Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Renkum verdeeld zijn.

1. Internationaal Renkum

Even op internet gezocht naar een eetgelegenheid in Renkum. Als 1e kwam ik Montaza tegen waarbij maar liefst 86 recensies stonden. Niet onbelangrijk bij een restaurant wat je niet kent.
    Door de steeds terug kerende lovende reactie's over gezelligheid, goed eten en de fijne bediening gewoon naar binnen gestapt.

Ik kan niet anders zeggen dan dat al die berichten waar waren.
    De gezelligheid komt je al tegemoet zodra je de zaak binnenstapt.
    De hartelijke ( en die dag jarige eigenaar ) komt inderdaad zelf informeren of alles naar wens is, en de bediening is vlot, spontaan en vakkundig.

We hebben heerlijk gegeten, en de prijzen zijn gewoon heel netjes.
    Echt een aanrader!!!!!

P.S het toetje mocht de chef zelf in elkaar draaien (dus niet van de kaart). Ook dat is hem prima gelukt

Zeer goed eten snelle bezorging. Veel eten voor goede betaalbare prijs. En warm bezorgd. Top, ga zo door 👍

Eigenaar onbeschoft, als je via thuisbezorgd bestelt, wordt hij boos.
    2e keer, na veel gezeur, mocht mijn dochter helemaal achterin het gebouw plassen. Wat een smerige bende. Vervolgens raapte hij het vuilnis/troep/afval bij elkaar en ging daarna, zonder handen te wassen, aan het werk. Wij hadden het eten al op toen. Nooit meer!

Erg lekker eten, vriendelijke service. Zeker voor herhaling vatbaar!

5. Internationaal Renkum

Eten bij Montaza is gezellig, lekker en prima betaalbaar. Altijd weer goed gevulde borden en de eigenaar/kok komt zelf aan tafel om te vragen hoe je het bereid wilt hebben en of het gesmaakt heeft.
    Sinds enige tijd heeft men ook diverse bieren van o.a. La Trappe en Palm op fles verkrijgbaar. Ook voor de bierliefhebber prima keuze.

Aanrader voor een hoofdgerecht is de Fahety (zie foto), stukjes kip en ossenhaas in een heerlijke saus met paprika/ui. Maar de ruime kaart heeft voor iedereen wel wat lekkers in petto, anders maakt de chef wel iets.

Ook de ijstaartjes als dessert vallen altijd goed in de smaak en vormen een fijne afsluiting na een etentje.

Een tip: Neem een La Trappe blond van de tap, smaakt heerlijk.

Wil je chique en lekker uiteten maar toch voor een redelijke prijs dan is Campman zeker een aanrader. Wij hebben hier een hele fijne avond gehad. De service is soms een beetje rommelig, maar wel snel en vriendelijk. De coquilles met gamba's en kruidenrisotto was heerlijk! Wij zijn zeker van plan om nog eens te komen.

Melvin vd haar

Lekker eten. Geen standaard dingen er zit net een uniek tintje aan. Personeel was super vriendelijk en deden hun uiterste best om iedereen naar wens te zijn.

Wij komen zeker nog een keer terug!

Marielle

Het lekkerste ijs van Gelderland!!

9. Internationaal Renkum

Hendriks

Het was niet druk. De bediening was weer zeer vriendelijk, attent en to the point. Het menu naar keuze verrukkelijk van smaak door de verschillende combinaties. Prima keuze weer voor een speciale gelegenheid.

Prima pizza voor de prijs. Maar verder een sfeerloos cafeteria, beetje smoezelig. De norse eigenaar achter de toonbank heeft het vieste jasje aan dat je ooit hebt gezien in een zaak waar eten wordt bereid. Het was ooit wit, maar nu is het grijs/bruin. Ik schat in dat hij eenmaal per jaar een schoon jasje aan doet.

11. Internationaal Renkum

Ben Vink

Hele vriendelijke, prettige sfeer om lekker te eten. Eigenaar (kok) vindt het fijn om zijn Egyptische gerechten te presenteren en komt graag aan tafel informeren naar hoe het heeft gesmaakt.

E. Durieux

Te weinig patat bij de plates.
    Bij een kindermenu krijg je meer patat.
    Maar je kon altijd bijbestellen was zijn commentaar. En bijbetalen natuurlijk 2,35 voor handje friet.
    Geen speel mogelijkheid voor kinderen ook niet buiten.
    Meer geschikt voor 65+ die genoeg hebben aan een Schnitzel uit een gourmetschotel een handje patat en wat sla.

Lauwe frisdrank kregen we wel een nieuwe voor.

Stuk plastic in de sla gevonden.
    Waar geeneens verontschuldigingen voor worden aangeboden.

