Parkeer gelegenheid voor de deur.

• OV

Station op loopafstand 1 minuut. Bus en trein.

Lunch Diner

1442192031 75
1520529636 75
1531720722 71
1677204845 77

1. TEGENVALLER !! Niveau van een kantine, een maaltijd salade die helemaal smaakloos is, ik heb nog gevraagd naar een beetje extra Balsamic sous… maar dat kende de ober niet, dus een smaakloze salade van slappe sla en nagenoeg geen andere smaakjes. De sate was klein als hoofdgerecht en ook niet smaakvol, de sate saus uit een emmer en de bijbehorende frietjes uit de diepvries.
    Kortom, een slechte kantine, en dan is de prijs kwaliteit verhouding al snel scheef. De fotos zien er redelijk mooi uit, maar de smaak valt echt tegen, gekookt zonder liefde is misschien wel de beste toelichting. Ik ga er voortaan met een grote boog omheen! Een dikke vier!

2. Marjan koch

Mooie plek om buiten te eten. Bediening oké. Eten waardeloos slecht en smakeloos. Niet lekker en waardeloos. Jammer van t geld. Wij gaan er nooit meer naartoe.

3. Heerlijk gegeten bij brasserie Effe. Bediening was vriendelijk en attent. Kaart was uitgebreid genoeg met mooie gerechten. Kwaliteit van de gerechten heeft ons meer dan verrast. Uitstekend! Absoluut een aanrader om hier te gaan eten.

4. Mw.S.Ruis

Effe is nog steeds prima van kwaliteit.
    Heerlijk gegeten ook deze vakantie weer.
    Heb nergens iets op aan te merken en voor mensen die de koffie te sterk vinden er is ook lekkere cappuccino met mooie schuimlaag en dotje slagroom erbij!

5. We wilden graag een lekkere cappucino met gebak, rond 15 uur was het gebak al op, toen maar een lunchgerecht gepakt, dan ben je al duurder uit, koffie was erg sterk, zelfs met suiker er in stond hij ons tegen, niet leeggedronken en gemeld dat we hem te sterk vonden… opmerking vd serveerster. Smaken verschillen, dat was het. De volgende keer gaan we even ergens anders heen…

6. Gezellige sfeer en heel lekker gegeten. Komen zeker eens terug.

7. Geert Brons

Goed en keurig verzorgd.

8. Anouska de zwart

Als voorgerecht hebben we 1 portie tapas samen gedeeld. Het was meer dan voldoende voor 2 personen en echt verrukkelijk. Het hoofdgerecht was ook prima. Heerlijk gegeten en de bediening is er echt op vooruitgegaan sinds de laatste keer dat we er waren.

9. Zeer fijne bediening aan tafel, goede uitleg en kleine wijzigingen op het menu worden met een glimlach ingevuld. Eten is prima verzorgd, lekker en smaakvol. Normale porties dus vult goed.

Sfeer is prima en nieuwe ingang is een verbetering. De tafel bij de deur is dan te doen, maar iets minder.

10. Wat unne kroam! Zelden zo slecht gegeten, bedient en behandeld!

11. Lekkere voorgerechten, hoofdgerechten wat duur en veel vis en vlees.
    Grootste minpunt is dat ergeen enkel pasta gerecht op de kaart te vinden is.
    Dit zou een tip voor de toekomst kunnen zijn?!

12. Vandaag geluncht. Kom er vaak en neem altijd de hawai salade de lekkerste salade die ik ooit gegeten heb. Deze is van de kaart gehaald als lunch maar zit wel nog in een drie gangen menu. De kok gevraagd of deze niet als lunch gemaakt kan worden hij blijft stug volhouden dat deze niet als lunch verkrijgbaar is als je aangeeft dat deze wel in het drie gangen menu verkrijgbaar is zegt hij gewoon ik heb het deeg niet voor de kip dit kan natuurlijk niet en is erg klant onvriendelijk!! En zeer vervellend voor het bedienend personeel ze krijgen alle klachten over hun heen wat niet terrecht is bediend personeel is uiterst vriendelijk!! De slechte service is dan ook alleen voor de kok.

