Nieuwste foto's in Rhenen

Laatste updates in Rhenen

1. Marius's profielfoto
    Marius heeft een recensie geschreven voor Moeke Rhenen
    Internationaal Rhenen

Vanavond weer heerlijk gegeten en gezeten daar. Eten was super bediening was soms wat langzaam. keer wat langer op me drinken moeten drinken maar zonder extra vragen kwamen ze toch zelf brengen. Veders moest je zelf even je hand op steken als je wat wilt maar helpen dan perfect. Conclusies heerlijk gegeten personeel super en behulpzaam alleen soms wat langzaam.

2. Janita's profielfoto
    Janita heeft een recensie geschreven voor Moeke Rhenen
    Internationaal Rhenen

Gisteren gegeten bij Moeke.
    Had varkenssate eerste stukken waren goed. De helft van de sate was rauw.
    Werd terug gestuurd naar de keuken. Er kwamen 2 stukjes terug. Deze smaakte niet meer. Had het op prijs gesteld als ze me verse varkenshaas stukjes hadden gegeven.
    Het was 30gr en dan eet je rauw vlees.
    Ben die avond meedere malen naar de wc geweest. Let op! Bij warm weer dat je eten goed gebakken is.
    Voor 60 euro ga ik de volgende keer wel ergens anders eten!
    Jammer, het is een mooie locatie.

3. Toke Mosselman's profielfoto
    Toke Mosselman heeft een recensie geschreven voor Sal do Mar

Toke Mosselman

We werden welkom geheten en na een drankje kregen we uitleg over de menukaart plus de wijnen. We bestelden elk twee hapjes, die stuk voor stuk voortreffelijk waren. Heel mooie smaken en een heel mooie mise en place. Sommige hapjes.

4. Suzan's profielfoto
    Suzan heeft een recensie geschreven voor Martino IJs

Gemiste kans!!! Helaas zonder ijs de zaak verlaten. Helaas geen reactie op onze begroeting bij binnenkomst en 1 klant voor ons die werd geholpen. De rest van de 4 personeelsleden hadden helaas geen tijd voor ons. Jammer van zo’n mooie zaak !!!

5. Louise's profielfoto
    Louise heeft een recensie geschreven voor 3 Zussen
    Nederlands Rhenen

Louise

We hebben een leuke avond gehad met z'n vieren. Het restaurant is sfeervol en gezellig met voldoende ruimte tussen de tafels. Het zat bijna vol. We hadden gekozen voor het verrassings 4-gangenmenu. De porties vonden wij echter aan de kleine kant en een scropino als tweede gang vonden we nogal vreemd en niet 'gang-waardig' (is zoet: ijs en bubbels, drink je liever geen alcohol dan doe je dus niet mee met deze gang). Vandaar een krappe voldoende voor prijs/kwaliteit. Qua service is een amuse (lekker) en brood attent, evenals een bakje friet waarvoor niets wordt gerekend. Maar € 4,5 voor kraanwater dan weer juist niet. De bediening was vriendelijk, alert en snel. Ik zie ons nog weleens teruggaan.

6. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor Moeke Rhenen
    Internationaal Rhenen

Locatie top! Slecht eten! Smakeloos! Prijs/kwaliteit slecht. Bediening liep er nauwelijks en moesten we steeds van verre roepen. Wij zijn voor het dessert maar weggegaan. Jammer! Ons zien ze er niet meer!

7. Ederveen's profielfoto
    Ederveen heeft een recensie geschreven voor Moeke Rhenen

Ederveen

Het was rommelig. Voorgerecht was heerlijk, hoofdgerecht (zalm) vrij droog. Tijd tussen voor- en hoofdgerecht (1 1/2 uur) te lang

8. Anton's profielfoto
    Anton heeft een recensie geschreven voor Colijn
    Snackbar Rhenen

Bij de vorige online bestelling (12-05-2018) via thuisbezorgd.nl een kortingscoupon gekregen, waarbij ik 10% korting op de volgende bestelling zou krijgen via kwalitaria.nl. Vandaag, 18-06-2018, wilde ik weer een bestelling plaatsen à 45,- waarbij ik die bon wilde gebruiken. Blijkt dat de code nu opeens niet meer geldig is. Terwijl er nergens een vervaldatum staat vermeld op de kortingsbon, er niet verwezen wordt naar aanvullende voorwaarden en er net een maand tussen de besteldata zit. Dit heb ik aangegeven bij mijn bestelling maar daar werd verder niet op gereageerd! M.i. ronduit slecht. Eerst verdien je volgens hun korting om uiteindelijk genegeerd te worden en niks te krijgen. Blij gemaakt met een dooie mus dus!

