Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Reuver verdeeld zijn.

1. Goed en lekker eten, en pizza's groter dan het bord.

2. Afgelopen zondag hadden we een familie brunch voor zo'n 40 personen en dat is ons bijzonder goed bevallen. Prima buffet met voldoende keus, ook voor de kinderen. Na afloop nog lekker nagetafeld terwijl de kinderen zich prima vermaakten in de speeltuin waar wij dan weer zicht op hadden. We komen hier zeker nog een keer terug...!

3. Na een heerlijke boswandeling nabij de witte stein hebben we genoten van een heerlijke maaltijd in een sfeervol, gezellig restaurant. Het jonge maar toch zeer vriendelijke personeel verdient een punt van aandacht! Genoeg ruimte voor de kids om lekker te spelen, terwijl wij als ouders nog even na genieten bij een lekker kopje koffie om vervolgens langs de dieren weide te lopen, de beestjes te voeren en dan richting huis. Ga zo door en een dikke pluim van de fam.jacobs

4. Chinees-Indisch Reuver

Fam. Janssen

5. Met een stel vrienden gaan eten. Heerlijk verrassingsmenu gegeten. De verschillende gerechten in het menu maken het een mooi geheel. Aanpassen van het menu voor degene die helaas bepaalde gerechten niet mogen hebben was geen enkel probleem.
    Prima kwaliteit/prijs verhouding. Bediening is vriendelijk en voorkomend.

6. Ik zeg het niet snel maar hier ga ik nooit meer eten. De pizza's zijn zeer vet en hierdoor naar mijn mening absoluut niet lekker. Verder is de sfeer ook echt niet gezellig binnen. Het is een zeer donker hok.

2,2
  7. Ik ga hier vaker eten met grote groepen. Hier doen ze nooit moeilijk om en kunt gewoon een all-in prijs afspreken.
    Het eten is altijd lekker (saus van de Chef mmmmm) en wordt vaak bijgevuld zo blijft het er netjes en vers uitzien. Verder blijven ze het aantal gerechtjes verhogen en aanpassen zoals de laatste keer dat ik was gegaan dat de sushi "hoek" was verbeterd erg fijn.

Verder is de service ook goed. De eigenares is zeer vriendelijk

8. Vele malen gegeten en het is altijd heerlijk. De hoofdgerechten zijn wel erg groot maar als vleesliefhebber geen problemen mee. Helaas vind ik het wel erg duur worden voor in een dorp.

Aanraders:
    Vooraf de carpaccio. Nog nooit ergens zo lekker gehad als hier!
    Lunch: broodje pittig gehakt

9. Op een donderdagavond gegeten. Niet heel druk. Zeer verbaasd over de prijs kwaliteit verhouding. Nog geen 16,- euro p.p. Onbeperkt wok/tepan. Drankjes 2,- euro. Zeer verzorgd voedsel dat door de kleine voorraden vers oogt en zeer regelmatig werd aangevuld. Ruim keuze uit sauzen bij de wok. Zeer vriendelijke bediening en kok met een goede service. Interieur mag wel iets aangekleder, beetje kale muren. Het is dat we in de randstad wonen maar als we weer richting limburg gaan het omrijden zeker waard!

10. We hebben een heerlijke avond gehad ! Het verrassingsmenu was echt vol verrassende smaakervaringen, en door de tijd tussen de verschillende gerechten was er een plekje voor alle gangen. Mooi gedekte tafels, fijn tafellinnen en intieme ambiance! Gaan we nog een keer over doen als we iets te vieren hebben!
    Echt een adres voor een speciale avond!

11. Ik had vandaag een rondje gefietst en wilde bij Bosdael iets drinken. Ik wist niet dat het pas om 11;30 open ging. Op het terras zaten mensen en binnen ook dus ik ging ervan uit dat het open was. Toen ik binnen was deelde de bediening, een jonge onsympathieke jonge, erop gewezen dat ze nog niet open waren. Ik kon mijn kinderen, die al in het speelhoekje zaten mededelen dat we nog niet welkom waren. Jongens zo jaag je je vaste klanten wel weg. Jammer

12. vervoort

Alweer een dikke pluim! Deze keer hebben we met 15 personen op deze geweldige locatie een workshop gehad incl. een lekker stuk limburgse vlaai, met aansluitend een heerlijk Italiaans buffet. Echt super lekker.. geweldig verzorgd en alles naar wens!

13. Wij hebben een supergezellige avond gehad. Het eten was uitmuntend. De bediening was zeer goed.
    Hier komen we zeer zeker nog een keertje terug. Nogmaals zelden in zo'n geweldig restaurant een heerlijke avond gehad.

14. christine

9-6-2013,
    Vandaag mijn 65ste verjaardag gevierd bij De Witte Stein, heel fijn feest gehad, en op onze wenken bediend door leuk personeel. Het door ons bestelde eten was lekker en goed verzorgd. Lekker buiten gezeten, en ook nog live muziek (wel een beetje hard)! We denken er met plezier aan terug!

