Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Reuver verdeeld zijn.

1. Vers eten, vriendelijk personeel, nostalgische sfeer. Echt een aanrader!

2. Gisteren mogen genieten van een speenvarken in de grill
    Bij gevoegd was een heerlijk buffet
    Mooie omgeving en super top locatie
    Voor kids eindeloos speelplezier
    Goede en vriendelijke bediening
    Eten was heerlijk
    Complimenten!!
    Echte aanrader en zeer zeker tot ziens

3. Een goed restaurant op een mooie locatie. Heerlijk eten ( rekening houdend met allergieën en wat je wel of niet lust) in een avondvullend programma. En een goede bediening die op al je wensen ingaat.
    Zeker een aanrader.

4. Aantal keer al heen terug gegaan, heerlijk zitten, ruime keus, vriendelijk personeel, prijs/kwaliteit niks op aan te merken. Ook leuk voor de kinderen!

5. M. Bakker

Ga hier niet eten! Slechte bediening, het ruikt naar de frietvet (slecht teken!) en het is gewoon niet te eten. Genoeg andere alternatieven in de omgeving.

1,9
  6. van der Steen

Paar daagjes in bungalowpark,wilde daar niet eten,gegoogled en gevonden,warme dag,zaten heerlijk rustig met briesje ontspannen met dochter,kleindochter en hond die ook koekje kreeg
    Echt heerlijk gegeten en toetje echt het einde,vriendelijk en verzorgd,gastvrouw die er echt zin in had en ons het gevoel gaven zeer welkom te zijn

7. Het prijs kwaliteit klopt voor 100%, je krijgt waar voor je geld.
    Het verrassingsmunu wat geserveerd wordt is uitstekend. De wijnen zijn van goede kwaliteit. Alléén het spa rood en blauw in grote kannen behoeft voor mij niet. De overige frisdranken worden toch ook in kleine flesjes geserveerd, waarom de spa dranken niet ???

8. marjory

9. We komen hier regelmatig een ijsje eten en het is altijd lekker!
    Personeel is altijd vriendelijk en we komen er graag.

10. G. Kusters

Heerlijk 5 gangen verrassingsmenu gegeten met bijpassende wijn. Eten was erg lekker en bediening was goed. Een aanrader dus!

11. Super gegeten, een 7 gangen diner met voortreffelijke smaken en combinaties. Leuke sfeer en lekker knus. De kok kwam bij elk gerecht vertellen wat er gebruikt was.

12. Geluncht op zondag... duurde erg lang eer we het eten kregen. Hamburger met macho's à 12.50. Stond geen prijs. Was echt veel te duur. En een pasteitje. Was beetje aan de weinige kant. Al met al. Lekker gegeten. Maar niet voor herhaling vatbaar. Was te duur

3,2
  13. Heerlijk gegeten! Uitgebreid menu en zeer vriendelijk personeel. Daarnaast mooi en sfeervol interieu. Geweldige locatie , lekker in de Reuverse bossen gewandeld. Een echte aanrader!

14. Kim van de Lest

Samen met een vriendin geweest eten. Het eten was erg lekker en betaalbaar. Voor herhaling vatbaar!

15. Eten is vers, kwalitatief en smaakvol.
    Echt een aanrader!!

16. Eten is kwalitatief goed. Prima uitsmijter.
    Hoeveelheid is ruim voldoende, mijn disgenoot kon het zelfs niet op.
    De setting vond ik nog niet helemaal top. We zaten veel te dicht op de andere gasten en de tafel heb ik dus ook pontificaal een halve meter verder op gezet. Sfeer van het pand lekker rommeling, maar wel schoon en opgeruimd. Een prima aanwinst voor Reuver.

17. Sophie Blanken

We hebben na verschillende keren heerlijk hier gegeten te hebben, gebruik gemaakt van de kerstcatering.
    Het is werkelijk voortreffelijk, even in de oven en je bent klaar.
    Wij hebben ervan genoten.
    Chapeau voor de kok en zijn vrouw.
    Volgend jaar weer.

18. Een heerlijke lunch gegeten. Ontzettend lekkere salades met eigen gebakken brood en leuke variaties in boter, olie en tapenades. Heerlijk! Mooie presentatie en zeker niet te weinig! Aardige dames in de bediening die ondanks de drukte alles prima op orde hebben. Zeker aanrader.

19. ben vandaag naar de wok in reuver geweest oriëntal delight 16-12-2016
    we werden op een plek gezet waar het heel koud en tochtig was terwijl de hele tijd een plek daarachter ook nog vrij was.
    heb dit ook gemeld bij vertrek maar geen excuus.
    daarnaast was het eten wat er was wel te doen maar de loempia's waren niet lekker en er was geen patat.
    er waren frikadellen en smiles aardappels en bitterballen voorderest niets anders gefrituurd dus echt een tegenvaller.
    het personeel was heel onvriendelijk en liep met een chagarijnig gezicht door de wok.
    dus kort samengevat: koud en tochtig, weinig keuze in eten, onvriendelijk personeel.
    dus bespaart uw geld er zijn wel lekkere wokken in de buurt.
    echt geen aanrader!!!!!!!

