Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rhenen verdeeld zijn.

1. Na 15min kwam het drinken pas.
    Voorgerecht soep gekregen, kreeg je geen lepel. 10Min voor een lepel gewacht… soep koud en lepel zelf moeten halen!
    Nu het hoofdgerecht gekregen, geen salade en friet. 3 Kwartier moeten wachten en nog steeds niks. Gemeld dat we dat nog niet hebben, trekken ze niks van aan! Hele slechte bediening, geen ervaring slechte service,

Nooooiiiitttt meerrrr!

Raad dit niemand aan!

2. Huiskamerrestaurant Rhenen

Ten Brinke

Lekker gegeten met moederdag. Je zit er comfortabel en ruim. Mooie ligging met bos en uitzicht. We komen hier wel vaker.
    Ondanks personeelstekort in zowel de keuken als de bediening (lang lang wachten op het eten....) nog steeds vriendelijk en verzorgd en lekker. Knap hoor, petje af! Ik hoop dat jullie snel wat extra mensen vinden!

3. Huiskamerrestaurant Rhenen

Esther

Heerlijke ambiance waar het goed vertoeven is. De garnalenkroketjes bij het voorgerecht waren voortreffelijk. Als hoofdgerecht de bavette welke heerlijk op smaak was en goed gegrild. We komen zeker terug.

4. Huiskamerrestaurant Rhenen

Martijn

Mooie locatie om iets te drinken of te eten. Maar service was helaas slecht. Lang moeten wachten voordat er uberhaupt iemand langs kwam om bestelling op te nemen. Uiteindelijk kwamen de drankjes maar ontbrak er eentje, weer wachten. Op het eten meer dan een uur moeten wachten. Bediening was erg onervaren. Het eten was prima.

5,9
  5. Huiskamerrestaurant Rhenen

Eten ok, bediening zakelijk en weinig gastvrij. Met wat meer horeca ervaring in t team zullen minder glazen sneuvelen en de gast zich meer gewaardeerd voelen.
    Voorlopig ga ik niet terug.

6. Huiskamerrestaurant Rhenen

Alette van Espelo

Het is altijd fijn om bij villa Grebbeoord te zijn. Zowel het personeel als het eten is zeer goed. Je ziet en merkt aan alles dat de klant koning is. De service staat hoog in het vaandel en gezelligheid is geborgd. Zeer zeker een aanrader!

7. Huiskamerrestaurant Rhenen

Heerlijk gegeten. Hele vriendelijke bediening.

Prijs kwaliteit is goed.

Eet smakelijk.

8. Huiskamerrestaurant Rhenen

Super mooie locatie, heerlijk gegeten, goed ontvangst en goeie bediening. Voor herhaling.

9. Internationaal Rhenen

Boven verwachting! Bedankt!

10. Internationaal Rhenen

Slecht. Vlees bitterballen waarvan vlees gegaan is.
    Bediening ze doen hun best maar beleid is er amper.
    Het spijt mij.
    Moeke is niet de naam die jullie überhaupt mogen dragen.

11. Vertaal van English naar Nederlands

Slechte friet en pindasaus.
    Droger voor de handen zat roest op evenals de kraan. Komen te zakelijk over. Ik kom er niet meer.

12. Huiskamerrestaurant Rhenen

Heerlijke lunch maar bediening door te jonge medewerkers die het vak niet beheersen. Per pin betaald, nog een fooi cash gegeven maar nog geen bedankje hiervoor vond de bediening traag en niet ter zake kundig. Belangrijkste is natuurlijk de kwaliteit van eten en drinken maar je mag voor de prijzen die ze rekenen iets meer accuratesse van personeel verwachten.

13. Huiskamerrestaurant Rhenen

Trudy de Roos

Prachtige locatie, vriendelijke bediening en prima kwaliteit.

14. Onvriendelijk, harde muziek, lang wachten, karige salade en lauwe friet en burger. Koffie was wel goed.

15. Internationaal Rhenen

Nu nog buikpijn en medelijden over het bordje eten van mijn man. Op zich lekker gezeten en gegeten behalve hij en zijn maiskip. Schandalig, het was een uitgegroeid kipkluifje. 1 Botje van max 5 cm. Medegedeeld aan iemand van de bediening die meewarig naar dat botje stond te kijken. Geen verdere actie en kassa euro 20,50 voor dat kipkluifje. In mijn leven nog nooit zoiets meegemaakt en ook nog nooit ter plekke ergens een klacht gegeven.
    Alle begrip voor post-coronatijd maar hier geen begrip voor.

16. Internationaal Rhenen

Gisteravond gegeten bij Moeke.
    Vreselijke muziek en veel te hard!
    Ook totaal niet passend bij de gasten die aanwezig waren. Verschillende keren gevraagd of hier iets aan gedaan kon worden, andere muziek, wat zachter. Helaas vond dit geen gehoor.

