Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Reuver verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten. Van soep tot toetje.

2. René Koumans

Zondag 7 september 2014 onze familiedag gehad. 22 volwassenen en 9 kinderen van 0-10.
    Het was een geweldige dag. We hebben allen genoten van de gemoedelijke sfeer en goede verzorging. Op het terras plaatsen gereserveerd voor en na het Buffet du Chef. Dit buffet smaakte geweldig en was erg overvloedig. Een compliment voor de kok. Ook het personeel deed hun uiterste best om het ons naar de zin te maken.
    Desiré , kok en personeel bedankt voor de goede zorgen en tot de volgende familiedag in 2015.
    René

3. Elly Kroese

4. Geweldig gebouw om te zien als je aan komt rijden, tevens binnen een mooi gerestaureerd pand. Begreep dat er sinds April-2014 een nieuwe uitbater in zit met een Brasserie. Vriendelijk ontvangst en een uitgebreide kaart voor een Brasserie. Prijs kwaliteit vonden wij erg goed. Absoluut een aanrader.

5. G a w v wijk-kapteijn

De openingstijden kloppen helemaal niet stonden om 10:30 voor een gesloten deur. De brasserie ging pas om 11:30 open

6. De verjaardag van onze jongste was super! We hebben genoten van de gastvrijheid, het lekkere eten en de kinderen hebben heerlijk gespeeld. Desiree en team bedankt!

7. Een geweldig adres om tijdens een fietstocht door de prachtige omgeving eens echte Limburgse vlaai met koffie te nuttigen.

Super aardige en attente bediening. Uiterst gezellig terras met parasols en tafeltjes met lekker zittende rieten stoelen. De lekkere koffie met royale stukken vlaai waren dik in orde. En ook nog heerlijk betaalbaar!

8. frank

9. Zeer lekker eten en ziet er dan ook heerlijk uit, vriendelijke bediening. Niet de goedkoopste, maar zeker de moeite.

10. Jolanda

Eten is prima, maar personeel onder de maat. Je zou denken dat een glimlach gratis is...... Blijkbaar niet!

11. Andries

Helemaal goed, heerlijk gegeten, prima service, aanrader ook vanwege het mooie pand en de locatie!

12. Chinees-Indisch Reuver

Andries

Prima gegeten, jammer dat er geen andere mensen de moeite nemen er te gaan zitten, het eten was prima!

6,7
  13. Heerlijk gegeten alles meer dan voldoende bediening vlot en aardig. Aanrader voor de genieter.

14. We werden goed ontvangen en het personeel deden echt hun best. Miin man had een heerlijke sate met een standaard salade en de frites, tja, ik weet niet of het een onwennig smaakje was, maar die was niet zo...

Ik had een visschotel, met 1 kleine gepaneerde scampi, erg jammer, die hadden ze beter weg kunnen laten. Scampi was vet, bij de visschotel, spaghetti, die was te gaar. Niet een goede combinatie.

En veel groente, zag mooi uit, smaakte goed, vanalles en nog wat, alleen die boontjes, helemaal verlept, echt jammer. Soms kun je beter iets weglaten. Ik zou voor mijn eten een 6je geven.

15. Na al een paar andere wok restaurants te hebben bezocht was het deze keer niet voor herhaling vatbaar. De sushi: weinig variatie en geen smaak. Hoera voor wasabi! Bij de ingrediënten die je kon kiezen voor de bakplaat lagen dikke plakken uitgedroogde gesneden ui.

Tegen de tijd dat je vlees/vis gaar was, waren de uien nog rauw, dus niet te eten. De kok vroeg hoe je het vlees wilde maar dat was meer voor de sier denk ik. Ik vroeg medium maar het was hartstikke doorbakken. De gamba's stonken en het darmkanaal was bij de meeste niet verwijderd. Bij de kant en klare gerechten zag het eruit, en zo smaakte het ook, alsof het er al een langere tijd lag. En ook weer smakeloos.

