Oriëntal Delight in Reuver

Ruime parkeergelegenheid. Gratis parkeren. Slechts 800 meter vanaf.
    Landal de Lommerbergen.

do lunch vanaf 12:00 diner tot 22:30
vr lunch vanaf 12:00 diner tot 22:30
za lunch vanaf 12:00 diner tot 22:30
zo lunch vanaf 12:00 diner tot 22:30

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1195699769 88
1206654835 89
1239520031 84
1316205488 86
1381935880 73
1568171992 64
1611992253 69

1. Het eten was prima. Het buffet is kleiner dan een reguliere 'all you can eat'. Toch was er voldoende keuze.
    De sfeer is wat minder. De dame die je naar de tafel wijst is kordaat, maar correct.
    Prima prijs.

2. Het was ok. Opzicht grote keus van vlees en vis. Maar geen verse fruit. Voorgerechten zijn minimaal en bier is met weinig alcohol.

3. Het eten was compleet smaakloos en lauw, koud buffet sloeg de plank totaal mis er stonden misschien vier dingen..

Al het vlees smaakte hetzelfde, naar niks, alsof het al meerdere malen ingevroren en ontdooit was..

Over de cola-zero maar niet te spreken, die was te smerig voor woorden!

Restaurant blijft bestaan op klanten vanaf landall, elke andere omwonende zal het meiden als de pest als ze slim zijn..

1,6
  4. Marjo Pansters

Op 24 februari met 6 personen hier gegeten, volgt mijn persoonlijke mening:
    Het eten van het warme buffet was niet warm waardoor ik het niet smakelijk vond.
    De vuile borden werden wel heel erg snel van tafel gehaald. Voor mijn gevoel voordat de laatste hap was doorgeslikt, dit was helemaal niet nodig. Want er waren heel weinig klanten. Had van deze avond iets meer verwacht.

5. H v Oss

Gisteren met 12 personen hier gegeten. Een tegenvaller! Het personeel was wel heel vriendelijk en behulpzaam maar het eten was karig. Bakken waren vaak leeg en niet aantrekkelijk gepresenteerd.
    Het eten was smakeloos. Ook hygiëne liet te wensen over. De randen van de ijsbakken waren ronduit vies. Voor wat geboden wordt te duur. Ik hoop dat U hier iets aan kunt doen.

3,9
  6. 28 Maart 2019: Met een gezelschap van 6 personen ontzettend genoten van alle heerlijke gerechten, welke Oriëntal Delight presenteerde. Grote waardering voor de koks, óók het bedienend personeel. Ik raad iedereen aan om bij dit voortreffelijk restaurant te gaan eten.

7. Ton Lops

8. Gisteren met 6 man hier gaan eten maar was de laatste keer. Meeste van de voorgerechten waren op en wat er lag zag er niet echt meer smakelijk uit. De wok en bakplaatgerechten waren smakeloos en smaakte zelfs verbrand. Je kon heel duidelijk merken dat wij later op de avond kwamen en er geen moeite meer werd gedaan om gerechten bij te vullen. Op ruimen van de tafels liet ook te wensen over, we hebben de borden uiteindelijk op een tafel achter ons gezet waar het dan ook de hele avond gestaan heeft. Voor ons geen tweede keer meer wok reuver, was weggegooid geld.

9. Spijkers W

Koud en warm buffet karig, sommige producten van warm buffet waren lauw. Vlees van wok en bakplaat van mindere kwaliteit. Bereiding Vlees bakplaat onvoldoende gegaard. Toilet voorziening m.b.t. handen wassen was slecht. (Dreft is voor afwas en niet voor de handen).

4,7
  10. Aangename verrassing.
    Soep vooraf vonden wij niet bijzonder goed of slecht; buffet ernaast had wat uitgebreider mogen zijn, maar was smakelijk. Ingrediënten, apart voor plaat en wok, stonden overzichtelijk gepresenteerd. Het oogde allemaal vers. Hetzelfde viel op bij het buffet voor nagerechten.
    Het restaurant zelf oogt 'n beetje steriel, maar is wel zo netjes en schoon. De bediening was vlot en vriendelijk.
    Over de bereiding van gerechten, zowel van de plaat als uit de wok, zijn wij erg te spreken: geldt elders vaak het devies "overgaat is iig gaar", kregen wij wat je van verse producten kan/mag verwachten, dat proef je, het smaakt: Alles was to the point gegaard, niets rauw of droog, maar sappig en lekker. De sausjes deden de rest!

