Restaurant de Dennen in Renswoude

do vanaf 10:30
vr vanaf 10:30
za vanaf 10:30
zo vanaf 10:30

Hoe vaak neemt u nog de tijd om iets ontspannends voor uzelf te doen? Om in de natuur te gaan zitten met een kopje thee of een lekkere borrel? U bent van harte welkom bij De Dennen in Renswoude. Ontspan en geniet.

Onze chef-kok overtuigt met de pure smaken van dagverse ingrediënten zowel de culinaire fijnproever als de liefhebber van de traditionele keuken.

• High tea: € 20,00

1205019113 88
1287196659 85
1341981690 84
1472096138 84

1. Met het hele gezin heerlijk gegeten en genoten.
    Een echte aanrader.

2. Eea van geerenstein

Heel goed om er te gaan eten Het is super heel lekker

3. Alex van haaren

Op eerste kerstdag met de familie wezen eten (11 volwassenen en 3 kinderen). Een warm welkom gehad. Met zijn allen een lange tafel achterin gekregen met genoeg ruimte dat de kinderen zich vrij kunnen bewegen zonder alle gasten lastig te vallen.

Het eerste uur ging geweldig snel geholpen. Carpaccio was niet verkeerd. De wildbouilion was een verkeerde keus van mezelf, had wat anders in m'n hoofd. Vond het zelf niet lekker, maar goed smaken verschillen. Tot dan had ik ook nog geen verkeerd woord over de Dennen. Gewoon goed naar mijn zin.

Een mede gast vond dat het hoofdgerecht wat lang duurde. Het antwoord wat we kregen kon ik ook nog begrip voor opbrengen. Wat er toen gebeurde, was rond uit belachelijk en tevens funest voor dat wij daar ooit nog komen! Ruim een half uur later kwam de serveerster ons vertellen dat onze bon was misplaatst.

Dan neem ik aan dat toen er de eerste keer werd gevraagd waarom het zo lang duurde, mevrouw het blijkbaar niet nodig vond om er achter aan te gaan en naar mijn idee dat ze ons zeikerds vond. Anders had je in de keuken gevraagd waar het eten blijft.

Wel met haar excuses en of we een drankje van het huis wilden, prima. Netjes.

Vervolgens kregen we na het tussengerecht 1.5 uur later het hoofdgerecht, het was toen inmiddels al 9 uur geweest en we zaten er al vanaf 6 uur. Eindelijk genieten. 7 van de elf gerechten waren gelijk goed. Bij de 3 gevulde varkenshaas bestond de vulling uit enkel champignons. De kattenspek en de bospaddestoelen zaten er niet op. Bij de 11e kwam er zeebaars ipv een stoofpotje. Stoofpotje zou een kwartiertje duren. Na 3 minuten kwam het potje stomend van de magnetron, aardappelpuree kruimig geworden en aan stoofvlees zat weinig smaak. Het halve potje zat vol met vet!

Weer de serveerster erbij en weer een sorry. Wilt u nog wat anders. WTF, ga je het nu wel goed doen. Vervolgens om stoofpeertjes gevraagd. En ze waren gewoon vies zuur. Terwijl mijn buurman wel goeie kreeg. Dat was bij mij de druppel en dat heb ik haar goed laten weten. Mijn excuses als ik je beledigd heb, maar je was nu eenmaal het aanspreekpunt. En er is gewoon te veel in een korte tijd verkeerd gegaan.

En snappen doe ik het niet, 15 jaar geleden altijd met veel plezier gegeten daar.

Mvg Alex van Haaren.

4. fam Pijlman

Vandaag kerstbrunch... Heerlijk gegeten, zeer uitgebreid warm/koud buffet, super gezellig en voor hele leuke kerstprijs. Kortom: gaan we vaker doen.

5. Heerlijke wildavond gehad met verrukkelijke gerechten.

6. Afgelopen week 2 keer heerlijk gegeten. Prima service en bediening.

7. G.v.d.Hoef

Smakelijk, ruim voldoende en keurig verzorgd.

