De Grebbeberg in Rhenen

De Grebbeberg laten bezorgen?

Online eten bestellen

1572056419 72
1593822076 73
1659119048 72

1. sijbesma annie

Was goed lekker en gezellig.
    Had half 6 gereserveerd maar hun hadden er 4 uur van gemaakt.
    Alles werd geregeld dat ik wel een plek kreeg.
    Eind goed al goed.

2. Dunne pannenkoeken met een harde rand. Spekblokjes ipv plakjes. Slechte bediening, drinken duurt lang of wordt vergeten... Dun belegde Panda pannenkoek.

3,2
  3. Wij gaan zeker een keer per 2 maanden met z`n vieren bij de Grebbeberg pannenkoeken eten vanuit Veenendaal en dat blijven we doen, omdat alles klopt daar. Fijn personeel, goed eten en betaalbaar.

4. Hans van Beek

Met een gezelschap van 10 personen hier diverse pannenkoeken gegeten. Reservering op zaterdag 29 oktober jl. klopte uitstekend en de keus in de diverse pannenkoeken was enorm veel. Zowel voor de jongste kinderen als de andere deelnemers, was er voldoende om uit te zoeken. Ook de bediening was goed. Al met al een aanrader om te doen, zeker na een bezoek aan het naastgelegen Ouwehands dierenpark.

5. Luuk 117 punten

Recent wezen eten met mijn vriendin. De pannenkoeken waren lekker en goed bereid. Het is zeker een aanrader om hier uit te gaan eten.

6. Allemaal 10-en is bijna onmogelijk, maar we hebben echt heeel erg lekker en gezellig gegeten. En gaan zeker vaker terugkomen en mond-op-mond-reclame maken voor dit restaurant.

7. Eten hier met zeer regelmaat. Heerlijke pannenkoeken en goede service. Mooi restaurant! Voor kids een leuk speelplekje buiten.

8. Met een gezelschap met 4 volwassenen en 2 kinderen hebben we hier heerlijk gegeten. Mooi en sfeervol restaurant, waarbij wij - moet ik eerlijk zeggen - wel in een rustig hoekje zaten; leuk detail dat kinderen er beertjes kunnen zoeken, al krijg je daar niet echt de kans voor wanneer het restaurant vol zit. We moesten wel behoorlijk lang wachten op onze pannenkoeken. Wat het goed maakte was de vriendelijke bediening en het feit dat het echt heel goed gevulde / belegde pannenkoeken waren.

Het is zeker handig om te reserveren bij De Grebbeberg, het kan er erg druk zijn (dierentuinbezoekers die na sluitingstijd hier een hapje gaan eten).

9. Super lekkere pannenkoeken en lekker ijs, helemaal niet duur gezien de porties. Leuke inrichting, geen standaard pannekoekhuis. Vlotte bediening. Een aanrader!

10. Een aantal weken heb ik hier gegeten met mijn vriendin en ik moet eigenlijk zeggen dat het geen onverdeeld genoegen was. De pannenkoeken zijn an sich prima. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Het personeel was vriendelijk, maar niet erg communicatief onder elkaar. Ook merkte mijn vriendin op dat hun Duits erg slecht was.
    Maar als klapper op de vuurpijl moet ik helaas melden dat je hier als rolstoeler beter niet naartoe kan gaan. Het aangepaste toilet is nauwelijks groot genoeg en de vloer ervan was een soort decoratieve baksteen met uiterst onhygiënische poriën en voegen. Ook in de hoeken en kieren was het niet erg fris. Ook als je als diabetes-patiënt vraagt om een vruchtencocktail komen die vruchten gewoon uit blik, met, jawel: suiker! Slecht doordacht dus!

11. Na jaren weer eens met de kleinkinderen hier een pannekoek gegeten. Heerlijke, goedgevulde pannekoeken en voorde kinderen een verrassing aan het eind. Prima plaats om terug te komen en een prima bediening.

