Nieuwste foto's in Retranchement

Laatste updates in Retranchement

1. S.'s profielfoto
    S. heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen De Zeemeeuw

S.

Restaurant onwaardig!
    Hadden een ander restaurant willen bezoeken, maar helaas dinsdag gesloten. Via Google maps in de omgeving een restaurant gezocht, restaurant de Zeemeeuw was in de directe omgeving.

Na wat hindernissen te hebben genomen om de ingang te bereiken, plaatsgenomen aan een tafel, het tafelblad plakte aan alle kanten.
    Bediening was een smoezelige jongeman, welke wel zijn best deed, maar geen visitekaartje voor een restaurant is!
    Rood huiswijntje besteld a raison van € 4,15, hiervoor werd een hoeveelheid geserveerd van < 100 cc.
    Mijn vrouw heeft een opmerking hierover gemaakt, met als antwoord "zo schenken wij al onze wijntjes"
    Wij hadden een steak v/d grill en een schnitzel, beide met pepersaus, hiervoor werd bijna € 45 in rekening gebracht,
    De garnering was een kwakje verlepte sla (donkerbruin uitgeslagen)
    De extra salade was een zompig potje, wat wij niet gegeten hebben.
    De schnitzel had een geschat gewicht van ca. 125 gram, veel te lang gebakken en daardoor niet lekker.
    Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat de "steak" redelijk was, maar niet medium, maar "rare" geserveerd werd.
    Kortom, een restaurant welke wij nooit meer zullen bezoeken.
    Voor het gebodene, veel te duur en zelfs een frietkot onwaardig!

2. Max's profielfoto
    Max heeft een recensie geschreven voor De Zwinhoeve
    Internationaal Retranchement

Heel erg leuk restaurant!! Erg gast vriendelijk!!!

3. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen De Zeemeeuw

Jan

Uitstekend gegeten; vriendelijke bediening en een mooie locatie. Alles klopt hier!

4. Kristof's profielfoto
    Kristof heeft een recensie geschreven voor Frituur de Brug

Kristof

Ik heb daar enkel een Cola besteld en dat was precies niet naar de zin van die uitbater. Hij moest precies op mij zich afreageren dat er geen volk in zijn frituur zat op een zonnige zaterdag. Spelde mij arrogant de les omdat ik zogezegd geen danku of alsjeblieft had gezegd. 1 keer en NOOIT meer. Los van de arrogante en gefrustreerde uitbater was de stank er niet de harden.
    Ga naar deze frituur als je uitgekafferd wilt worden in een stinkende omgeving.
    Ga niet naar deze frituur als je bediend wil worden door een vriendelijke uitbater en lekker wilt eten in een aangename omgeving.

5. Sincfal heeft een nieuwe foto
  17. Sincfal heeft een nieuwe foto
  18. DEBIE Michel's profielfoto
    DEBIE Michel heeft een recensie geschreven voor Grenzeloos

DEBIE Michel

Waren donderdagavond met de familie te gast in de "wijnkelder". Zeer lekker gegeten! Prachtige wijnen! Maar in de wijnkelder ben ik mijn fototoestelzakje vergeten. Moet ergens in de wijnnissen liggen.
    Zou u eens willen kijken en indien gevonden mij dit melden (zie emailadres).
    Bedankt op voorhand.
    Michel Debie Mechelen tel 00 32 15 210923 of email.

[Redactie Eet.nu: bij reactie ontvangt de recensent automatisch een e-mail ter notificatie]

19. Peters's profielfoto
    Peters heeft een recensie geschreven voor Grenzeloos

Na een behoorlijke fietstocht hier neergestreken. Lunch besteld en 2 glazen witte wijn en 2 glazen rosé. Prijs 59.00 Euro. Bingo. Voor een glas wijn 7 euro en rosé 8 euro. Schandalig. Hoewel de lunch goed was komen wij hier niet meer. Dit gaat alle perken te buiten.