Sla te koud geweest daardoor was deze niet meer lekker.

Als de prijzen stijgen doe dan de prijzen omhoog en halveer niet je porties.

Helaas airborne vroeger kwamen we regelmatig bij jullie.
    Voorlopig niet meer.

Vriendelijke mensen, goede producten en heel lekker. Prima snackbar.

heerlijke eten van een zeer goede kwaliteit en de porties zijn ook nog eens ruim. Snel gebracht en Ook heel aardige mensen.

Zeker een aanrader, wij vinden dit een topzaak!

15. Internationaal Renkum

Prima! Heerlijk gegeten! Goede service, zelfs nog iets extra's van de eigenaar.
    Een aanrader!

henk peuijn

Ik weet niet waar al deze slechte recensies op gebaseerd zijn, ondanks dat de zaak vol was, werd onze meeneem bestelling in een snel tempo klaargemaakt. Heerlijke schnitzel, lekkere friet en de bamibal, alles van een goede kwaliteit en nog lekker warm, ook werd er goed geluisterd en uitgevoerd zoals bijv. Friet zonder zout. Ik zou iedereen gerust aanbevelen hier in deze cafetaria lekker te eten, of voor een heerlijke koffie op een super terras met prachtig uitzicht.

Lekker eten, patat niet te vet, heel veel keus.
    En vriendelijk personeel.

Slecht. Geen verse producten en prijzen lopen krom uiteen. Wel zeer vriendelijk.

Ongezellige sfeer. Eten was niet lekker en te duur voor wat je krijgt. Scampi's waren melig, frietjes niet lekker en de bacon op de hamburger was niet te eten. Toetje maar overgeslagen. Meisje van de bediening deed wel haar best. Eerste en laatste keer.

We hebben het menu van de chef genomen, absoluut geen spijt van! Het was super lekker en het personeel is zeer vriendelijk en professioneel. Alle lof!

21. Internationaal Renkum

Heerlijk eten in een sfeervolle en zeer gastvrije omgeving. "Klein"schalig restaurant dat groot is in lekker, met passie bereid eten en waar gastvrijheid voorop staat en dat tegen een zeer schappelijke prijs! Houden zo! Ik ga er heel graag een avond eten hmmmm 😉😁👍👍👍

22. Internationaal Renkum

Thea

23. Internationaal Renkum

Heerlijk gegeten en ontvangst super.
    We gaan er vaak eten... Super gezellig en lekkere gerechten.
    Een echte aanrader.

Toptent, eten erg lekker, frietjes knapperig en vers, de kebab ook heerlijk, kortom een aanrader. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar, heb in tijden niet zulke lekker friet met toebehoren gegeten. Bezorging ook snel en vriendelijk.

Eerste keer werd bestelling na 2 uur gebracht en waren de frietjes zwart... Dacht laatst probeer het nog een keer... Dus ik bel, geef door wat mijn bestelling is en toen was kennelijk mijn bestelling te klein om te bezorgen, er werd gezegd is dat alles wat je wilt bestellen? Ik zeg ja, daarna werd letterlijk gezegd: 'zoek alsjeblieft iemand anders' en de hoorn werd er meteen opgegooid.

Dacht dat ik in de maling werd genomen, want er werd zo slecht Nederlands gepraat dat ik dacht dat het een grap was, maar het was kennelijk niet zo...

1,7
  26. Aziatisch Renkum

Lucio Ryan

29 okt.met 12 pers. wezen eten leeftijd van 7 tot 77 jaar. Drankje bij de haard,vriendelijke bediening voorgerecht/hoofdgerecht en nagerecht alles was super mals met verse groente en fruit. Voor het personeel was niets te veel.dus het is pas feest als je bij campman ben geweest.

De smaak van het eten is goed, locatie ook maar daar is alles dan ook mee gezegd. Kleine porties, zeker voor de toch wel aardig hoge prijs, heel weinig saus en over extra of dubbele saus wordt moeilijk gedaan, is bovendien ook duur.

Bediening is redelijk vriendelijk, maar erg jong, onervaren en absoluut niet flexibel, als je bijv. vraagt of ze het drinken ook willen brengen naar je tafel i.p.v. zelf meenemen, wordt er moeilijk gedaan. Kwaliteit van het eten is best redelijk goed, maar wordt erg overschaduwd door de rest.

Kortom: helaas geen aanrader.

supergoed eten, vers en lekker, voor een goede prijs. Eigenaar zeer vriendelijk en erg klantgericht. Kortom, voor ons heeft deze man geen concurrentie in Renkum en omgeving, echt klasse!

Erik