Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Reuver verdeeld zijn.

Het eten is heerlijk!
    De lunchkaart is erg uitgebreid tov de dinerkaart, deze zou nog iets aangevuld mogen.
    Verder is de smaak en presentatie van het eten top! Zeker een aanrader.

2. Pizzeria Reuver

Waardeloos eten en een gore bedoeling daar binnen. Gooi uw geld beter in de maas.

Ton Vissers

Goede keuken met leuke bediening!

mevr Kessels

Geweldig gegeten met het team, mooi buffet, alles was heel erg lekker en er was genoeg. De bediening is goed en vriendelijk!

Vers eten, vriendelijk personeel, nostalgische sfeer. Echt een aanrader!

Gisteren mogen genieten van een speenvarken in de grill
    Bij gevoegd was een heerlijk buffet
    Mooie omgeving en super top locatie
    Voor kids eindeloos speelplezier
    Goede en vriendelijke bediening
    Eten was heerlijk
    Complimenten!!
    Echte aanrader en zeer zeker tot ziens

Duur tov andere frituurzaken, daarbij kwaliteit en hygiene niet helemaal op orde.

Een goed restaurant op een mooie locatie. Heerlijk eten ( rekening houdend met allergieën en wat je wel of niet lust) in een avondvullend programma. En een goede bediening die op al je wensen ingaat.
    Zeker een aanrader.

Aantal keer al heen terug gegaan, heerlijk zitten, ruime keus, vriendelijk personeel, prijs/kwaliteit niks op aan te merken. Ook leuk voor de kinderen!

M. Bakker

Ga hier niet eten! Slechte bediening, het ruikt naar de frietvet (slecht teken!) en het is gewoon niet te eten. Genoeg andere alternatieven in de omgeving.

11. Eetcafé Reuver

van der Steen

Paar daagjes in bungalowpark,wilde daar niet eten,gegoogled en gevonden,warme dag,zaten heerlijk rustig met briesje ontspannen met dochter,kleindochter en hond die ook koekje kreeg
    Echt heerlijk gegeten en toetje echt het einde,vriendelijk en verzorgd,gastvrouw die er echt zin in had en ons het gevoel gaven zeer welkom te zijn

Het prijs kwaliteit klopt voor 100%, je krijgt waar voor je geld.
    Het verrassingsmunu wat geserveerd wordt is uitstekend. De wijnen zijn van goede kwaliteit. Alléén het spa rood en blauw in grote kannen behoeft voor mij niet. De overige frisdranken worden toch ook in kleine flesjes geserveerd, waarom de spa dranken niet ???

marjory

We komen hier regelmatig een ijsje eten en het is altijd lekker!
    Personeel is altijd vriendelijk en we komen er graag.

G. Kusters

Heerlijk 5 gangen verrassingsmenu gegeten met bijpassende wijn. Eten was erg lekker en bediening was goed. Een aanrader dus!

Super gegeten, een 7 gangen diner met voortreffelijke smaken en combinaties. Leuke sfeer en lekker knus. De kok kwam bij elk gerecht vertellen wat er gebruikt was.

Geluncht op zondag... duurde erg lang eer we het eten kregen. Hamburger met macho's à 12.50. Stond geen prijs. Was echt veel te duur. En een pasteitje. Was beetje aan de weinige kant. Al met al. Lekker gegeten. Maar niet voor herhaling vatbaar. Was te duur

18. Eetcafé Reuver

Heerlijk gegeten! Uitgebreid menu en zeer vriendelijk personeel. Daarnaast mooi en sfeervol interieu. Geweldige locatie , lekker in de Reuverse bossen gewandeld. Een echte aanrader!

19. Eetcafé Reuver

Kim van de Lest

Samen met een vriendin geweest eten. Het eten was erg lekker en betaalbaar. Voor herhaling vatbaar!

Eten is vers, kwalitatief en smaakvol.
    Echt een aanrader!!