13. Wij verbleven vorige week met vrienden op de Lommerbergen. Genoten zaterdagavond met z'n vieren van een voortreffelijk diner bij jullie. Wij zijn zelf horecamensen en weten waar we over praten. Complimenten voor de kwaliteit en presentatie van de gerechten. Lof voor de twee meiden die uiterst professioneel en vriendelijk de volle tent bedienden. We hebben genoten en komen zeker nog eens terug, zelfs al zouden we er kilometers voor moeten omrijden!

14. Voor de 1ste keer met vrienden daar geweest. Erg gezellig zitten en heerlijk eten. Ik zeg voor herhaling vatbaar.

15. A. Cuijpers

We hebben heerlijk gegeten. We werden hartelijk ontvangen. En konden een tafeltje kiezen. Vooraf een heerlijk apperatiefje, een heerlijke carpaccio en daarna mixend gril. Een nagerecht hebben we niet genomen omdat we heel goed gegeten hadden dus kozen we voor een cappuccino. Wij zijn hier vaker geweest om onze trouwdag te vieren, en het is nog steeds genieten. Mooie accomodatie, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Wij komen hier zeker terug.

16. Rick Geurts

Verschrikkelijke service en klantvriendelijkheid. Ik en mijn partner hadden wat te eten besteld. Een aspergesoep, broodje kroket en wrap. Eten was prima, alleen gaven we aan aan de serveerster dat de soep niet naar wens was. Ze kon alleen wat anders aanbieden en er werd gezegd dat smaken verschillen en tja. Bekijk het maar met je soep. Na bij het afrekenen aan te hebben gegeven niet te willen betalen voor de aspergesoep die we niet gegeten hebben, werd wederom weer gezegd smaken verschillen. Als we een andere soep hadden gekozen, had dit dan ook op de rekening gestaan? We kwamen hier terug na een goede ervaring in het verleden. Helaas niet meer voor herhaling vatbaar. Erg zonde.

5,7
  17. Vanmiddag op het terras bij Effe gezeten. Bediening niet al te vriendelijk. €3,85 Voor een (onverzorgde) latte machiatto!

18. Heerlijk met zn 4en gegeten. Vriendelijke bediening. Een aanrader. Gaan we zeker nog een keer doen.

19. Het eten is heerlijk!
    De lunchkaart is erg uitgebreid tov de dinerkaart, deze zou nog iets aangevuld mogen.
    Verder is de smaak en presentatie van het eten top! Zeker een aanrader.

20. Ton Vissers

Goede keuken met leuke bediening!

21. Geluncht op zondag... duurde erg lang eer we het eten kregen. Hamburger met macho's à 12.50. Stond geen prijs. Was echt veel te duur. En een pasteitje. Was beetje aan de weinige kant. Al met al. Lekker gegeten. Maar niet voor herhaling vatbaar. Was te duur

3,2
  22. Een heerlijke lunch gegeten. Ontzettend lekkere salades met eigen gebakken brood en leuke variaties in boter, olie en tapenades. Heerlijk! Mooie presentatie en zeker niet te weinig! Aardige dames in de bediening die ondanks de drukte alles prima op orde hebben. Zeker aanrader.

23. J.Wauben en J. Peeters

We waren met n bevriend stel gaan eten bij Effe en nergens kun je zo'n heerlijke carpaccio eten, maar ook t maandmenu was heerlijk.

24. - onvriendelijk personeel;
    - lang wachten;
    - ze wijzen je de plaats aan waar je moet gaan zitten op een dwingende toon;
    - niet echt een gelegenheid om gezellig uit te gaan eten, het is dat we een cadeau hadden.