9. Roel Dijkstra's profielfoto
    Roel Dijkstra heeft een recensie geschreven voor Al Orzaal
    Midden-Oosters Rhenen

Roel Dijkstra

Nooit eerder zo geweldig ontvangen, bediend, gegeten en genoten. Vers, kleurrijk, attent, fris, schoon,.......

10. M soetendaal's profielfoto
    M soetendaal heeft een recensie geschreven voor Wereldpaleis

M soetendaal

Gisteren heerlijk gegeten bij het wokpaleis in Rhenen. Het restaurant heeft de uiterste best gedaan om ook verschillende dingen te bereiden voor mijn zoon met voedselallergie. De medewerkster was bereid om alles na te kijken en te bereiden! Top service, zeker voor herhaling vatbaar!

11. Femke's profielfoto
    Femke heeft een recensie geschreven voor Wereldpaleis

Femke

Erg lekker gegeten hier! Veel keus en lege glazen waren snel opgeruimd, de koks weten wat ze doen en ze maken je wok groente snel klaar en de sfeer was gezellig. Het ijs was erg lekker en de sushi ook! Geen negatieve minpunten van mij.

12. Saskia Dekkers's profielfoto
    Saskia Dekkers heeft een recensie geschreven voor Steakhouse Cunera

Saskia Dekkers

Lekker eten voor een prima prijsje!

Personeel is enigszins chaotisch in werkwijze, maar ontzettend vriendelijk! De vriendelijkheid van het personeel maakt de chaotische sfeer helemaal goed!

Ik zou zeker nog een keer teruggaan.

13. Ellis's profielfoto
    Ellis heeft een recensie geschreven voor Moeke Rhenen

Ellis

Bijzonder om te zien hoe de medewerkers kriskras door de zaak lopen zonder te zien wat er moet gebeuren.
    De een neemt de bestelling op, de ander zoekt zich suf waar een en ander geplaatst moet worden.
    Tafels worden tussendoor niet afgeruimd, lege glazen blijven staan.
    Onze koffie werd geserveerd zonder lepeltje, suiker, melk of koekje.
    Daar wat van gezegd, koffie werd mee terug genomen en na enige tijd kregen we de inmiddels afgekoelde koffie retour met bijbehoren.
    De bestelde uiensoep terug gegeven; leek op keukenstroop met een paar stukjes ui er in.
    Deze hoefde ook niet te worden betaald, we konden nadat waren uitgegeten daar nog een vervangend soepje voor krijgen…
    De medewerkers missen iemand die hen even uitlegt wat de bedoeling is in de horeca.
    Jammer, want de locatie is prima!

14. Connie's profielfoto
    Connie heeft een recensie geschreven voor Steakhouse Cunera

Bediening vriendelijk maar zeer ongeregeld.
    Toen ons eten kwam, na een behoorlijke wachttijd ( terwijl er in totaal maar maximaal 7 tafeltjes vol waren), moesten we nog wachten op de bijgerechten.
    5 minuten later kwam er een puntzak friet en een schaaltje “salade”, kale ijsbergsla met een schijfje komkommer en augurk, erg karig.
    De saus voor bij de snitzel werd niet meegeleverd, dus daar moesten we weer achteraan.
    Alles bij elkaar een zeer onprofessioneel boeltje.
    Verzorging van het interieur kan ook beter, vergane glorie!
    We zijn samen af gaan rekenen, misschien dat mijn gezicht al boekdelen sprak, maar de serveerster gaf ons direct de rekening zonder te vragen of alles naar wens is geweest.
    Jammer, ik snap wel waarom we op zondag om 17.30 maar zo een plaatje konden vinden.
    Eens maar niet weer.

15. Paviljoen Thijmse Berg heeft een nieuwe foto
  16. Paviljoen Thijmse Berg heeft een nieuwe foto
  17. Marina H.'s profielfoto
    Marina H. heeft een recensie geschreven voor Het Oude Gemeentehuis

Ontzettend vriendelijk ontvangen, jassen netjes aangenomen, naar tafel gebracht… het zijn de kleine dingen…
    Hele verrassende amuse… cappuccino-soep van kropsla en bosui. Verzin het maar?! Echt heerlijk! Dan vers broodje met boter die ook smeerbaar is… de kleine details…
    wij hadden als hoofdgerecht de Toma Hawk. Nog nooit zoiets lekkers gegeten… een aanrader! Dessert was ook een tractatie en toen nog als afsluiter een kopje koffie met hierbij onverwachts heerlijke zelfgebakken koekjes/soesjes… het zijn de kleine dingen die het een grootse avond hebben gemaakt. We komen graag een keer terug!

18. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor 't Kalkoentje

T Kalkoentje was al vaker getipt en na de ontmoeting met chef Nico Klaver moest het er toch echt van komen. De ligging is fantastisch, direct aan de oever van de Rijn met eigen parkeerplaatsen. We waren iets te vroeg dus verbleven we nog even in de tuin om van het zonnetje en het uitzicht te genieten. De klepperende ooievaars waren al aan het nestelen, leuk. Even later kwam de chef met een fles champagne naar buiten, wat een super ontvangst. Na wat bijkletsen streken we neer in het lounge gedeelte op een comfortabele bank voor de hout gestookte open haard, gezellig.

Daar de schuur vroeger werd gebruikt voor het drogen van tabaksbladeren kwam de eerste amuse in een sigarenkistje. Toen het klepje open ging werd de ruimte gevuld met een aangename rookgeur. Het lauwwarme zalmburgertje in crème fraise smaakte prima.

Het tweede hapje kwam in een glazen bol. Gekarameliseerde witlof in Hollandaise met plakje rettich afgewerkt met krokantjes van boerenkool, erg smaakvol.

Het menu werd doorgesproken waarna we naar het romantisch ingerichte restaurantgedeelte verhuisde. We kregen een tafel aan het raam met uitzicht over de Rijn, prima. De laatste amuse was een stukje langzaam gegaard buikspek, erop een krokant gebakken langoustine, beide hoog op smaak met zachte textuur.

Het eerste gerecht was een variatie op de frikandel speciaal, je hebt er wel wat fantasie voor nodig. Een gebakken langouste staart gelakt met een siroop van langoustine op een bedje van wakame, aardappelsalade, tomaat en zoetzure komkommer balletjes. Ernaast nog kroepoek van rijstpapier afgekruid met ras-el-hanout. De langouste was heerlijk, veel afwisseling met het garnituur. De Macabeo combineerde wat minder vanwege een bittertje. (9,0)

Verder met de langzaam gegaarde dorade afgelakt met hoisinsaus waarop sesam en stukjes noot, ernaast zwarte rijst en gebakken beukenzwammen. Aan tafel afgewerkt met een beurreblanc en een vinaigrette van sesam. Een sappig visje met lekkere exotische toetsen. De frisse Spaanse chardonnay werkte als smaakversterker, keurig. (9,3)

Het extra tussengerecht was een Kalkoen klassieker. Sukade van Angus rund die in dunne plakjes op de mousseline van knolselderie was gedresseerd, erop een plak ganzenlever dun kletskopje. Het geheel was afgewerkt met een heerlijke truffelsaus. Aan tafel afgewerkt met geschaafde bianchetti truffel wat zorgde voor een heerlijk aroma. Mooie volle smaken, het hapje met de lever was top. De Oostenrijkse Merlot, fris, elegant en kruidig, combineerde uitstekend. (9,5)

Een amuse van appelsorbet met granaatappelpitten zorgde voor verfrissing.

Het pièce was damhert geschoten in het natuurgebied om de hoek. Dit komt zelfs warm binnen, vertelde de jonge man van de zwarte brigade. Kebab gemaakt van de bout kwam het eerst op tafel, aan een spies op een gril boven rokend houtskool met rozemarijn, leuk. Op een speciaal bord filet van de rug keurig getrancheerd op een bedje van rodekool, ernaast poffertjes van aardappel, sojaboontjes, meloeskes en gebakken champignons, aan tafel afgewerkt met een rodewijnsaus. Het vlees was wat te ver,hierdoor wat droog, de poffertjes van aardappel versterkte dit helaas. Smaak was goed, de Italiaanse Passimento 2015 van Pasqua, beetje geconcentreerd met toets van vanille en zijde zachte afdronk, was keurig in balans. (8)

De dessert amuse was ijs van yoghurt met crème van witte chocolade op een bedje van gemarineerde ananas blokjes. Lekker zoet zuur.

