Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Reuver verdeeld zijn.

1. Lekker gegeten in het asperge seizoen

2. Gister gezellig op het terras een lekkere schnitzel met gebakken champignons gegeten. Smaakte heerlijk, meer als genoeg wat je erbij krijg! Erg vriendelijk personeel. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

3. Internationaal Reuver

Erg duur, de verhouding tussen de kwaliteit en de kwaliteit van het voedsel zijn zoek. U kunt beter in Beesel gaan eten voor voedsel wat kwalitatief veel beter is en een stuk goedkoper.

3,2
  4. Een brunch gehad en dat viel heel erg tegen. Oudbollig interieur en buffet zeer karig en slecht van kwaliteit. Totaal geen sfeer. Kom hier niet meer terug.

1,9
  5. Maurice Peeters

Erg onsympathieke medewerkster recentelijk getroffen. Ongeduldig en chagrijnig en met een raar Belgisch accent. Geen aanwinst voor quality food!

6. Broodje en koffie was erg lekker. Ik vondt de sfeer eerlijk gezegd armoedig. Erg kaal en straalde geen warmte uit. Slechte verlichting. Geen achtergrond muziek en geen raamdecoratie. Een beetje bij elkaar geraapt interieur. Alleen het melkmeisje van Vermeer vondt ik erg leuk! Het duurde ook lang voordat de bestelling kwam. Kaart erg beperkt. Misschien komt het omdat ze net geopend zijn.

7. S.v.d. Elsen

Heel slecht; friet veel te lang gebakken of in oud vet gebakken. Nooit meer!!

8. Marinka

Vanmorgen een lekker broodje besteld. Dat is me zo goed bevallen dat ik 's avonds nog een broodje mee genomen heb en het smaakt nog steeds naar meer!

Het is een mooie aanwinst voor Reuver met een zeer hartelijk en vriendelijk ontvangst! Ik wens jullie veel succes!

Mij zien jullie in ieder geval vaker terug!
    Groet, Marinka

9. Jessica

Ben er al zo vaak geweest (woon in de buurt) en iedere keer weer heerlijk ijsje. Personeel is altijd supervriendelijk, locatie en sfeer zijn ook goed. Kortom toppie! :-)

10. Ik ben nooit zo van recensies schrijven, niet als het goed is, maar ook niet als het slecht is. Want iedereen kan wel eens een slechte dag hebben en om iemand zijn broodwinning nu in diskrediet te brengen daar ben ik normaal gesproken echt niet van maar...

Hier krijg je ingrediënten op je bestelde pizza die niet op de kaart vermeld worden. Los van dat het een verrassing is wat je te eten krijgt, kan dit een kwalijke zaak zijn bij allergieën. Dat de jonge serveerster niet weet wat een witbier is kan ik nog wel mee leven, maar dat een shoarmaschotel zonder saus op tafel komt is triest. Het stokbroodje wat we vooraf besteld hebben, heeft onze tafel nooit bereikt. Op de vloer lagen ondefinieerbare etensresten, om over het toiletbezoek maar niet te spreken. Opvallend was verder het aantal telefoontjes van mensen die belden waar hun bestelling bleef (bezorging). Tot slot, hetgeen waar je eigenlijk voor komt het eten: pizza (te) rijkelijk belegd waardoor de bodem soppig wordt, de rand deels aangebrand en zwart. Shoarma niet bijzonder geserveerd met slappe friet.

Inrichting, verwacht geen gezellig in Italiaanse sfeer ingericht restaurant.

Zoals gezegd, iedereen kan een slechte dag hebben. Ik hoop dat het u beter bevalt.

1,1
  11. Ik woon in de buurt van de salon, en ik ga er graag een ijsje eten! Er is een mooie hoeveelheid smaken om uit te kiezen (allemaal met allergie informatie, ook handig) en ze zijn lekker gul met het ijs!

De ligging van de salon zelf is niet geweldig. Het ligt langs een rustige weg, zonder veel andere winkels, parken, of wat dan ook. Het terras is mooi, en ook binnen is het er prettig zitten. Het zou er veel mooier zijn als de salon zelf meer in het centrum lag, maar zoals het nu is is het er alsnog gezellig :). Alles is schoon en mooi, en de bediening is eigenlijk altijd wel goed.

Ook heb ik er nog nooit een klef ijshoorntje gehad - ze zijn altijd lekker knapperig, en dat is voor mij echt een MUST.