12. Ondanks herfstvakantie (zuiden) niet erg druk. Pannenkoek was smakelijk, maar vond de prijs erg hoog. Jammer.

13. Rond half zes is het erg druk, zo niet overvol. Komt doordat veel mensen na een dagje Ouwehands hier naartoe gaan. Mensen staan te wachten in de deuropening. We hadden niet zo'n leuk tafeltje door de drukte. De bediening doet wat ze moet doen en dat is het dan ook. Maar dan de pannenkoeken: groot en zeer rijkelijk belegd, goldt voor onze beide pannenkoeken, echt opvallend. Goed gaar en smakelijk. Wel wat prijzig. Ook voor het ijsje toe geldt dat ze niet kinderachtig zijn in de porties. Wij komen nog eens terug maar niet meer op zaterdag om half zes.

14. Randi Fjellbu

15. Monique Bos

Alle twee een andere hartige pannenkoek uitgekozen. Echt heerlijk, zeer rijk belegd. Was wel een erg flinke maaltijd als lunch. Zeer vriendelijke bediening, sfeervolle inrichting.

16. Leuke sfeer en prima adres voor onze hond. Bediening uiterst aardig. Hadden wij het ook maar bij een glaasje water gehouden! Nog nooit zo'n slechte pannenkoek gegeten, die ook nog eens veel te duur was.

17. MdG 60 punten

Lekkere, grote pannenkoeken met veel vulling. Gewoon goed.

18. Bij binnenkomst wordt je welkom geheten. Voor kleine kinderen is het erg leuk dat er een kinderpannekoek is die leuk wordt versierd. De kinderen krijgen een kleurplaat met kleurtjes. Dus voor kinderen is het een dikke 10.
    Het eten is er lekker. Leuk dat je uit sausjes bij de bar mag kiezen die passen bij je pannenkoek.

19. Er kwam bij binnenkomst meteen iemand naar ons toe. Onze bestelling werd snel opgenomen en ook snel gebracht. Het personeel was vriendelijk en attent zonder opdringerig te zijn. De pannenkoeken waren groot en erg lekker. We hebben het prima naar onze zin gehad!

20. Het was nog erg stil toen we binnenkwamen. De naturel pannenkoek was te bleek, hiervoor kregen we een andere, die was bruiner. De spek appel pannenkoek smaakte flauw, ook hier kwam een andere voor. Hier was gewoon wat zout over gestrooid, duidelijk op enen plek meer dan op andere plek. Het spek was in de vorm van kaantjes, dit heeft niet het smaakvolle effect van een plakje spek. Het beslag was muf van smaak, ik snap niet dat er alleen positieve reacties staan. De bestelde melk is nooit gekomen, dit gaven we aan bij het afrekenen, de serveerster vroeg of we die alsnog wilde hebben??? We stonden met onze jas aan?? Sorrie hoor, maar professioneel is dit niet. Wij gaan in elk geval hier niet meer eten, mijn ervaring is dat het vergeleken bij de 1e week na de opening niet verbeterd is.

21. Vriendelijke, snelle bediening door attent personeel. Heerlijke, grote, pannekoek en een gezellige ambiance.

22. Super!
    Wij kwamen met 10 mensen waarvan 5 in een rolstoel zaten.
    Het is een rolstoel toegankelijk restaurant, en de bediening hielp ons goed! Zeker een aanrader om heen te gaan, want de pannenkoeken waren heerlijk!

6,3
  23. Fam. de Boer

Vandaag pannekoeken gegeten......heerlijk!!
    Leuke, vlotte bediening ...echt een aanrader!

