Montaza in Renkum

Van lekker hollands tot heerlijk oosters !!!

Gratis parkeren

Sinds 2001 is dit een gezellig restaurant waar je gastvrij wordt ontvangen en heerlijk kan eten tegen betaalbare prijzen !!

Bij ons vindt je een wereld aan smaken van lekker hollands tot heerlijk oosters!!!
kortom voor iedereen wat wils.

Wij verzorgen ook heerlijke warme en koude bufetten met diverse mogelijkheden voor feesten en partijen!!

Meer informatie kijk op www.montaza.nl

1275198578 100
1287919738 82
1313362059 87
1319722639 87
1421491923 88

1. Platenkamp

Wat een fijne plek om te komen en te eten! Gezellige ontvangst met persoonlijke aandacht voor de gast. Heerlijk eten, met liefde bereid door de kok, die ook aan tafel komt om te vragen of alles naar wens is. Het is voor ons niet naast de deur, anders kwamen we zeker vaker. De kinderen vonden het ook lekker en gezellig. We hebben ons voorgenomen nog eens terug te keren.

2. Jaleesa van Roekel

Heerlijk gegeten. Spies van de chef is overheeeeerlijk! Service is zoals het moet chef komt persoonlijk aan tafel. Wij komen met plezier weer terug.

3. Via internet bij montaza gegeten. Gastvrije ontvangst, gezellige sfeer en een fijne bediening.
    Ik had surf en turf en mijn man de verrassing het was allemaal heerlijk. lekker wijntje en speciaal bier van de tap. kortom was een hele gezellige avond komen zeker weer terug!!!

4. F&J 173 punten

Via de Primera Restaurant actie gegeten bij Montaza in Renkum. Een zeer hartelijke ontvangst door een jongedame, waarna we de menukaart voor de Primera actie kregen. De bediening was de hele avond uitstekend en zeer vriendelijk en enthousiast. Je krijgt echt het gevoel dat men het je naar de zin wil maken en de gastvrijheid en vriendelijkheid is dan ook helemaal top. Eten helemaal geweldig, mijn vriendin een bijzonder goed bereide biefstuk en ik aan de (hete) kip Montaza. Ook deze was geweldig mals en niet droog. Goede wijn en lekker pilsje van de tap. Bovendien kwam de eigenaar/ chef van Montaza nog een kort babbeltje tussendoor maken en hebben we nog wat nagepraat bij het afrekenen. Zo hoort het: gastvriendelijkheid, sfeervolle & rustige ambiance en uitstekend eten. We komen zeker nog een keer terug, bedankt voor de geweldige avond!

5. Nardus en Bardina

Heerlijk gegeten met vriendin, vriendelijke bediening en gastheer.

6. Jaleesa van Roekel

2e kerstdag weer heerlijk gegeten met de familie. Zoals we gewend zijn van montaza geweldige service en heerlijk eten! We komen graag volgens jaar weer terug!

7. Even op internet gezocht naar een eetgelegenheid in Renkum. Als 1e kwam ik Montaza tegen waarbij maar liefst 86 recensies stonden. Niet onbelangrijk bij een restaurant wat je niet kent.
    Door de steeds terug kerende lovende reactie's over gezelligheid, goed eten en de fijne bediening gewoon naar binnen gestapt.

Ik kan niet anders zeggen dan dat al die berichten waar waren.
    De gezelligheid komt je al tegemoet zodra je de zaak binnenstapt.
    De hartelijke (en die dag jarige eigenaar ) komt inderdaad zelf informeren of alles naar wens is, en de bediening is vlot, spontaan en vakkundig.

We hebben heerlijk gegeten, en de prijzen zijn gewoon heel netjes.
    Echt een aanrader!

P.S het toetje mocht de chef zelf in elkaar draaien (dus niet van de kaart). Ook dat is hem prima gelukt.

8. Eten bij Montaza is gezellig, lekker en prima betaalbaar. Altijd weer goed gevulde borden en de eigenaar/kok komt zelf aan tafel om te vragen hoe je het bereid wilt hebben en of het gesmaakt heeft.
    Sinds enige tijd heeft men ook diverse bieren van o.a. La Trappe en Palm op fles verkrijgbaar. Ook voor de bierliefhebber prima keuze.

Aanrader voor een hoofdgerecht is de Fahety (zie foto), stukjes kip en ossenhaas in een heerlijke saus met paprika/ui. Maar de ruime kaart heeft voor iedereen wel wat lekkers in petto, anders maakt de chef wel iets.

Ook de ijstaartjes als dessert vallen altijd goed in de smaak en vormen een fijne afsluiting na een etentje.