Eten is kwalitatief goed. Prima uitsmijter.
    Hoeveelheid is ruim voldoende, mijn disgenoot kon het zelfs niet op.
    De setting vond ik nog niet helemaal top. We zaten veel te dicht op de andere gasten en de tafel heb ik dus ook pontificaal een halve meter verder op gezet. Sfeer van het pand lekker rommeling, maar wel schoon en opgeruimd. Een prima aanwinst voor Reuver.

Sophie Blanken

We hebben na verschillende keren heerlijk hier gegeten te hebben, gebruik gemaakt van de kerstcatering.
    Het is werkelijk voortreffelijk, even in de oven en je bent klaar.
    Wij hebben ervan genoten.
    Chapeau voor de kok en zijn vrouw.
    Volgend jaar weer.

Een heerlijke lunch gegeten. Ontzettend lekkere salades met eigen gebakken brood en leuke variaties in boter, olie en tapenades. Heerlijk! Mooie presentatie en zeker niet te weinig! Aardige dames in de bediening die ondanks de drukte alles prima op orde hebben. Zeker aanrader.

ben vandaag naar de wok in reuver geweest oriëntal delight 16-12-2016
    we werden op een plek gezet waar het heel koud en tochtig was terwijl de hele tijd een plek daarachter ook nog vrij was.
    heb dit ook gemeld bij vertrek maar geen excuus.
    daarnaast was het eten wat er was wel te doen maar de loempia's waren niet lekker en er was geen patat.
    er waren frikadellen en smiles aardappels en bitterballen voorderest niets anders gefrituurd dus echt een tegenvaller.
    het personeel was heel onvriendelijk en liep met een chagarijnig gezicht door de wok.
    dus kort samengevat: koud en tochtig, weinig keuze in eten, onvriendelijk personeel.
    dus bespaart uw geld er zijn wel lekkere wokken in de buurt.
    echt geen aanrader!!!!!!!

Ze hebben er erg lekker eten voor een niet dure prijs. Ik kom er bijna elke week.

Het eten in deze zaak is redelijk, de zaak zelf is té ranzig voor woorden, echt smerig, vuil vies, slecht schoongemaakt, denk als hier de warenkeuring komt, gaat ie gelijk op slot.

J.Wauben en J. Peeters

We waren met n bevriend stel gaan eten bij Effe en nergens kun je zo'n heerlijke carpaccio eten, maar ook t maandmenu was heerlijk.

28. Chinees-Indisch Reuver

Lekker gegeten met z'n vijven waaronder drie kinderen (10, 8 en 6j). Vriendelijke bediening, eerste contact verliep wat stroever omdat we vroegen of ze iets konden aanbevelen voor de kinderen en dat lukte niet zo, we moesten toch maar gewoon van de menukaart zelf iets kiezen (tja zoveel ervaring met Chinees eten heb ik niet en al zeker niet met de kinderen). Drie schotels gekozen, verdeeld onder vijf. Varken met zoetzuur, kip met een lichtpikante saus en ei met tomatensaus. Stond binnen de 10 minuten voor ons (hoe doen ze het he?), dus je vraagt je af hoe vers het dan allemaal kan zijn, maar geen gezeur hierover want het was werkelijk allemaal even lekker!! Ze lijken niet zoveel ervaring te hebben met de omgang naar klanten (niets kunnen aanbevelen, kok kwam vriendelijk aan onze tafel vragen of het naar wens was maar zag er niet uit met vuile kledij, en tafel verder lag vol linnengoed) maar dat stoorde me niet, ik vond de gastheren sympathiek en het eten van uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Heerlijk verrassingsmenu gegeten in dit prachtige restaurant. Eigenaars waren super vriendelijk. Aanrader!

- onvriendelijk personeel;
    - lang wachten;
    - ze wijzen je de plaats aan waar je moet gaan zitten op een dwingende toon;
    - niet echt een gelegenheid om gezellig uit te gaan eten, het is dat we een cadeau hadden.