Op dit adres zit nu: La Sorellina

Belle Venezia in Rhenen

Belle Venezia laten bezorgen?

3. Betalen pin Visa Master Card

1239620196 72
1441976369 71

1. Lin 23 punten

In het kader van "we geven het een kans" twee keer eten van dit "restaurant" geprobeerd. 1x bezorgen en 1x daar gegeten. Onvergetelijk slecht!

Bezorgen net als bij een aantal anderen hier bijzonder slecht. Ruim een uur duurde het. We hadden twee pizza's en kregen er eentje. Ook nog eens een totaal andere dan de twee die we hadden besteld. Daarnaast was ie koud. Weer een uur later kregen we dan toch de tweede. Warm, maar zeer slecht gebakken en voornamelijk uien als beleg.

In het restaurant ging het sneller (het is er dan ook bepaald niet druk). Wederom beiden een slecht gebakken pizza, nog half rauw. Tonijn moest je zoeken met een vergrootglas en was verpest door een enorme lading zout. Wederom heel veel uien.

Het bestek en servies is niet schoon en je plakt letterlijk aan de tafels vast.

Ook dit deel van de Bella Venezia affaire valt vies tegen. Wat mij betreft mogen ze deze tent sluiten en er een betaalbaar, leuk en goed eetcafe of tapas bar in starten. Graag een andere eigenaar en kok, dat dan wel!

2. 18:00 uur een pizza margharita en shoarma schotel speciaal zonder champignons besteld (waar friet bij zit). Om 18:45 de bestelling gekregen, shoarma schotel met champignons en zonder friet. Om 19:30 eindelijk shoarma schotel zonder champignons en weer zonder friet. Om 19:50 eindelijk alles compleet! En dat was de laatste keer voor ons.

3. Nog nooit zo slecht gegeten en voor ons nooit meer! Pizza abominabel slecht van kwaliteit met rauw erop gelegde groenten, heel veel uien en het water stond op de bodem! Kaas moet men nog uitvinden en was nergens te vinden... randen hard als beton en de bodem zo dun als een krant!
    Het was er koud en de sfeer is minimaal. Tevens bij het bestellen van onze drankjes geeft men aan de ijsklontjes zijn op helaas... Dat voor een restaurant....

Deze zaak is het niet waard om open te zijn in een stad als Rhenen en we komen hier nooit meer!
    We hebben netjes afgerekend en zijn weg gegaan en hebben vervolgens lekker gegeten bij de chinees 2 deuren verder.

4. Ter gelegenheid van een verjaardag zijn wij hier op Zondagavond wezen eten. Het was wat drukjes maar ondanks de drukte, zijn we goed geholpen door de bediening.

We hebben een voor-, hoofd- en nagerecht gehad. En alle drie de gangen waren heerlijk. Als voorgerecht de heerlijke champignons en soepjes geproefd. Was erg lekker en een aanrader. Hoofdgerechten waren natuurlijk de pizza's, en die waren ook heerlijk!

Als toetje hadden wij de heerlijke tiramisu, en de dame blanche. Lekker, en veel!

Vriendelijk personeel (ondanks de drukte), goed eten, en leuke sfeer! Wij gaan dit vaker doen!

5. Heerlijk gegeten! Voorgerecht was top, het hoofdgerecht was heerlijk. Wij hadden 2 pizza's en die waren erg lekker. Als voorgerecht de carpaccio was ook erg lekker. Lekkere groente erop. Heerlijk weggegeten. Als afsluiter de lekkere huisgemaakte tiramisu met cappuccino. Allemaal heerlijk. Service was top! En de prijs niet te duur! Perfect!

6. Michel Correlje

Wij zijn op de bonnefooi, om 19:30 naar deze pizzeria geweest, in de hoop dat ze sterk ofwel enorm verbeterd zou zijn na de brand van 2015.

De start van ons eten, ofwel ons voorafje was niet erg hoopvol. De carpaccio was meer een slabuffet dan een vleesmaaltijd. Zelfs na het melden bij de kok kregen wij wederom een krop sla in plaats van een carpaccio. Uit coulance kregen wij de tweede carpaccio voor niets.

Wij hebben inmiddels na het switchen van de tafel van de eerste etage naar de begane grond wel 60 minuten moeten wachten. Het switchen was geen overbodige luxe, maar een must. Het leek wel een Italiaans crematorium daarboven.

Het hoofdgerecht was dan ook geen succes te noemen. De Spaghetti leek wel een oude pruik van 3 jaar oud, de tagliatelle was zo zuur dat 3 rennies daar niet tegenop kunnen, de pizza was beter van de Lidl, maar het biefstukje was om te zuigen. Eerlijk is eerlijk, klein beetje aan de zoute kant, maar wel lekker. Met de saus was de pizza best lekker.