1,8
  25. Zondag 16 oktober 2016, een mooie zonnige dag. Met een 20€ cadeaubon op zak van Brasserie Effe een mooie fietstocht maken door het Limburgse landschap. In Reuver aangekomen hadden we "Brasserie Effe" snel gevonden. Het terras zat vol en binnen waren nog genoeg plaatsen. Dus mijn vrouw en ik naar binnen. We werden gewezen, op een gedwongen toon, naar een plaats waar wij, mijn vrouw en ik echt niet wilde zitten. Namelijk helemaal achter in de zaak, bijna in het donker. Voorin was wel nog voldoende plaats, maar dat mocht niet van de medewerkster, omdat het plaatsen waren voor vier personen. Als we daar zouden gaan zitten zouden daar weg moeten als er een groter gezelschap binnen zou komen. Beetje raar! maar besloten daar toch te gaan zitten. Toevallig kwam op dat moment een tafeltje vrij voor twee personen.
    Het duurde vrij lang voordat ze naar ons toe kwam om te vragen of we iets wilde drinken. We bestelden een kop koffie en vroegen ook om de kaart. Dan denk je: ze brengt de kaart gelijk met de koffie. Nee hoor, eerst de koffie en na ruim 12 minuten kwam mevrouw aan met de kaart. Nadat er weer geruime tijd was verstreken kwam ze de bestelling opnemen. Ook op het serveren van die bestelling hebben we geruime tijd zitten wachten. (Veel langer dan gebruikelijk is in een restaurant.)
    Vanuit mijn positie had ik goed zicht op de bar en zag hoe dat ze met haar handen in de ijskoeler greep en haar handen aan haar achterste afveegde. (Smerig). Haar collega deed het met een ijstang, dus het materiaal is wel aanwezig, maar wordt niet altijd gebruikt.
    Conclusie: - onvriendelijk personeel;
    - lang wachten;
    - werken niet hygiënisch;
    - geen aanrader om daar eens gezellig en lekker te gaan eten.

26. J. Van Gent

Heerlijk gegeten. We hadden carpaccio en gerookte zalm vooraf. Hoofdgerecht Varkenshaassate. Echt een aanrader. Volop en wat over was kregen we mee voor de hondjes.
    Vriendelijke personeel. Fijn dat je je hond mag meenemen.

27. Eten was erg lekker alleen duurde erg lang, wij gingen na het eten ook nog naar de bioscoop dus tip, als je erna nog naar de bioscoop gaat zeg het bij het bestellen van het eten.

6,7
  28. Nooit meer! Zeer onvriendelijke bediening en we kregen de kaart niet omdat het te druk was! Drankjes afgerekend en vertrokken.

29. J. Peters

Ontzettend lekker gegeten! De carpaccio is een echte aanrader. Zeer vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker nog eens terug!

30. Lian Verlinden

Loop je even naar binnen op een zaterdagavond terwijl er nauwelijks tafels bezet zijn en vraag je voor 3 personen een kopje koffie, nou dat kan dan niet!! Zijn nog met het diner bezig was het antwoord. Zet dan ook geen reclamebord buiten met koffie. Een teleurgestelde klant.

31. Met ons dames clubje hebben wij gezellige en lekker gedineerd bij Brasserie Effe in de Reuver. Let goed op als je daar via de pin afrekent. Bij een toevallige controle ca 1,5 maand later kwam ik erachter dat er €210,- teveel was afgeboekt! Het teveel afgeboekte geld heb ik terug gekregen maar geen excuus.

5,9

33. Tournedos was niet mals. De varkenshaas van de mixed grill maak je zelf beter. Ze vragen de hoofdprijs voor deze kwaliteit eten: het is zeker geen sterren restaurant. Het personeel was onvriendelijk. Heb hier in het verleden beter gegeten, maar ik kom hier nu niet meer terug door de prijs en het onvriendelijke personeel/

34. marjolein hendriks

Meerdere malen zeer slechte ervaring opgedaan. Kwaliteit eten is ver onder de maat. Personeel is niet geschoold. Eigenaar is zeer onsympathiek. Saté is aan gedroogd, friet in oud vet gefrituurd. En om alleen iets te drinken mag je niet naar binnen. Met een groot gezelschap is er altijd iemand die zijn eten niet krijgt. Ik ga nooit meer terug.

35. Hier weten de koks nog wat koken is, alles vers en dat proef je, deze heren verstaan hun vak. Leuke sfeer, mooi ingericht en erg leuke bediening. Wij blijven hier terug komen

36. frank

37. Zeer lekker eten en ziet er dan ook heerlijk uit, vriendelijke bediening. Niet de goedkoopste, maar zeker de moeite.

38. Jolanda

Eten is prima, maar personeel onder de maat. Je zou denken dat een glimlach gratis is...... Blijkbaar niet!

39. Heerlijk gegeten alles meer dan voldoende bediening vlot en aardig. Aanrader voor de genieter.

40. We werden goed ontvangen en het personeel deden echt hun best. Miin man had een heerlijke sate met een standaard salade en de frites, tja, ik weet niet of het een onwennig smaakje was, maar die was niet zo...