24. Pannekoek de Grebbeberg genomen, op elkaar gesmeten dikke pap van groenten en stukjes half rauwe ham. De ongeïntresseerdheid straalde ervan af! Mijn zoon van 10 bestelt vervolgens een ijscoupe na, in het voorbijrennen naar het klimrek, zonder te weten van ons, krijgt meneer een ijsje met likeur en advocaat erin! De serveerster van +/- 17 jaar had er waarschijnlijk niet over nagdacht om dit even te checken... kortom, de kwaliteit van dit restaurant laat te wensen over! Dit doet een eetgelegenheid (restaurant durf ik het niet eens te noemen) snel de das om! eigenaar, ik meen wonend te Kesteren, voed uw personeel eerst op voor u klanten voedt!

25. Heerlijk! Het was een lekkere, grote pannenkoek! Ik heb er met mijn moeder gezeten en ik heb er van genoten! Echt een aanrader!

26. Een tijd geleden pannenkoeken willen eten met mijn vriend, maar dat is ons niet gelukt. Om half acht kwamen we aan in een half leeg restaurant, waar wij te horen kregen dat de keuken al gesloten was.

27. Hartelijke ontvangst, het was rustig dus we konden zelf een tafeltje uitzoeken voor 4 personen. Snelle bediening, direct iets te drinken. 4 verschillende pannenkoeken besteld, drie werden er tegelijk geserveerd, één werd iets later gebracht ivm aanbranden eerste exemplaar, waarvoor eerst de bediening en later de kok persoonlijk excuses kwam aanbieden voor het iets langere wachten. We hebben heerlijk gegeten en komen later zeker terug.

28. Wij waren met 14 pers. waarvan 2 kinderen en hebben allemaal heerlijk gegeten. We moesten alleen even op ons drinken wachten voor het weer bijgevuld werd maar voor de rest fantastisch gewoon.

Vandaag ga ik er weer heen om 2 eetbonnen te halen. Leuk om ook een ander met een etentje te verrassen!

Maar wij komen zeker terug om weer een pannekoek te eten.

29. Leuke bediening en bakkers. Grappig dat ze een open keuken hebben, je kan goed zien hoe je pannenkoek wordt gemaakt. Mijn kinderen vonden het prachtig om te zien hoe hun pannenkoeken in de lucht werden omgegooid. Dat doet hun moeder ze niet na!

Heerlijke pannenkoeken, kortom een aanrader om na een dagje dierenpark de dag mee af te sluiten!

30. Op 26/10/'10 kwam ik voor het eerst in dit pannenkoekenhuis.

We waren met 6 personen: 4 volwassenen en 2 kleine kinderen.

Heel belangrijk vond ik, dat de kleintjes (1 en bijna 4) het eerst hun pannenkoek naturel kregen. Geduld is (nog) niet hun beste eigenschap! Kort daarna zaten we allemaal lekker te smullen.

De bediening was vriendelijk en snel.

Wij komen vast nog wel eens terug als we in de buurt zijn.

Oma Wil.

31. We hebben een zoontje van 3 en dus is een pannenkoekenrestaurant al snel een prima plek om te eten. We werden goed geholpen, maar het was wel druk en dus moesten we soms even wachten. Er is een kinderspeelplek met glijbaan en klimparadijs, dus voor ons kindje geen probleem. Onze pannenkoeken waren lekker van smaak. Bij een speciaal kindermenu, dat overigens niet goedkoop was, zat een enorme pannenkoek met snoepjes, een ijsje en een verrassing. De verrassing was een houten piratenboot en ons kindje was enorm onder de indruk. We verwachtten een 'grabbelton' cadeautje, maar dat was het absoluut niet. De pannenkoeken waren lekker, goed gaar en goed van smaak en wij zouden beslist nog eens daar gaan eten.

32. Beste pannekoekenrestaurant dat ik ken. Erg lekkere pannekoeken voor een goede prijs. Sfeer is goed en kom er ongeveer ieder jaar.

33. We kwamen binnen, en we werden vriendelijk ontvangen... We bestelden de pannenkoek, en we kregen het drinken. Daarna duurde het erg lang voordat we onze pannenkoek kregen. Maar de pannenkoek was het wachten waard. De bediening was erg aardig en het was er gezellig.

