Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Reuver verdeeld zijn.

1. Lian Verlinden

Loop je even naar binnen op een zaterdagavond terwijl er nauwelijks tafels bezet zijn en vraag je voor 3 personen een kopje koffie, nou dat kan dan niet!! Zijn nog met het diner bezig was het antwoord. Zet dan ook geen reclamebord buiten met koffie. Een teleurgestelde klant.

2. Katja Weltens

Gisteren als bedrijfsuitje een geheel verzorgde BBQ gehad bij de Wiite Stein. Hapjes, drankjes en BBQ prima verzorgd! Goede, attente bediening. Vriendelijk en correct. Snelle service. Kwalitatief goed eten voor een zeer vriendelijke prijs.

3. Erg duur restaurant met een bar slechte akoestiek. Je kunt elkaar niet verstaan in deze kelder.

Voor 2 personen rekent men 130€ voor een 6 gangen verrassingsmenu. Dan toch maar weer naar één van de betere concurrenten voor iets meer. Daar zit je 10x beter en is de kwaliteit zoals het hoort te zijn in deze prijsklasse.

Helaas geen aanrader.

4. Afgelopen zondag heerlijk gegeten. Heerlijke mixed grill gegeten, speciaal aangeboden buiten de kaart om. Was heerlijk mooie portie en heerlijk gekruid. Verder goede en vriendelijke bediening. Een aanrader.

5. C. Bloemen

Mooie locatie. De prijs kwaliteit verhouding van het Italiaans buffet was ver beneden peil. De warme gerechten waren veel te gaar. De tiramisu was geen tiramisu. Jammer. Zeker geen aanrader.

6. Chantal Vermeulen

Leuke mensen, altijd erg gezellige sfeer.. Vooral met kinderen omdat er veel speelgelegenheid is! Erg gastvrij! Kinderen hebben er uren speelplezier en tussendoor genieten van drankje, ijsje en heerlijk eten! Kom er snel weer terug voor een gezellig dagje uit! Bedankt lieve mensen...

7. Altijd erg gezellig!!! Kids kunnen lekker en veilig spelen. Eten erg lekker en vriendelijk personeel. Alles erg netjes!

8. Een zes gangen menu (met een voucher) met vier personen. Mooi menu gehad met verrassende gerechten en erg smaakvol klaargemaakt. Uitstekend eten met liefde voor het vak klaargemaakt!

Vriendelijke ontvangst en bediend door vriendelijk personeel in een ontspannen sfeer. Hoofdgerecht, geweldige cuison, mooi gerecht: eendenborstfilet met een mangosausje...

Hier komen we zeer zeker nog een keertje terug.

9. Vandaag een erg negatieve ervaring gehad. We wilde met 4 volwassenen en 3 kinderen wat eten en drinken. De kinderen (1,5 jaar) hadden limonade in hun eigen beker maar er werd ons duidelijk gemaakt dat dit niet mocht. Ze moesten maar drinken wat er aanwezig was, helaas krijgen ze van ons alleen ranja zonder suiker, die was niet aanwezig. En dat met 4 betalende volwassenen. We zijn ergens anders heen gegaan waar het allemaal geen probleem was! Zullen dan ook niet snel terug komen.

10. Paulus jereskes

Met ons vieren hadden wij een super avond bij het Raodhoes. Heel gastvrije gastvrouw met haar man als kok, en het eten was heel mooi en met liefde gemaakt, dat kon je zeker proeven. Voor herhaling vatbaar...

11. Met ons dames clubje hebben wij gezellige en lekker gedineerd bij Brasserie Effe in de Reuver. Let goed op als je daar via de pin afrekent. Bij een toevallige controle ca 1,5 maand later kwam ik erachter dat er €210,- teveel was afgeboekt! Het teveel afgeboekte geld heb ik terug gekregen maar geen excuus.

5,9
  12. jan pietersma

Schandalig! Ze kunnen amper Nederlands, slechte bediening, vieze rotzooi. De keuken ziet eruit alsof er hyenas wonen.... een dikke 0. Deze frietkraam moet dicht of andere eigenaars krijgen.

1,9

15. Tournedos was niet mals. De varkenshaas van de mixed grill maak je zelf beter. Ze vragen de hoofdprijs voor deze kwaliteit eten: het is zeker geen sterren restaurant. Het personeel was onvriendelijk. Heb hier in het verleden beter gegeten, maar ik kom hier nu niet meer terug door de prijs en het onvriendelijke personeel/

16. Wij hebben heerlijk gegeten! Mooie verse groenten en een heerlijk stuk vlees! Gezellige sfeervolle stube en een vlotte gastvrije bediening. Hier is echt aandacht voor interieur en de gasten. Kortom hier zouden wij zeker terugkomen een echte aanrader!!