Ik had een visschotel, met 1 kleine gepaneerde scampi, erg jammer, die hadden ze beter weg kunnen laten. Scampi was vet, bij de visschotel, spaghetti, die was te gaar. Niet een goede combinatie.

En veel groente, zag mooi uit, smaakte goed, vanalles en nog wat, alleen die boontjes, helemaal verlept, echt jammer. Soms kun je beter iets weglaten. Ik zou voor mijn eten een 6je geven.

41. Gemiste kans, voor de zoveelste keer helaas... Eten is erg goed, alleen jammer dat een persoon in de bediening het hele bedrijf te kijken zet. Ik ga er in ieder geval niet meer eten als deze persoon aanwezig is. Zijn "gastvrijheid" is ronduit schandalig te noemen. Jammer voor de rest, maar vandaag was helaas voor ons de welbekende "druppel". Kwaliteit van het eten en het andere personeel is super!

42. Vele malen gegeten en het is altijd heerlijk. De hoofdgerechten zijn wel erg groot maar als vleesliefhebber geen problemen mee. Helaas vind ik het wel erg duur worden voor in een dorp.

Aanraders:
    Vooraf de carpaccio. Nog nooit ergens zo lekker gehad als hier!
    Lunch: broodje pittig gehakt

43. Greta

44. Heerlijk eten, een fijne sfeer en een goede service.

45. Super eten bij 'Effe'! Carpaccio en soepen zijn zeker een aanrader als voorgerecht. Ook hoofdgerechten zijn super en soms wat veel! Goed restaurant voor de omgeving Reuver/Beesel

46. Vrijdagavond 20 Jan. met 4 personen wezen eten. In eerste instantie gebeld voor een reservering dat was niet mogelijk. Maar toen wij op de bonnefooi toch zijn gegaan was er wel plek. Ontvangst prima en beleeft, jas werd netje aangenomen en opgehangen. snelheid voor het eerste drankje ook prima. Opnemen van de bestelling had beter/vriendelijker gekund Voorgerecht helemaal top. Bediening laat het vanaf hier een beetje liggen. Het is dan al wel wat later op de avond. Wellicht wilde ze op tijd naar huis, ik mis een beetje de passie voor het vak. Maar nog steeds prima. Hoofdgerecht redelijk tot goed vleesgerecht net even iets te lang op het vuur. Bijgerechten prima en voldoende. Het laatste geldt overigens voor het gehele diner. Keuken doet erg zijn best en dat merk je. Toch mag er nog wel wat extra aandacht aan de hoofdgerechten gegeven worden. hebben afgesloten met koffie, dus over het nagerecht geen informatie. Conclusie prima bistro welke richting restaurant neigt. Alles voldoende en netjes, toch een aanrader!

47. Tim Vogels

In deze zaak is de prijs / kwaliteit verhouding dik in orde.

Ambachtelijk bereide sausen en spijzen in een meer dan ruime portionering, wat wil je nog meer.

De vader van Frank heb ik goed gekend, hij was eigenaar \ kok van restaurant De Vogelmolen en je merkt duidelijk dat Frank het bourgondische en vakbekwame van zijn vader heeft overgenomen.

Kortom Chapeau!

48. Wij hebben hier op tweede Kerstdag met de hele familie gegeten. Super lekker. We waren met 11 personen en iedereen was vol lof over de koks, de bediening en de ambiance. We zijn heerlijk verwend. De gerechten werden lekker opgediend, de borden waren een streling voor het oog. Vriendelijke bediening. Het was helemaal top en zeker voor herhaling vatbaar. We geven Effe een dikke 10.

49. Hebben er laatst de verjaardag van mijn vrouw gevierd.

We hebben heel lekker gegeten en de sfeer is er ook prima.

Zeker mag ik de bediening niet vergeten, die was toppie.

50. Geweldig suprise menu, laat je verrassen.

Een zaak met een gulden randje.

Perfecte verhouding prijs kwaliteit, ik zou zelfs zeggen betere kwaliteit als dat wat je daadwerkelijk betaald.

Bediening zeer vriendelijk en meedenkend.

In een woord top.