Met het nodige wachten en ons consumptiegebruik was de rekening €95,00. Wij hebben geen dessert genomen, best kans dat ons niet zou bevallen.
    Resumee: Wij gaan hier nooit meer eten, zelfs niet voor niets. Ik wens jullie veel eetplezier, maar niet bij Bella Venezia.

1,1
  7. Afgelopen zondag voor de tweede keer bij Bella Venezia geweest. Met grote teleurstelling kreeg ik een niet goed gebakken pizza zonder enige smaak. Paprika was niet goed gebakken en pizza was waterig en slap met een dikke bodem. Dat was echt niet te eten.Eerste keer was pizza zo lekker dat ik dit keer tevergeefs een vriend meenam om lekker pizza te gaan eten. Bediening viel wel mee.

8. Wij hebben hier op 30 december gegeten. En het was echt super. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht. Ook was er een ontzettend vriendelijke bediening die een heerlijke Irish coffee met een goede tiramisu serveerde! Wederom wij komen zeker terug!

9. Zeer slechte eetervaring. Het was niet druk, maar moesten toch iemand roepen om ons van een drankje te voorzien. Kregen koude harde broodjes en moesten daarna weer iemand roepen om de bestelling op te nemen. Pasta en wat van de gril. Na 45 minuten wachten (het was niet druk!) kreeg ik mijn papperige pasta met groente en roomsaus, groente heb ik niet gezien. Mijn partner had stukjes vlees aan stokjes op zijn bord, niets erbij. 10 minuten later kreeg hij zijn zachte friet.
    Nooit meer, wat een aanfluiting en slecht personeel. Ze waren drukker met de kassa dan met de klanten. Ook onze buurman werd boos, ook hij was al heel lang aan het wachten. Dus mensen bezint voordat gij begint.

10. Wat een drama van een bediening! Weten niet wat ze doen daar. We kregen 2 stinkende, vieze tafelkleden op tafel, na ons verzoek om deze te verwijderen geen nieuwe terug gekregen. Voorgerecht werd niet geserveerd. We hebben er zelfs nog een keer naar gevraagd maar helaas niet gekregen. Het eten was verder prima maar door alle missers toch een domper. Wil je even snel een pizza eten moet je niet naar Bella Venezia.

11. Max

12. Op zondag wezen eten.

Drinken en stokbrood werd snel geserveerd en de bestelling (voor en hoofdgerecht) opgegeven.

Het duurde en duurde en ineens kwam het hoofdgerecht eraan.
    Geen voorgerecht en toen wij dit opmerkten werd dit erbij gezet met een sorry.
    Er werd niet aangeboden het hoofdgerecht later te serveren dus voorgerecht weer mee laten nemen.

Hoofdgerecht smaakte prima maar er was niemand te bekennen voor drinken oid, men liep met twee man personeel in een volle zaak.
    Tafel stond nog vol van glazen en bordjes van stokbrood etc.
    Overigens werd dit neergekwakt ipv neergezet.

Uiteindelijk hebben we na 3x de rekening kunnen vragen en toen we opmerkten dat het eten prima was maar de service belabberd kwam er geen reactie.
    Op de opmerking dat we verbaasd waren dat de zaak vol zat zei meneer 'ja he'.
    Belachelijk.

Verder waren er ook geen beleefdheidsvormen als alstublieft en werden we verwelkomt met een hai in plaats van goedenavond.

Verwacht echt geen 5 sterren behandeling maar een opfriscursus klantcontact kan hier echt geen kwaad!

13. Gisteravond heerlijk gegeten. Perfect eten, hartverwarmende oprechte gastvrijheid. Door deze mix wordt je gewoon blij als je hier eet. Een echte aanrader!

Wij komen zeker terug!

14. Rose 5 punten

Leuke, sfeervolle en heerlijke restaurant. Het eten was super lekker.

15. Vreselijke tent geworden helaas. Vroeger waren wij enorm fan van deze italiaan, we haalden wekelijks pizza of pasta, en gingen af en toe hier uit eten. Inmiddels doen we dit echt niet meer.