34. We gaan hier vaker eten.

Voordelen, er is veel verschillende keus qua pannekoeken op de kaart, van hartig, zoet tot pittig.

De bediening is prima, vriendelijk personeel.

Kortom een aanrader waar je voor gezellig pannekoeken eten naar toe kunt.

35. Vind het een fijn pannenkoekenhuis. Omdat het wat kleiner is en soms toch wat druk, maar de pannekoeken maken dat zeker weer goed.

Open keuk is een pluspunt! Vooral als de kok een foutje maakt tijdens het omgooien, en deze dus op de bakplaat of de kok zelf beland.

Groeten.

36. Pannenkoek niet gaar, een enkeling uit de groep werd niet gevraagd wat hij wilde drinken of men vergat het te serveren.

2,5
  37. Heb gisteren gegeten bij het pannenkoekhuis, was een heel leuke inrichting, zeer leuke, vriendelijke en nette serveerster en de pannenkoek(kipcorn) was uitermate goed...heb zelden zo'n heerlijke pannenkoek gegeten.

Zal zeker weer eens teruggaan als ik in de buurt ben....

Ga zo door!

38. Ik ben er een keer wezen eten, het was een geweldige ervaring!

Niet alleen de pannenkoeken waren overheerlijk maar ook de bediening was erg goed!

Ik hoop snel weer een pannenkoek te eten, bij jullie!

Mvg. Loran.

39. Pannenkoekenhuis de Grebbeberg vind ik erg gezellig. De sfeer is leuk en de bediening was vrolijk en vriendelijk. Ik ben niet echt een fan van pannenkoeken, maar bij de Grebbeberg vind ik ze echt heel lekker! Het is leuk dat je in de keuken kunt mee kijken hoe de pannenkoeken gebakken worden. En ook de koks maakten een gezellig praatje met ons. Een echte aanrader!

40. 1. De order van drank zowel als pannenkoek werd verkeerd uitgevoerd. Verkeerde werd gebracht.

2. Er zat een stukje ca. 2,5 x 6 cm transparant blank plastic in de cola. Na weigering van dat glas werd het glas meegenomen en werd achter balie het plastic uit het glas gevist en hetzelfde glas weer aangeboden. We konden alles van onze tafel zien. Dit accepteerde ik niet. Alleen na veel nadruk – ver verwijderen werd goed gepraat - van mij kreeg ik nieuw glas.

3. De kinder bananenpannenkoek zag er niet uit. Mijn zoon accepteerde in eerste instantie deze pannenkoek voor zijn zoon, maar toen ik de pannenkoek na een paar minuten zelf goed zag, vond ik dit te gek en heb een foto van de pannenkoek gemaakt en die met mijn camera aan de bediening laten zien. De foto toont de pannenkoek waar wij nog niet waren aangekomen. Een pannenkoekenbakker liet ik het beeld zien en vroeg hem wie verantwoordelijk was in het restaurant. Zijn antwoord was: dat weet ik niet. De sfeer van het antwoord was goed voor een debat op een studenten vereniging. Maar daar ik 63 jaar oud ben en die kringen al 40 jaar achter me heb gelaten, vond ik zijn reactie en de toon onprettig. Zijn collega die naast hem stond zei vervolgens (niet direct) dat hij verantwoordelijk was. De verantwoordelijke wilde mijn klacht per display van mijn camera echter niet accepteren, waarna ik hem uitnodigde de pannenkoek aan tafel te komen bekijken. Dat draaide hij om door mij te vragen mij met mijn bord naar hem toe te laten komen. Ik heb dat gedaan. Bij het tonen bemoeide de bediening zich ook nog eens mee door te zeggen dat we de pannenkoek geaccepteerd hadden. Vervolgens werd door de leiding toegezegd dat we een nieuwe pannenkoek zouden krijgen.

