Strandpaviljoen De Zeemeeuw in Retranchement

3. Betalen Master Card Visa

1. S. 138 punten

Restaurant onwaardig!
    Hadden een ander restaurant willen bezoeken, maar helaas dinsdag gesloten. Via Google maps in de omgeving een restaurant gezocht, restaurant de Zeemeeuw was in de directe omgeving.

Na wat hindernissen te hebben genomen om de ingang te bereiken, plaatsgenomen aan een tafel, het tafelblad plakte aan alle kanten.
    Bediening was een smoezelige jongeman, welke wel zijn best deed, maar geen visitekaartje voor een restaurant is!
    Rood huiswijntje besteld a raison van € 4,15, hiervoor werd een hoeveelheid geserveerd van < 100 cc.
    Mijn vrouw heeft een opmerking hierover gemaakt, met als antwoord "zo schenken wij al onze wijntjes"
    Wij hadden een steak v/d grill en een schnitzel, beide met pepersaus, hiervoor werd bijna € 45 in rekening gebracht,
    De garnering was een kwakje verlepte sla (donkerbruin uitgeslagen)
    De extra salade was een zompig potje, wat wij niet gegeten hebben.
    De schnitzel had een geschat gewicht van ca. 125 gram, veel te lang gebakken en daardoor niet lekker.
    Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat de "steak" redelijk was, maar niet medium, maar "rare" geserveerd werd.
    Kortom, een restaurant welke wij nooit meer zullen bezoeken.
    Voor het gebodene, veel te duur en zelfs een frietkot onwaardig!

2. Jan 124 punten

Uitstekend gegeten; vriendelijke bediening en een mooie locatie. Alles klopt hier!