Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Reuver verdeeld zijn.

1. Wij wandelden met een rugzak over het Pieterpad langs “De Grens”. Een mooie plek om te stoppen voor een cappuccino.... zelden zo teleurgesteld over de kwaliteit van een kop koffie. Volgens ons zaten er amper bonen in de koffie. We hadden direct betaald toen we de koffie kregen... Dat was jammer, maar we hadden de koffie eigenlijk alsnog terug moeten geven. Wat een ontzettend slechte bak cappuccino!!

2. Besloten feestje gehad. Alles was prima verzorgd. Top locatie! Hele avond door
    tapas-gerechtjes gegeten. Overheerlijk en voldoende. Alles werd ook leuk geserveerd. Zeker geen half werk, petje af voor de kok. Vriendelijk personeel en zeker geen dorst geleden. Zeer aan te bevelen. Voor herhaling vatbaar.

3. Carin Beurskens

Wat viel t brunchen tegen zeg. Weing keuze en niets meer aangevuld. Het zag er armoedig uit. Toettje was vnl mousse, en ijs was gewoon een staaf ijs. Ook dit werd niet aangevuld. Jammer! Niets van gezegd daar oma wel aan t genieten was, maar ik denk vnl van t gezelschap. Nee, ik zal dit aan niemand aanbevelen.

3,3
  4. Goed restaurant,vriendelijk personeel,
    De biefstuk is overheerlijk..echt een aanrader..

5. Gezellige sfeer en heel lekker gegeten. Komen zeker eens terug.

6. Geert Brons

Goed en keurig verzorgd.

7. Wat een bijzondere en fantastische avond. Zelden zó verwend als vegetariër. Iedere gang was een overheerlijk kunstwerkje. Hartelijk dank.

8. Internationaal Reuver

Niet veel keus. Bami helemaal verpietert. Niet echt smakelijk. Saté aangebrand en hard. Was binnen een half uur eigenlijk wel klaar met eten. Ik zal er zelf niet meer naar teruggaan.

9. Internationaal Reuver
  10. Anouska de zwart

Als voorgerecht hebben we 1 portie tapas samen gedeeld. Het was meer dan voldoende voor 2 personen en echt verrukkelijk. Het hoofdgerecht was ook prima. Heerlijk gegeten en de bediening is er echt op vooruitgegaan sinds de laatste keer dat we er waren.

11. Ellen Hoogmans

Heerlijk ijs, gezellig, en passen het ijs naar eigen wens aan.

12. H v Oss

Gisteren met 12 personen hier gegeten. Een tegenvaller! Het personeel was wel heel vriendelijk en behulpzaam maar het eten was karig. Bakken waren vaak leeg en niet aantrekkelijk gepresenteerd.
    Het eten was smakeloos. Ook hygiëne liet te wensen over. De randen van de ijsbakken waren ronduit vies. Voor wat geboden wordt te duur. Ik hoop dat U hier iets aan kunt doen.

3,9
  13. Koos appelmoos

Heerlijke broodjes waar je goed vol van zit tegen een goede prijs, en geweldig ijs.

14. Huub van Eijck

Wij hebben op 6 april heerlijk gegeten in dit kleine maar sfeervolle restaurant. Ondanks onze nietgeringe dieetwensen; van normaal tot geen vis, vegetarisch en veganistisch was de chef uitstekend in staat het verrassings menu hier op aan te passen en alle gerechten mooi op elkaar aan te laten sluiten en ook elk gerecht in elke gang. Een compliment en aanbeveling waard!

15. 28 Maart 2019: Met een gezelschap van 6 personen ontzettend genoten van alle heerlijke gerechten, welke Oriëntal Delight presenteerde. Grote waardering voor de koks, óók het bedienend personeel. Ik raad iedereen aan om bij dit voortreffelijk restaurant te gaan eten.

16. Zoals elke week loop ik even bij Ayman naar binnen als ik even geen tijd heb om zelf wat klaar te maken. Je bent altijd welkom, wordt vriendelijk geholpen en het eten is gewoon ok!
    SUPER!

