Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Reuver verdeeld zijn.

1. Wij waren met 18 man op zondag 15 januari 2012 daar (Oma werd 90 jaar) om te genieten van een heerlijke brunch.
    Hadden per Email uit Oostenrijk geboekt en moesten maar afwachten hoe het zou zijn.
    Bij aankomst overtrof het onze verwachtingen, er hing een hele gezellige sfeer (of we thuis kwamen Oostenrijkse inrichting) en we mochten plaats nemen in de heerlijke lichte serre.
    De bediening was super goed, Buffet uitstekend, alles voldoende werd goed aangevuld en we zijn niets te kort gekomen.
    Lekker warm vlees twee soorten met saus, vers brood (op zondag) vis spiegel etc. etc.en een heerlijk dessert sloot onze dag af.
    Na afloop kun je nog heerlijke wandelingen in de omgeving maken of lekker uibuiken.
    Wij hebben er allemaal van genoten en willen het dan ook van harte aan iedereen aanbevelen.
    Fam. Theunissen Bedankt voor de fijne middag

2. Goede prijs/kwaliteit verhouding, lekker veel ook.. Maar niet echt een zaak om je date o.i.d. mee naar toe te nemen. Verder top!

3. conny

4. we zijn er met kerst gaan eten.
    met 12 personen.
    het was een lopend buffet.
    het was super.
    keuze genoeg,en voor de kids werden,extra frietjes met snack gemaakt.
    geen enkel probleem.
    bediening erg vriendelijk,en kwaliteit genoeg.
    een aanrader voor iedereen.
    fam,hawinkels.

5. Hay van Rengs

Na een paar keer heerlijk te hebben gegeten, samen met mijn vrouw en een keer met de dochter, tijdens het kerstdiner in 2010, gingen wij nu als groep een culinair diner nuttigen met onze kookclub "Linke Soep".
    Samen met Herman Peeters, leider van de keukenbrigade in Brasserie Bösdael werd de datum bepaald en door hem de menukaart samengesteld. Hij gaf de ruimte aan elke gast, te kiezen uit vlees of vis, of een combinatie van beiden, maar alles van hoogstaand niveau. Na een welkomst drankje en amuse kwam het diner, in een woord, subliem. De combinatie van verschillende gerechten en de presentatie hiervan, helemaal geweldig!! Enig minpuntje was misschien de tafelopstelling. Achteraf was een ronde tafel, of vierkant opstelling m.b.t. de onderlinge betrokkenheid gunstiger geweest. De bediening was helemaal goed en zorgzaam over ons gezelschap! De hele kookclub met partners hebben een heerlijk, relaxed tafelavondje gehad op zondag avond 20 nov. 2011. Dank hiervoor!!

6. José Verhagen

Op uitnodiging van vrienden heb ik er in oktober gebruncht. Het viel me gewoon op dat het personeel heeeeeel erg vriendelijk was, dat alles heeeeel erg schoon was, en de brunch daar viel niets aan toe te voegen, helemaal af, compleet en heel erg lekker.Omdat ik zelf in november een feestje wilde vieren met 23 personen heb ik meteen besloten om dit ook in de gezellige Stube van de Witte Steen te houden. Ook dit is door de mensen van de Witte Steen super verzorgd, lief, behulpzaam en vriendelijk personeel, heel lekker buffet, en de prijs kwaliteits-verhouding grandioos. Ik zou iedereen aan willen raden om beslist eens een bezoekje te brengen aan deze geweldige locatie, echt de moiete waard!

7. Een top kwaliteit restaurant met een kok die met liefde kookt! Leuke bediening en prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend! Aanrader!

8. Mijn vriendin en ik hebben hier tijdens onze vakantie in de Lommerbergen 2 keer gegeten. Het was zeker een succes, de prijs/kwaliteit verhouding is prima en het eten smaakt heerlijk. Alles wordt vers klaargemaakt waar je zelf bijstaat. Als we weer eens in de buurt komen dan gaan we zeker weer bij deze wok eten!

Aanrader!

9. Martijn Talboom

10. Leuke ambiance. Eigenlijk werd gesuggereerd dat de hele tafel hetzelfde menu diende te nemen, was gemakkelijker voor de kok. Wat de wildkaart betreft was niet alles voorradig, dat is jammer als men met reserveringen werkt!
    Zorg dan dat je voldoende in huis hebt.
    De tournedos van mijn man was te gaar.
    Aankleding van de gerechten zag er mooi uit.

11. Vandaag met 4 personen een brunch gehad.
    Personeel zeer vriendelijk en correct.
    Brunch was uitstekend.
    Zeker een aanrader.
    Zal zeker nog eens teruggaan.
    Mooie entourage, vooral ook voor kinderen.

12. Compliment.

Goed en lekker eten,
    Vriendelijk personeel,
    Heerlijk rustige omgeving
    Kindvriendelijk.
    Een echte aanrader.

13. In een paar woorden,geweldig.
    Goed eten, al zou je slagroom op een uitsmijter bestellen het kan allemaal.
    Glutevrij of lactosevrij eten? Geen probleem, er wordt overal rekening mee gehouden.
    Vriendelijke bediening, al kan het wel eens gebeuren dat je even moet wachten. Ik geniet er van de heerlijk rustige ongeving en de dieren die er zijn.
    Een restaurant in een natuurlijke omgeving, waar je geen last van het verkeer hebt, waar vind je dat nog. Heerlijk.
    In een paar woorden geweldig.

14. wij hebben inmiddels 3x bij de Witte Stein gegeten. Het eten en drinken wordt prima verzorgd en ook de bediening is goed. Vriendelijk personeel. Onze twee kinderen hebben beiden een glutenintolerantie. Hier wordt prima rekening mee gehouden. Zelfs toen wij de eerste keer hier gingen eten zonder te reserveren, was er voor de kinderen genoeg keuze.