11. ben vandaag naar de wok in reuver geweest oriëntal delight 16-12-2016
    we werden op een plek gezet waar het heel koud en tochtig was terwijl de hele tijd een plek daarachter ook nog vrij was.
    heb dit ook gemeld bij vertrek maar geen excuus.
    daarnaast was het eten wat er was wel te doen maar de loempia's waren niet lekker en er was geen patat.
    er waren frikadellen en smiles aardappels en bitterballen voorderest niets anders gefrituurd dus echt een tegenvaller.
    het personeel was heel onvriendelijk en liep met een chagarijnig gezicht door de wok.
    dus kort samengevat: koud en tochtig, weinig keuze in eten, onvriendelijk personeel.
    dus bespaart uw geld er zijn wel lekkere wokken in de buurt.
    echt geen aanrader!!!!!!!

2,7
  12. Smaakvol en veel variatie. Als de wokkok het iets langer had gegaard, was het een 9 geweest.

13. Zeer goede ervaring ondervonden op 11-11-15. Mensen zeer vriendelijk en eten was uit de kunst.

14. Top wok! Sinds jaar en dag. Al dik 24 jaar met de hele familie. Super vriendelijk personeel en gewoon lekker eten. Of je nu een avondje gezellig wilt komen eten met de gehele familie of effe snel wat wilt afhalen. Het is en blijft altijd lekker. En altijd voor ieder wat wils. Bakplaat, wok, buffet en voor de kleintjes zelfs frikandellen. Mijn complimenten.

15. Ik ben geen moeilijke eeter, en zeur niet gauw. Maar dit was de slechtste wok waar ik ooit ben geweest. Bakken waren leeg, terwijl het niet druk was. Dit hebben we aangegeven, ze gooien er wel wat bij, maar lang niet voldoende. Je moet oppassen of je eten niet rauw is. Niet veel smaak aan het eten. De bakplaat was redelijk. Ik zou deze wok niet aanraden bij wie dan ook. Het is wel goedkoop, maar je kan beter iets meer uitgeven.

16. Fam Vosbeek

Kom er al dik 20 jaar!!!! Zijn nog altijd de zelfde eigenaren, zegt toch ook al genoeg lijkt me zo! Eten is er lekker en service super! Kortom ga zo door!

17. Ik snap niet hoe deze wok aan zijn goede score komt. Het eten is vergeleken met andere woks zeer smaakloos en fantasieloos. Er zijjn twee honderd zitplaatsen maar slechts 1 wokpan en een kleine grilplaat. De rijen staan tot buiten. Ik denk dat de drukte vanuit het nabijgelegen vakantiepark komt.

Ik ken in ieder geval wok restaurants die vele malen beter zijn. Niet voor herhaling vatbaar

3,3
  18. Na al een paar andere wok restaurants te hebben bezocht was het deze keer niet voor herhaling vatbaar. De sushi: weinig variatie en geen smaak. Hoera voor wasabi! Bij de ingrediënten die je kon kiezen voor de bakplaat lagen dikke plakken uitgedroogde gesneden ui.

Tegen de tijd dat je vlees/vis gaar was, waren de uien nog rauw, dus niet te eten. De kok vroeg hoe je het vlees wilde maar dat was meer voor de sier denk ik. Ik vroeg medium maar het was hartstikke doorbakken. De gamba's stonken en het darmkanaal was bij de meeste niet verwijderd. Bij de kant en klare gerechten zag het eruit, en zo smaakte het ook, alsof het er al een langere tijd lag. En ook weer smakeloos.

19. Melissa

Wij komen hier zo vaak. Afgelopen weekend voor de variatie eens een ander wok restaurant geprobeerd. Maar ik meen het oprecht, dit hoef ik niet meer te doen, want het is nergens zo lekker als hier. De eigenaren en kinderen ervan zijn super vriendelijk. Altijd goed gemutst, en super tegen onze kinderen die hier al net zo graag komen. Kleine tip ( een speelhoekje zou echt geen overbodige luxe zijn). Vérheug me al weer op de volgende keer.

20. Zondag 16 maart 2014 met 5 personen rond 18.30 uur naar dit restaurant geweest. Eerlijk gezegd hadden wij allen nog nooit van dit restaurant gehoord ondanks dat we relatief dichtbij wonen. Dankzij de toch wel overwegend positieve reacties op eet.nu besloten er eens te gaan wokken en via email een reservering te plaatsen. Al spoedig was er een korte, doch nette reactie binnen. We waren welkom.