17. Ton Lops

18. Met volle teugen genoten van het verrassingsmenu.
    Avond heerlijk uit eten, echt een aanrader!

19. Heel goed restaurant, verrassingsmenu was uitstekend 7 gangen en avondvullend, kan ik iedereen aanbevelen, zelden zo goed gegeten.

20. Gisteren met 6 man hier gaan eten maar was de laatste keer. Meeste van de voorgerechten waren op en wat er lag zag er niet echt meer smakelijk uit. De wok en bakplaatgerechten waren smakeloos en smaakte zelfs verbrand. Je kon heel duidelijk merken dat wij later op de avond kwamen en er geen moeite meer werd gedaan om gerechten bij te vullen. Op ruimen van de tafels liet ook te wensen over, we hebben de borden uiteindelijk op een tafel achter ons gezet waar het dan ook de hele avond gestaan heeft. Voor ons geen tweede keer meer wok reuver, was weggegooid geld.

21. Vanmiddag zijn wij met het gezin naar De Witte Stein geweest en wij hebben daar een hapje gegeten. Opvallend was de uitgebreide lunchkaart. Na het eten konden onze kinderen genieten van de grote gratis speeltuin en konden wij heerlijk ontspannen in de zon. Mijn complimenten voor De Witte Stein!

22. Zeer fijne bediening aan tafel, goede uitleg en kleine wijzigingen op het menu worden met een glimlach ingevuld. Eten is prima verzorgd, lekker en smaakvol. Normale porties dus vult goed.

Sfeer is prima en nieuwe ingang is een verbetering. De tafel bij de deur is dan te doen, maar iets minder.

23. Paul Stevens

Zondag 10 februari lekker gebruncht met 4 personen het was geweldig komen zeker teug. Vriendelijke bediening.

24. Spijkers W

Koud en warm buffet karig, sommige producten van warm buffet waren lauw. Vlees van wok en bakplaat van mindere kwaliteit. Bereiding Vlees bakplaat onvoldoende gegaard. Toilet voorziening m.b.t. handen wassen was slecht. (Dreft is voor afwas en niet voor de handen).

4,7
  25. Hendrik J

Wat unne kroam! Zeer slecht gegeten, bediening ondermaats, en absoluut niet voor herhaling vatbaar.

2,4
  26. Wat unne kroam! Zelden zo slecht gegeten, bedient en behandeld!

27. Lekkere voorgerechten, hoofdgerechten wat duur en veel vis en vlees.
    Grootste minpunt is dat ergeen enkel pasta gerecht op de kaart te vinden is.
    Dit zou een tip voor de toekomst kunnen zijn?!

28. Goedele Derks

Prima aanbod en goed geholpen. Prijs is wel aan de hoge kant gemiddeld gezien.

29. Vandaag geluncht. Kom er vaak en neem altijd de hawai salade de lekkerste salade die ik ooit gegeten heb. Deze is van de kaart gehaald als lunch maar zit wel nog in een drie gangen menu. De kok gevraagd of deze niet als lunch gemaakt kan worden hij blijft stug volhouden dat deze niet als lunch verkrijgbaar is als je aangeeft dat deze wel in het drie gangen menu verkrijgbaar is zegt hij gewoon ik heb het deeg niet voor de kip dit kan natuurlijk niet en is erg klant onvriendelijk!! En zeer vervellend voor het bedienend personeel ze krijgen alle klachten over hun heen wat niet terrecht is bediend personeel is uiterst vriendelijk!! De slechte service is dan ook alleen voor de kok.

30. Wij verbleven vorige week met vrienden op de Lommerbergen. Genoten zaterdagavond met z'n vieren van een voortreffelijk diner bij jullie. Wij zijn zelf horecamensen en weten waar we over praten. Complimenten voor de kwaliteit en presentatie van de gerechten. Lof voor de twee meiden die uiterst professioneel en vriendelijk de volle tent bedienden. We hebben genoten en komen zeker nog eens terug, zelfs al zouden we er kilometers voor moeten omrijden!