20. DeClercq Louis's profielfoto
    DeClercq Louis heeft een recensie geschreven voor De Witte Koksmuts

DeClercq Louis

Zeer hoge kwaliteit en zeer gast en kindvriendelijke sfeer met zeer lekkere gerechten.
    Zo blijven verder doen.

21. Chris van der linden's profielfoto
    Chris van der linden heeft een recensie geschreven voor Grenzeloos

Chris van der linden

Wat een aan fluiting was onze ervaring in dit restaurant. Tafels zo dicht op elkaar dat er van enige privacy geen sprake was. Mijn vrouw een beefstuk, zelf zeebaars. Kosten ieder 36,00 euro. Sausje 3,60 extra. Gebakken aardappeltjes niet te bespreken omdat ze maar 4 pitten hebben. De frites die we kregen waren gewoon afval stukjes. Onenigheid tussen personeel over zaken die misgaan, achter de balie, duidelijk merkbaar. Na afloop dit laten weten. Jammer was de reactie. Eens maar nooit meer.

22. Gerie miedema's profielfoto
    Gerie miedema heeft een recensie geschreven voor Grenzeloos

Gerie miedema

Gastvrijheid is hier nog niet aan de orde. Toen wij om 16.30 uur een kopje koffie wilden drinken werd dat geweigerd , omdat men met opdekken bezig was. Erg jammer.

23. Dirk en Jose's profielfoto
    Dirk en Jose heeft een recensie geschreven voor De Parlevinker

Dirk en José
    Na een dagje heerlijk fietsen in de omgeving hebben we na afloop gegeten bij Ria en haar team.
    José een geweldige Tarbot en ik de Mosselen naturel.
    Het was smullen en genieten van begin tot eind!
    Voldoende vis en mosselen, goed en proper klaargemaakt en geserveerd!
    Gezellige Zeeuws-Vlaamse sfeer die huiselijk aanvoelt!
    Een aanrader eerste klas voor een zeer betaalbare prijs/kwaliteit verhouding! Komen beslist nog een keer fietsen om af te sluiten bij de parlevinker!!!!!!

24. Wendy's profielfoto
    Wendy heeft een recensie geschreven voor Sincfal

Gisteren heerlijk gegeten. Gezellige en prima sfeer! Er werd niet moeilijk gedaan over mijn aangepast menu door mijn maagverkleining.
    Lekkerste eigengemaakte tapenade ooit geproefd!!
    Aanrader!!

25. Yvonne de Winter - de Lobel's profielfoto
    Yvonne de Winter - de Lobel heeft een recensie geschreven voor Grenzeloos

Yvonne de Winter - de Lobel

Gisteren met een groep van 29 personen wezen eten. De bediening was goed en het eten en drinken was perfect. We hebben met bewondering gezien dat alle 29 personen te gelijk hun eten kregen. Deze zaak is zeker een aanrader om heerlijk te eten in een zeer goede sfeer.

26. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft een recensie geschreven voor Grenzeloos

Altijd heerlijk eten bij Grenzeloos, heerlijke vlees en visgerechten, gezellige en ongedwongen sfeer.

27. Evelien's profielfoto
    Evelien heeft een recensie geschreven voor Grenzeloos

Een tijdje geleden hier gegeten met een vriendin. Mooi weer, dus 's avonds nog lekker buiten kunnen eten. Restaurant en terras hebben een gezellige sfeer. Eten was voortreffelijk. Heerlijke speciale ham met gekarameliseerde appeltjes en salade vooraf. Ik had een heerlijk ribstuk als hoofdgerecht, mijn vriendin een tournedos. Bereiding is subliem en porties zijn groot. Prijzen zijn wat hoog, maar je krijgt er wel de hoogste kwaliteit vlees voor. Ikzelf heb de huiswijn gedronken en die was ook heerlijk. Als je een geweldig stuk vlees wilt eten en eens iets speciaals wilt moet je hier zijn!