Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rheden verdeeld zijn.

Ik ging op Dinsdag met mijn vrienden zitten, er kwam gelijk iemand om te vragen wat we wouden. Super fijn! Het was ook wel druk en normaal bij een restaurant pizzaria duurt het dan eff fvoordat het eten komt maar het kwam snel en was heerlijk! Ik kom zeker nog en keer lekkere pizza.

2. Chinees-Indisch Rheden

Wij halen hier regelmatig ‘Chinees’. Van een maandmenu kunnen we met ons gezin prima en smakelijk eten. De bediening is altijd even vriendelijk en als ik van tevoren mijn bestelling doorgeef, staat deze op tijd klaar.

3. Chinees-Indisch Rheden

Anouk Huurman

Echt een lekker patatje.

J.ten Brinke

Heerlijk gegeten! Gastvrij en vriendelijk personeel. Na één of twee bezoekjes wordt je herkend, en persoonlijk begroet. Top!

6. Chinees-Indisch Rheden

Willeke

Aan eten zijn we niet eens toe gekomen. Wij waren de enige gasten in het restaurant. Na het bestuderen van de kaart (waarop babi pangang ruimschoots de boventoon voert) volgde een zeer lange wachttijd. De dame achter de balie was druk met afhaalklanten en het beeldschermpje van haar mobiele telefoon, en was blijkbaar volledig vergeten dat er gasten waren. Pogingen om onopvallend de aandacht te trekken bleken zinloos. Uiteindelijk zijn we opgestaan en hebben ons glas drinken afgerekend. Mevrouw was duidelijk boos en vertelde op luide toon dat wij haar maar moesten roepen als we iets wilden bestellen. Dat laatste is nieuw. Normaal gesproken wordt ons altijd gevraagd wat we willen eten en hoeven we alleen iemand te roepen als we willen afrekenen. Al met al zeker niet voor herhaling vatbaar.

7. Chinees-Indisch Rheden

Willeke

J.H.Harskamp

Prima lunch genoten voor een zeer redelijke prijs.

Dylan

10. Nederlands Rheden

Alweer super lekker gegeten hier. Vriendelijk personeel verassende gerechten (Bavette van de Green Egg. Heerlijk zacht👍) ben hier nu voor de tweede keer. En kom graag terug! Ga zo door!

11. Nederlands Rheden

Andre Peters

Was onze eerste keer hier… Mooie locatie, vriendelijk personeel en heerlijke pannenkoeken :) wij komen zeker nog een keer terug.

14. Nederlands Rheden

sonja

Hier 2 keer gegeten. Gezellig als je aankomt al de geur van houtvuur. Binnen is het warm ingericht ondanks dat de ruimte erg groot is. Het eten is smakelijk en wordt altijd op een leuke manier gepresenteerd. Wat ik jammer vond is dat we met een social deal kwamen en geen keuze hadden. Als was de keuze minimaal geweest, ik had het wel fijn gevonden uit 2 of 3 opties zelf te beslissen wat ik zou eten. De medewerkers lijken geen eigen wijkje te hebben waardoor je constant door verschillende mensen bediend wordt. Daarnaast wordt daardoor af en toe wat vergeten en duurt het soms lang voor je aandacht hebt en door kunt geven dat je graag nog iets wilt. Verder wel vriendelijk personeel en erg goed eten. Zeker aan te bevelen, de reacties waarbij erg lage punten worden gegeven herken ik niet.

Waar moet je beginnen? Bij binnenkomst een werkelijk onbeschoft welkom van de eigenaar.
    Glutenvrije pannenkoek moet je 0,50 cent voor bijbetalen. Dat is je boete voor dat je iets medisch mankeert. Nog nooit meegemaakt en werkelijk te achterlijk voor woorden! Dit wordt bij het bestellen van de pannenkoek ook niet aan je vertelt, en is de verrassing op je rekening!
    De nooduitgang was geblokkeerd door een lange tafel met 10 gasten eraan.
    Zoveel troep aan tierelantijntjes in een restaurant heb ik nog nooit gezien. Op zich is dat niet erg maar dan moet het wel schoon zijn. Wc’s waren smerig… overal lag wc papier en de spiegels waren vies, urine op de wc brillen.
    Wij kwamen hier vroeger erg vaak maar nu zeg ik echt NOOIT meer weer! Wat een enorme afknapper!

van der Wal

Wat een verwennerij. We hebben 2 nachten in het hotel geslapen en tweemaal gegeten in de Bistro. Echt klasse, zowel het eten als de super vriendelijke bediening. Voor ons een dik verdiende 10 op alle fronten.

17. Nederlands Rheden

10-11-2017. Heerlijk gegeten, sfeervol, uitstekende bediening. Een aanrader.

Jammer dat er geen fijne, intieme veluwe-achtige sfeer heerst in dit restaurant; het 3-gangen dagmenu was goed.

19. Nederlands Rheden

Onvriendelijke bediening, karige maaltijden waar we lang op moesten wachten en koude koffie voor ons zessen. Ik vond het erg lastig om hier iets over te zeggen, maar heb het heel voorzichtig wel gedaan (eigenlijk neem ik de moeite, ga een enorme drempel over en geef het restaurant hiermee een tip) maar de reactie was bot en daarna kwam de serveerster niet meer.
    Ik had een optie voor mijn verjaardag, maar die ga ik elders vieren.
    Top locatie, maar meer ook niet.