51. Vanwege het mooie weer besloten we een terrasje te gaan pikken in onze woonplaats. We kwamen uit bij Brasserie Effe te Reuver. Na enkele glaasjes bier gedronken te hebben vroegen we naar de kaart en besloten we te blijven eten. We kozen voor het verrassingsmenu met als wijn een Argentijnse biologische rosé. Omdat Kitty een glutenvrij dieet moet volgen vroegen we of dat een probleem was. Dat zou geen probleem zijn werd ons verzekerd. Omdat wij elders niet zo’n goede ervaringen hebben waren we benieuwd hoe dat hier zou zijn.

Bij het voorgerecht werd stokbrood met boter en kruidenboter geserveerd. Er werd netjes bij gezegd dat de kruidenboter niet geschikt was voor een glutenvrij dieet. Omdat Kitty haar eigen crackers wilde gaan halen werd er gezegd dat er glutenvrij brood bij geserveerd zou worden. En niet zomaar een sneetje droog glutenvrij brood, nee, ze kreeg een echt glutenvrij stokbroodje, vers afgebakken.

Het voorgerecht bestond uit een carpaccio van gerookte eendenborstfilet met dunne asperges en rucolasalade. Uiteraard zonder gluten.

Het hoofdgerecht bestond uit kabeljauw met asperges, scampi’s en een coquille Saint Jacques. Hierbij werd voor ons ieder een andere pasta geserveerd, waarvan eentje natuurlijk glutenvrij.

Het dessert bestond uit een Crème Brullée, Aardbeiensmoothy, aardbeienmousse en aardbeienijs met een meringue.

Alles zag er geweldig verzorgd uit en de smaken waren fantastisch. De bediening was uiterst correct. Al met al een echt aan te bevelen gelegenheid waar wij graag nog eens teruggaan.

52. Even op weg naar huis een lekkere tosti ham-kaas gegeten met een prima cappuccino.

De zaak ziet er van buiten leuk uit en ook het interieur is helemaal in orde.

53. Gezellig terras en heerlijk gegeten. Er was maar 1 man bediening dus soms duurde het effe voor je kon bestellen en daardoor was er ook geen tijd voor een vriendelijk praatje.

Heb de "open"keuken gezien en die was een beetje rommelig;

Misschien door het warme weer en de (onverwachte?) drukte.

Wel vriendelijk geholpen.

54. Geweldige keuken, je kunt hier voortreffelijk eten.

De wijnen zijn zeer bijzonder en je krijgt ook goeie suggesties.

Deze brasserie krijgt een vast plaatsje in onze agenda.

55. Rob en Audrey

We hebben hier gisteren wederom heerlijk gegeten. Zoals altijd als voorgerecht de overheerlijke niet te overtreffen rundercarpaccio. Als hoofdgerecht deze keer een lamscarre met perselade en lamsfilet met rode wijnsaus. Om van te smullen. Audrey had de carpaccio als hoofdgerecht en een heerlijk groentesoepje van voren.

56. fam van Voren

Leuk restaurant, porties voedsel zijn groot en smakelijk, Algemene indruk is erg goed.

57. erg lekker, zal jullie zeker aanbevelen

58. K . Viveen

Heerlijk, top, ga zo door.

59. eric en verona

twee woorden smakelijk eten super gewoon altijd goed en continue de zelfde kwaliteit ga zo door.

60. eldorado

super gegeten mensen ga voor het suprise menu u weet niet wat u proeft
    vr gr eldorado reuver

61. Pieter Janssens

We waren op de Lommerbergen, zijn bij Effe gaan eten en echt waar, speciaal daarvoor zou ik weer naar Limburg reizen. Toppie jongens! Groeten uit Heerenveen!

62. els klomp

heel goed gegeten met de familie uit het zuiden van nederland ze waren heel tevreden over de vriendelijke bediening

63. perfect gegeten de jongens kunnen er wat van zullen ons nog heel vaak gaan mogen verwennen

64. Tee maal geweest en twee maal niet tevreden. Bediening slecht gehumeurd, koks die boeren laten in de keuken. Hebt hier niet het idee dat je met plezier ontvangen wordt. Eten is redelijk.

3,7
  65. Huub Wolters

We hebben hier al verschillende keren heerlijk gegeten, echt een aanrader!