12. Peter Sanders

Het 6-gangenmenu was uitstekend. Ook de prijs/kwaliteit verhouding was prima in balans. De service was goed en dat de kok aan de tafel ons persoonlijk kwam bedienen en informeren hebben wij ten zeerste op prijs gesteld. Wij zullen dit eetadres bij vrienden en kennissen aanprijzen. Al met al hebben wij een geweldige culinaire en gezellige avond beleefd.

13. Truus Aan de Brugh

We komen er al jaren en het eten is super. Onze kinderen en kleinkinderen komen er ook graag.

14. dinsdag 19 april 2016 om 18.00 uur waren wij aan de deur om frietjes te halen maar die was dicht de openingstijden zijn toch tot 20.00 uur.
    Hoe kan dit nu????

15. Heerlijk gegeten met de kinderen, kinderen kunnen lekker buiten spelen. Kundig en vriendelijk personeel.

16. Mijn man en ik hebben hier heerlijk gegeten. De sfeer is erg gezellig, de aankleding van de tafels luxe en de mensen hebben passie voor hun werk. We kozen voor het verrassingsmenu en het was zeer zeker een verrassing. Alles werd heel mooi gepresenteerd en het eten was uitstekend. Mooie smaakcombinaties en alles zelfgemaakt en vers. Ook de wijnen waren uitstekend.

De bediening was zeer vriendelijk en alles werd met liefde uitgelegd. Een beetje prijzig maar voor deze kwaliteit wel terecht. Een goed restaurant voor mensen die van goed en gezond eten houden.

17. Feest gehad bij de Witte Stein, het was een erg gezellige ruimte waar we zaten en het eten was allemaal even lekker. Geweldig feest gehad, goed verzorgd.

18. J. Van Gent

Heerlijk gegeten. We hadden carpaccio en gerookte zalm vooraf. Hoofdgerecht Varkenshaassate. Echt een aanrader. Volop en wat over was kregen we mee voor de hondjes.
    Vriendelijke personeel. Fijn dat je je hond mag meenemen.

19. Smaakvol en veel variatie. Als de wokkok het iets langer had gegaard, was het een 9 geweest.

20. Eten was erg lekker alleen duurde erg lang, wij gingen na het eten ook nog naar de bioscoop dus tip, als je erna nog naar de bioscoop gaat zeg het bij het bestellen van het eten.

6,7
  21. Chinees-Indisch Reuver

Wij halen hier regelmatig chinees eten, smaakt altijd perfect. Voor ons een van de beste Chinese restaurants. En ook nog eens heel voordelig.

22. Wihofecta bert wilbers

Ik haal hier geregeld broodjes met beleg. Bij mij is er nooit iets mis gegaan. Super vriendelijk personeel en denk altijd waar gewerkt word kan er iets mis gaan.

23. Nooit meer! Zeer onvriendelijke bediening en we kregen de kaart niet omdat het te druk was! Drankjes afgerekend en vertrokken.

24. Zojuist pizza besteld... 1,5 uur moeten wachten op 2 pizza's. Het is zondag en het kan druk zijn, begrijp ik ook... maar als je ze dan ook nog half koud krijgt en het lijkt er net op of de pizza op de grond is gevallen... Nooit meer pizza van hier!!

25. Chinees-Indisch Reuver

Heerlijk lekker vers eten. Wij pakken meestal het familiemenu. Heerlijk. Vooral de kip Hong Kong. Ik ging eerst altijd elders afhalen. Maar deze kwaliteit is top. Mooie prijs. Ga zo door.

26. Zeer goede ervaring ondervonden op 11-11-15. Mensen zeer vriendelijk en eten was uit de kunst.

27. Top wok! Sinds jaar en dag. Al dik 24 jaar met de hele familie. Super vriendelijk personeel en gewoon lekker eten. Of je nu een avondje gezellig wilt komen eten met de gehele familie of effe snel wat wilt afhalen. Het is en blijft altijd lekker. En altijd voor ieder wat wils. Bakplaat, wok, buffet en voor de kleintjes zelfs frikandellen. Mijn complimenten.

28. Kom daar elke week. Altijd lekker eten, gezellige mensen en goede service

29. J. Peters

Ontzettend lekker gegeten! De carpaccio is een echte aanrader. Zeer vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker nog eens terug!

30. Ik ben geen moeilijke eeter, en zeur niet gauw. Maar dit was de slechtste wok waar ik ooit ben geweest. Bakken waren leeg, terwijl het niet druk was. Dit hebben we aangegeven, ze gooien er wel wat bij, maar lang niet voldoende. Je moet oppassen of je eten niet rauw is. Niet veel smaak aan het eten. De bakplaat was redelijk. Ik zou deze wok niet aanraden bij wie dan ook. Het is wel goedkoop, maar je kan beter iets meer uitgeven.