Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Reuver verdeeld zijn.

1. John en Marij Verstappen

Wij hebben hier afgelopen weekend gegeten en vonden het helemaal niets. Het is alsof je jaren terug de tijd in gaat qua eten en entourage. Prima als je van opgewarmde sligro- en hanos producten houdt, maar als je ergens lekker wilt eten is deze plek niet aan te raden.

2. Was een dag je vanuit Groningen met een vriendin in Limburg.
    We hadden een kopje thee, cappuccino en een stukje appel taart. Moesten over de €9 betalen?
    Gaan we vanuit.
    Kop thee; 2.50 (Is al veel gerekend)
    cappuccino 3 euro.
    Zou t gebakje dat trouwens wel lekker was over de 4 euro kosten?

3. Vriendelijk bediening. Prima gerechten. Zeker aan te raden.

4. Voor de 1ste keer met vrienden daar geweest. Erg gezellig zitten en heerlijk eten. Ik zeg voor herhaling vatbaar.

5. Chinees-Indisch Reuver

Vanavond daar gegeten en het was heerlijk een echte aanrader.

6. A. Cuijpers

We hebben heerlijk gegeten. We werden hartelijk ontvangen. En konden een tafeltje kiezen. Vooraf een heerlijk apperatiefje, een heerlijke carpaccio en daarna mixend gril. Een nagerecht hebben we niet genomen omdat we heel goed gegeten hadden dus kozen we voor een cappuccino. Wij zijn hier vaker geweest om onze trouwdag te vieren, en het is nog steeds genieten. Mooie accomodatie, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Wij komen hier zeker terug.

7. badminton DAC

Lekkerste frietje oorlog in de verre omgeving, vriendelijk personeel, genoeg personeel, niet te lang wachten ook al is het druk.

8. Wat een heerlijke plek om te vertoeven.
    Mooi gelegen in het groen, een overvloed aan speeltoestellen en springkussens, dieren om te voeren en een goede menukaart.
    Kortom een heerlijke plek om een dag door te brengen.
    Complimenten aan het werkende team.

Tot snel groetjes maar

9. Rick Geurts

Verschrikkelijke service en klantvriendelijkheid. Ik en mijn partner hadden wat te eten besteld. Een aspergesoep, broodje kroket en wrap. Eten was prima, alleen gaven we aan aan de serveerster dat de soep niet naar wens was. Ze kon alleen wat anders aanbieden en er werd gezegd dat smaken verschillen en tja. Bekijk het maar met je soep. Na bij het afrekenen aan te hebben gegeven niet te willen betalen voor de aspergesoep die we niet gegeten hebben, werd wederom weer gezegd smaken verschillen. Als we een andere soep hadden gekozen, had dit dan ook op de rekening gestaan? We kwamen hier terug na een goede ervaring in het verleden. Helaas niet meer voor herhaling vatbaar. Erg zonde.

5,7
  10. Eetcafé Reuver

Van pizza maken hebben ze geen ‘kaas’ gegeten.
    Dik plakkaat kaas erop gegooid. Bodem heel dik.

Döner ook niet geweldig
    Erg jammer had gehoopt eindelijk een goed restaurant in het dorp te hebben

5,1
  11. Eetcafé Reuver
  12. Isabelle peerbooms

We zijn op 19 mei 2018 gaan eten bij de witte stein.
    Hele mooie locatie, vriendelijke bediening, en ons hondje mocht mee.
    Daar wij in lommerbergen verbleven was dat super.
    We zijn hartelijk ontvangen, kregen nog een kop koffie en thee gratis.
    Het eten was super, en een heerlijk ijsje toe.
    Zeker voor herhaling vatbaar als we weer in de buurt zijn.
    Groetjes fan Peerbooms.

13. R en R uit zoetermeer

Vanwege bluesfestival verdwaald in Reuver off all places. We hadden wat te vieren dus gezocht! WAt een treffer voor een heerlijk diner met onze vrienden. Uiterst vakkundig bediend en bereid. Top!

14. Vanmiddag op het terras bij Effe gezeten. Bediening niet al te vriendelijk. €3,85 Voor een (onverzorgde) latte machiatto!

