Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Reutum verdeeld zijn.

Het was een lekker etentje. Een echte aanraderđź‘Ť. Er liep een kelner rond, hij zei loat oe smaakn. En het smaakte ook echt voortreffelijk.

pelly en joke hulsink

We hebben er een 12.5 jarig huwelijks feestje gehouden,
    en we zijn super tevreden en het was knots gezellig. Het eten is echt super goed, de bediening snel, goed en vriendelijk. Dit is echt aan te bevelen, op naar de 25 jaar!

Kegelcub ''De Dinsdagavondclub''

Het was weer goed vertoeven, bij "De Molenberg" in Reutum, tijden ons jaarlijks kegelfeest met goed verzorgde koffie met gebak, drankjes en hapjes, en als laatste een uitstekend verzorgd 3 gangen diner. Een pluim voor de keuken.

Het was weer een gezellige middag bij de Molenberg. Mooie kegel uurtjes gehad met vlotte bediening van drank en snacks. Zoals de Molenberg bekend staat waren de spareribs halve hanen, en snitsels goed van grootte en goede kwaliteit. Een pluim voor de kokkin Jolanda en personeel.

Het was weer goed geregeld een mooie en gezellige kegelmiddag gehad vlotte bediening,
    drank en snacks van goede kwaliteit, maar ook een goed verzorgd en een zeer smakelijk
    verzorgd 3 gangen diner een pluim voor het keuken personeel

Niels Schreven

Altijd gezellig en het eten is echt Twents, flinke porties vlees en de beste patat uit heel gemeente Tubbergen. Ook de buffetten zijn altijd zeer smakelijk, en door de combinatie van speeltuin en gezellig café is het altijd een genot om er te zijn.

J.Masselink

We zijn hier wel vaker geweest, het is steeds weer goed vertoeven! Met hemelvaart was het buffet weer klasse, bij bij de klootschieters baan is de barbecue en diverse spelen ook altijd perfect verzorgd.

Ook voor een buffet of catering moet je bij de Molenberg zijn. Bezorging aan huis, alles netjes geregeld.

A.DUURSMA

familie grunder

Zondag hadden wij hier een etentje met de familie. Lekker gegeten. Aardige bediening en sympathieke eigenaar. Kinderen hebben leuk gespeeld in de speeltuin. Voor een familiefeestje is dit zeker een leuk adres.

Van de zomer zijn wij er ook geweest. Het was echt fantastisch, vooral het buitenhuis was super. Ideaal voor een familiedag. Prijs / kwaliteit is meer dan perfect. De sfeer is prima en de service is van een zeer hoog niveau. Het eten is goed, bijna perfect. Zeker voor die prijs.

Nee, echt een aanrader voor iedereen.

Vrijdag 10 september hebben wij hier een bedrijfsfeest gehad.
    Mmmm, lekkere snitzels en ook het warm en koud buffet was goed verzorgd.

Tijdens het boogschieten buiten begon het te regenen. Bediening heeft ons in rap tempo binnenspelen aangeboden, een zeer goede service! Deze locatie is aan te bevelen voor feestjes met allerlei doeleinden. Wij komen hier zeker terug, het is door de grote speeltuin buiten ook voor de kids heel leuk vertoeven.

Als je van een oude gezellige sfeer wilt genieten en de kinderen zonder al te veel omkijken hun gang willen laten gaan kan dat hier en dat alles tegen een zeer betaalbare prijs.

Zaterdag 18 sept. jl hadden we een familiereĂĽnie (fam. Paus) bij De Molenberg in Reutum. Een perfect geslaagde happening. Het buffet was grandioos en de drank was (conform afspraak) zelfbediening (de mannen vonden het hardstikke leuk/gezellig om zelf te tappen)!

Kortom, deze locatie kan ik iedereen van harte aanbevelen.