Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Reuver verdeeld zijn.

1. Zaterdag heerlijk verwend door de witte stein. Op onze jachtdag werden we getrakteerd op heerlijke erwtensoep uit eigen keuken. Na een dag samen met 10 jagers gejaagd te hebben hebben we s'avonds bij de witte stein genoten van een heerlijk wild buffet. Zag er heel gezellig uit, goede sfeer, vriendelijk personeel en een uitstekend en ruim buffet. Complimenten aan de kok. Voor ieder wat wils maar nog belangrijker is dat het een bijzonder mooie locatie is. We komen zeker terug!! Namens ons jagers heel erg bedankt, dit was een perfecte afsluiting van onze dag. Ga vooral zo door!!

2. Ben afegelopen zondag lekker gaan eten. Eten was echt super lekker en zag er ook nog eens goed uit. De bediening was vriendelijk en beleefd. Super gezellig sfeer met kaarsjes op de tafel. Prijs/kwaliteit was zeker ok. En ook erg kindvriendelijk. Is zeker voor herhaling vatbaar. Complimentjes voor de kok en de bediening! Tot ziens.

3. Nu al 2 keer na wandeling door het bos koffie met vlaai gehad, waarvan de bodem niet goed gerezen was. Alles prima behalve de vlaai nooit meer (rijsten slagroom en stuk abrikozen).

4,9
  4. Heerlijk gegeten in onze herfstvakantie! Wat een vriendelijke mensen en wat hebben we lekker gegeten! De sevice was ook uitstekend! Biefstukje te rood? Meteen een nieuwe gemaakt en weer van alles extra op het bord, en een drankje van het huis! Waar vind je dit tegenwoordig nog. Zeker een aanrader, een ideale plek zo naast camping Natuurplezier!

5. m.v.d.Borst

Zondag heerlijke brunch gehad t.g.v. 65e verjaardag . De verzorging was perfect . Vriendelijke bediening en heerlijk eten, alles wat je nodig hebt voor een super dag.

Désiree en medewerkers bedankt.

Geris en Mary

6. Vandaag brunch gehad tgv 65e verjaardag van schoonvader. In een woord: helemaal geweldig. Het buffet was helemaal naar wens klaargemaakt en overheerlijk. Meer dan voldoende. Werd steeds aangevuld. Complimenten voor de kok. Maar ook voor Désiree, Imke en Wilma. Iedereen was super tevreden. Mede dankzij jullie hebben we een geweldig feest gehad!! Merci!! We komen zeker weer terug.Groetjes Saskia

7. Chinees-Indisch Reuver

Prima restaurant.
    Ik haal meestal het eten af, altijd netjes verzorgd en je hoeft nooit lang te wachten als je telefonisch besteld hebt.

8. Onny Schretlen

Het weekend van 6 oktober zijn we met 25 personen van een kampeerclub bij de Witte Stein gaan eten.
    De sfeer was gezellig, het eten lekker en de service, zoals ik al vaker meegemaakt heb, prima.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

9. Alle gerechten zagen er prachtig uit - maar de smaak viel tegen. Weinig verfijning.

5,9
  10. We zijn hier gisteren (31-08-2012) gaan eten. Het eten was erg goed maar dat mag ook wel voor die prijs. De bediening was erg correct maar afstandelijk. Van wijn hadden ze geen kennis en nadat we hadden aangegeven zelf bij te schenken werd meteen de fles gepakt om toch de glazen te vullen. Beetje jammer. Wat storend was waren de "rokerskrukjes" bovenaan de trap. Als er iemand zat te roken trok de stank meteen naar beneden. Het meest storend was dat wij een uur, ja een uur, moesten wachten op het toetje. We hebben hier dus van 7 tot 11:15 gezeten en dat werd toch wel vervelend. De rekening bedroeg uiteindelijk €135 waarbij er maar liefst €8 werd gevraagd voor wat tafelwater... Dat kan echt niet. Hier zullen we dus niet meer zo snel terugkomen!

6,1
  11. Chinees-Indisch Reuver

We eten er elke week. Het eten is erg lekker en zeker een aanrader.
    Personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam.