15. Vandaag 9-6-2013 met 20 personen gaan lunchen bij de Witte Stein bij Reuver. Het koude buffet was redelijk. Het warme vlees was koud, de friet was koud en slap. De koffie was zeer slecht en toen werd gevraagd of alles naar tevredenheid was liet ik me ontvallen dat de koffie nogal slap was, dat viel niet goed.
    Dit was de 1e keer maar ook de laatste keer dat we hier gegeten/geluncht hebben. Prijs kwaliteit is ver onder de maat.

16. James Degener

Beste Lezers,
    Wij hebben voor de 2e keer een communie bij de witte Stein gehad en wederom was het zeer gezellig. De perfecte locatie voor een geslaagd feest, we hadden onze eigen "feest area" en konden zo in alle rust genieten van elkaar en van het heerlijke buffet en een perfect nagerecht. Onze gastvrouw was zeer attent en voor het vriendelijke personeel was niets te veel. Het was echt top en zeer zeker niet de laatste keer dat wij er een feest komen vieren. Met een woord; geweldig!

17. Janssen Swalmen

Super lekkere moederdag brunch. Buffet was heel uitgebreid, werd steeds aangevuld. Personeel erg beleefd en vriendelijk. Wij komen hier regelmatig en blijven dit zeker doen. Bedankt en tot ziens!

18. Melissa

Wij gaan hier zeker 1 x per maand eten... Soms vaker. Heerlijk. Ik verheug me er iedere x weer op. Ook de kids vinden het erg leuk. De oestersaus is geweldig!!!

19. Paasbrunch was goed!! In de tent geweest met brunchen, vriendelijk personeel, alles netjes en goed verzorgd, eten was goed.
    Lekker warm was het in de tent, ook voor de ouderen.
    Super was het, voor herhaling vatbaar!! Ook geweldig dat de paashaas er rond liep!
    We hebben met z'n allen genoten. Bedankt!

20. Greta

21. Ik kom in het restaurant al sinds dat mijn ouders er komen, een woord het is er top! De sfeer, gezelligheid, klantvriendelijkheid van de mensen daar is echt een belangrijke punt. Het eten is altijd heerlijk om van te smullen. Als je een restaurant zoekt waar je het waarde van je geld kunt eten en drinken dan verzoek ik je naar La Venezia te gaan.

22. Internationaal Reuver

Goede service en lekker eten , zeker een aanrader.

23. Wij komen er gemiddeld een keer in de twee à drie weken,
    deze mensen hebben het eten goed in orde.
    Als er iets niet goed is in de bakken en je zegt het, wordt er meteen gehoor aan gegeven.
    Moet je het wel meteen zeggen, en niet achteraf klagen en korting vragen.

24. Heerlijk eten, een fijne sfeer en een goede service.

25. Internationaal Reuver

kwaliteit eten is zeer goed en voldoende, zeker voor herhaling vatbaar

26. Ik kom in veel wokrestaurants en ben snel tevreden, maar deze woktent slaat alles. Het eten is smaakloos, sausen lijken wel drap en er is zeer weinig keus. Ik heb het bij het afrekenen aangegeven en ze lachen je in je gezicht uit. Uiteindelijk kreeg ik 10 euro korting.
    Eens en nooit meer hier.

1,2
  27. Vaker eten besteld dat was altijd goed, vanavond weer en het eten was helemaal koud.. dat was erg jammer!!

28. Zuid-Amerikaans Reuver

Tijdens ons verblijf op vakantiepark De Lommerbergen hebben wij hier driemaal gedineerd met vier volwassenen en een kind. Zowel de vlees- als visgerechten zijn goed bereid, geserveerd met vers bereidde groenten, aardappeltjes etc. De smaken zijn goed, afwijkende wensen worden goed uitgevoerd en de bediening is uitermate vriendelijk.
    Ook op avonden dat de tent 'vol' zat was er geen stress en kwamen de gerechten netjes en vlot op tafel.
    Ga zo door Landal!

29. Kerstbuffet met een griffel. Heel lekker eten, bediening voortreffelijk en een super gastvrouw Desiree. Ondernemers met hart voor de zaak die plezier hebben in hun werk en een gastvrouw die rustig op de achtergrond overzicht heeft en ervoor zorgt dat de medewerkers optimaal kunnen functioneren. Nogmaals bedankt namens de familie Janssen en ons zien ze zeker terug.

30. MB

Heerlijk gegeten afgelopen weekend tijdens ons weekendje weg. Wij waren een beetje verdwaald en zijn uiterst vriendelijk uitgelegd hoe de weg terug te vinden.
    Vooraf hadden wij een heerlijke soep en speciaal voor mij werd een vegetarische tomatensoep gemaakt.
    Rijk gevulde soepen en goed van smaak!
    Als hoofdgerecht hadden we een schotel, man een snitzelschotel en ik de gebakken camembert met brood. Ook dit was heerlijk, alhoewel ik het brood zou vervangen door aardappeltjes en wat lekkere groenten erbij, die heb ik nu bij mijn man van het bord gegapt. Er was meer dan genoeg, dus dat gaf eigenlijk niets, want we zaten allebei hartstikke vol daarna.