Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Reusel verdeeld zijn.

1. Jack en Elvira

In de snackbar van deze chinees vandaag voor de 2e en tevens laatste keer gegeten met mijn vrouw. Een bamischotel van 11 euro bestond uit een hoopje bami die op een bord gekwakt was met verder niets er bij. Mijn gerecht, een snitzelschotel met frites bestond uit oude overschot franse frietjes die wel erg vet en krokant waren en een kleine snitzel uit het vet volgens mij.
    Vroeger was dat wel anders. Bij de bami waren spiegeleieren en heerlijke sate met saus en slamix en de snitzel was het dubbele en overgoten met champignonnsaus en champignons. En dat voor nog geen 20 euro tegen vandaag 32 euro.
    Dit was de allerlaatste keer dat ik deze tent bezocht heb en met mij vele anderen denk ik, want stonden vroeger tussen 17 en 18.30 de mensen in de rij om af te halen, nu komt er vrijwel niemand meer. Zo zie je maar hoe je een goedlopende zaak naar de verdommenis kunt helpen.

2. Al meerdere keren lekker gegeten. Uitgebreide kaart Enthousiaste eigenaren met vlotte bediening. Zeker een aanrader!

3. Chinees-Indisch Reusel

Van den Ende

We hebben voor een feestje voor 20 man besteld en kregen de warmhouders zo mee. Het eten was ontzettend goed, alles was vers, warm en meer dan genoeg. Zeer vriendelijk toen we het kwamen bestellen en we konden pinnen bij afhaal. Prijs-kwaliteit was buitengewoon.

4. Internationaal Reusel

van Bokhoven

Niet voor herhaling vatbaar. Gerechtjes geen smaak maar zout! Je kan elkaar bijna niet verstaan. Het leek wel een kroeg. Echt een desillusie voor wat het kost.

5. Pannenkoekenhuis Reusel

We kwamen met kleine kinderen eten, op een avond. We waren al vaker geweest met mooi weer zodat ze in de prachtige speelplek konden spelen. Nu was het even afwachten of de kinderen zich binnen ook zouden amuseren. De bediening was razendsnel en de kinderen werden betrokken. Er is een heel klein speelhoekje en wat kleurpotloden. Heel vriendelijk personeel. Er ging even wat mis met een pannenkoek, maar dat werd meteen opgelost. We hadden een hele fijne avond.

6. Internationaal Reusel

Erg koud binnen, verwarming staat uit! Dit staat haaks op de rekening, daar krijg je het namelijk wel enorm warm van.
    Kleine gerechtjes, meeste smakeloos of met veel rijst (vult lekker en kost niet alles...)
    Friet als bijgerecht, melig en eveneens smakeloos.
    Bediening was verder prima. Ga hier nooit meer naar toe. Snap überhaupt niet dat dit restaurant met deze prijs <-> (slechte) kwaliteit verhouding levensvatbaar is.

2,8
  7. Diverse malen gegeten, op en af qua kwaliteit en kwantiteit. Friet stoofvlees met mayo besteld.
    Je betaald hier de hoofdprijs. Dat is op zich nog prima als je dan stoofvlees op je bord geserveerd krijgt. Dat laatste is echter een utopie, ze kunnen het beter "een beetje stoofsaus" noemen. Vlees is nauwelijks te vinden. Gelukkig zijn er meer cafetaria's in de buurt die het wel snappen. Wij komen er niet meer.

2,1
  8. Ger

9. Internationaal Reusel

Super gezellige avond gehad, daar stopt het ook. Eten was inspiratieloos en smaakloos. Niet voor herhaling vatbaar

2,3
  10. Internationaal Reusel

Elke Caers

11. Pannenkoekenhuis Reusel

Vanavond hier een pannenkoek met appel en kaneel gegeten. Zo op verheugd… wat een tegenvaller! De pannenkoek was droog en je proefde de appel totaal niet! Het smaakte absoluut niet zoals een pannenkoek moet smaken; smeuïg en lekker. Zo jammer! M’n bord was ook nog vrij schoon toen de pannenkoek op was, iets wat ik nog niet eerder heb meegemaakt!
    En dit terwijl het een pannenkoekenherberg is!!!

12. Prijs/ kwaliteit is goed.
    De bediening is top. Zij loopt hard om overal op tijd te zijn.
    Jammer dat er geen echte groente bijzit en ook niet optioneel op de kaart staat
    Wel een type restaurant dat Reusel een tijd niet gehad heeft.