17. Omdat wij op doorreis waren ben ik gestopt voor een paar broodjes. Ook kocht ik 5 kaasstengel voor bij de soep. Het meisje gaf mij voorverpakte, ik vroeg nog "Zijn deze vers?" Waarop ze met een stalen gezicht "Ja" zei. Over de broodjes geen commentaar, maar de kaasstengels waren zeker niet vers. Ze kruimelden al toen ik ze uit de verpakking wilde halen. Chapeau. Lekker de toerist belazeren.

2,6
  18. Wij (2 personen) hebben gekozen voor het 6-gangen verrassingsmenu met 2 flessen wijn. De amuse, eenvoudig en niet veel belovend: parmaham met sla en een vruchtencompote. Voorgerecht, grof gerecht, weinig verfijning: gerookte makreel, zalm, sla, room van mierikswortel en een dillesaus. Soep, wederom grof en veel: pastinaaksoep met truffelroom. Spoon, lekker maar niet bijzonder: grapefruitijs met een rode bessensaus. Tussengerecht, eindelijk kregen we waar we voor kwamen, een mooi gerecht: risotto met speenvarken, eekhoorntjesbrood en paddestoelensaus. Hoofdgerecht, geweldige cuison, mooi gerecht: hart van runderbiefstuk bereid op green egg, pepersaus, aardappelkoekje en aardse groenten.

Het restaursnt zat vol, en snel viel ons op dat de gangen gelijk werden getrokken (in tijd/fasering) zodat de cuison gemakkelijk gecontroleerd kon worden. Dit leidde tot varierende wachttijden tussen de gerechten.

Conclusie: leuk restaurant, met sterk variërende kwaliteit/bijzonderheid in de gerechten. Aardige wijkaart. Personeel begon pas minder afstand te nemen op het moment dat wij toenadering zochten en lieten blijken affiniteit te hebben met koken. Voor deze prijs kun je ook terecht in een warmere ambiance, met nét wat verfijndere gerechten.

19. Superlekker ijs! Veel soorten en maten en met vers fruit.
    Xx

20. marjolein hendriks

Meerdere malen zeer slechte ervaring opgedaan. Kwaliteit eten is ver onder de maat. Personeel is niet geschoold. Eigenaar is zeer onsympathiek. Saté is aan gedroogd, friet in oud vet gefrituurd. En om alleen iets te drinken mag je niet naar binnen. Met een groot gezelschap is er altijd iemand die zijn eten niet krijgt. Ik ga nooit meer terug.

21. Een regelmatige gast

Kerst bij de witte Stein. Het eten en de versiering was in 1 woord super.

22. Fam Vosbeek

Kom er al dik 20 jaar!!!! Zijn nog altijd de zelfde eigenaren, zegt toch ook al genoeg lijkt me zo! Eten is er lekker en service super! Kortom ga zo door!

23. Ik snap niet hoe deze wok aan zijn goede score komt. Het eten is vergeleken met andere woks zeer smaakloos en fantasieloos. Er zijjn twee honderd zitplaatsen maar slechts 1 wokpan en een kleine grilplaat. De rijen staan tot buiten. Ik denk dat de drukte vanuit het nabijgelegen vakantiepark komt.

Ik ken in ieder geval wok restaurants die vele malen beter zijn. Niet voor herhaling vatbaar

3,3
  24. Prima kwaliteit, adequate bediening, goed geprijsd.

25. We hebben een geweldige dag gehad met de 50e verjaardag van onze pap! Vriendelijk personeel, mooie omgeving en snelle service. Bovendien heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar, een echte aanrader.

26. Net niet. Carpaccio was saai, entrecote was te ver gebakken, dame blanche was saus van een topping en de bierbehandeling was slecht. Smaak van eren was oke maar had veel meer hier verwacht voor dat geld. Het is dat we een bon van de AH hadden. Anders was de prijs kwaliteit niet oke. Verder was de bediening niet echt gezellig en zijn ze niet eens komen vragen of alles naar wens was.

5,1
  27. Zojuist lekker gegeten bij La Venezia. Een van de beste italiaanse restaurants waar ik heb gegeten. Vooral als je naar de prijs/kwaliteit verhouding kijkt. Zeker voor het geld dat je neerteld waren de pizza's rijk belegd en de pasta's/soepen goed gevuld. Daarnaast uitstekende service. Tijdens de maaltijd zeer behulpzaam. Ik logeerde bij de lommerbergen, bij thuiskomst bleek ik mijn tas vergeten te zijn. Omdat ik zelf geen vervoer had, heeft het restaurant mijn tas gratis langs gebracht. Toppie!

28. Nu twee keer een lunch genoten. Kwaliteit is prima. Bediening is vriendelijk. Inrichting eigentijds. Puntje van aandacht is dat ik tussen de middag niet de wereld aan tijd heb, het mag allemaal iets vlotter doorlopen.

29. Hier weten de koks nog wat koken is, alles vers en dat proef je, deze heren verstaan hun vak. Leuke sfeer, mooi ingericht en erg leuke bediening. Wij blijven hier terug komen