2,7
  20. Ze hebben er erg lekker eten voor een niet dure prijs. Ik kom er bijna elke week.

21. Het eten in deze zaak is redelijk, de zaak zelf is té ranzig voor woorden, echt smerig, vuil vies, slecht schoongemaakt, denk als hier de warenkeuring komt, gaat ie gelijk op slot.

2,9
  22. J.Wauben en J. Peeters

We waren met n bevriend stel gaan eten bij Effe en nergens kun je zo'n heerlijke carpaccio eten, maar ook t maandmenu was heerlijk.

23. Chinees-Indisch Reuver

Lekker gegeten met z'n vijven waaronder drie kinderen (10, 8 en 6j). Vriendelijke bediening, eerste contact verliep wat stroever omdat we vroegen of ze iets konden aanbevelen voor de kinderen en dat lukte niet zo, we moesten toch maar gewoon van de menukaart zelf iets kiezen (tja zoveel ervaring met Chinees eten heb ik niet en al zeker niet met de kinderen). Drie schotels gekozen, verdeeld onder vijf. Varken met zoetzuur, kip met een lichtpikante saus en ei met tomatensaus. Stond binnen de 10 minuten voor ons (hoe doen ze het he?), dus je vraagt je af hoe vers het dan allemaal kan zijn, maar geen gezeur hierover want het was werkelijk allemaal even lekker!! Ze lijken niet zoveel ervaring te hebben met de omgang naar klanten (niets kunnen aanbevelen, kok kwam vriendelijk aan onze tafel vragen of het naar wens was maar zag er niet uit met vuile kledij, en tafel verder lag vol linnengoed) maar dat stoorde me niet, ik vond de gastheren sympathiek en het eten van uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

24. Heerlijk verrassingsmenu gegeten in dit prachtige restaurant. Eigenaars waren super vriendelijk. Aanrader!

25. - onvriendelijk personeel;
    - lang wachten;
    - ze wijzen je de plaats aan waar je moet gaan zitten op een dwingende toon;
    - niet echt een gelegenheid om gezellig uit te gaan eten, het is dat we een cadeau hadden.

1,8
  26. Zondag 16 oktober 2016, een mooie zonnige dag. Met een 20€ cadeaubon op zak van Brasserie Effe een mooie fietstocht maken door het Limburgse landschap. In Reuver aangekomen hadden we "Brasserie Effe" snel gevonden. Het terras zat vol en binnen waren nog genoeg plaatsen. Dus mijn vrouw en ik naar binnen. We werden gewezen, op een gedwongen toon, naar een plaats waar wij, mijn vrouw en ik echt niet wilde zitten. Namelijk helemaal achter in de zaak, bijna in het donker. Voorin was wel nog voldoende plaats, maar dat mocht niet van de medewerkster, omdat het plaatsen waren voor vier personen. Als we daar zouden gaan zitten zouden daar weg moeten als er een groter gezelschap binnen zou komen. Beetje raar! maar besloten daar toch te gaan zitten. Toevallig kwam op dat moment een tafeltje vrij voor twee personen.
    Het duurde vrij lang voordat ze naar ons toe kwam om te vragen of we iets wilde drinken. We bestelden een kop koffie en vroegen ook om de kaart. Dan denk je: ze brengt de kaart gelijk met de koffie. Nee hoor, eerst de koffie en na ruim 12 minuten kwam mevrouw aan met de kaart. Nadat er weer geruime tijd was verstreken kwam ze de bestelling opnemen. Ook op het serveren van die bestelling hebben we geruime tijd zitten wachten. (Veel langer dan gebruikelijk is in een restaurant.)
    Vanuit mijn positie had ik goed zicht op de bar en zag hoe dat ze met haar handen in de ijskoeler greep en haar handen aan haar achterste afveegde. (Smerig). Haar collega deed het met een ijstang, dus het materiaal is wel aanwezig, maar wordt niet altijd gebruikt.
    Conclusie: - onvriendelijk personeel;
    - lang wachten;
    - werken niet hygiënisch;
    - geen aanrader om daar eens gezellig en lekker te gaan eten.

27. Chinees-Indisch Reuver

V.Voncken

Voor het eerst hier gaan eten en dat was een erg goede keus. De bediening is ontzettend vriendelijk en het eten was super lekker. We hadden de peking rijsttafel genomen, zeker een aanrader. Het was jammer dat we de enige in het restaurant waren en dat op 2 tafels nog een flinke stapel tafellakens, servetten e.d. lagen die nog opgeruimd moesten worden, dat gaf een wat rommelige indruk.

28. Henk Thissen

Heerlijk gegeten met het hele gezin. Voor de jarige zelf nog vuurwerk in het ijs!! Zeer geslaagd en zeker een aanrader😄

29. Heerlijk gegeten, zoals altijd goede kwaliteit, klantvriendelijk, vaak extra's bijgekregen. Tot volgende keer

Groetjes Nina

30. Heerlijk schnitzel gegeten! Ook de smoothies waren erg lekker. De bediening is zeer gastvrij en er is een mooi en gezellig terras. Een echte aanrader!😄