediening niet attent. Eten en drinken wat ongeinteresseerd op tafel gekwakt. Vaak moeten vragen om kleine dingen (Een zoutvaatje, een rondje drinken, een broodje). Duurt ook lang voordat eea uiteindelijk ook arriveert.

Porties zijn aan de kleine kant en het vlees is van bedenkelijke/slechte kwaliteit. Kok weet niet zo goed wat medium is. Het heeft er ook alle schijn van dat door de werkdruk er veel achterwege wordt gelaten.

Matigjes aan alle kanten. Geen aanrader.

5,7
  17. Huiskamerrestaurant Rhenen

Wauw. Ben niet snel onder de indruk maar dit was gewoon een uitstekende ervaring. Een pareltje in de regio. Snelle en vriendelijke bediening. De hoeveelheid op mijn bord was ruim voldoende en een goed en lekker stuk vlees dat zie je tegenwoordig niet meer zo vaak. Visueel was het goed maar de plating op het bord kan nog net iets beter. Maar een kniesoor die daar over zeurt. De zitplekken boden voldoende afstand op een ruim terras en het was sfeervol. Ik ga binnenkort eens overleggen met de manager of ik het achterterras kan reserveren voor een feest. Kort samengevat het is dus een aanrader.

18. Huiskamerrestaurant Rhenen

Henk Spee

Mooie ruimte binnen en gezellige plek. We zaten in de serre. Prima bediening! Voor herhaling vatbaar!

19. Huiskamerrestaurant Rhenen

Gea Brussen

Heerlijk gegeten met onze dochter en broertjes (op haar verzoek: gisteren afgestudeerd en mocht natuurlijk kiezen). Wij blij want het was weer een uitstekende keuze en hebben genoten van het heerlijke eten en zaten op een goed uitgekozen plek aan de ronde tafel met zn vijven.

20. Huiskamerrestaurant Rhenen

P.Bijker

Hoewel op de kaart stond 3 garnalenkroketjes kregen we er maar 2.
    De ossenhaaspuntjes waren minivierkantjes en ver onder de maat.
    Er was geen melk of karnemelk. We hadden behoorlijk last van het verkeer.

3,5
  21. Huiskamerrestaurant Rhenen

Therese

In het begin is het even wennen dat je de auto’s hoort die langsrijden. Echter het sfeertje is zo goed dat je dat op een gegeven moment gewoon niet meer doorhebt. Het eten is erg lekker! We komen zeker weer terug.

22. Huiskamerrestaurant Rhenen

Erik +3P.

Perfecte bediening en service, klasse. Heerlijk gegeten.

23. Huiskamerrestaurant Rhenen

wim haver

Het was erg lekker. En gezellige en voldoende bediening.

24. Huiskamerrestaurant Rhenen

Rustige en fijne locatie. Bediening is professioneel en netjes. Lunch kaart is goed en de kwaliteit was perfect. Restaurant is een aanrader

25. Huiskamerrestaurant Rhenen

Nicoline

Mooie locatie, prima service en heerlijk gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar.

26. Huiskamerrestaurant Rhenen

Vriendelijk personeel, eten was verrukkelijk zeker voor herhaling vatbaar.

27. Huiskamerrestaurant Rhenen

Pinka Mathijssen

Heerlijk eten en hartstikke leuk personeel ;)

28. Huiskamerrestaurant Rhenen

Jolanda van G.

Ik heb dit restaurant als zeer gastvrij en vriendelijk mogen ervaren.
    De garnalenkroketjes zijn absoluut aan te raden, maar ook de enorme hamburger natuurlijk (die ik heb mogen proeven van mijn tafelgenoot). Zeer uitgebreide kaart met voor ieder wat wils.
    Dessert was ook heerlijk. Ik kom snel weer terug om wederom te mogen genieten van jullie buitenterras!

29. Huiskamerrestaurant Rhenen

Tante Gerda

Heerlijk eten.
    Top service.
    Sfeer is een heerlijk thuis gevoel.
    Tot snel.

30. Huiskamerrestaurant Rhenen

Heerlijk eten, goede sfeer en super vriendelijke mensen! Menu kaart is erg uitgebreid. Ik raad dit aan om een keer te proberen.