12. fam.heijnen

Afgelopen vakantie hebben zijn wij na een fietstocht bij De Witte Stein gaan eten onze ervaring was voortreffelijk,de bediening was zeer vriendelijk ,goede verzorging en het eten was uitermate geweldig dit is zeer zeker voor herhaling vatbaar.

13. Cor&Truda

23 dagen op vakantie in Reuver en.... 23 keer gegeten bij de Grens. De kaart geeft voldoende keuzemogelijkheden. Gezellig terras en goede bediening. Een keer het uitgebreide ontbijt gedaan, een aanrader! Vleeswaren,vis, brood, kaassoorten, yoghurt en gekoote en gebakken ei en bacon.
    In deze zaak blijf je terugkomen. Samen met camping Natuurplezier, de buren, een ideale vakantie plek.
    Izabela, Gerard en personeel: Ga zo door!

14. Remy en Angelique Cox

We eten elk weekend wel "buiten de deur" maar het Raodhoes blijft een aparte belevenis. Niet iets voor elk weekend. Daar is het veel te speciaal voor.

Over de service kunnen we heel erg kort zijn. Gewoon in elk opzicht uitstekend.

We laten ons elke keer verrassen door de kookkunsten van Piet. Eerlijk gezegd dus geen idee meer wat er allemaal op de kaart staat.

Prijsniveau is aangemeten en ronduit korrekt.

Piet Gerrie en personeel, ga mooi op deze tour door zo!

Chapeau !

15. Familie Huijs

Een feestdag organiseren met neven en nichten uit het gehele land is meer dan aan te bevelen bij "de Witte Stein". Diverse events, menu's zijn (flexibel) op te stellen en uit te werken naar wens van de klant(en) met de uitbaatster Disere. De prachtig groene omgeving nodigt uit tot vele activiteiten voor jong en oud. De Tiroler Stube, cafe-restaurant, de diverse terrassen, het fantastische eten, het dansje wat je kunt maken onder de klanken van heerlijke muziek naar wens en de perfecte service nodigen uit tot een verblijf van meer dan een dag. Namens de familie Huijs.

16. ruiverse

Ik ga er geregeld een lekker ijsje eten met mam of vrienden/kennissen! Leuke sfeer, aardig personeel, en leuke eigenaren! Respect voor de maker van het ijs!

17. helemaal top!! met 170 motorscooterrijders een geweldig buffet gehad met alles wat je je maar kon wensen. Perfect verzorgd, goede service en we werden keurig welkom geheten. Ook tijdens het bespreken van de lunch was alles mogelijk, we werden keurig te woord gestaan door zowel Desiree als Christel. De ligging is perfect, zowel voor motorrijders als voor kinderen of ouderen.
    Meer dan voldoende parkeermogelijkheden. Het eten was lekker, werd op tijd aangevuld en zag er verzorgd uit. van al onze 170 gasten hebben we alleen maar complimenten gekregen. Fam Teunissen, ga zo door! Wij komen zeker nog een keer langs! groeten, Bob en Sandra

18. We hebben hier op 01-06-2012 gegeten en het was heerlijk!! Alleen was de ober soms niet goed te verstaan. Ook is het drinken zeer goed geprijsd. Al met al een aanrader!!

19. Paula van der Hulst

Mijn partner heeft heerlijk gegeten. Zelf werd ik helaas niet lekker en kreeg nauwelijks een hap door de keel. Iedereen vond het sneu voor mij en leefde erg mee. Het onaangeroerde eten kreeg ik netjes mee met een bereidingsadvies om er de volgende dag nog optimaal van te genieten. Hoewel we niet uit de buurt komen, komen we hier zeker nog eens terug. Dit is een voorbeeld van goed gastheer/vrouwschap.

20. Iemand uit Reuver

Zeer mooie ijssalon, met een gezellig sfeer. Goede en vriendelijke bediening. En het belangrijkste is dat ze lekker zelfgemaakt ijs verkopen. Ze hebben ijs voor iedereen, zonder melk, maar ook suikervrij ijs.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

21. Fam. Strik

Eerste Paasdag hebben we genoten van een heerlijke paasbrunch! Het buffet was zeer uitgebreid, er was echt voor elk wat wils. Lekkere zondagse bouillon, en overheerlijke aspergesoep, de visschotel was uitgebreid en smaakte voortreffelijk (superheerlijke zalm), net als de konijnenbouten. De bediening was heel vriendelijk en ondanks dat er veel gasten waren verliep alles heel goed. Voor de kleintjes is er een mooie speeltuin.
    De Witte Stein, een aanrader voor iedereen.