Het dessert bestond uit twee delen. We starten met een vanillesoufflé waarin een lepel met roze peperijs werd geplaatst. Normaal ben ik niet zo van de soufflé maar deze was verrassend lekker zo met de toets van peper.
    Het tweede deel werd gepresenteerd in een glazen schaaltje. Gegrilde mango, mascarpone, schuim van kardemom, afgewerkt met anijs-cressjes. Eveneens erg smaakvol waarin de kardemom keurig gedoceerd was. De Zuid Afrikaanse White Muscat, in de stijl van een stille Asti was een passende begeleider. (9,5)

Als afsluiter nog een krachtige espresso met een viertal lekkere friandises.

Bediening was zeer goed tot uitstekend verzorgd. De enthousiaste gezellige chef Nico was vandaag de hoofdrolspeler. Ook leuk dat het keukenteam de gerechten presenteerde. We waren deze middag de enige gasten dus aandacht kwamen we zeker niet te kort. We voelden ons weer helemaal in de watten gelegd.

Kortom een adres waar het goed toeven is. In een gezellige huiskamersfeer met mooi uitzicht genieten van de klassiekers van chef Nico Klaver.

19. Lia's profielfoto
    Lia heeft een recensie geschreven voor Moeke Rhenen
    Internationaal Rhenen

Lekker gegeten bij Moeke. Prima bediening, snel, vriendelijk, meedenkend. Gezellige sfeer. Van de zomer komen we zeker terug om ook nog te genieten van het mooie uitzicht op het terras.

20. gerrit's profielfoto
    gerrit heeft gereageerd op een recensie van La Shireen

restaurant king is een aanrader!

21. gerrit's profielfoto
    gerrit heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé King

dat kan ik me niet voorstellen ik ben al 15 jaar klant bij ze en nog nooit zo iets meegemaakt dus de fout zou wel bij u liggen

22. gerrit's profielfoto
    gerrit heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé King

dat klopt niet want ze zijn de goedkoopste van rhenen.

23. Sch's profielfoto
    Sch heeft een recensie geschreven voor Wereldpaleis
    Internationaal Rhenen

Heerlijk gegeten met de vrienden. Het was rustig en elkaar goed te verstaan. Zag er schoon uit en vriendelijk personeel. We komen hier graag weer terug. Stuk overzichtelijker dan Elst en ook zaten we niet zo dicht bij een ander tafeltje.

24. Sophia Janus Budding's profielfoto
    Sophia Janus Budding heeft een recensie geschreven voor Steakhouse Cunera

Een restaurant waar je heerlijk kunt eten. Leuke sfeer. Aardig personeel. Uitstekende kok. En super aardige eigenaresse..

25. pruiksma's profielfoto
    pruiksma heeft een recensie geschreven voor 't Kalkoentje

Warme ontvangst en heerlijk eten in sfeervolle ambiance.

26. Tim's profielfoto
    Tim heeft een recensie geschreven voor Wereldpaleis
    Internationaal Rhenen

Lekker eten en met meer dan genoeg opties. Het wokken is onze favoriet en chocolade uit de fontein met verse aardbeien en slagroom blijft relaxte afsluiting.

Het enige is dat er doordeweeks iemand bij de grilplaat staat die niet goed getraind lijkt te zijn. De laatste 2 keer dat we er gegeten hebben ging het ongeveer zo: alles op de grillplaat was al omgedraaid en bijna klaar toen er nog wat van iemand bij kwam, waar alles weer op moest wachten. Het resultaat was zwartgeblakerde groente en kurkdroge zalm. Om deze reden eten we geen zalm meer bij het Wereldpaleis, zeker niet als die gast daar staat. Iets als een lekkerbekje kan veel meer hebben en blijft wel lekker.

27. Vink's profielfoto
    Vink heeft een recensie geschreven voor Moeke Rhenen
    Internationaal Rhenen

Goede ontvangst, vlotte bediening en value for money

28. regina's profielfoto
    regina heeft een recensie geschreven voor Sal do Mar
    Internationaal Rhenen

Wij hebben met z'n vieren heerlijk gegeten.
    Er werd goed uitgelegd wat we konden doen of de kaart of kiezen uit verrassingsmenu.
    Wij kozen voor verrassing.
    Hierbij onze wensen uitgesproken en daar werd heel goed rekening mee gehouden.
    Als we een verrassing kregen werd er goed verteld door het personeel wat er allemaal op tafel kwam.

29. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Joppie

‘Toen was gelukt heel gewoon’-cafetaria zowel de inrichting als de goede ouderwetse kwaliteit. Aanrader

30. Martine Keur's profielfoto
    Martine Keur heeft 3 Zussen toegevoegd als favoriet restaurant