Nieuwste foto's in Reusel

Laatste updates in Reusel

1. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Wekker

Johanna

We komen hier regelmatig eten. Deze keer hebben we voor het 35 jaar jubileum 7-gangenmenu gekozen. Het was weer heerlijk en avondvullend. Je kan bij de Wekker rustig uit eten met fijne bediening.

2. Verhagen J.M.'s profielfoto
    Verhagen J.M. heeft gereageerd op een recensie van Restaurant De Wekker
    Verhagen J.M.
    Van restaurant

Ik weet het, het was erg druk. Je moet er wel bij vermelden dat aan tafel ook gasten zaten die een 7 gangenmenu hebben genomen!!! dan duurt het inderdaad heel lang voor de soep (3e gang) en het hoofdgerecht (6e gang) komt. Er is ook een gratis consumptie gegeven voor het wachten.
    mvgr Jos Verhagen

3. C, van Puijenbroek's profielfoto
    C, van Puijenbroek heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Wekker

W e hadden om! 8.00 Uur afgesproken en zaten 10 voor 6 aan tafel.
    En hebben meteen besteld Soep en hoofdgerecht.
    Iets voor 7 kwam een kopje soep en 10 voor 9 het hoofdgerecht.
    Het dessert hebben niet meer genomen.
    Anders zou het nog langer duren Bij melding dat het allemaal lang duurde hoorde we.
    We geven het door maar er liet niemand zich zien(chef/baas) we waren niet de enigge.
    Te weing personeel (2).
    niet voor herhaling vatbaar.

4. La Gare heeft een nieuwe foto
    Nederlands Reusel
  5. Vloemans's profielfoto
    Vloemans heeft een recensie geschreven voor Kanpei
    Chinees-Indisch Reusel

Vloemans

Lekker gegeten, vlotte bediening, vriendelijk, rustig getafeld, gezellige sfeer, we komen zeker terug 😂

6. Luuk van beers's profielfoto
    Luuk van beers heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Wekker

Luuk van beers

Gisteren met zijn 4en gekozen voor tasty dinner, het was heerlijk. Begonnen met stokbrood en een lekkere amuse. De gerechtjes waren van zeer goede kwaliteit. Verder was de service/ bediening ook uitstekend en hoefde je niet lang te wachten op de gerechten en je drankje. De gerechten worden ook op leuke wijze opgediend. Verder een ruime keuze aan biertjes en een Hugo waar je U tegen zegt.

7. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor De Hollandershoeve
    Pannenkoekenhuis Reusel

Heerlijk ruim restaurant. Erg vriendelijke, leuke en snelle bediening met net dat beetje extra service. Dat zie je tegenwoordig niet meer. Erg mooie locatie met wandelroute er aan vast. Pannekoek superlekker, echt helemaal niets op aan te merken. Top. Gewoon een heerlijke middag gehad. We komen zeker terug als we in de buurt zijn. Bedankt. Groetjes.

8. Kirsten Vosters's profielfoto
    Kirsten Vosters heeft gereageerd op een recensie van Restaurant De Wekker

Erg vervelend dat u dit zo ervaren heeft.
    Toen u het restaurant verliet bleek iedereen een prettige avond te hebben gehad en van Tasty Diner te hebben genoten.

We hebben zelfs nog de ruimte gegeven voor een aantal extra rondes. Zou u de volgende keer zo vriendelijk willen zijn om op het moment zelf aan te geven als u iets als onprettig ervaart. Dan kan men een passende oplossing bedenken.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Kirsten Vosters
    Bediening Restaurant De Wekker

9. WDL2's profielfoto
    WDL2 heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Wekker

Zeer lang wachten dit keer bij Tasty Dinner.
    Drinken ging vlot, maar het eten liet lang op zich wachten.
    Zijn duidelijk niet voor bereid op een iets grotere groep.
    Dus voor ons was dit de laatste keer.

10. Eric's profielfoto
    Eric heeft een recensie geschreven voor Restaurant Lucas

Met 9 personen gaan eten. Heerlijke gerechtjes van het Easy menu met veel keuze! Keurige, vriendelijke en vlotte bediening. Leuke ambiance.
    Kleine kater bij afrekenen. De bij binnenkomst aangeboden 'kan ik u als welkom een aperatief van het huis aanbieden? ' Was door de gehele groep fout geïnterpreteerd : Daar moest dus stevig voor worden betaald! Net als voor een karaf kraantjes water (geen afgesloten fles met dop). Jammer, ook dat de dame er niet echt mee bleek te zitten. De klant informeren scheelt problemen. Nu zou je er zo maar niet voor terug komen. Terwijl het eten heerlijk was.

11. chef's profielfoto
    chef heeft een recensie geschreven voor Easy
    Tapas Reusel

Helemaal geweldig, bediening top en eten ook.

12. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Wekker

Vanavond gereserveerd voor een Tasty Dinner, super gegeten. Dit is echt een aanrader.