15. Aangename verrassing.
    Soep vooraf vonden wij niet bijzonder goed of slecht; buffet ernaast had wat uitgebreider mogen zijn, maar was smakelijk. Ingrediënten, apart voor plaat en wok, stonden overzichtelijk gepresenteerd. Het oogde allemaal vers. Hetzelfde viel op bij het buffet voor nagerechten.
    Het restaurant zelf oogt 'n beetje steriel, maar is wel zo netjes en schoon. De bediening was vlot en vriendelijk.
    Over de bereiding van gerechten, zowel van de plaat als uit de wok, zijn wij erg te spreken: geldt elders vaak het devies "overgaat is iig gaar", kregen wij wat je van verse producten kan/mag verwachten, dat proef je, het smaakt: Alles was to the point gegaard, niets rauw of droog, maar sappig en lekker. De sausjes deden de rest!

16. Heerlijk genoten van een 6 gangen diner. We voelden ons verwend. Bediening zeer aardig en behulpzaam. Ruimte is aangenaam, miste een klein beetje achtergrondmuziek. We komen graag een keertje terug.

17. Heerlijk gegeten bij t roadhoes, 6 gangen diner gehad.
    Heerlijke verrassende combinaties, alles mooi opgeserveerd en perfect klaargemaakt.
    Sfeervolle locatie. Perfecte service, zeer klantvriendelijk.

18. Inge Van Dijk

19. Eetcafé Reuver

Shoarma en pizza waren lekker. Biefstuk champignonroom was taai. Zeker geen 200 gram. Saus erg dun en smaakloos. Geen champignon te zien of te proeven. Zelf veel zout en peper toe moeten voegen om het nog een beetje smaakvol te krijgen. Zeker geen 13 euro waard.

5,3
  20. Afgelopen zaterdag bij 't Raodhoes gegeten met ons tweetjes. We hebben hier al vaket gegeten.
    De chef kwam aan de tafel met de menukaart en een suggestie voor een verassingsmenu. We besloten toch de menukaart te bekijken en kozen voor een a la cart menu.
    Toen vervolgens de chef weer aan de tafel kwam en we onze keuze uit de a la cart menukaart opgaven, bleken er diverse ingrediënten niet voorradig te zijn. (Dit kan echt niet!)
    we hadden de indruk dat de chef niet zo veel zin had om voor een tweetje een a la cart menu te koken.
    Dus toch maar gekozen voor het 6 gangen verrassingsmenu. De prijs/kwaliteit was niet goed.
    Het menu was naar onze mening echt te simpel. Vergeleken met eerdere ervaringen met dit restaurant was het deze keer echt niet oké.
    Nogmaals veel te simpel, en we heben toch € 150,00 af moeten tikken. Voor dat bedrag mag je toch wel wat verwachten. Daarnaast moesten we best lang wachten op onze gerechten. Het leek wel of er in de keuken iets niet klopte.
    Helaas gaan we dit restaurant van ons lijstje schrappen.

21. Martien Verspeek

Ik had een rundvleesslaatje besteld ik heb een broodje rundvlees salade gekregen.

22. Heerlijk met zn 4en gegeten. Vriendelijke bediening. Een aanrader. Gaan we zeker nog een keer doen.

23. Ben Friessen

Afgelopen weekend gaan eten, we waren een weekendje weg bij Centerparcs Lommerbergen en wilde graag een indruk van lokale drink- en eetgelegenheden. Geen goede indruk, sfeer en entourage in een identiteitscrisis. De friet en snacks zijn niet van deze tijd, en we vonden ze allemaal (4 personen) niet lekker.

3,2
  24. Kerstbuffet op 2e Kerstdag.
    Erg lekker.

25. Beste Piet en Gerrie,

Wat was het afgelopen zaterdag gezellig en wat hebben wij genoten.

Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Jullie ga ik zeker aanbevelen bij onze vrienden, jullie zijn een pracht stel.

Groetjes Peter en Fieke.

26. Jelle Benders

Kom al er al jaren en altijd voortreffelijk eten. Ook voor de lunch kun je hier prima komen voor een vers gebakken broodje. Onlangs zijn er een aantal vernieuwingen doorgevoerd waardoor de zaak er weer modern en fris uit ziet. Kortom: aanrader!

27. Het eten is heerlijk!
    De lunchkaart is erg uitgebreid tov de dinerkaart, deze zou nog iets aangevuld mogen.
    Verder is de smaak en presentatie van het eten top! Zeker een aanrader.

28. Waardeloos eten en een gore bedoeling daar binnen. Gooi uw geld beter in de maas.

29. Ton Vissers

Goede keuken met leuke bediening!

30. mevr Kessels

Geweldig gegeten met het team, mooi buffet, alles was heel erg lekker en er was genoeg. De bediening is goed en vriendelijk!