Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Renkum verdeeld zijn.

JW Jansen

Geweldige gelegenheid, mooie ligging.
    Makkelijk te bereiken en parkeerplaats genoeg.
    Vriendelijk personeel etenswaar is van hoge kwaliteit.
    En als er wat verkeerd gaat met een bestelling wordt dit correct opgelost!
    (Waar mensen werken kunnen fouten worden gemaakt)
    kortom TOP niet voor niks in de top10 van Nederland.

Ben Matthijssen

3. Internationaal Renkum

Jolanda

Het eten is goed en lekker.
    De bediening erg vriendelijk en de inrichting gezellig.
    Wat we wel raar vonden is dat er bij het hoofd gerecht totaal geen bijlagen zijn.
    Alles moet je los bestellen de aardappeltjes groenten enz. Dit maakte de gerechten erg duur.
    Ook geen kraan water als tafelwater maar betalen ..dat is toch echt uit de tijd.
    Jammer want ze kunnen daar best lekker koken.
    Maar dit alles komt niet goed over.

Slecht. Onvriendelijk eigenaar. Slecht verzorgde zaak, vies. De toonbank kleefde van vettigheid. Bestelling niet volledig meegekregen. Terug gegaan en moest vervolgens de rest betalen. Weinig kaas en sla op de kapsalon. Minimaal vlees en eronder heel veel friet. Endat alles voor de hoofdprijs.
    Eerste en laatste keer dat ik hier geweest ben!

5. Internationaal Renkum

Platenkamp

Wat een fijne plek om te komen en te eten! Gezellige ontvangst met persoonlijke aandacht voor de gast. Heerlijk eten, met liefde bereid door de kok, die ook aan tafel komt om te vragen of alles naar wens is. Het is voor ons niet naast de deur, anders kwamen we zeker vaker. De kinderen vonden het ook lekker en gezellig. We hebben ons voorgenomen nog eens terug te keren.

6. Internationaal Renkum

Jaleesa van Roekel

Heerlijk gegeten. Spies van de chef is overheeeeerlijk! Service is zoals het moet chef komt persoonlijk aan tafel. Wij komen met plezier weer terug.

7. Internationaal Renkum

Via internet bij montaza gegeten. Gastvrije ontvangst, gezellige sfeer en een fijne bediening.
    Ik had surf en turf en mijn man de verrassing het was allemaal heerlijk. lekker wijntje en speciaal bier van de tap. kortom was een hele gezellige avond komen zeker weer terug!!!

8. Internationaal Renkum

F&J

Via de Primera Restaurant actie gegeten bij Montaza in Renkum. Een zeer hartelijke ontvangst door een jongedame, waarna we de menukaart voor de Primera actie kregen. De bediening was de hele avond uitstekend en zeer vriendelijk en enthousiast. Je krijgt echt het gevoel dat men het je naar de zin wil maken en de gastvrijheid en vriendelijkheid is dan ook helemaal top. Eten helemaal geweldig, mijn vriendin een bijzonder goed bereide biefstuk en ik aan de (hete) kip Montaza. Ook deze was geweldig mals en niet droog. Goede wijn en lekker pilsje van de tap. Bovendien kwam de eigenaar/ chef van Montaza nog een kort babbeltje tussendoor maken en hebben we nog wat nagepraat bij het afrekenen. Zo hoort het: gastvriendelijkheid, sfeervolle & rustige ambiance en uitstekend eten. We komen zeker nog een keer terug, bedankt voor de geweldige avond!

9. Internationaal Renkum

Nardus en Bardina

Heerlijk gegeten met vriendin, vriendelijke bediening en gastheer.

10. Internationaal Renkum

Jaleesa van Roekel

2e kerstdag weer heerlijk gegeten met de familie. Zoals we gewend zijn van montaza geweldige service en heerlijk eten! We komen graag volgens jaar weer terug!

11. Internationaal Renkum

Even op internet gezocht naar een eetgelegenheid in Renkum. Als 1e kwam ik Montaza tegen waarbij maar liefst 86 recensies stonden. Niet onbelangrijk bij een restaurant wat je niet kent.
    Door de steeds terug kerende lovende reactie's over gezelligheid, goed eten en de fijne bediening gewoon naar binnen gestapt.

Ik kan niet anders zeggen dan dat al die berichten waar waren.
    De gezelligheid komt je al tegemoet zodra je de zaak binnenstapt.
    De hartelijke (en die dag jarige eigenaar ) komt inderdaad zelf informeren of alles naar wens is, en de bediening is vlot, spontaan en vakkundig.

We hebben heerlijk gegeten, en de prijzen zijn gewoon heel netjes.
    Echt een aanrader!

P.S het toetje mocht de chef zelf in elkaar draaien (dus niet van de kaart). Ook dat is hem prima gelukt.

Zeer goed eten snelle bezorging. Veel eten voor goede betaalbare prijs. En warm bezorgd. Top, ga zo door 👍

Eigenaar onbeschoft, als je via thuisbezorgd bestelt, wordt hij boos.
    2e keer, na veel gezeur, mocht mijn dochter helemaal achterin het gebouw plassen. Wat een smerige bende. Vervolgens raapte hij het vuilnis/troep/afval bij elkaar en ging daarna, zonder handen te wassen, aan het werk. Wij hadden het eten al op toen. Nooit meer!

