Nieuwste foto's in Reuver

Laatste updates in Reuver

1. marco's profielfoto
    marco heeft een recensie geschreven voor De Witte Stein

Vanmiddag zijn wij met het gezin naar De Witte Stein geweest en wij hebben daar een hapje gegeten. Opvallend was de uitgebreide lunchkaart. Na het eten konden onze kinderen genieten van de grote gratis speeltuin en konden wij heerlijk ontspannen in de zon. Mijn complimenten voor De Witte Stein!

2. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Brasserie Effe

Zeer fijne bediening aan tafel, goede uitleg en kleine wijzigingen op het menu worden met een glimlach ingevuld. Eten is prima verzorgd, lekker en smaakvol. Normale porties dus vult goed.

Sfeer is prima en nieuwe ingang is een verbetering. De tafel bij de deur is dan te doen, maar iets minder.

3. Paul Stevens's profielfoto
    Paul Stevens heeft een recensie geschreven voor De Grens

Paul Stevens

Zondag 10 februari lekker gebruncht met 4 personen het was geweldig komen zeker teug. Vriendelijke bediening.

4. Spijkers W's profielfoto
    Spijkers W heeft een recensie geschreven voor Oriëntal Delight

Spijkers W

Koud en warm buffet karig, sommige producten van warm buffet waren lauw. Vlees van wok en bakplaat van mindere kwaliteit. Bereiding Vlees bakplaat onvoldoende gegaard. Toilet voorziening m.b.t. handen wassen was slecht. (Dreft is voor afwas en niet voor de handen).

5. Hendrik J's profielfoto
    Hendrik J heeft een recensie geschreven voor De Witte Stein

Hendrik J

Wat unne kroam! Zeer slecht gegeten, bediening ondermaats, en absoluut niet voor herhaling vatbaar.

6. Hendrik's profielfoto
    Hendrik heeft een recensie geschreven voor Brasserie Effe

Wat unne kroam! Zelden zo slecht gegeten, bedient en behandeld!

7. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor Brasserie Effe

Lekkere voorgerechten, hoofdgerechten wat duur en veel vis en vlees.
    Grootste minpunt is dat ergeen enkel pasta gerecht op de kaart te vinden is.
    Dit zou een tip voor de toekomst kunnen zijn?!

8. Goedele Derks's profielfoto
    Goedele Derks heeft een recensie geschreven voor Quality Food Marktzicht

Goedele Derks

Prima aanbod en goed geholpen. Prijs is wel aan de hoge kant gemiddeld gezien.

9. Cindy's profielfoto
    Cindy heeft een recensie geschreven voor Brasserie Effe

Vandaag geluncht. Kom er vaak en neem altijd de hawai salade de lekkerste salade die ik ooit gegeten heb. Deze is van de kaart gehaald als lunch maar zit wel nog in een drie gangen menu. De kok gevraagd of deze niet als lunch gemaakt kan worden hij blijft stug volhouden dat deze niet als lunch verkrijgbaar is als je aangeeft dat deze wel in het drie gangen menu verkrijgbaar is zegt hij gewoon ik heb het deeg niet voor de kip dit kan natuurlijk niet en is erg klant onvriendelijk!! En zeer vervellend voor het bedienend personeel ze krijgen alle klachten over hun heen wat niet terrecht is bediend personeel is uiterst vriendelijk!! De slechte service is dan ook alleen voor de kok.

10. Restaurant De 3Sprong's profielfoto
    Restaurant De 3Sprong heeft een recensie geschreven voor Brasserie Effe

Wij verbleven vorige week met vrienden op de Lommerbergen. Genoten zaterdagavond met z'n vieren van een voortreffelijk diner bij jullie. Wij zijn zelf horecamensen en weten waar we over praten. Complimenten voor de kwaliteit en presentatie van de gerechten. Lof voor de twee meiden die uiterst professioneel en vriendelijk de volle tent bedienden. We hebben genoten en komen zeker nog eens terug, zelfs al zouden we er kilometers voor moeten omrijden!

11. John en Marij Verstappen's profielfoto
    John en Marij Verstappen heeft een recensie geschreven voor Quality Food Marktzicht

John en Marij Verstappen

Wij hebben hier afgelopen weekend gegeten en vonden het helemaal niets. Het is alsof je jaren terug de tijd in gaat qua eten en entourage. Prima als je van opgewarmde sligro- en hanos producten houdt, maar als je ergens lekker wilt eten is deze plek niet aan te raden.

12. sandy's profielfoto
    sandy heeft een recensie geschreven voor het Oude Huys

Was een dag je vanuit Groningen met een vriendin in Limburg.
    We hadden een kopje thee, cappuccino en een stukje appel taart. Moesten over de €9 betalen?
    Gaan we vanuit.
    Kop thee; 2.50 (Is al veel gerekend)
    cappuccino 3 euro.
    Zou t gebakje dat trouwens wel lekker was over de 4 euro kosten?

