Nieuwste foto's in Reusel

Laatste updates in Reusel

1. A. Vrijsen-Michielse's profielfoto
    A. Vrijsen-Michielse heeft een recensie geschreven voor Kanpei

A. Vrijsen-Michielse

Zaterdag j.l. heerlijk gegeten.
    Vriendelijk personeel.
    En ik kon óók pinnen!

2. Jeroen van Voskuijlen's profielfoto
    Jeroen van Voskuijlen heeft een recensie geschreven voor Kanpei
    Chinees-Indisch Reusel

Het eten was heerlijk. Goede service en een fijne ontspannen sfeer.

3. Bochica's profielfoto
  4. Bochica's profielfoto
  5. Bochica's profielfoto
  6. Bochica's profielfoto
  7. Bochica's profielfoto
  8. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Easy
    Tapas Reusel

Enkele jaren geleden ook gegeten was toen best lekker. Ik weet niet wat er in de tussentijd gebeurd is maar deze keer was het abominabel slecht en het zag er niet naar uit dat dit een incident was. Geen opmaak, geen smaak of een vieze en totaal geen bezieling. Ik zeg het niet graag en ook niet gauw maar het was echt verschrikkelijk slecht van begin tot eind. Onbegrijpelijk dat dit restaurant 's weekends al vele weken van tevoren volgeboekt is, mij zien ze er echt nooit meer. Het was zo slecht dat klagen volslagen zinloos was, gewoon vlug afrekenen en wegwezen.

9. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Wekker

Johanna

We komen hier regelmatig eten. Deze keer hebben we voor het 35 jaar jubileum 7-gangenmenu gekozen. Het was weer heerlijk en avondvullend. Je kan bij de Wekker rustig uit eten met fijne bediening.

10. Verhagen J.M.'s profielfoto
    Verhagen J.M. heeft gereageerd op een recensie van Restaurant De Wekker
    Verhagen J.M.
    Van restaurant

Ik weet het, het was erg druk. Je moet er wel bij vermelden dat aan tafel ook gasten zaten die een 7 gangenmenu hebben genomen!!! dan duurt het inderdaad heel lang voor de soep (3e gang) en het hoofdgerecht (6e gang) komt. Er is ook een gratis consumptie gegeven voor het wachten.
    mvgr Jos Verhagen

11. C, van Puijenbroek's profielfoto
    C, van Puijenbroek heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Wekker

W e hadden om! 8.00 Uur afgesproken en zaten 10 voor 6 aan tafel.
    En hebben meteen besteld Soep en hoofdgerecht.
    Iets voor 7 kwam een kopje soep en 10 voor 9 het hoofdgerecht.
    Het dessert hebben niet meer genomen.
    Anders zou het nog langer duren Bij melding dat het allemaal lang duurde hoorde we.
    We geven het door maar er liet niemand zich zien(chef/baas) we waren niet de enigge.
    Te weing personeel (2).
    niet voor herhaling vatbaar.

12. La Gare heeft een nieuwe foto
    Nederlands Reusel
  13. Vloemans's profielfoto
    Vloemans heeft een recensie geschreven voor Kanpei

Vloemans

Lekker gegeten, vlotte bediening, vriendelijk, rustig getafeld, gezellige sfeer, we komen zeker terug 😂

14. Luuk van beers's profielfoto
    Luuk van beers heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Wekker

Luuk van beers

Gisteren met zijn 4en gekozen voor tasty dinner, het was heerlijk. Begonnen met stokbrood en een lekkere amuse. De gerechtjes waren van zeer goede kwaliteit. Verder was de service/ bediening ook uitstekend en hoefde je niet lang te wachten op de gerechten en je drankje. De gerechten worden ook op leuke wijze opgediend. Verder een ruime keuze aan biertjes en een Hugo waar je U tegen zegt.

15. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor De Hollandershoeve
    Pannenkoekenhuis Reusel

Heerlijk ruim restaurant. Erg vriendelijke, leuke en snelle bediening met net dat beetje extra service. Dat zie je tegenwoordig niet meer. Erg mooie locatie met wandelroute er aan vast. Pannekoek superlekker, echt helemaal niets op aan te merken. Top. Gewoon een heerlijke middag gehad. We komen zeker terug als we in de buurt zijn. Bedankt. Groetjes.

16. Kirsten Vosters's profielfoto
    Kirsten Vosters heeft gereageerd op een recensie van Restaurant De Wekker

Erg vervelend dat u dit zo ervaren heeft.
    Toen u het restaurant verliet bleek iedereen een prettige avond te hebben gehad en van Tasty Diner te hebben genoten.

