Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rheden verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Rheden

De slechtste pannekoek ooit geserveerd gekregen!
    Spek, appel, rozijnen. Moeilijk kan dat niet zijn. Helaas de randen waren aangebrand (gewoon zwart), het middenstuk was niet gaar. Hier en daar een zwart kooltje (de rozijnen), de appel was hier en daar neergelegd maar volkomen overwoekert door een aantal forse plakken spek, die ook al waren aangebrand. Dit was meer een spekpannekoek dan de bestelde en die met veel te hoge hitte was gebakken.
    Ook de pannekoek van de tafelgenote was belabberd voor een pannekoekenrestaurant. Een gewone neutrale pannekoek waarop een stapeltje gesneden banaan was neergelegd. Dat is in Rheden dus een professionele bananenpannekoek.

WAARDELOOS

2. Pannenkoekenhuis Rheden

Cris van aarts

Drukke dag gehad dus samen met mijn vriendin pannenkoek eten gezellig. Strijland wilde ze graag heen was ze lang geleden geweest. Dus in de auto op pad, bij binnenkomst staat de gastvrouw bij de deur en vraagt of wij een pannenkoekje komen eten? Ja we komen niet voor nieuwe vloerbedekking toch 😉 we worden aan een klein tafeltje geplaatst bij het raam tegenover elkaar. Het is geen sollicitatie gesprek dus zet ik mijn stoel op de kopse kant zodat we wat gezelliger zitten. Wat mij opvalt, mede omdat ik zelf 2 horeca bedrijven heb is de oudbollige inrichting… zeg maar gerust saai! Bier uit een flesje en een lauwe cola staan voor onze neus als mijn vriendin wat liefs zegt. Ik aai ze even over de rug en geef haar een kus… plots staat de gastvrouw naast ons en verteld dat ze niet gediend is van dit gedrag? Dat moeten we maar thuis doen! Ik ben echt nog nooit zo onterecht aangesproken dit slaat echt nergens op! Dat zijn onze regels hier zegt ze ook nog?! Ik vraag haar naar de huisregels die hangen bij de deur zegt ze. Verbijsterd eten we ons oannekoekje op en vertrekken, en zoeken nog even naar de huisregels die we vinden naast een deur naar de serre… geen hinderlijk gedrag staat er op! Jammer erg jammer want het oannekoekje was lekker. Maar wij gaan hier niet meer heen zoals u begrijpt.

3. Pannenkoekenhuis Rheden

Geen aanrader voor verliefde stelletjes. Als je elkaar een kusje geeft komt er een mevrouw bij je tafel staan die zegt dat dit niet is toegestaan in het restaurant. Vervolgens wijst ze je op de huisregels die ook nog eens bij een andere deur hangen.
    Zeker een restaurant uit de oude tijd, wat betreft de pannenkoeken prima, maar de bediening is wel erg stijf en onvriendelijk, niet meer van deze tijd.

Heerlijk gegeten op het terras. Zowel de pizza als patat met een reusachtige schnitzel waren heerlijk en werden met een gulle glimlach opgediend. Top!!

Hans hofenk

Thuis bezorgde pizza’s vlot bezorgd en erg lekker.

Karen Starink

Bij de Ruif eet je altijd lekker. De sfeer is goed en de bediening vriendelijk en gastvrij. Lekker buiten geborreld en in de serre gegeten. Was weer prima!

Ik ging op Dinsdag met mijn vrienden zitten, er kwam gelijk iemand om te vragen wat we wouden. Super fijn! Het was ook wel druk en normaal bij een restaurant pizzaria duurt het dan eff fvoordat het eten komt maar het kwam snel en was heerlijk! Ik kom zeker nog en keer lekkere pizza.

8. Chinees-Indisch Rheden

Wij halen hier regelmatig ‘Chinees’. Van een maandmenu kunnen we met ons gezin prima en smakelijk eten. De bediening is altijd even vriendelijk en als ik van tevoren mijn bestelling doorgeef, staat deze op tijd klaar.

9. Chinees-Indisch Rheden

Anouk Huurman

Echt een lekker patatje.

J.ten Brinke

Heerlijk gegeten! Gastvrij en vriendelijk personeel. Na één of twee bezoekjes wordt je herkend, en persoonlijk begroet. Top!

12. Chinees-Indisch Rheden

Willeke

Aan eten zijn we niet eens toe gekomen. Wij waren de enige gasten in het restaurant. Na het bestuderen van de kaart (waarop babi pangang ruimschoots de boventoon voert) volgde een zeer lange wachttijd. De dame achter de balie was druk met afhaalklanten en het beeldschermpje van haar mobiele telefoon, en was blijkbaar volledig vergeten dat er gasten waren. Pogingen om onopvallend de aandacht te trekken bleken zinloos. Uiteindelijk zijn we opgestaan en hebben ons glas drinken afgerekend. Mevrouw was duidelijk boos en vertelde op luide toon dat wij haar maar moesten roepen als we iets wilden bestellen. Dat laatste is nieuw. Normaal gesproken wordt ons altijd gevraagd wat we willen eten en hoeven we alleen iemand te roepen als we willen afrekenen. Al met al zeker niet voor herhaling vatbaar.

13. Chinees-Indisch Rheden

Willeke

J.H.Harskamp

Prima lunch genoten voor een zeer redelijke prijs.

Dylan

16. Nederlands Rheden

Alweer super lekker gegeten hier. Vriendelijk personeel verassende gerechten (Bavette van de Green Egg. Heerlijk zacht👍) ben hier nu voor de tweede keer. En kom graag terug! Ga zo door!

17. Nederlands Rheden

Andre Peters

18. Pannenkoekenhuis Rheden

Was onze eerste keer hier… Mooie locatie, vriendelijk personeel en heerlijke pannenkoeken :) wij komen zeker nog een keer terug.