13. M. Faaij's profielfoto
    M. Faaij heeft een recensie geschreven voor De Grens
    Eetcafé Reuver

Vriendelijk bediening. Prima gerechten. Zeker aan te raden.

14. nancy's profielfoto
    nancy heeft een recensie geschreven voor Brasserie Effe

Voor de 1ste keer met vrienden daar geweest. Erg gezellig zitten en heerlijk eten. Ik zeg voor herhaling vatbaar.

15. J.roos's profielfoto
    J.roos heeft een recensie geschreven voor Hong Kong
    Chinees-Indisch Reuver

Vanavond daar gegeten en het was heerlijk een echte aanrader.

16. A. Cuijpers's profielfoto
    A. Cuijpers heeft een recensie geschreven voor Brasserie Effe

A. Cuijpers

We hebben heerlijk gegeten. We werden hartelijk ontvangen. En konden een tafeltje kiezen. Vooraf een heerlijk apperatiefje, een heerlijke carpaccio en daarna mixend gril. Een nagerecht hebben we niet genomen omdat we heel goed gegeten hadden dus kozen we voor een cappuccino. Wij zijn hier vaker geweest om onze trouwdag te vieren, en het is nog steeds genieten. Mooie accomodatie, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Wij komen hier zeker terug.

17. badminton DAC's profielfoto
    badminton DAC heeft een recensie geschreven voor Quality Food Marktzicht

badminton DAC

Lekkerste frietje oorlog in de verre omgeving, vriendelijk personeel, genoeg personeel, niet te lang wachten ook al is het druk.

18. maartje's profielfoto
    maartje heeft een recensie geschreven voor De Witte Stein

Wat een heerlijke plek om te vertoeven.
    Mooi gelegen in het groen, een overvloed aan speeltoestellen en springkussens, dieren om te voeren en een goede menukaart.
    Kortom een heerlijke plek om een dag door te brengen.
    Complimenten aan het werkende team.

Tot snel groetjes maar

19. Rick Geurts's profielfoto
    Rick Geurts heeft een recensie geschreven voor Brasserie Effe

Rick Geurts

Verschrikkelijke service en klantvriendelijkheid. Ik en mijn partner hadden wat te eten besteld. Een aspergesoep, broodje kroket en wrap. Eten was prima, alleen gaven we aan aan de serveerster dat de soep niet naar wens was. Ze kon alleen wat anders aanbieden en er werd gezegd dat smaken verschillen en tja. Bekijk het maar met je soep. Na bij het afrekenen aan te hebben gegeven niet te willen betalen voor de aspergesoep die we niet gegeten hebben, werd wederom weer gezegd smaken verschillen. Als we een andere soep hadden gekozen, had dit dan ook op de rekening gestaan? We kwamen hier terug na een goede ervaring in het verleden. Helaas niet meer voor herhaling vatbaar. Erg zonde.

20. Desi Niemans Schoenmakers's profielfoto
    Desi Niemans Schoenmakers heeft een recensie geschreven voor Lucca
    Eetcafé Reuver

Van pizza maken hebben ze geen ‘kaas’ gegeten.
    Dik plakkaat kaas erop gegooid. Bodem heel dik.

Döner ook niet geweldig
    Erg jammer had gehoopt eindelijk een goed restaurant in het dorp te hebben

21. Isabelle peerbooms's profielfoto
    Isabelle peerbooms heeft een recensie geschreven voor De Witte Stein

Isabelle peerbooms

We zijn op 19 mei 2018 gaan eten bij de witte stein.
    Hele mooie locatie, vriendelijke bediening, en ons hondje mocht mee.
    Daar wij in lommerbergen verbleven was dat super.
    We zijn hartelijk ontvangen, kregen nog een kop koffie en thee gratis.
    Het eten was super, en een heerlijk ijsje toe.
    Zeker voor herhaling vatbaar als we weer in de buurt zijn.
    Groetjes fan Peerbooms.

22. R en R uit zoetermeer's profielfoto
    R en R uit zoetermeer heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Raodhoes

R en R uit zoetermeer

Vanwege bluesfestival verdwaald in Reuver off all places. We hadden wat te vieren dus gezocht! WAt een treffer voor een heerlijk diner met onze vrienden. Uiterst vakkundig bediend en bereid. Top!

23. marlou's profielfoto
    marlou heeft een recensie geschreven voor Brasserie Effe

Vanmiddag op het terras bij Effe gezeten. Bediening niet al te vriendelijk. €3,85 Voor een (onverzorgde) latte machiatto!