Bij aankomst was even onduidelijk welke ingang we moesten nemen en zijn uiteindelijk via de 'afhaal'-ingang naar binnen gegaan. Wisten we meteen waar de wc's waren. De buitenkant van het gebouw doet denken aan een tot restaurant omgebouwde autogarage. Ik weet niet of dat inderdaad zo is, maar iedereen had dat gevoel. Echt uitnodigend was het niet, maar we komen niet voor de buitenkant maar voor het eten, de service en de ambiance en die was dik in orde!!

Na binnenkomst werden we meteen opgevangen en konden we nog kiezen waar we wilden zitten. Dicht bij het wokgebeuren of juist wat verder af waar het rustiger was. Wij houden wel van wat leven in de brouwerij en kozen dus voor de eerste optie. Er werd naar de eerste drankjeswensen gevraagd maar niet of we bekend waren met hun wok/teppanyaki-concept. Wij komen vrij frequent bij dit soort restaurants en ik kan me voorstellen dat ondertussen wel iedereen zo'n beetje weet hoe het er aan toegaat, maar toch. Een kleine moeite om het eventueel even uit te leggen. Het was gezellig druk en men zag er alle leeftijdscategorien. Er liep voldoende (aardig glimlachend) personeel rond en er waren geen lange wachtrijen.

Zoals gebruikelijk rustig beginnen met sushi / soep. De eerste was perfect koud en de laatste perfect heet. Wat je vaak hoort is dat de temperatuur van gerechten te hoog of te laag is, maar dat was in dit geval helemaal niet zo. Perfecte temperatuur, en ook later op de avond bleken de bami, sate, Foe Yong Hai, krokante spekjes etc. op hoge temperatuur te worden gehouden! Positief verrast dus.

Heel even werden we daarna op het verkeerde been gezet. De bakken wok/teppanyaki waren opgesplitst. 1 kant wok, 1 kant grilplaat, maar dat heb je heel snel in de gaten ;-) Lezen is ook een kunst, maar dat zou dus een onderdeel van de uitleg geweest kunnen zijn.

Belangrijkste is natuurlijk de kwaliteit van het eten. Ik kan verzekeren dat er veel verschillende gerechten gegeten en 'getest' zijn tot aan de kikkerbilletjes toe en allen waren even smaakvol. Sushi was uiterst vers, en de bijgerechten niet te zout of te flauw. Meer dan voldoende variatie in woksauzen en keuze in vis. (oa. Mosselen)

De lege borden werden snel weggehaald en ik zag zeer frequent een kok rondlopen om de schalen te controleren en te herschikken. Super dat het eten die aandacht krijgt. Ik zag ook dat de temperatuur gecontroleerd werd. Na een verfrissend dessert van fruit en ijs was de avond compleet. Al met al dus voor iedereen een heel geslaagde avond en daardoor hoge punten. Zeer zeker een aanrader dus!

21. Ik ga hier vaker eten met grote groepen. Hier doen ze nooit moeilijk om en kunt gewoon een all-in prijs afspreken.
    Het eten is altijd lekker (saus van de Chef mmmmm) en wordt vaak bijgevuld zo blijft het er netjes en vers uitzien. Verder blijven ze het aantal gerechtjes verhogen en aanpassen zoals de laatste keer dat ik was gegaan dat de sushi "hoek" was verbeterd erg fijn.

Verder is de service ook goed. De eigenares is zeer vriendelijk

22. Op een donderdagavond gegeten. Niet heel druk. Zeer verbaasd over de prijs kwaliteit verhouding. Nog geen 16,- euro p.p. Onbeperkt wok/tepan. Drankjes 2,- euro. Zeer verzorgd voedsel dat door de kleine voorraden vers oogt en zeer regelmatig werd aangevuld. Ruim keuze uit sauzen bij de wok. Zeer vriendelijke bediening en kok met een goede service. Interieur mag wel iets aangekleder, beetje kale muren. Het is dat we in de randstad wonen maar als we weer richting limburg gaan het omrijden zeker waard!

23. Wij komen er gemiddeld een keer in de twee à drie weken,
    deze mensen hebben het eten goed in orde.
    Als er iets niet goed is in de bakken en je zegt het, wordt er meteen gehoor aan gegeven.
    Moet je het wel meteen zeggen, en niet achteraf klagen en korting vragen.

24. Ik kom in veel wokrestaurants en ben snel tevreden, maar deze woktent slaat alles. Het eten is smaakloos, sausen lijken wel drap en er is zeer weinig keus. Ik heb het bij het afrekenen aangegeven en ze lachen je in je gezicht uit. Uiteindelijk kreeg ik 10 euro korting.
    Eens en nooit meer hier.

1,2
  25. We hebben hier op 01-06-2012 gegeten en het was heerlijk!! Alleen was de ober soms niet goed te verstaan. Ook is het drinken zeer goed geprijsd. Al met al een aanrader!!