Op de pizza's, (afgehaald of daar genuttigd maakt niet uit) ligt standaard 2 eetlepels aan vet die je er zo af kunt scheppen. De randen van de pizza's zijn regelmatig zwart. De Lasagne Quattro formaggio is echt niet meer te eten. Vroeger was dit mijn favoriete gerecht, het laatste jaar bevat dit gerecht minstens 7 of 8 lagen deeg zonder enige vulling er tussen, de kaas die erop ligt is uit een pakje kaassaus volgens mij, en wat erop ligt is aangebrand. Dit zorgt ervoor dat het een grote droge hap word. Dan als laatste de steak. Mijn partner heeft deze tot drie maal toe teruggestuurd naar de keuken, de 1e keer was het vlees zo rood dat het bloed op het bord lag, de 2e keer was de steak koud, de laatste keer hadden ze het vlees opgewarmt in de magnetron! Echt niet normaal. Uiteindelijk laten staan, betaald en weggegaan. Wij komen hier nooit meer! Jammer, want vroeger verdienden ze zo'n 50 euro per week aan ons.

16. Mega lekkere pizza's! Ik neem altijd de Capri en die is echt verrukkelijk!

17. Top! Heerlijk,

We zijn hier al een aantal keer heen geweest en elke keer is het eten zo heerlijk dat we het niet erg vinden om 20 minuten te wachten voor dat we geholpen worden.

Het is goedkoop en heerlijke gerechten, voor drie gangen waren wij nog geen 20 euro pp kwijt.

Ik ben hier zeer te spreken over.

18. Wij hebben hier gegeten, het was op dat moment heel rustig, maar toch verliep ons gezellige etentje als volgt:

- wij zaten op het terras, de serveerster kwam het terras op, maar begroette ons niet eens en ging terug om de kaarten te halen.

- we waren met z'n tweeen, maar toch vergat ze wie welk drankje had en vroeg het, vervolgens zet ze de drankjes alsnog verkeerd om.

- ditzelfde gebeurde met ons eten (was trouwens ook niet lekker, we hadden een lasagne)

- toen het eten arriveerde, kwam de serveerster erachter dat ze ons bestek was vergeten. Het duurde 5 minuten voordat we dat hadden.

- toen we aan het eten begonnen werd er nog een bestelling opgenomen voor een drankje, na 20 minuten hadden we ons eten op en was het drankje er nog niet.

- toen ik afrekende, meldde ik dat ik het drankje niet meer hoefde... kijk ik de volgende dag op de rekening, stond het er toch bij (stom van mij natuurlijk, ik had gelijk moeten kijken)

- ik heb wel melding gemaakt van de slechte service, het bleek de eerste week van de serveerster te zijn, maar welk excuus er ook is, dit kost klanten!

19. De pizza's die we regelmatig bestellen zijn heerlijk, vooral de vegetarische met veel groente.

1x met het gezin in het restaurant gegeten en de zelfgemaakte lasagna geproefd. Heerlijk, maar wel veel voor 1 persoon. Nette bediening.

20. Na 2 jaar niet meer bij Bella Venezia 4 geweest te zijn had ik weer eens een poging gedaan om een echte Italiaanse pizza te gaan eten samen met mijn vrouw. Mijn vrouw nam geen pizza maar de gegrilde garnalen. Vooraf hadden wij de tosti gerookte zalm en de aubergine uit de oven. Alles smaakte zeer goed en ook smaakte alles vers. Ook heeft het restaurant, wat in voorgaande jaren minder was, een uitstekende bediening gekregen. Erg vriendelijk, attent en behulpzaam. Terwijl het erg druk was liep alles zoals het moet en was er voldoende aandacht voor de gasten. Wel was 1 van de serveersters vergeten het brood te brengen, maar de Floormanager had dit vrij snel in de gaten en zorgde ervoor dat wij alsnog voor het voorgerecht onze broodjes kregen. Prima opgelost!

Ik ben zeker tevreden en kom zeker weer terug!

21. Charlotte

Top restaurant. De sfeer is zeer goed en de bediening is erg goed. Als je iets besteld, bezorgen ze dat erg snel. Het eten is heerlijk! Ik raad iedereen de pizza`s aan, die zijn heerlijk! En de andere etenswaren zijn ook perfect. Bella Venezia 4 is een sfeervol en gezellig restaurant! Een aanrader!

22. Een top zaak, je kan er heerlijk eten, bediening is super vriendelijk.

Sfeer is gezellig, zeker met Italiaanse nummers.

Zeker een aanrader.

23. Bosch 121 punten

Ze bezorgen zelfs op 10 km afstand!

Een pluim voor deze mensen.

Pizza salami is top.

Shoarma ook lekker!

24. hendrie

Het is een beetje een oud restaurant, is wel wat aan verandering toe. Het eten is prima van smaak.

25. Super! bediening en kwaliteit van het eten.Bezorgdienst altijd zeer snel en aardig!