24. Toni's profielfoto
    Toni heeft een recensie geschreven voor Oriëntal Delight

Aangename verrassing.
    Soep vooraf vonden wij niet bijzonder goed of slecht; buffet ernaast had wat uitgebreider mogen zijn, maar was smakelijk. Ingrediënten, apart voor plaat en wok, stonden overzichtelijk gepresenteerd. Het oogde allemaal vers. Hetzelfde viel op bij het buffet voor nagerechten.
    Het restaurant zelf oogt 'n beetje steriel, maar is wel zo netjes en schoon. De bediening was vlot en vriendelijk.
    Over de bereiding van gerechten, zowel van de plaat als uit de wok, zijn wij erg te spreken: geldt elders vaak het devies "overgaat is iig gaar", kregen wij wat je van verse producten kan/mag verwachten, dat proef je, het smaakt: Alles was to the point gegaard, niets rauw of droog, maar sappig en lekker. De sausjes deden de rest!

25. Peters's profielfoto
    Peters heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Raodhoes

Heerlijk genoten van een 6 gangen diner. We voelden ons verwend. Bediening zeer aardig en behulpzaam. Ruimte is aangenaam, miste een klein beetje achtergrondmuziek. We komen graag een keertje terug.

26. Inge Van Dijk's profielfoto
    Inge Van Dijk heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Raodhoes

Heerlijk gegeten bij t roadhoes, 6 gangen diner gehad.
    Heerlijke verrassende combinaties, alles mooi opgeserveerd en perfect klaargemaakt.
    Sfeervolle locatie. Perfecte service, zeer klantvriendelijk.

27. PJM Boonen's profielfoto
    PJM Boonen heeft gereageerd op een recensie van Restaurant 't Raodhoes
    PJM Boonen
    Van restaurant

Beste André
    Cas Spijkers zei altijd "de kunst van het koken is de kunst van het weglaten"
    dus met andere woorden eenvoud is beter dat allerlei toeters en bellen, die schaden aan de kwaliteit van de producten. wat betreft het niet in huis hebben van bepaalde gerechten heeft u een punt, maar jullie waren wel heel erg vlug van standpunt veranderd om dan toch maar het verrassingsmenu te nemen wat wij al 22 jaar zeer succesvol in de markt zetten. En als jullie toch al la carte hadden willen eten was ik de laatste die jullie daar van weerhield met enige aanpassing van de gerechten. wat het lange wachten betreft duurt bij ons een gang ong 30 a 40 min. Dat willen bij ons de gasten zo omdat ze avondvullend willen dineren en niet met een paar uur buiten staan. A daar is het te duur voor en B wat moet je dan de rest van de avond. Iemand die dat van tevoren aangeeft kan dat natuurlijk wel!!
    Jullie komen al best lang naar ons restaurant en daarom is het zuur om te vernemen dat als het een keer tegenvalt om dat meteen op deze wijze te ventileren.
    hopelijk dat jullie deze reactie als positief ervaren, en dat we weer een kans krijgen om ons te revancheren
    m. vr. gr. Piet Boonen

28. Angele's profielfoto
    Angele heeft een recensie geschreven voor Lucca
    Eetcafé Reuver

Shoarma en pizza waren lekker. Biefstuk champignonroom was taai. Zeker geen 200 gram. Saus erg dun en smaakloos. Geen champignon te zien of te proeven. Zelf veel zout en peper toe moeten voegen om het nog een beetje smaakvol te krijgen. Zeker geen 13 euro waard.

29. André's profielfoto
    André heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Raodhoes

Afgelopen zaterdag bij 't Raodhoes gegeten met ons tweetjes. We hebben hier al vaket gegeten.
    De chef kwam aan de tafel met de menukaart en een suggestie voor een verassingsmenu. We besloten toch de menukaart te bekijken en kozen voor een a la cart menu.
    Toen vervolgens de chef weer aan de tafel kwam en we onze keuze uit de a la cart menukaart opgaven, bleken er diverse ingrediënten niet voorradig te zijn. (Dit kan echt niet!)
    we hadden de indruk dat de chef niet zo veel zin had om voor een tweetje een a la cart menu te koken.
    Dus toch maar gekozen voor het 6 gangen verrassingsmenu. De prijs/kwaliteit was niet goed.
    Het menu was naar onze mening echt te simpel. Vergeleken met eerdere ervaringen met dit restaurant was het deze keer echt niet oké.
    Nogmaals veel te simpel, en we heben toch € 150,00 af moeten tikken. Voor dat bedrag mag je toch wel wat verwachten. Daarnaast moesten we best lang wachten op onze gerechten. Het leek wel of er in de keuken iets niet klopte.
    Helaas gaan we dit restaurant van ons lijstje schrappen.

30. Martien Verspeek's profielfoto
    Martien Verspeek heeft een recensie geschreven voor Quality Food Marktzicht

Martien Verspeek

Ik had een rundvleesslaatje besteld ik heb een broodje rundvlees salade gekregen.