16. Vandaag een panini hete kip gegeten, wat een teleurstelling.

Op het plaatje boven de counter van de broodjes corner, was deze rijkelijk belegd. Grof gesneden kipfilet met mierikswortel en heerlijke felrode plakjes tomaat waar de condens vanaf druppelde.

Echter was dit een illusie van wat ik daadwerkelijk voorgeschoteld kreeg voor bijna 4 euro! 2 platgeslagen stukjes kipfilet op een platgeslagen panini waar in verhouding veel te veel mierikswortel op zat, waardoor ik niets anders meer proefde.

Wellicht heeft de vriendelijke mevrouw aandelen in bakker Bart. Flinterdunne tomaat die totaal wegviel in het gehele smaakplaatje.

2,4
  17. Heerlijk eten!!

18. Melissa

Wij komen hier zo vaak. Afgelopen weekend voor de variatie eens een ander wok restaurant geprobeerd. Maar ik meen het oprecht, dit hoef ik niet meer te doen, want het is nergens zo lekker als hier. De eigenaren en kinderen ervan zijn super vriendelijk. Altijd goed gemutst, en super tegen onze kinderen die hier al net zo graag komen. Kleine tip ( een speelhoekje zou echt geen overbodige luxe zijn). Vérheug me al weer op de volgende keer.

19. Ruud Limbeck

20. Zondag 16 maart 2014 met 5 personen rond 18.30 uur naar dit restaurant geweest. Eerlijk gezegd hadden wij allen nog nooit van dit restaurant gehoord ondanks dat we relatief dichtbij wonen. Dankzij de toch wel overwegend positieve reacties op eet.nu besloten er eens te gaan wokken en via email een reservering te plaatsen. Al spoedig was er een korte, doch nette reactie binnen. We waren welkom.

Bij aankomst was even onduidelijk welke ingang we moesten nemen en zijn uiteindelijk via de 'afhaal'-ingang naar binnen gegaan. Wisten we meteen waar de wc's waren. De buitenkant van het gebouw doet denken aan een tot restaurant omgebouwde autogarage. Ik weet niet of dat inderdaad zo is, maar iedereen had dat gevoel. Echt uitnodigend was het niet, maar we komen niet voor de buitenkant maar voor het eten, de service en de ambiance en die was dik in orde!!

Na binnenkomst werden we meteen opgevangen en konden we nog kiezen waar we wilden zitten. Dicht bij het wokgebeuren of juist wat verder af waar het rustiger was. Wij houden wel van wat leven in de brouwerij en kozen dus voor de eerste optie. Er werd naar de eerste drankjeswensen gevraagd maar niet of we bekend waren met hun wok/teppanyaki-concept. Wij komen vrij frequent bij dit soort restaurants en ik kan me voorstellen dat ondertussen wel iedereen zo'n beetje weet hoe het er aan toegaat, maar toch. Een kleine moeite om het eventueel even uit te leggen. Het was gezellig druk en men zag er alle leeftijdscategorien. Er liep voldoende (aardig glimlachend) personeel rond en er waren geen lange wachtrijen.

Zoals gebruikelijk rustig beginnen met sushi / soep. De eerste was perfect koud en de laatste perfect heet. Wat je vaak hoort is dat de temperatuur van gerechten te hoog of te laag is, maar dat was in dit geval helemaal niet zo. Perfecte temperatuur, en ook later op de avond bleken de bami, sate, Foe Yong Hai, krokante spekjes etc. op hoge temperatuur te worden gehouden! Positief verrast dus.

Heel even werden we daarna op het verkeerde been gezet. De bakken wok/teppanyaki waren opgesplitst. 1 kant wok, 1 kant grilplaat, maar dat heb je heel snel in de gaten ;-) Lezen is ook een kunst, maar dat zou dus een onderdeel van de uitleg geweest kunnen zijn.

