Restaurant Campman in Renkum

Sfeer 7,9
Service 8,1
Prijs / kwaliteit 7,3

Fans

Word de eerste fan van Restaurant Campman!

• ma 12:00 - 21:00
  • di 12:00 - 21:00
  • wo 12:00 - 21:00
  • do 12:00 - 21:00
  • vr 12:00 - 21:00
  • za 12:00 - 21:00
  • zo 12:00 - 21:00

Restaurant Campman

ons prachtige familiebedrijf, ligt in Gelderland aan de zuidrand van de Veluwe, midden in de bossen tussen Renkum en Wageningen. Al vijf generaties lang is ons restaurant een ontmoetingsplaats met een vriendelijke en unieke sfeer. Hier in een prachtige, eigentijdse ambiance, heeft u de gelegenheid om heerlijk te dineren of te lunchen. Ook kunt u bij ons genieten van een verkwikkende rustpauze met koffie en gebak, tijdens uw wandeling of fietstocht.

ONTSPANNEN DINEREN

Op de terrassen van ons restaurant, kunt u op mooie zomerdagen genieten in een prachtige, bosrijke omgeving. Rust en ruimte zorgen ervoor dat u zich hier volledig kunt ontspannen. Onder het genot van een drankje tijdens een receptie, of smullend van gerechten uit onze bekende keuken. De groene omgeving inspireert ons tot het samenstellen van een telkens wisselende menukaart met asperge- of wildgerechten. Hierbij kunt u kiezen uit maar liefst 80 verschillende wijnen. En natuurlijk kunnen wij de keuken ook op de wensen van uw kinderen afstemmen.

VAN KLEINE HIGH TEA TOT GROTE BRUILOFT

Omdat gastvrijheid door het bloed van de familie Campman stroomt, is ons restaurant uitgegroeid tot een veelzijdig etablissement. Op deze locatie, midden in de natuur van het Renkums Beekdal, beschikken wij naast het restaurant, over vier zalen voor 4 tot circa 250 personen. Deze zijn bijzonder geschikt als vergaderlocatie of trouwlocatie. Maar ook voor personeelsfeesten, familiefeesten, condoleances en partijen of bijvoorbeeld een gezellige high tea.

Diëten Biologisch
Foto van Restaurant Campman in RenkumFoto van Restaurant Campman in RenkumFoto van Restaurant Campman in RenkumFoto van Restaurant Campman in RenkumFoto van Restaurant Campman in RenkumFoto van Restaurant Campman in RenkumFoto van Restaurant Campman in RenkumFoto van Restaurant Campman in RenkumFoto van Restaurant Campman in RenkumFoto van Restaurant Campman in RenkumFoto van Restaurant Campman in RenkumFoto van Restaurant Campman in Renkum

Overnachten
Hotels in de buurt »
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Kindvriendelijk, romantisch en rustig
Voorzieningen
Bezorgen, catering, terras, honden toegestaan en EV-oplaadpunt

19 recensies voor Restaurant Campman

Eten & drinken