13. adriaan

Voor de 10e keer retour naar Reusel, ditmaal voor een champagne lunch. Een selectie gemaakt door het Bochica team tijdens verschillende uitjes naar deze regio. Het restaurant is begin dit jaar van eigenaar gewisseld, de oude souschef is nu de patron. Parkeren kan nog steeds voor de deur, fijn.
    We werden begeleid naar een grote ronde tafel aan het raam, prima. Als aperitief Champagne Brut Reserve Premier Cru van Godmé Sabine die uitstekend beviel. Op een platte steen krokante tortilla's waarop cremeux van kimchi met dotje crème van hoisin afgewerkt met komkommerbloem, subtiele smaakjes die naadloos aansloten bij de champagne.

De amuse kwam met een rookgordijn. Een oesterschelp waarin een parel van rode biet in gelei van dashi, waarbij gemarineerde komkommer en rettich in een vinaigrette van rode biet met sjalot. We miste de oester en proefde frisse bietjes met goede texturen.

De eerste begeleider werd uitgebreid gepresenteerd, Brut Originel van Louis de Sacy, grotendeels Pinot Noir, duidelijk complexer dan het aperitief met een minerale afdronk. De chef presenteerde zelf de eerste gang. Een ring van licht gepekelde en kort gerookte zeebaars, erop frisse structuren van radijs, komkommer en rammenas, merengues van limoen en verse kruidenblaadjes, aan tafel aangevuld met een dot schuim van basilicum en croutons van Tramezzini (gebakken in citroenolie). Delicate vis met frisse toetsen en subtiele kruidenaccenten waarnaast de champagne helemaal tot zijn recht kwam. (7,75)

Door met de Cuvée Prestige, Grand Cru Bouzy van Baron Dauvergne, voornamelijk Pinot Noir in rijpe stijl. Diepe goudgele kleur, fijne mousse, complex met diepgang en tonen van brioche en walnoot. Op het donker bord tartaar van tonijn waarop bolletjes cantaloupe en geschroeide mango met dotjes miso- en avocadocrème, merengues van soja en sesam kletskopjes, aan tafel geparfumeerd met zeste van kaffir lime. Verfijnde smaken met ronde toetsen en subtiele Aziatische twist waarnaast de verrukkelijke champagne helemaal tot zijn recht kwam. (8)

Over naar Cuvée Inédite, Blanc de Blancs, Brut, Grand Cru Verzy van Louis de Sacy, intense zuurgraad met aangename mineraliteit. Ernaast een zwart cocktailglas met stukken zacht gegaarde kabeljauw, erop buideltjes van pompoen gevuld met hoisin, dotjes toffee van pompoen, gemarineerde bundelzwammen, takjes citrusafrikaan en pinda's, aan tafel overgoten met een bouillon van ui en sinaasappel. Een originele smakencombinatie die werd versterkt door de zuren van de champagne. (8)

Voor bij het pièce de Rosé Grand Cru Bouzy van Baron Dauvergne, in het glas een diep roze tint, in het aroma een toets van rijpe aardbei, in de mond een zachte mousse en minerale afdronk. Ernaast bruingebakken borstfiles van kwartel met cilinder krokant gebakken polenta, pommes paolo, stukken in dennenolie gemarineerde asperge, dotjes crème van bundelpadenstoelen en opengewerkte krokantjes, aan tafel aangevuld met de eigen jus gekruid met mosterd en munt. Keurige bereidingen met voornamelijk pure smaken de je naar hartenlust kon combineren. De champagne was keurig in balans. (7,75)

Als overgang naar het dessert een lolly in de vorm van een schedel met de smaken van kokos en limoen, erg lekker.

Voor bij het dessert een Ratafia van Louis Casters, amber kleur, geconcentreerd met tonen van rijpe appel, rozijn en vanille met een vleugje citrus. In een zwart schaaltje als basis een mousse van witte chocolade, waarop twee boterachtige cremeux van aardbeien, structuren van framboos en zandkoekjes aan tafel aangevuld met granité van Mojito en basilicum en een vinaigrette van basilicum met roos. Lichte smaken met frisse toetsen en aangename kruidigheid, de Ratafia was hiernaast voor mij iets te krachtig, de alcohol kwam meer op de voorgrond, jammer. (7,5)

Als afsluiter een krachtige espresso met een stukje van de huisgemaakte chocolade taart en een heerlijke truffel.

Bediening was zeer goed verzorgd, uitgebreide uitleg bij de champagnes door de enthousiaste maître en keurige uitleg bij de gerechten door de mannen uit de keuken.

Samengevat was het een mooie middag. Gerechten met verfijnde smaken, ernaast luxe champagnes die de middag kleur gaven. Dit in een fijne ambiance met gezellige bediening tegen een hele schappelijke prijs. Bedankt.

14. De ervaring was goed gezellig, snel ons eten en goed eten.

15. Eten laten bezorgen door de Pizzeria grillroom Reusel.
    Helaas was het eten goed voor een enkeltje vuilnisbak.
    Het vet droop ervan af. Het eten rook raar.
    Dit was een keer en echt nooit meer een pizza van deze tent!