22. Wij hebben met de pasen bij jullie een brunch gehad het was erg lekker. Het mooie bij jullie vind ik dat de kinderen lekker kunnen spelen en als de kinderen zich amuseren heb je het zelf ook leuk. Gr fam dings.

23. Zuid-Amerikaans Reuver

Marietje

Super goed en lekker

24. Je kunt hier prima eten! Ze hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding. Enig minpuntje is de sky-radio muziek. Die past echt niet in jullie restaurant en staat ook nog eens veel te hard.

25. Super eten bij 'Effe'! Carpaccio en soepen zijn zeker een aanrader als voorgerecht. Ook hoofdgerechten zijn super en soms wat veel! Goed restaurant voor de omgeving Reuver/Beesel

26. Jessica & Patrick

Wij zijn er vorige zomer een keer geweest en wij hebben een heerlijk ijsje gegeten. Personeel is vriendelijk en attent. Hoewel wij vrij dicht in de buurt wonen, was dit de eerste keer, dat wij er kwamen: Vanaf de straat ziet het niet zo uitnodigend uit. Maar na onze eerste ervaring nu weet ik zeker, dat wij de volgende zomer vaker een ijsje gaan halen bij het Jagershuis :-)

27. Chinees-Indisch Reuver

Gisteravond wezen eten, kantonese rijsttafel gekozen. Erg lekker, absoluut niet vet, verse groenten, knapperig. Zeer vriendelijke niet opdringerige bediening en gewoon eerlijk, heb er een goed gevoel over. Wij hebben veel ervaring met chinese restaurants in het land, en we zijn tot de conclusie gekomen dat dit restaurant gewoon goed is ! En dat voor ons als kritische zeikers, we zijn er erg blij mee dat we eindelijk dit restaurant gevonden hebben. Alles zag er ook erg goed verzorgd uit, zowel het eten als de zaak zelf, tot en met de toiletten toe.
    Geweldig, en op loopafstand ( 50 mrt ) van het NS station.

28. Afhaal gebruikt maar eten viel zwaar tegen. Sauzen zijn waterig en wat krokant zou moeten zijn is zompig. Al heel wat chinese restaurants in binnen en buitenland geprobeerd maar dit was absoluut een van de minste in kwaliteit. Wel uiterst vriendelijk personeel, maar dat compenseerd niet het grote gebrek aan kwaliteit...

29. Je kunt hier heerlijk wokken.
    Tevens is er ook een warm buffetje met soep, sate, bami enzovoort, en als nagerecht is er ook nog ijs en fruit

Wij waren hier 28-01-2012!

30. Vrijdagavond 20 Jan. met 4 personen wezen eten. In eerste instantie gebeld voor een reservering dat was niet mogelijk. Maar toen wij op de bonnefooi toch zijn gegaan was er wel plek. Ontvangst prima en beleeft, jas werd netje aangenomen en opgehangen. snelheid voor het eerste drankje ook prima. Opnemen van de bestelling had beter/vriendelijker gekund Voorgerecht helemaal top. Bediening laat het vanaf hier een beetje liggen. Het is dan al wel wat later op de avond. Wellicht wilde ze op tijd naar huis, ik mis een beetje de passie voor het vak. Maar nog steeds prima. Hoofdgerecht redelijk tot goed vleesgerecht net even iets te lang op het vuur. Bijgerechten prima en voldoende. Het laatste geldt overigens voor het gehele diner. Keuken doet erg zijn best en dat merk je. Toch mag er nog wel wat extra aandacht aan de hoofdgerechten gegeven worden. hebben afgesloten met koffie, dus over het nagerecht geen informatie. Conclusie prima bistro welke richting restaurant neigt. Alles voldoende en netjes, toch een aanrader!