15. Heerlijk eten, je krijgt de keuze uit 4 soorten sauzen. De prijs is niet al te duur voor deze kwaliteit .
    Een echte aanrader.
    De bediening is goed opgeleid en heel erg aardig.

16. Gezellige BBQ met de hele familie.
    Lekker en ruim voldoende gegeten en gedronken.
    Mooie gezellige lokatie, ideaal voor gezinnen met kleine kinderen.

Groetjes Fam.Nabbe.

17. Math Timmermans

Wij hadden warm buffet,het eten was lauw,er zat weinig smaak aan,en wie doet nou op een Chinees buffet frikadellen en bitterballen? En de prijslijst van de dranken komt niet overeen met de eind afrekening.
    Kortom wij zijn beter gewend en zullen een volgende keer toch een andere Chinees zoeken.

18. We zijn hier toevallig beland op aanraden van de dame bij de VVV in Reuver.
    Heel hartelijk ontvangen door de gastheer en de chefkok. Na uitleg van het menu gekozen voor het verrassingsmenu. In één woord: overweldigend!
    De begeleidende wijnen waren vernieuwend, passend en heerlijk.
    De airconditioning is super, maar mag gedurende de avond iets minder.

19. Lekkerste friet en zuurvlees uit de hele omgeving!

20. Knus en gezellig café-restaurant/terras, heerlijk eten, klantvriendelijke bediening!

21. Gezellig terras in een mooie omgeving met vriendelijk personeel!

De prijs/kwaliteit verhouding is prima! Eten smaakt goed.

22. Gezellig cafe/restaurant om lekker te eten, maar ook om gewoon gezellig te zitten om wat te drinken..!

Jonge aardige bediening met goede ervaring..

23. We hebben een paar weken geleden tussen de middag op het terras gezeten, zag er gezellig uit, maar het personeel had het blijkbaar erg druk, we hebben zeker 20 min. moeten wachten eer een drankje werd opgenomen en toen nog eens een kwartier tot het gebracht werd, we hadden er tosti's bijbesteld de ober die het kwam opnemen, jongen met een brilletje op kwam erg onverschillig over en trok regelmatig de schouders op.

De kids ontdekten dat ze een Wii hadden, leuk! Alleen stond deze niet aan en werd ook niet vanwege de drukte aangezet.

Erg jammer wij komen in ieder geval niet meer terug, service en vriendelijkheid schrijf je bij ons thuis groot in Bosdael blijkbaar niet.

5,3
  24. Wij gaan regelmatig bij de witte stein eten en we zijn erg tevreden : het jonge personeel is erg vriendelijk en wel weer eens iets anders dan in al die andere restaurants, het eten was erg lekker, het drinken / eten kwam ook snel genoeg nadat we het hadden besteld, de gastvrouw heette ons vriendelijk welkom en de sfeer was erg gezellig. De drie delen van het restaurant waren erg mooi, vooral het gedeelte dat meer naar de duitse kant was, was heel uniek!

Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Vriendelijke groet L&C.

25. Het eten is er erg lekker, top service, een echte aanrader dus.

26. Mooie zaak met heel lekker hand gemaakt ijs.

Helemaal top gewoon.

27. Een goed restaurant in een prachtig pand super gewoon!

Erg naar onze zin gehad, dus hier zullen ze ons zeker vaker gaan zien.

28. mevr.heijnen

Afgelopen zondag hadden we een fietsdag met de famillie en we belandden bij de witte stein met als gevolg: de kinderen wilden nergens anders meer naartoe. Zo besloten we hier te blijven later hebben we er ook gegeten. Het was gewoon perfect, vriendelijk personeel en ook de service was top het eten was voortreffelijk. Jullie kunnen ons vaker verwachten, toppie.

29. Vandaag dachten we eens een terrasje te pakken in Reuver bij de Witte Stein. Eerste indruk was goed. Leuke muziek en veel te doen voor de kindjes. We zijn gaan zitten. En nu begon het gedonder. Iedereen om ons heen werd geholpen en wij niet. Na bijna een half uur eindelijk iemand die kwam vragen wat wij wilden drinken. We bestelde 2 ijscoupes en een cola en een ijsthee. We vragen of we konden pinnen en dit was geen probleem. Konden we na afloop doen. 10 minuten later nog geen drinken. Maar we moesten wel al afrekenen. Daarna kwam ons ijs. Mijn vrouw kreeg een ijscoupe die ze niet had besteld. Ze had een bosvruchten besteld en kreeg iets anders. De bosvruchten waren op. Maar nog altijd geen drinken. Na nog een keer 15 minuten gevraagd waar ons drinken bleef.. Oeps waren ze vergeten. Voor mij was dit eens maar nooit weer. Geen sorry kon er af en het personeel was niet allemaal even vriendelijk. Het was druk maar dat is geen excuus dat de service zo slecht was!

30. Kevin en Isa Dorssers

Op 8 juli 2011 hielden wij de bruiloft in de Witte Stein. En zoals we allemaal weten een bruiloft moet perfect zijn.... en dat was deze! We hadden veel aan de Witte Stein over gelaten en daar hebben we geen spijt van gehad. Alle wensen werden op papier gezet en wilde iemand een "extraatje" dan deden ze daar absoluut niet moeilijk over. Zeer goede bediening! Super eten! Zeer gezellige locatie! Zelfs voor 30 kinderen was het een top dag. De ranja werd geserveerd en dan hup! naar buiten, lekker spelen in de speeltuin.

't Feest was af! Iedereen was zeer tevreden en de gasten waren positief over de gastvrouw. Onze compimenten!