16. Marian Bruininx

We hebben heerlijk gegeten, het personeel was erg gezellig. Voor herhaling vatbaar.

17. Deze zaak rent achteruit. Bij de opening was de zaak zelf nog schoon, nu moet je al uitkijken om niet uit te glijden bij de balie. De friet was de laatste keer veel te hard gebakken waardoor deze niet eetbaar was. De döner was erg vet! Jammer was in begin best een goede zaak.

18. Ria Groenen

Op nieuwjaarsdag hier chinees gehaald, telefonisch bestelling gedaan die niet in de computer bleek te staan bij afhalen, dan daar maar bestelling gedaan.
    Na anderhalf uur gewacht te hebben kregen we eindelijk de bestelling, stonden daar met ongeveer 15 personen te wachten in een kleine ruimte.
    De babi pangang was veel te taai, niet te eten en de sate saus was creme kleurig en ook niet te eten.
    Hier komen we nooit meer.

2,6
  19. Internationaal Reusel

Een top avond beleefd in een gezellige zaak. Hartelijk ontvangen door de gastvrouw die ons de hele avond op een spontane en voortreffelijke wijze heeft bediend. (collega's overigens ook) Een overzichtelijke menu kaart waarop van alles wat. Niet overdadig en wat wij hebben gegeten was voortreffelijk bereid. Uiteindelijk voldaan de deur uitgegaan. Jammer dat ze niet bij ons om de hoek zitten anders waren wij vaste bezoeker geworden.

20. Chinees afgehaald. Kroepoek was echt niet van vandaag, muffige zooi. Babi pangang erg vettig, rest was wel ok. Restaurant zag er uit, tapijt zo ontzettend smerig. Alles achterstallig onderhoud. Overal spinnenwebben aan het plafond. Liep een hondje binnen van hun zelf....
    Niet voor herhaling vatbaar...

4,9
  21. Hans van de Bonenstaak

De friet en snacks zijn van goede kwaliteit, ook het drinken is gewoon doorsnee en zeker niet slecht. Erg fijne sfeer, het is er gezellig en een praatje kan gemaakt worden. Service is lekker snel dus daar is verder niets op aan te merken. De prijs is magnifiek, zeer goedkoop voor goede kwaliteit.

22. Chinees-Indisch Reusel

Eten besteld voor 72 euro voor 2 pers was niet om te eten alleen de bami en nassi was redelijk

23. Pannenkoekenhuis Reusel

Ik vond het erg matig vandaag.
    Een boerenomelet op kurkdroog brood.
    Ik vroeg, zit er vlees in of bij?
    Nee hoor, werd mij verteld.
    Het salade schaaltje zat vol met spekjes.
    En de ober, chef, of wie het mag zijn, doet erg overdreven.
    Nee, niet mijn type gastheer.

24. Toine

Vanavond heerlijk gegeten.
    Fantastische verzorging en bediening, en het eten was voortreffelijk.
    Ook de eigenaresse is uiterst gastvrij en vriendelijk.
    Een aanrader om hier naar toe te gaan.

25. Toine

Kei lekker eten hier opgehaald. Heerlijk. En prima prijs / product. De rest van Reusel links laten liggen.

26. Toine

Een ballentent
    Hoe hun met klanten omgaan is niet normaal. En het lijkt er niet op wat je op je bord krijgt.
    Vermijdt deze ballentent

1,4
  27. Toine

Vandaag daar gegeten, en het was ronduit fantastisch. Echt vriendelijk en heerlijk eten. Een aanrader.

28. Toine

Vandaag na afloop van bezorgen hier neer gestreken. Pilsje gepakt en genoten van een heerlijke maaltijd. Echt gewoon goed en betaalbaar. Een aanrader!

29. Toine Schellekens

Ondanks het restaurant gesloten was, heb ik een afhaalmaaltijd opgehaald . Dit was subliem. Echt genieten. En hoe hun alles in deze periode voor hun klanten doen. Chapeau 👍👍👍

30. Toine

Menu met biefstuk besteld. Doorgegeven zacht gebakken friet, en medium gebakken biefstuk.
    Friet was veel te hard gebakken, en biefstuk was niet te eten. Veel te doorbakken, zo droog als gort. En op de pepersaus zat een vel op, in magnetron veel te lang doorgekookt.
    Het sloeg helemaal nergens op. Ook een kwartier moeten wachten voordat er iemand kwam de bestelling opnemen, en omdat ik iemand wenkte achter de toonbank. Anders had ik denk ik nu nog geen eten gehad. Het was een grote speeltuin achter de toonbank, giechelen, nagels schoonmaken! En maar kwekken met elkaar. Veel te veel personeel.

3,1