Erg lekker eten, vriendelijke service. Zeker voor herhaling vatbaar!

15. Internationaal Renkum

Eten bij Montaza is gezellig, lekker en prima betaalbaar. Altijd weer goed gevulde borden en de eigenaar/kok komt zelf aan tafel om te vragen hoe je het bereid wilt hebben en of het gesmaakt heeft.
    Sinds enige tijd heeft men ook diverse bieren van o.a. La Trappe en Palm op fles verkrijgbaar. Ook voor de bierliefhebber prima keuze.

Aanrader voor een hoofdgerecht is de Fahety (zie foto), stukjes kip en ossenhaas in een heerlijke saus met paprika/ui. Maar de ruime kaart heeft voor iedereen wel wat lekkers in petto, anders maakt de chef wel iets.

Ook de ijstaartjes als dessert vallen altijd goed in de smaak en vormen een fijne afsluiting na een etentje.

Een tip: Neem een La Trappe blond van de tap, smaakt heerlijk.

Wil je chique en lekker uiteten maar toch voor een redelijke prijs dan is Campman zeker een aanrader. Wij hebben hier een hele fijne avond gehad. De service is soms een beetje rommelig, maar wel snel en vriendelijk. De coquilles met gamba's en kruidenrisotto was heerlijk! Wij zijn zeker van plan om nog eens te komen.

Melvin vd haar

Lekker eten. Geen standaard dingen er zit net een uniek tintje aan. Personeel was super vriendelijk en deden hun uiterste best om iedereen naar wens te zijn.

Wij komen zeker nog een keer terug!

Marielle

Het lekkerste ijs van Gelderland!!

19. Internationaal Renkum

Hendriks

Het was niet druk. De bediening was weer zeer vriendelijk, attent en to the point. Het menu naar keuze verrukkelijk van smaak door de verschillende combinaties. Prima keuze weer voor een speciale gelegenheid.

Prima pizza voor de prijs. Maar verder een sfeerloos cafeteria, beetje smoezelig. De norse eigenaar achter de toonbank heeft het vieste jasje aan dat je ooit hebt gezien in een zaak waar eten wordt bereid. Het was ooit wit, maar nu is het grijs/bruin. Ik schat in dat hij eenmaal per jaar een schoon jasje aan doet.

21. Internationaal Renkum

Ben Vink

Hele vriendelijke, prettige sfeer om lekker te eten. Eigenaar (kok) vindt het fijn om zijn Egyptische gerechten te presenteren en komt graag aan tafel informeren naar hoe het heeft gesmaakt.

E. Durieux

Te weinig patat bij de plates.
    Bij een kindermenu krijg je meer patat.
    Maar je kon altijd bijbestellen was zijn commentaar. En bijbetalen natuurlijk 2,35 voor handje friet.
    Geen speel mogelijkheid voor kinderen ook niet buiten.
    Meer geschikt voor 65+ die genoeg hebben aan een Schnitzel uit een gourmetschotel een handje patat en wat sla.

Lauwe frisdrank kregen we wel een nieuwe voor.

Stuk plastic in de sla gevonden.
    Waar geeneens verontschuldigingen voor worden aangeboden.

Sla te koud geweest daardoor was deze niet meer lekker.

Als de prijzen stijgen doe dan de prijzen omhoog en halveer niet je porties.

Helaas airborne vroeger kwamen we regelmatig bij jullie.
    Voorlopig niet meer.

Vriendelijke mensen, goede producten en heel lekker. Prima snackbar.

heerlijke eten van een zeer goede kwaliteit en de porties zijn ook nog eens ruim. Snel gebracht en Ook heel aardige mensen.

Zeker een aanrader, wij vinden dit een topzaak!

25. Internationaal Renkum

Prima! Heerlijk gegeten! Goede service, zelfs nog iets extra's van de eigenaar.
    Een aanrader!

henk peuijn

Ik weet niet waar al deze slechte recensies op gebaseerd zijn, ondanks dat de zaak vol was, werd onze meeneem bestelling in een snel tempo klaargemaakt. Heerlijke schnitzel, lekkere friet en de bamibal, alles van een goede kwaliteit en nog lekker warm, ook werd er goed geluisterd en uitgevoerd zoals bijv. Friet zonder zout. Ik zou iedereen gerust aanbevelen hier in deze cafetaria lekker te eten, of voor een heerlijke koffie op een super terras met prachtig uitzicht.

Lekker eten, patat niet te vet, heel veel keus.
    En vriendelijk personeel.

Slecht. Geen verse producten en prijzen lopen krom uiteen. Wel zeer vriendelijk.

Ongezellige sfeer. Eten was niet lekker en te duur voor wat je krijgt. Scampi's waren melig, frietjes niet lekker en de bacon op de hamburger was niet te eten. Toetje maar overgeslagen. Meisje van de bediening deed wel haar best. Eerste en laatste keer.

We hebben het menu van de chef genomen, absoluut geen spijt van! Het was super lekker en het personeel is zeer vriendelijk en professioneel. Alle lof!