8. 2 echtparen

Heerlijk gegeten. Sfeervolle uitstraling. Perfecte bediening. We komen zeker nog een keer terug

9. Fam van Tuijl

Gezellige en goede bediening, sfeervol en mooi gelegen restaurant, heerlijk en fraai opgediend eten. Kortom het juiste adres voor een geslaagd etentje! Tot de volgende keer!

10. whpoot

11. Eline

12. Bas de Vooght

Heerlijk gegeten in een goede ambiance. Fijne bediening.

13. Wij vonden het heerlijk en uitstekend goed, en dat allemaal voor een mooie prijs, ga zo door!

14. Klantvriendelijjke ontvangst. Wij waren met drie personen en hadden gevraagd bij de reservering om een tafel bij het raam, was prima geregeld. Bediening was uiterst klantvriendelijk en klantgericht. Eten en drinken uitstekend en de prijs/kwaliteitverhouding heel goed. Wij komen hier vaker en dit Restaurant is zeker een aanrader.

Jan en Judith

16. Uitstekend, heerlijke schnitzel De Dennen, lekkere bijlagen en prima bediening. Prima prijs-product verhouding. Om terug te komen.

17. Tom Sanders

Wij hebben afgelopen zaterdag gegeten. Het restaurant ziet er mooi uit en we hadden wat te vieren, dus gingen we er met zes volwassenen heen. We kregen een fijne plek aan een ronde tafel naast het raam.

Snel genoeg werd de bestelling voor het drinken en het diner opgenomen. We begonnen met een plankje met diverse voorgerechtjes. Dit was voldoende om met twee man van te eten. Het eten was prima.

Nadat deze borden werden afgeserveerd, kwam er een grote gele bus voor het restaurant gereden en kwamen 35 carnavalsvierders in midden juni het restaurant binnen gelopen. Dat ze al genoeg op hadden was duidelijk en sommigen gingen met flessen bier uit de bus aan de tafels zitten.

De groep werd aan een drietal tafels achter ons geplaatst en was zo rumoerig dat we elkaar niet meer konden verstaan. We hebben dit vervolgens aan de vrouwelijk 'manager' door gegeven, dat we dit geen stijl vonden. We zaten immers heerlijk rustig te eten en hadden niet gerekend op een dronken groep carnavalsvierders in juni in Scherpenzeel. Als we dat geweten hadden, hadden we voor een ander restaurant kunnen kiezen.

Op suggesties van ons om een andere plek aan te wijzen of de groep te vragen om wat rustiger aan te doen, had de manager geen boodschap aan. Het was nou eenmaal zo en ze kon er niets aan doen. Dit vonden we waardeloos en blijkt maar weer dat men in de Nederlandse Horeca alleen op je geld uit is en service niet bestaat.

We zijn na het diner meteen gaan afrekenen en de vrouwelijke manager durfde ons niet meer aan te kijken of om afscheid te nemen. Al met al een erg teleurstellende ervaring. Los van de gerechten die we gegeten hebben, want deze waren prima.

Ik raad u dan ook van harte aan om een ander restaurant te kiezen dat wel zijn klanten waardeert en wel service wil leveren, want dat is nog duidelijk een punt wat ze hier nog niet begrepen hebben.

18. Zeer goed, vriendelijk personeel, heerlijk eten, mooie locatie en niet duur.
    Minpuntje: jammer dat ze beetje te vroeg sluiten.

19. Wij geven jullie een dikke 10. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk en hartelijk personeel. Wat hebben jullie in de loop van de tijd al veel dingen in en om het restaurant vernieuwd, prachtig !! We komen zeker terug.
    Met vr gr Jaap, Clarie en Anneke Vos

20. Het was erg leuk, lieve bediening en heerlijk eten.

21. fam. Folmer, Lagemaat en van Leersum

Vrijdag 8 november heelijk gegeten, het werd luxe geserveerd. De bediening was super. En voor de prijs hoef je het niet te laten. We komen zeker nog wel eens terug. Succes met jullie restaurant.

22. Hier op een nazomerse dag gegeten. Het was druk, maar toch een mooi tafeltje gekregen.
    Genoeg personeel om je een mooie ervaring te geven.
    Het personeel is enorm klantvriendelijk op een niet overdreven manier.
    Eenvoudig, duidelijk en luisteren echt naar wat je wilt.