Belangrijkste is natuurlijk de kwaliteit van het eten. Ik kan verzekeren dat er veel verschillende gerechten gegeten en 'getest' zijn tot aan de kikkerbilletjes toe en allen waren even smaakvol. Sushi was uiterst vers, en de bijgerechten niet te zout of te flauw. Meer dan voldoende variatie in woksauzen en keuze in vis. (oa. Mosselen)

De lege borden werden snel weggehaald en ik zag zeer frequent een kok rondlopen om de schalen te controleren en te herschikken. Super dat het eten die aandacht krijgt. Ik zag ook dat de temperatuur gecontroleerd werd. Na een verfrissend dessert van fruit en ijs was de avond compleet. Al met al dus voor iedereen een heel geslaagde avond en daardoor hoge punten. Zeer zeker een aanrader dus!

21. Knus, romantisch restaurant van zeer vriendelijke eigenaren. De kok komt graag persoonlijk en met passie vertellen wat hij heeft voorbereid. Heerlijk, exclusief eten dat smelt op je tong. Zeker weten een van de betere restaurants in de regio. Uniek in elk geval.

22. JP van Oers

Bijzonder slecht. De helft van de friet was niet gaar en de snacks waren te lang gebakken. Nooit meer.

23. Kwaliteit is zoals in iedere Bakker Bart, gewoon goed. Bestel hier vaker voor in mijn lunchpauze, maar dit gaat vaker mis dan goed, aantal keer meegemaakt dat er toch ham op mijn broodje gezond zit, terwijl ik voor kipfilet vroeg, panini Italiaans ook vaker met ham of kipfilet gekregen?!? Tevens bestel ik ruim van te voren, zodat ik in mijn lunchpauze kan eten, vaak moet ik dan toch nog zo'n +/- 15 tot 30 minuten wachten!! Dit vind ik niet kunnen, vooral niet als je van te voren besteld.

24. nancy

25. Vooropgesteld dat het eten heerlijk was vind ik dat wel gezegd moet worden dat het woord kindvriendelijk uit de eigenschappenlijst van dit restaurant gehaald moet worden. Het is prima als je geen kinderen binnen wil en dat ook duidelijk uitstraalt, maar schrijf dan niet dat je kindvriendelijk bent als restaurant, want dat is dit restaurant absoluut niet. Zichtbare en hoorbare irritaties van het personeel naar de kinderen toe die gewoon netjes op hun plek zitten en tussen de 6 gangen door in een hoekje samen spelen vind ik niet kunnen als je pretendeert kindvriendelijk te zijn. Zeker niet als je als gast van te voren nog extra vraagt of kinderen welkom zijn. Personeel was erg onvriendelijk en star. Nogmaals, het eten was heerlijk, het zag er ook allemaal mooi uit, service helaas in ons geval niet. We hebben een hele gezellig avond gehad, nadat de kinderen noodgedwongen eerder naar huis gingen, maar dat had alles te maken met het gezelschap en niet met de sfeer in het roadhoes.

26. Alles klopt hier gewoon! Prijs/ kwaliteit verhouding is goed! Goede en vriendelijke bediening, die nog weten hoe het hoort. Met kerst weer mogen genieten van het prachtige kerstdiner! Super!!!!

27. Gemiste kans, voor de zoveelste keer helaas... Eten is erg goed, alleen jammer dat een persoon in de bediening het hele bedrijf te kijken zet. Ik ga er in ieder geval niet meer eten als deze persoon aanwezig is. Zijn "gastvrijheid" is ronduit schandalig te noemen. Jammer voor de rest, maar vandaag was helaas voor ons de welbekende "druppel". Kwaliteit van het eten en het andere personeel is super!

28. Ingrid Heijen

Wij hebben tweede kerstdag Catering van U gegeten wat besteld was door mijn ouders.
    Wil U graag de complimenten maken over de zeer smakelijke gerechten!
    Zal zeker aan U denken als wij zelf een feest hebben, was voor herhaling vatbaar!

29. Roel Janssen

Slechte cafetaria. De tafels plakken en het is er erg vies. Maak ook zeker geen gebruik van het toilet, want ook dat is foute boel. Buiten staat het onkruid een halve meter hoog. Een echte afrader!

1,2
  30. Madeleine Hendriks

Zaterdag een super leuke, gezellige en sfeervolle reünie gehad bij jullie. Dank voor het lekkere eten en de goede zorgen van het personeel.