13. Annelies HELSEN's profielfoto
    Annelies HELSEN heeft een recensie geschreven voor Restaurant Lucas

Annelies HELSEN

Het is zalig om te kunnen kiezen uit een lange lijst aan voorgerechtjes, soepen, hoofdschoteltjes en desserten, absoluut' voor elk wat wils'! In mijn gezelschap werd ook enorm geapprecieerd dat je meermaals hetzelfde kon bestellen'alles voor de favorieten'! De aperitief van het huis werd ook enorm gesmaakt! De kleine gerechtjes zorgden er voor dat je zowat alles kon proeven, de smaken zaten zeker goed en het assortiment was zeer gevarieerd! Iedereen had een zeer voldaan- maar geen overladen- gevoel na de desserten! Zeker en vast een aanrader voor wie houdt van variatie en voor wie geen nood heeft aan grote volle borden, gegarandeerd prima prijs-kwaliteit-balans!
    We hadden een perfecte ober, humoristisch, vlotte babbel, zeer bekwaam en handig, aandacht voor iedereen aan tafel, snelle service, oog voor detail, aandacht voor de bijna lege glazen… kortom : de beste ober die men zich kan wensen! Nooit opdringerig, wel alert! Pluim!
    De sfeer was zalig, bij momenten hilarisch, maar daar hebben we zelf ook mee voor gezorgd! De zaak was druk, vol maar de 'overall' sfeer was vrolijk, zonder franje, top!
    We zijn 'fan' en komen op 27 oktober nog eens terug!
    Persoonlijk vond ik het wel' te warm' in de zaak maar ik vermoed dat de uitbaters daaraan niets konden verhelpen, af en toe een vleugje 'airco' ware wel gekomen… maar ach… dat kan ook met mijn leeftijd te maken hebben gehad! Foto's kan ik niet aanbieden want in mijn gezelschap was fotograferen met mobieltjes niet toegelaten, en dat was misschien maar goed ook! (Grapje!)

14. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor Restaurant Lucas

Het was 3 jaar geleden dat we nog eens bij Lucas (easy) aten. Toen waren we één van hun beste klanten. Door andere omstandigheden kwamen we er tijdelijk niet. Vandaag was het eindelijk nog eens gelukt. Conclusie : Het loont echt nog wel de moeite… Maar toch net iets minder sterk dan in een vroeger leven… De presentaties waren nog steeds in orde, maar toch minder bijzonder… De smaken waren nog steeds even perfect. De vroegere gastvrouw Kelly had de touwtjes stevig in handen en gaf je een zeer welkom thuis-gevoel, bewaarde een correcte afstand maar had uiteindelijk elke klant toch kort persoonlijk gesproken… Het huidige personeel is zeker zeer vriendelijk, maar toch leek de inhoudelijke nadruk meer te liggen op "Wat bestelt u zeker nog bij om te drinken? " Met als gevolg dat we mínder drank besteld hebben dan vroeger… Dus : nog steeds zeer goed, maar de bijna vanzelfsprekende wauw-ervaring van weleer was toch iets verder weg. Voor alle duidelijkheid : wij gaan zeker nog terug, maar misschien wel iets minder frequent.

15. Will's profielfoto
    Will heeft een recensie geschreven voor Restaurant Lucas

Super!!! Heerlijk gegeten en een hartelijke ontvangst!

16. Natalie de Laat's profielfoto
    Natalie de Laat heeft gereageerd op een recensie van La Gare

Hoi John, Fijn om te horen dat jullie het goed naar jullie zin hebben gehad. Dank voor deze mooie recentie
    mvg Natalie
    La Gare Reusel

17. Jan en ivy's profielfoto
    Jan en ivy heeft een recensie geschreven voor De Hollandershoeve
    Pannenkoekenhuis Reusel

Vanavond na een heerlijk dagje Brabant in Reusel gegeten. Het was er druk maar bestelling eten en drank liep gesmeerd. De spareribs waren verrukkelijk. Ook een + punt was de toiletvoorziening voor mindervalide waarvoor onze dank. We komen zeker nog eens terug.

18. john's profielfoto
    john heeft een recensie geschreven voor La Gare
    Nederlands Reusel

Een heerlijk avond gehad afgelopen weekend, lekker gegeten en daarna nog even heerlijk geborreld.
    Lekker en veel keus aan speciaal biertjes en cocktails. Kortom zeker vatbaar voor een herhaling.

19. Tamara baaij's profielfoto
    Tamara baaij heeft een recensie geschreven voor De Hollandershoeve

Vandaag er wezen eten.
    Eten was top.
    Maar er ging tot 5× toe iets fout.
    Me vriend vroeg om een schnitzel en kreeg stoofvlees.
    Hij vroeg om een asbak en heeft niks gekregen.
    We hadden 2 cola besteld en kwartier later hadden we hem nog niet.
    Toen riepen we naar de ober en wij zeiden waar blijven onze cola.
    Ooo sorry mevrouw.
    Toen kregen we maar 1 cola ik had weer geroepen en toen ging de ober in discussie uiteindelijk kregen we nog 1 cola der bij.
    Er ging te veel fout om volgende keer weer te komen nee dankje.

20. Henry's profielfoto
    Henry heeft een recensie geschreven voor Restaurant Lucas

De drank is er wel heel prijzig.

21. Susanne's profielfoto
    Susanne heeft een recensie geschreven voor Restaurant Lucas

Susanne

Erg gezellig gegeten. Niet zo dicht op elkaar gepakt als bij andere restaurants. Snelle service. Goed eten.

22. Bas van limpt's profielfoto
    Bas van limpt heeft een recensie geschreven voor Brasserie You & Me

Bas van limpt

Goed eten voor een betaalbare prijs

23. rik's profielfoto
    rik heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur

Dit is niet eens een 2 waard! Eten is opgewarmd in een magnetron (ik moest naar de wc maar die werd schoongemaakt en dus moest ik naar de wc achter de 'keuken' er stonden eigenlijk alleen koelkasten, vriezers en ovens/magnetrons.) ik raad aan hier niet te komen wegens de slechte sfeer en de service. de service was zo slecht als weet ik wat. wij hadden een klacht in gediend maar die was niet goed volgens hun, de bediening heeft echter geen ervaring en stonden maar een beetje tegen elkaar te schreeuwen, zo hard dat we elkaar nauwelijks konden verstaan. ook hebben we 3 kwartier moeten wachten voordat we ons eten kregen terwijl mensen die na ons kwamen veel eerder werden geholpen. ik hoop dat je me begrijpt en zorgt dat je hier nooit komt!