Het eten van hoogstaande kwaliteit. Hier zit visie achter.

Er is speciaal visaanbod wat per dag kan verschillen.

23. Wij hadden een restaurant bon gekregen voor ons 30 jarig huwelijk en gingen gezellig eten bij de dennen, wij kregen een tafeltje in het donker, toen wij vroegen om een tafel aan het raam kregen wij te horen dat deze gereserveerd was...... na 1.5 uur zat er nog niemand. Wij hadden steak, deze was goed maar de kippespies was treurig, zielige harde stukjes in een smakeloze saus en dat voor 17.50 toen ik zei dat we nog honger hadden werd er gezegd....U mag nog een extra spiesje...... maar als u nog trek had gehad, had u de aardappels wel opgegeten...... maar dat hadden wij al gedaan, wij hadden daarom al extra garnituur gevraagd. Nee deze kip is helaas voor niets gestorven. Iedereen kan een slechte dag hebben dus ik zeg niet dat ik niet meer terug kom maar voorlopig zeker even niet.

24. de Hr. en mevr. Nijveldt

We hebben heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk en het is voor ons dicht bij huis, we komen zeker weer. Met vriendelijke groeten.

25. J Vedhuizen

Zeer goede ontvangst, en we hebben lekker en gezellig gegeten,
    goede en gezellige bediening een toppertje.

26. Wij hebben hier enkele weken terug met zijn tweetjes gegeten.
    De bediening was snel en vrolijk, ook de sfeer is goed en het eten stond snel op tafel!
    Heerlijke grote porties en perfect van smaak.
    Wij komen zeker nog een keer terug.

27. Margret Buitenhuis

Zondag met vrienden bij de Dennen gegeten, dat was lang geleden en wat is het mooi geworden, hoewel de sfeer van vroeger ook wel iets had.
    Ik kan niets anders zeggen dan dat ze er een vaste klant bijgekregen hebben, fantastische vriendelijke bediening en het eten, net als vroeger HEERLIJK, eindelijk ook weer eens lekkere verse groenten, apart geserveerd en niet alles op 1 bord en zonder die eeuwige sla, al met al hebben we heerlijk gegeten voor een redelijke prijs.

28. g methorst

Gezellig restaurant met heerlijk eten en prima bediening.

29. Familie etentje dat erg teleurstellend was. Wegens lekkage konden we niet aan de besproken tafel zitten. We kregen twee tafels met de ruggen naar elkaar die amper gedekt waren. Niet al het personeel was even vriendelijk. Bestellingen kwamen niet goed door. Er werd over andere mensen heen geserveerd. Toen we hier over klaagden werd dit niet goed begrepen en er werd niet goed op ingespeeld. Ze vonden dat ze er alles aan hadden gedaan. Wij hebben een andere mening. Kortom, hier komen wij niet meer terug.

30. Heerlijk gegeten,vlotte vriendelijke bediening!
    Zeker 'n aanrader

31. We hebben zeer goed gegeten, de bediening was zeer vriendelijk en gastvrij.
    Het is een gezellig drukke restaurant geworden zonder dat je overlast hebt van andere mensen. De tafels zijn ruim opgezet.
    Al met al een restaurant om aan te raden, ik kom zeer zeker terug.
    Ga zo door dennen.

A.bor

32. lagerweij-Top

De ontvangst is hartelijk, we heben heerlijk gegeten.
    De asperges met ham waren ruim voldoende, de prijs is redelijk voor wat je krijgt.
    Wij konden niet bij een raam zitten, wat het uitzicht niet ten goede kwam.
    De bediening is vriendelijk en behulpzaam.
    De toiletten zijn er klein maar wel schoon.

Wij komen vast nog wel eens terug.

Fam.Lagerweij.

33. Wij zijn daar wezen eten, maar het vlees veel te ver door gebakken. Er werd niet afgeruimd, kregen amper te drinken. De bus die kwam, daar hadden ze wel alle tijd voor, het is maar net waar je voor kiest. Wij gaan er nooit meer heen.