Gewoon een deurtje verder gaan… en rij door naar arnhem.

Pfff waar moet ik beginnen. Onvriendelijk was het niet maar gezellig is anders. Allemaal aanwijzingen met wat vooral niet kan en mag.
    Pannenkoek met kaas, die word meegebakken ipv gesmolten.
    In de tomatensoep zaten ballen waar de kinderen mee konden stuiteren.
    Pannenkoek met ragout (was dagmenu) was dik en net plastic.
    En er staat geen ui op de menukaart! In geen enkele pannenkoek een ui te vinden.
    Ijs was wel stevig roomijs maar zat nog geen vruchtje of saus bij. Alleen slagroom. Dit zat bij het menu.
    Prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Ben nog nooit zoveel geld kwijt geweest bij een pannenkoekenhuis.

Was vroeger erg goed maar nu vergane glorie.

21. Nederlands Rheden

A. de Jong

Vier personen en vier uitsmijters. Snel op tafel (het was vrij rustig in het restaurant). Uitsmijters smaakten goed, het enige dat volgens ons voor verbetering vatbaar is betreft de garnering. Deze was minimaal. Benadering was niet onvriendelijk, maar had best wat hartelijker gemogen. Het kwam wat plichtmatig over.

Na een prachtige wandeling over de paarse heide op de Posbank zijn we in middels voor de 7e keer letterlijk en figuurlijk afgezakt naar het voor ons bekende Pannenkoeken restaurant Strijlandin Rheden.
    Wederom heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant.

Na fietstocht met vrienden aangeland op het terras van De Ruif. Het was vrij druk met gasten. Eerste contact met de bediening na ongeveer 20 minuten. Tegelijkertijd met de drank ook de de lunch besteld. Drank werd vrij snel geserveerd. De lunch (hamburgers ) na ongeveer 3 kwartier. Het eten was op zichzelf prima. Jammer dat er bij drukte de bediening, maar ook de keuken in de knel komen en er te lang op het eten gewacht moet worden. De bediening was erg vriendelijk en correct.

Ik kwam met een bon uit de krant voor het Gelders pannekoekmenu. Uit de toelichting van de serveerster bleek dat er slechts een zeer beperkte keuze aan pannekoeken was. Dat stelde mij zeer teleur. Ik heb de bon dan ook niet gebruikt. Vraag mij wel af waarom daar zo bekrompen in is gedaan. Erg jammer. Als er een actie geldt, doe het dan ruimhartig.

Op een heerlijke zomermiddag genoten van de high tea. Lekkere versgeperste sinaasappelsap. Daarna een hartig gedeelte met heerlijke paprikasoep en een plank met broodjes, brie, rookvlees, zalm, aubergine pastaatje en roomboter. Het zoete gedeelte was ook heerlijk met allerliefste lekkere baksels. En altijd keus uit wel twintig lekkere theesoorten. Aan te bevelen!

26. Nederlands Rheden

Vandaag zijn wij bij de Houtplaats wezen eten, omdat mijn Opa 86 geworden is.
    Op het moment dat het hoofdgerecht werd uitgeserveerd, moesten we 15 min wachten voordat iedereen had.
    Met als resultaat dat er een aantal mensen koud eten hadden. Wij vroegen de mevrouw in het zwart gekleed waarom nog niet iedereen zijn eten had en er werd snauwerig en geïrriteerd gereageerd. Dit was helaas niet de eerste keer dat dit gebeurde, voor ons een reden om niet meer terug te gaan.
    Ook betreft het drinken daar moesten we continu om vragen terwijl er genoeg personeel liep.

Heel jammer gezien het feit dat het een mooie locatie is met een mooi interieur!

27. Chinees-Indisch Rheden

Op zondagavond telefonisch eten besteld, bij het ophalen de bestelling meegekregen, was erg druk en om te pinnen moet je eerst door het restaurant lopen omdat dit niet bij de afhaallocatie mogelijk is. De domper kwam thuis, de haaievinnensoep was veel te zoet en smaakte verder nergens naar, de loempia's waren baggervet en niet te eten. Saté had geen smaak, de pindasaus had een vreemde kleur, het enige wat te eten was is de kroepoek. Ook pisang goreng bijbesteld, maar deze is er niet bij geleverd maar wel betaald. Het enige positieve was dat het voedsel warm was, maar geen smaak en drijvend in het vet hebben we meer dan de helft van het voedsel maar weggegooid in de vuilnisbak. kortom hier komen we nooit meer.

h.lenderink

Geen fijne ervaring.De pannekoek was goed;
    Wat ik zeer onbeschoft van de bediening vond is, dat ze naar onze tafel toe kwam met de vraag of we wilden afrekenen.
    We hadden net de koffie op. Ze wilde ons duidelijk maken dat we konden vertrekken want de volgende klant stond te wachten.
    Hier kom ik nooit meer.

Ingrediënten die gewoon op de kaart staan kunnen niet samen worden gebakken in een pannenkoek. Geen behulpzame bediening.

30. Nederlands Rheden

Henk Tito