We hebben zelfs nog de ruimte gegeven voor een aantal extra rondes. Zou u de volgende keer zo vriendelijk willen zijn om op het moment zelf aan te geven als u iets als onprettig ervaart. Dan kan men een passende oplossing bedenken.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Kirsten Vosters
    Bediening Restaurant De Wekker

17. WDL2's profielfoto
    WDL2 heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Wekker

Zeer lang wachten dit keer bij Tasty Dinner.
    Drinken ging vlot, maar het eten liet lang op zich wachten.
    Zijn duidelijk niet voor bereid op een iets grotere groep.
    Dus voor ons was dit de laatste keer.

18. Eric's profielfoto
    Eric heeft een recensie geschreven voor Easy
    Tapas Reusel

Met 9 personen gaan eten. Heerlijke gerechtjes van het Easy menu met veel keuze! Keurige, vriendelijke en vlotte bediening. Leuke ambiance.
    Kleine kater bij afrekenen. De bij binnenkomst aangeboden 'kan ik u als welkom een aperatief van het huis aanbieden? ' Was door de gehele groep fout geïnterpreteerd : Daar moest dus stevig voor worden betaald! Net als voor een karaf kraantjes water (geen afgesloten fles met dop). Jammer, ook dat de dame er niet echt mee bleek te zitten. De klant informeren scheelt problemen. Nu zou je er zo maar niet voor terug komen. Terwijl het eten heerlijk was.

19. chef's profielfoto
    chef heeft een recensie geschreven voor Easy
    Tapas Reusel

Helemaal geweldig, bediening top en eten ook.

20. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Wekker

Vanavond gereserveerd voor een Tasty Dinner, super gegeten. Dit is echt een aanrader.

21. Annelies HELSEN's profielfoto
    Annelies HELSEN heeft een recensie geschreven voor Restaurant Lucas

Annelies HELSEN

Het is zalig om te kunnen kiezen uit een lange lijst aan voorgerechtjes, soepen, hoofdschoteltjes en desserten, absoluut' voor elk wat wils'! In mijn gezelschap werd ook enorm geapprecieerd dat je meermaals hetzelfde kon bestellen'alles voor de favorieten'! De aperitief van het huis werd ook enorm gesmaakt! De kleine gerechtjes zorgden er voor dat je zowat alles kon proeven, de smaken zaten zeker goed en het assortiment was zeer gevarieerd! Iedereen had een zeer voldaan- maar geen overladen- gevoel na de desserten! Zeker en vast een aanrader voor wie houdt van variatie en voor wie geen nood heeft aan grote volle borden, gegarandeerd prima prijs-kwaliteit-balans!
    We hadden een perfecte ober, humoristisch, vlotte babbel, zeer bekwaam en handig, aandacht voor iedereen aan tafel, snelle service, oog voor detail, aandacht voor de bijna lege glazen… kortom : de beste ober die men zich kan wensen! Nooit opdringerig, wel alert! Pluim!
    De sfeer was zalig, bij momenten hilarisch, maar daar hebben we zelf ook mee voor gezorgd! De zaak was druk, vol maar de 'overall' sfeer was vrolijk, zonder franje, top!
    We zijn 'fan' en komen op 27 oktober nog eens terug!
    Persoonlijk vond ik het wel' te warm' in de zaak maar ik vermoed dat de uitbaters daaraan niets konden verhelpen, af en toe een vleugje 'airco' ware wel gekomen… maar ach… dat kan ook met mijn leeftijd te maken hebben gehad! Foto's kan ik niet aanbieden want in mijn gezelschap was fotograferen met mobieltjes niet toegelaten, en dat was misschien maar goed ook! (Grapje!)

22. Beyers's profielfoto
    Beyers heeft een recensie geschreven voor Restaurant Lucas

Het was 3 jaar geleden dat we nog eens bij Lucas (easy) aten. Toen waren we één van hun beste klanten. Door andere omstandigheden kwamen we er tijdelijk niet. Vandaag was het eindelijk nog eens gelukt. Conclusie : Het loont echt nog wel de moeite… Maar toch net iets minder sterk dan in een vroeger leven… De presentaties waren nog steeds in orde, maar toch minder bijzonder… De smaken waren nog steeds even perfect. De vroegere gastvrouw Kelly had de touwtjes stevig in handen en gaf je een zeer welkom thuis-gevoel, bewaarde een correcte afstand maar had uiteindelijk elke klant toch kort persoonlijk gesproken… Het huidige personeel is zeker zeer vriendelijk, maar toch leek de inhoudelijke nadruk meer te liggen op "Wat bestelt u zeker nog bij om te drinken? " Met als gevolg dat we mínder drank besteld hebben dan vroeger… Dus : nog steeds zeer goed, maar de bijna vanzelfsprekende wauw-ervaring van weleer was toch iets verder weg. Voor alle duidelijkheid : wij gaan zeker nog terug, maar misschien wel iets minder frequent.