34. lbertina

Goed verzorgde en gevarieerde maaltijd.
    Aantrekkelijke en betaalbare prijzen.
    Bediening vriendelijk en behulpzaam.
    Gezellig druk zonder overlast.
    Zeker het proberen waard.

35. A.HOFMAN

Heel goed gegeten. De zalm was zeer goed. De bediening was heel erg vriendelijk. Wij komen zeker weer.

36. volgens joek ( van 4 ) de allerlekkerste pannenkoek van de hele wereld!!
    Ook papa en mama hebben lekker geluncht.

37. APPELTAART eten met grote letters wilt zeggen dat het echt naar appeltaart smaakte, was errrug lekker.
    Anke ik geef een dikke 9 voor je appeltaart en dan smaakt de koffie er uitstekend bij en onze voortzettende tocht naar Rhenen was ook perfect verlopen.
    Wij komen zeker weer een s terug, dat is wat zeker is, vind jullie toppie tent.

38. Wij komen al zeker 25 jaar hier eten. We al kwamen toen de kinderen nog klein waren en komen nog steeds vaak eten. Nog nooit was het niet goed, altijd heerlijk, vooral vleessalade als voorafje moet je proeven. Alle vleesgerechten zijn heerlijk en als toetje moet je chipolade pudding nemen, echt een aanrader. Wij blijven hier steeds terug komen, ook voor brunch en high tea.

39. Goed eten!

Heerlijke vleesgerechten, en flink wat bijgerechten zoals div. Groenten en salade. Allemaal lekker.

Maar toch ook wat minpunten.

Het duurt allemaal wat te lang.

Nu laatst wezen dineren, maar een keer daarvoor een lunch gebruikt. En beide keren bediend door niet al te vriendelijk personeel.

40. Vriendelijk personeel, genoeg eten, prima prijs/kwaliteit verhouding.

Interieur iets gedateerd, maar dat mag de pret niet drukken.

Drukt de prijs wel;).

41. Het is al weer een jaar geleden dat ik mijn 80 ste verjaardag met 37 mensen vierde met een borrelbuffet.

Het was, op alle gebied, geweldig goed verzorgd.

Ga nu vanavond, maar nu met maar 5 personen, weer in de Dennen eten. Ik heb er alle vertrouwen in.

20 -8 2010

42. Door fam. Van soest :

Nu ook een keer reageren.

Zaterdag 20 maart 2010 heerlijk gegeten met vrienden.

Bediening was ook keurig.

Wij waren al een keer geweest, en komen zeker nog een keer terug.

43. Heerlijk gegeten.

Gezellig bij de open haard.

De eerste keer samen geweest. Dit was zo goed bevallen dat we terug zijn geweest met vrienden.

44. Eten was matig. Oubollige omgeving bestemd voor 50+. Weinig smaak aan vlees en groenten.

45. Prettige, gastvrije sfeer.

Al neem je het goedkoopste menu, het is met veel liefde en aandacht voor het product bereid. Geen poespas maar eerlijk eten.
    De tweede dag dat wij kwamen werd spontaan het menu voor ons veranderd zodat we niet 2 avonden hetzelfde aten, Klasse!!!!!!!
    De bediening is allerhartelijkst en gastvrij, en de tafels hebben veel ruimte eromheen, wat prettig is voor de privacy.

Kortom.... als u in de buurt bent een echte aanrader om even voor om te rijden, je eet er heerlijk voor een schappelijke prijs, wat met een lach aan tafel wordt gebracht!!!!!

46. Fam. Visser

Heerlijk gegeten, vlees perfect gebraden vooral wat betreft de gaarheid. Hier is ook echt aandacht besteed aan de groente.

Heel prettig is de indeling van de tafel met veel ruimte er tussen, waardoor je veel privacy hebt.

De bediening is zeer vriendelijk en echt in de weer om het je naar de zin te maken.

We komen zeer zeker terug.

47. S. Smeding

Zelden zo lekker gegeten! Lekkere en complete kaart, veel variatie in de bijgerechten.

48. g van houten

gezellige sfeer, lekker eten en vriendelijk personeel

49. J van Dijk

Prima restaurant voor een stevige trek.