17. Nederlands Rhenen

Elke dinsdag wandelen wij als echtpaar (83 en 84) jaar samen met onze wandelvrienden in de omgeving van Rhenen. En al heel wat jaren drinken we traditiegetrouw een kopje koffie bij de 3 Zussen. Afgelopen week was het heerlijk weer en gingen we buiten op het terras zitten voor een kop koffie, al snel werd duidelijk dat we daar niet bediend gingen worden omdat het terras officieel nog niet open was. Nou ja kan gebeuren, dus zijn we binnen gaan vragen om een kop koffie op te halen om buiten in het mooie weer samen op te drinken. Dit mocht niet!

De manier waarop de boodschap gebracht werd was daarbij gewoon onbeschoft. Jammer dat mensen die al jaren als vaste klant koffie drinken en veel mensen hebben verteld hoe goed het daar is op deze manier worden behandeld.

Hoe lekker het dan ook allemaal is, ook klantvriendelijkheid hoort volgens mij bij het vak, en daar scoren jullie wat mij betreft niet hoog.

18. Internationaal Rhenen

Nel van doorn

Woensdag geluncht met paar vriendinnen.
    Ik heb nog nooit zo slecht gegeten, zal moeke dus nooit aan mijn familie en vrienden aanbevelen.
    Wij waren het gelukkig met elkaar eens ongebakken brood bijna geen beleg wel veel groene bladeren erop
    En dat voor de hoofdprijs, schandelijk.
    Helaas ons zie je niet meer terug
    Gr. Nel van Doorn

1,6
  19. Internationaal Rhenen

Nou ben echt teleurgesteld. Ben daar jaren geweest maar vandaag echt afschuwelijk. Het vlees was koud, bakken met eten leeg, en dan het ijs en slagroom, dat was zelfs slecht. Ben na een uur weggegaan echt triest voor zoveel geld. Niet meer wat het was.

20. Internationaal Rhenen

4 dames

Wij hadden stokbroodje zalm, broodje had denken wij alleen de oven gezien, broodje niet knapperig, de zalm was erg weinig voor op zn stokbrood.
    Jammer… volgende keer toch maar ergens anders reserveren, reserveren lukte niet bij Moeke… wij op de bonnefooi, we hadden wel plek.

3,2
  21. Nederlands Rhenen

Brigitte Meenks

Prachtige locatie!
    Onvangst kon beter. Bediening was onprofessioneel. Eten was matig en vlak. Prijs/ kwaliteit veel te prijzig. Toiletten waren goed.

Jammer, maar wel een gezellige avond gehad met mijn 2 zussen.

3,1
  22. Huiskamerrestaurant Rhenen

Alijda Sturn

Het eten en drinken was uitstekend!
    Locatie top en ook de sfeer en inrichting mooi en gezellig!
    Jammer was dat de tafel niet schoon was waar we aan aten (tafel plakte) en sommige mensen van de bediening was onervaren!
    Wisten soms niet wat we bedoelden en kwamen snel afruimen terwijl er nog gegeten werd. Verder vergaten ze te vragen of we nog een nagerecht wilden hebben (uiteindelijk zelf om gevraagd)

23. Nederlands Rhenen

Van Burken

Lunch een lachertje, krokante kipsalade bestond uit smaakloze sla met kipnuggets eroverheen gemieterd. Leuk voor een drankje op terras maar eten..nee

24. Internationaal Rhenen

Altijd vol of te weinig personeel, waardoor de helft van de zaak open is. Je kunt ook niet reserveren, waardoor je altijd teleurgesteld af moet taaien. Wij gaan niet meer heen, na de zoveelste "we zijn vol, hebben een stop, etc".

25. Internationaal Rhenen

Gebeld hoefden niet te reserveren konden zo komen. Toen we er waren was er geen mogelijkheid om te lunchen met z’n vieren Was binnen nog plek genoeg!!!
    Waarschijnlijk te weinig personeel, dus geen aanrader!!!!!

26. Internationaal Rhenen

Bediening onvriendelijk. Eten slecht.

27. Op vrijdag 21 januari voor 8 personen eten afgehaald. 8 Verschillende hoofdgerechten en desserts.
    Het was ronduit top! Qua smaak, grootte van de porties, meer dan voldoende friet en bijgerechten. Het personeel is bij het afhalen net zo behulpzaam en attent als wanneer we er gaan eten.

28. Nederlands Rhenen

Gisteren met een vriendin 2 cappuccino gehaald! En schrok van de prijs..2 kleine kartonnen bekertjes €6,10....dus dat doen we niet meer!

29. Sasja

30. Huiskamerrestaurant Rhenen

A.W Gerritsen

Met onze tennisteam, 12 personen, heerlijk gegeten en goede bediening.
    Sfeervolle lokatie. Prijs kwaliteit verhouding goed. Aanrader.