Restaurant 't Raodhoes in Reuver

1341782006 91
1377519176 88
1420403780 88
1513320422 85

1. Een goed restaurant op een mooie locatie. Heerlijk eten ( rekening houdend met allergieën en wat je wel of niet lust) in een avondvullend programma. En een goede bediening die op al je wensen ingaat.
    Zeker een aanrader.

2. Het prijs kwaliteit klopt voor 100%, je krijgt waar voor je geld.
    Het verrassingsmunu wat geserveerd wordt is uitstekend. De wijnen zijn van goede kwaliteit. Alléén het spa rood en blauw in grote kannen behoeft voor mij niet. De overige frisdranken worden toch ook in kleine flesjes geserveerd, waarom de spa dranken niet ???

3. G. Kusters

Heerlijk 5 gangen verrassingsmenu gegeten met bijpassende wijn. Eten was erg lekker en bediening was goed. Een aanrader dus!

4. Super gegeten, een 7 gangen diner met voortreffelijke smaken en combinaties. Leuke sfeer en lekker knus. De kok kwam bij elk gerecht vertellen wat er gebruikt was.

5. Sophie Blanken

We hebben na verschillende keren heerlijk hier gegeten te hebben, gebruik gemaakt van de kerstcatering.
    Het is werkelijk voortreffelijk, even in de oven en je bent klaar.
    Wij hebben ervan genoten.
    Chapeau voor de kok en zijn vrouw.
    Volgend jaar weer.

6. Heerlijk verrassingsmenu gegeten in dit prachtige restaurant. Eigenaars waren super vriendelijk. Aanrader!

7. Peter Sanders

Het 6-gangenmenu was uitstekend. Ook de prijs/kwaliteit verhouding was prima in balans. De service was goed en dat de kok aan de tafel ons persoonlijk kwam bedienen en informeren hebben wij ten zeerste op prijs gesteld. Wij zullen dit eetadres bij vrienden en kennissen aanprijzen. Al met al hebben wij een geweldige culinaire en gezellige avond beleefd.

8. Mijn man en ik hebben hier heerlijk gegeten. De sfeer is erg gezellig, de aankleding van de tafels luxe en de mensen hebben passie voor hun werk. We kozen voor het verrassingsmenu en het was zeer zeker een verrassing. Alles werd heel mooi gepresenteerd en het eten was uitstekend. Mooie smaakcombinaties en alles zelfgemaakt en vers. Ook de wijnen waren uitstekend.

De bediening was zeer vriendelijk en alles werd met liefde uitgelegd. Een beetje prijzig maar voor deze kwaliteit wel terecht. Een goed restaurant voor mensen die van goed en gezond eten houden.

9. Erg duur restaurant met een bar slechte akoestiek. Je kunt elkaar niet verstaan in deze kelder.

Voor 2 personen rekent men 130€ voor een 6 gangen verrassingsmenu. Dan toch maar weer naar één van de betere concurrenten voor iets meer. Daar zit je 10x beter en is de kwaliteit zoals het hoort te zijn in deze prijsklasse.

Helaas geen aanrader.

10. Een zes gangen menu (met een voucher) met vier personen. Mooi menu gehad met verrassende gerechten en erg smaakvol klaargemaakt. Uitstekend eten met liefde voor het vak klaargemaakt!

Vriendelijke ontvangst en bediend door vriendelijk personeel in een ontspannen sfeer. Hoofdgerecht, geweldige cuison, mooi gerecht: eendenborstfilet met een mangosausje...

Hier komen we zeer zeker nog een keertje terug.

11. Paulus jereskes

Met ons vieren hadden wij een super avond bij het Raodhoes. Heel gastvrije gastvrouw met haar man als kok, en het eten was heel mooi en met liefde gemaakt, dat kon je zeker proeven. Voor herhaling vatbaar...

12. Wij (2 personen) hebben gekozen voor het 6-gangen verrassingsmenu met 2 flessen wijn. De amuse, eenvoudig en niet veel belovend: parmaham met sla en een vruchtencompote. Voorgerecht, grof gerecht, weinig verfijning: gerookte makreel, zalm, sla, room van mierikswortel en een dillesaus. Soep, wederom grof en veel: pastinaaksoep met truffelroom. Spoon, lekker maar niet bijzonder: grapefruitijs met een rode bessensaus. Tussengerecht, eindelijk kregen we waar we voor kwamen, een mooi gerecht: risotto met speenvarken, eekhoorntjesbrood en paddestoelensaus. Hoofdgerecht, geweldige cuison, mooi gerecht: hart van runderbiefstuk bereid op green egg, pepersaus, aardappelkoekje en aardse groenten.

Het restaursnt zat vol, en snel viel ons op dat de gangen gelijk werden getrokken (in tijd/fasering) zodat de cuison gemakkelijk gecontroleerd kon worden. Dit leidde tot varierende wachttijden tussen de gerechten.

Conclusie: leuk restaurant, met sterk variërende kwaliteit/bijzonderheid in de gerechten. Aardige wijkaart. Personeel begon pas minder afstand te nemen op het moment dat wij toenadering zochten en lieten blijken affiniteit te hebben met koken. Voor deze prijs kun je ook terecht in een warmere ambiance, met nét wat verfijndere gerechten.

13. Prima kwaliteit, adequate bediening, goed geprijsd.

14. Knus, romantisch restaurant van zeer vriendelijke eigenaren. De kok komt graag persoonlijk en met passie vertellen wat hij heeft voorbereid. Heerlijk, exclusief eten dat smelt op je tong. Zeker weten een van de betere restaurants in de regio. Uniek in elk geval.