19. Pannenkoekenhuis Rheden
  20. Nederlands Rheden

sonja

Hier 2 keer gegeten. Gezellig als je aankomt al de geur van houtvuur. Binnen is het warm ingericht ondanks dat de ruimte erg groot is. Het eten is smakelijk en wordt altijd op een leuke manier gepresenteerd. Wat ik jammer vond is dat we met een social deal kwamen en geen keuze hadden. Als was de keuze minimaal geweest, ik had het wel fijn gevonden uit 2 of 3 opties zelf te beslissen wat ik zou eten. De medewerkers lijken geen eigen wijkje te hebben waardoor je constant door verschillende mensen bediend wordt. Daarnaast wordt daardoor af en toe wat vergeten en duurt het soms lang voor je aandacht hebt en door kunt geven dat je graag nog iets wilt. Verder wel vriendelijk personeel en erg goed eten. Zeker aan te bevelen, de reacties waarbij erg lage punten worden gegeven herken ik niet.

21. Pannenkoekenhuis Rheden

Waar moet je beginnen? Bij binnenkomst een werkelijk onbeschoft welkom van de eigenaar.
    Glutenvrije pannenkoek moet je 0,50 cent voor bijbetalen. Dat is je boete voor dat je iets medisch mankeert. Nog nooit meegemaakt en werkelijk te achterlijk voor woorden! Dit wordt bij het bestellen van de pannenkoek ook niet aan je vertelt, en is de verrassing op je rekening!
    De nooduitgang was geblokkeerd door een lange tafel met 10 gasten eraan.
    Zoveel troep aan tierelantijntjes in een restaurant heb ik nog nooit gezien. Op zich is dat niet erg maar dan moet het wel schoon zijn. Wc’s waren smerig… overal lag wc papier en de spiegels waren vies, urine op de wc brillen.
    Wij kwamen hier vroeger erg vaak maar nu zeg ik echt NOOIT meer weer! Wat een enorme afknapper!

van der Wal

Wat een verwennerij. We hebben 2 nachten in het hotel geslapen en tweemaal gegeten in de Bistro. Echt klasse, zowel het eten als de super vriendelijke bediening. Voor ons een dik verdiende 10 op alle fronten.

23. Nederlands Rheden

10-11-2017. Heerlijk gegeten, sfeervol, uitstekende bediening. Een aanrader.

Jammer dat er geen fijne, intieme veluwe-achtige sfeer heerst in dit restaurant; het 3-gangen dagmenu was goed.

25. Nederlands Rheden

Onvriendelijke bediening, karige maaltijden waar we lang op moesten wachten en koude koffie voor ons zessen. Ik vond het erg lastig om hier iets over te zeggen, maar heb het heel voorzichtig wel gedaan (eigenlijk neem ik de moeite, ga een enorme drempel over en geef het restaurant hiermee een tip) maar de reactie was bot en daarna kwam de serveerster niet meer.
    Ik had een optie voor mijn verjaardag, maar die ga ik elders vieren.
    Top locatie, maar meer ook niet.

26. Pannenkoekenhuis Rheden

Gewoon een deurtje verder gaan… en rij door naar arnhem.

Pfff waar moet ik beginnen. Onvriendelijk was het niet maar gezellig is anders. Allemaal aanwijzingen met wat vooral niet kan en mag.
    Pannenkoek met kaas, die word meegebakken ipv gesmolten.
    In de tomatensoep zaten ballen waar de kinderen mee konden stuiteren.
    Pannenkoek met ragout (was dagmenu) was dik en net plastic.
    En er staat geen ui op de menukaart! In geen enkele pannenkoek een ui te vinden.
    Ijs was wel stevig roomijs maar zat nog geen vruchtje of saus bij. Alleen slagroom. Dit zat bij het menu.
    Prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Ben nog nooit zoveel geld kwijt geweest bij een pannenkoekenhuis.

Was vroeger erg goed maar nu vergane glorie.

27. Nederlands Rheden

A. de Jong

Vier personen en vier uitsmijters. Snel op tafel (het was vrij rustig in het restaurant). Uitsmijters smaakten goed, het enige dat volgens ons voor verbetering vatbaar is betreft de garnering. Deze was minimaal. Benadering was niet onvriendelijk, maar had best wat hartelijker gemogen. Het kwam wat plichtmatig over.

28. Pannenkoekenhuis Rheden

Na een prachtige wandeling over de paarse heide op de Posbank zijn we in middels voor de 7e keer letterlijk en figuurlijk afgezakt naar het voor ons bekende Pannenkoeken restaurant Strijlandin Rheden.
    Wederom heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant.

Na fietstocht met vrienden aangeland op het terras van De Ruif. Het was vrij druk met gasten. Eerste contact met de bediening na ongeveer 20 minuten. Tegelijkertijd met de drank ook de de lunch besteld. Drank werd vrij snel geserveerd. De lunch (hamburgers ) na ongeveer 3 kwartier. Het eten was op zichzelf prima. Jammer dat er bij drukte de bediening, maar ook de keuken in de knel komen en er te lang op het eten gewacht moet worden. De bediening was erg vriendelijk en correct.

30. Pannenkoekenhuis Rheden

Ik kwam met een bon uit de krant voor het Gelders pannekoekmenu. Uit de toelichting van de serveerster bleek dat er slechts een zeer beperkte keuze aan pannekoeken was. Dat stelde mij zeer teleur. Ik heb de bon dan ook niet gebruikt. Vraag mij wel af waarom daar zo bekrompen in is gedaan. Erg jammer. Als er een actie geldt, doe het dan ruimhartig.