fbpx

Jo’s IJssalon Reuver

Bij Jo’s IJssalon in Reuver kunt u genieten van ambachtelijk ijs dat van verse boerenmelk bereid wordt. Als u dus op zoek bent naar Italiaans schepijs, weet u bij Jo’s IJssalon zeker dat u er van het lekkerste ijs kunt genieten. Al vele liefhebbers uit Reuver, Belfeld en Beesel, maar ook uit Swalmen, Roermond, Tegelen en Venlo wisten onze ijssalon te vinden. Dankzij onze verschillende smaken ijs bieden wij voor elk wat wils. Wij verkopen ook suikervrij en lactosevrij Italiaans schepijs. De allergenen worden bij ons in de vitrine duidelijk vermeld, dus een keuze maken uit al onze verschillende smaken ijs zou gemakkelijk moeten zijn. Toch?

Assortiment ambachtelijk ijs

Bij ons in de ijssalon heeft u een ruime keuze in (ijs)smaken. Wij hebben een aantal ijssoorten die vast in het assortiment te vinden zijn en ijssoorten die regelmatig wisselen. Voor de vaste ijssoorten kunt u denken aan vanille, chocolade, banaan, citroen, aardbei en sinaasappel. Daarnaast hebben we ijssoorten die regelmatig wisselen, waaronder Kinder Bueno ijs en kokosijs. Het is dan ook zeker de moeite waard om onze ijssalon in Reuver regelmatig te bezoeken, en te ontdekken welke smaken Italiaans ijs wij op dat moment in het assortiment hebben. Alle ijssoorten worden handmatig door ons bereid. Ambachtelijk ijs dus!

Cadeaucheques en -knipkaarten

Vindt u ook dat wij het lekkerste ijs verkopen en wilt u meer mensen met onze ijssalon in Reuver kennis laten maken? Het is mogelijk om iemand een ijsje cadeau te geven. Wij hebben hiervoor cadeaubonnen in de vorm van een pasje, waarbij u zelf het bedrag bepaalt. Leuk voor een verjaardag, Vaderdag, of als felicitatie! Voor kinderen die al zelf naar onze ijssalon in Reuver mogen, hebben we knipkaarten voor vijf of tien ijsbolletjes. Zo kunnen ze namelijk veilig, zonder contant geld, op pad. Voor ieder bolletje ijs dat ze bestellen, zetten we een knip. Ook de knipkaarten zijn in de salon verkrijgbaar. Als dat geen origineel cadeau is?

Onze Italiaanse ijssalon

Bij Jo’s IJssalon in Reuver is meer dan genoeg plek! U kunt het ijs opeten op het terras of in onze sfeervolle ijssalon. We hebben de salon gezellig ingericht met gemakkelijke, huiselijke zitjes zodat u ook binnen kunt genieten van het ijs. Het is ook mogelijk om met een groep (tot ongeveer 20 personen) in de salon of in de binnentuin ijs te eten. Wij verzoeken u om hiervoor telefonisch te reserveren. Kom gezellig langs bij Jo’s IJssalon!

Wil jij op de hoogte blijven van de laatste acties en smaken?

Wij zijn dol op nieuwe smaken en leuke acties! Jij ook? Schrijf je dan in voor de Jo's IJssalon update.