15. Vooropgesteld dat het eten heerlijk was vind ik dat wel gezegd moet worden dat het woord kindvriendelijk uit de eigenschappenlijst van dit restaurant gehaald moet worden. Het is prima als je geen kinderen binnen wil en dat ook duidelijk uitstraalt, maar schrijf dan niet dat je kindvriendelijk bent als restaurant, want dat is dit restaurant absoluut niet. Zichtbare en hoorbare irritaties van het personeel naar de kinderen toe die gewoon netjes op hun plek zitten en tussen de 6 gangen door in een hoekje samen spelen vind ik niet kunnen als je pretendeert kindvriendelijk te zijn. Zeker niet als je als gast van te voren nog extra vraagt of kinderen welkom zijn. Personeel was erg onvriendelijk en star. Nogmaals, het eten was heerlijk, het zag er ook allemaal mooi uit, service helaas in ons geval niet. We hebben een hele gezellig avond gehad, nadat de kinderen noodgedwongen eerder naar huis gingen, maar dat had alles te maken met het gezelschap en niet met de sfeer in het roadhoes.

16. Alles klopt hier gewoon! Prijs/ kwaliteit verhouding is goed! Goede en vriendelijke bediening, die nog weten hoe het hoort. Met kerst weer mogen genieten van het prachtige kerstdiner! Super!!!!

17. Ingrid Heijen

Wij hebben tweede kerstdag Catering van U gegeten wat besteld was door mijn ouders.
    Wil U graag de complimenten maken over de zeer smakelijke gerechten!
    Zal zeker aan U denken als wij zelf een feest hebben, was voor herhaling vatbaar!

18. Met een stel vrienden gaan eten. Heerlijk verrassingsmenu gegeten. De verschillende gerechten in het menu maken het een mooi geheel. Aanpassen van het menu voor degene die helaas bepaalde gerechten niet mogen hebben was geen enkel probleem.
    Prima kwaliteit/prijs verhouding. Bediening is vriendelijk en voorkomend.

19. We hebben een heerlijke avond gehad ! Het verrassingsmenu was echt vol verrassende smaakervaringen, en door de tijd tussen de verschillende gerechten was er een plekje voor alle gangen. Mooi gedekte tafels, fijn tafellinnen en intieme ambiance! Gaan we nog een keer over doen als we iets te vieren hebben!
    Echt een adres voor een speciale avond!

20. Wij hebben een supergezellige avond gehad. Het eten was uitmuntend. De bediening was zeer goed.
    Hier komen we zeer zeker nog een keertje terug. Nogmaals zelden in zo'n geweldig restaurant een heerlijke avond gehad.

21. We zijn hier gisteren (31-08-2012) gaan eten. Het eten was erg goed maar dat mag ook wel voor die prijs. De bediening was erg correct maar afstandelijk. Van wijn hadden ze geen kennis en nadat we hadden aangegeven zelf bij te schenken werd meteen de fles gepakt om toch de glazen te vullen. Beetje jammer. Wat storend was waren de "rokerskrukjes" bovenaan de trap. Als er iemand zat te roken trok de stank meteen naar beneden. Het meest storend was dat wij een uur, ja een uur, moesten wachten op het toetje. We hebben hier dus van 7 tot 11:15 gezeten en dat werd toch wel vervelend. De rekening bedroeg uiteindelijk €135 waarbij er maar liefst €8 werd gevraagd voor wat tafelwater... Dat kan echt niet. Hier zullen we dus niet meer zo snel terugkomen!

22. Remy en Angelique Cox

We eten elk weekend wel "buiten de deur" maar het Raodhoes blijft een aparte belevenis. Niet iets voor elk weekend. Daar is het veel te speciaal voor.

Over de service kunnen we heel erg kort zijn. Gewoon in elk opzicht uitstekend.

We laten ons elke keer verrassen door de kookkunsten van Piet. Eerlijk gezegd dus geen idee meer wat er allemaal op de kaart staat.

Prijsniveau is aangemeten en ronduit korrekt.

Piet Gerrie en personeel, ga mooi op deze tour door zo!

Chapeau !

23. Paula van der Hulst

Mijn partner heeft heerlijk gegeten. Zelf werd ik helaas niet lekker en kreeg nauwelijks een hap door de keel. Iedereen vond het sneu voor mij en leefde erg mee. Het onaangeroerde eten kreeg ik netjes mee met een bereidingsadvies om er de volgende dag nog optimaal van te genieten. Hoewel we niet uit de buurt komen, komen we hier zeker nog eens terug. Dit is een voorbeeld van goed gastheer/vrouwschap.

24. Een top kwaliteit restaurant met een kok die met liefde kookt! Leuke bediening en prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend! Aanrader!

25. Lekker gegeten, leuke gerechtkeuzes, prima wijn en een goede bediening; dit alles voor een schappelijke prijs. Met andere woorden: een aanrader! Zowel zakelijk als privé kun je er goed terecht. Juist omdat het niet zo groot is (max. een kleine 50 gasten) staat de persoonlijke aandacht centraal en wordt eten een verwennerij.

26. Lekker eten, beetje ouderwets, ook het interieur mag wel een update hebben.

Vriendelijke bediening.

27. Alles wat je hier eet is gewoon te lekker.

28. Het was heerlijk , het was een heerlijke avond uit.
    Leuke sfeer,ook voor mensen die niet goed de trap af kunnen is gedacht

29. Fam. WIjhers

Al eerder bij dit geweldige restaurant gegeten. Super kwaliteit eten, super sfeer, super bediening. In een woord perfect!

30. Jan Derikx

Heerlijk gegeten,Gezellig karafje of twee wijn gedronken perfecte bediening Buitengewoon gezellig familieuitje

31. Ger bouten

Zeer gezellig en lekker gegeten vppral de prijs kwaliteit verhouding is goed