26. Afhaal gebruikt maar eten viel zwaar tegen. Sauzen zijn waterig en wat krokant zou moeten zijn is zompig. Al heel wat chinese restaurants in binnen en buitenland geprobeerd maar dit was absoluut een van de minste in kwaliteit. Wel uiterst vriendelijk personeel, maar dat compenseerd niet het grote gebrek aan kwaliteit...

27. Je kunt hier heerlijk wokken.
    Tevens is er ook een warm buffetje met soep, sate, bami enzovoort, en als nagerecht is er ook nog ijs en fruit

Wij waren hier 28-01-2012!

28. Mijn vriendin en ik hebben hier tijdens onze vakantie in de Lommerbergen 2 keer gegeten. Het was zeker een succes, de prijs/kwaliteit verhouding is prima en het eten smaakt heerlijk. Alles wordt vers klaargemaakt waar je zelf bijstaat. Als we weer eens in de buurt komen dan gaan we zeker weer bij deze wok eten!

Aanrader!

29. Math Timmermans

Wij hadden warm buffet,het eten was lauw,er zat weinig smaak aan,en wie doet nou op een Chinees buffet frikadellen en bitterballen? En de prijslijst van de dranken komt niet overeen met de eind afrekening.
    Kortom wij zijn beter gewend en zullen een volgende keer toch een andere Chinees zoeken.

30. familie Straus

We komen hier al jaren. Het is altijd heel erg goed en bijzonder vriendelijk. Je kunt nu laten wokken of bakken, daar is een apart buffet voor.

31. Je kunt er heerlijk wokken!

Afhaal is ook helemaal perfect! Goede service en klantvriendelijk! Wat wil je nog meer:D O ja en het eten is verrukkelijk!:D.

32. M Janssen

Al vaker bij dit wok restaurant geweest, maar de laatste tijd gaat de kwaliteit echt achteruit.

Jammer, want het was altijd heerlijk.

5,9
  33. Lekker eten, ook als je, zoals ik, aan de late kant bent met eten. Zonder aandringen wordt het buffet aangevuld. Ga zo verder.

34. Zeer goed en uitstekend restaurant.

Meerdere malen wezen wokken en afhaal Chinees gehaald en iedere keer is het weer smullen geblazen.

Groenten zijn vers, personeel is vriendelijk! Kortom fantastisch!

Groeten.

Don.

35. Lekker gewokt.

En het was daar gezellig.

Groetjes uit Reuver (Limburg)

36. Afgelopen week hebben we weer heerlijk gewokt in Oriëntal Delight. Als we op vakantie zijn gaan we er zeker een keertje heen. We worden door het personeel herkend als vaste gast, en allerhartelijkst verwelkomt. Alles zag er weer piekfijn en vers uit.

Personeel is vriendelijk en correct!

Tot volgend jaar dan maar weer! Groeten vanaf Texel!

37. We zijn hier begin vorig jaar bij toeval langsgereden omdat we op vakantie waren in vakantiepark Reuver en een plek zochten om lekker te eten.

En we moeten zeggen, het was een goede keuze.

Het eten was echt heerlijk, en goed verzorgd.

De ambiance was mooi en ook zeer netjes.

Bediening was vriendelijk en attent.

38. K van der vegt

hier boven staat vermeld dat Kim van der Vegt onhandig en brutaal is. wat er staat is gelogen. ik vindt het ook vreselijk dat er dit soort reacties op internet gezet worden.

39. prutteltje

goed verzorgt en ondanks de drukte toch prive

40. geweldige zaak

41. Geert Geraedts

Het kant en klaar gerecht ligt soms te lang waardoor het er wat verdroogd uit ziet. Mocht vaker ververst worden. Zeker de frietjes en andere snacks voor de kinderen.
    Alles wat in de vitrines ligt ziet er fantastisch uit en is uitstekend van smaak.

42. Het eten en de bedienig is prima. Echt de moeite waard. (Peter vd Vegt's dochter is er ontslagen omdat ze erg onhandig en brutaal was.)

43. Nimrod Bummelmayer

Ook wij hebben hier met veel plezier en vooral smaak gegeten! Het bericht van Peter v.d.Vegt doet persoonlijke rancunes vermoeden.

44. Wij halen af en toe bij Oriental Delight verschillende afhaal gerechten en iedere keer weer VOORTREFFELIJK !! heerlijk genieten

45. onzin zo lekker heb ik nog nooit gewokt was heerlijk

46. peter van der vegt

personeels beleid is ver onder nul
    ik zal dit in reuver kenbaar maken