4. We waren met 10 personen. De bananenpannenkoek werd met een andere pannenkoek eerst aangeboden. Daarna hadden we genoemd probleem. Na enig wachten (tijd niet bijgehouden) kregen we de 8 andere pannenkoeken. Tenslotte volgde weer later de nieuwe bananenpannenkoek en de verkeerd uitgevoerde pannenkoeken (zie punt 1 hierboven.).

5. Een appel-annanas pannenkoek was niet geheel gaar, de appel en de ananas hadden erg weinig smaak. De appel was zuur, maar dat was geen probleem. De stukjes appel en ananas vormden geen geheel met de meelspijs.

6. De kaas-rozijnen-ananas pannenkoek was plaatselijk zwart, carcinogeen dus en niet geheel gaar. De elementen vormden geen geheel met de meelspijs.

1,8
  41. Na een dagje dierentuin eten in een pannekoekenhuis. Klinkt gezellig.

Buiten vonden we een mooi plekje. De bediening was prima. Maar de pannenkoeken waren echt heel slecht. Voor het eerst in mijn leven heb ik iets teruggegeven aan de keuken. De kinderpannenkoek was namelijk erg aangebrand.

Toen onze vier pannenkoeken vervolgens kwamen, bleken ze allemaal veel zwarte plekken te hebben. En als je beter ging kijken zaten overal aangebrande restjes. ERG VIES!

Toen de bediening na een hap kwam vragen of het naar wens was, hebben ze mijn pannenkoek ook teruggenomen. Er kwam een iets minder aangebrande pannenkoek voor terug.

Ongelooflijk. Hier gaan we dus nooit meer eten.

2,2
  42. Andrea en Marieke

Afgelopen zaterdag in dit pannenkoekenhuis geweest. Het was echt heerlijk. Zoals sommige al aangaven leuk dat de keuken open is zodat je kunt zien hoe je eten gemaakt word. Aardig personeel. Kortom echt prima!!! Voor herhaling vatbaar.

43. chantal straatman

Gisteren met twee vriendinnen een heerlijke avond gehad bij dit pannekoekenhuis. Vooraf een heerlijk soepje, de pannekoeken waren heerlijk en het ijs ook! Bediening erg vriendelijk en erg leuk dat de keuken open is en je dus kunt kijken waar je eten wordt gemaakt. Van mij krijgen ze een dikke voldoende!

44. dierentuinbezoeker

heerlijk pannekoeken eten na een dagje dierentuin? hier dus niet!er was een pannekoekenbuffet; je moest je eigen tafel dekken met bestek en placemets, gemiddeld een half uur in de rij staan voor je pannekoek, welke allemaal NIET GAAR waren, ook niet na klagen hierover en tot slot kregen we ons half gesmolten ijsje in een soepkom! echt een afknapper, NIET gaan eten!het is er niet gezellig, eten waardeloos en bediening onvriendelijk en ongeinteresseerd!

1,5
  45. Wij gingen met een groep mensen met een handicap eten, waar de service en aandacht erg goed voor waren. lekker eten en goede prijs in een gezellige sfeer.

46. Hier na een bezoek aan de dierentuin met mijn moeder en dochtertje (van 4) een panne(n)koek gegeten. De bediening was heel vriendelijk maar de pannekoeken waren heel smakeloos en hadden een raar broos randje. Ik moest me echt inhouden om mensen die na ons binnenkwamen niet aan te spreken en ze te adviseren in het naburige restaurant te gaan eten. Nog nooit zo'n slechte en niet lekkere pannenkoek gegeten, erg jammer! Géén aanrader dus!

47. Sebastiaan Brands

Een heel sfeervol pannenkoekenhuis met een open keuken waar de pannenkoeken nog op een traditionele wijze worden gebakken en omgegooit in de pan. Dit is een ware tractatie en de bediening is zeer gastvrij.
    In een woord perfect!