Een tip: Neem een La Trappe blond van de tap, smaakt heerlijk.

9. Ben Vink

Hele vriendelijke, prettige sfeer om lekker te eten. Eigenaar (kok) vindt het fijn om zijn Egyptische gerechten te presenteren en komt graag aan tafel informeren naar hoe het heeft gesmaakt.

10. Prima! Heerlijk gegeten! Goede service, zelfs nog iets extra's van de eigenaar.
    Een aanrader!

11. Heerlijk eten in een sfeervolle en zeer gastvrije omgeving. "Klein"schalig restaurant dat groot is in lekker, met passie bereid eten en waar gastvrijheid voorop staat en dat tegen een zeer schappelijke prijs! Houden zo! Ik ga er heel graag een avond eten hmmmm 😉😁👍👍👍

12. Heerlijk gegeten en ontvangst super.
    We gaan er vaak eten... Super gezellig en lekkere gerechten.
    Een echte aanrader.

13. Heerlijk gegeten. Porties voldoende. Zeer goede (gezellige) bediening. Complimenten voor de kok.

14. Fred v d berg

Wij hebben daar heerlijk gegeten en de bediening is ook goed. Je krijgt waar voor je geld en je wordt niet weggekeken. We hebben daar heerlijk 2 en half uur op het terras mogen genieten van het eten en drinken en de zon.

15. Henk & Corrie

Fantastisch restaurant, heerlijk gegeten, geweldige bediening! Kortom een aanrader!

16. We hebben met 6 personen heerlijk gegeten. Voortreffelijk menu, lekker klaargemaakt, vriendelijk geserveerd.
    De rekening viel achteraf toch nog mee, dus prijs in verhouding tot de kwaliteit is bijzonder netjes.
    Bediening was prettig, informatief maar niet opdringerig, lekker relaxt. Op ons gemak de maaltijd kunnen genieten, dus geen haastige hap, alles werd met zorg bereid.
    Beslist de moeite waard, en we gaan er zeker nog eens terug.
    Een echte aanrader.

17. E.van Gent van Gelder

Prima, gezellig restaurant! Heerlijk eten, voor herhaling vatbaar!

18. Goede kwaliteit; bediening meer dan goed; flexibel en niet opdringerig. Eigenaar komt ook zelf aan tafel vragen of alles naar wens is. Voor herhaling vatbaar

19. Vanavond hier gegeten en het was voortreffelijk! Super vriendelijke ontvangst en bijzonder gastvrije eigenaar. De biefstuk van mijn man was heerlijk mals en ik had de montaza spies, echt héérlijk. En samen met de zelfgemaakte frietjes, de gekruide aardappelpartjes en de salade... mmm. Als nagerecht nog genoten van 'n lekker ijsje. Dus... zéér voor herhaling vatbaar, graag tot 'n volgende keer...

20. Bettie Mons

Heerlijk gegeten met 7 personen, ieder had een menu naar keuze, groep was zeer enthousiast, absoluut voor herhaling vatbaar. Prijs/kwaliteit uitstekend, een aanrader!!! Vriendelijk, hulpvaardig personeel.

Bettie

21. Jan van Steenis

Vanaf voorgerecht tot aan dessert was helemaal top. Persoonlijk woord voor iedereen. Aanrader!!

22. hendri

23. Eenvoudig restaurant, correcte en vriendelijke bediening. Heerlijk gekruid vlees, prima gebakken of gegrild. Frietjes zoals je ze altijd zou willen eten.

25. Op 21 december gegeten met 7 personen. Eten en service prima

26. Heerlijk gegeten in dit gezellig restaurant in renkum. Heel vriendelijk bediening. Wij komen zeker wel een keer terug als wij in de buurt zijn!

27. Ine Scholten

Met de AH kortingsbonnen gegeten bij Montaza in Renkum.

Er zijn slechts 8 tafels en daardoor krijg je alle aandacht, zowel van het leuke meisje in de bediening als van de eigenaar/kok.

Lekker gegeten. Er is een speciaal drie gangen keuzemenu voor de AH actie. Heerlijke kip met Egyptische kruiden gegeten en mijn man had een overheerlijke biefstuk.

Een aanrader om hier te gaan eten.

28. Heerlijk Egyptische kip gegeten, redelijk pittig maar prima van smaak in combinatie met rijst. Daarnaast ook de gekruide aardappel, salade en frietjes erbij, alhoewel ik van mening ben dat dit een beetje teveel van alles is.
    Zoals de borden opgemaakt waren was het eenvoudig van aard en denk ik dat het misschien een leuke variatie zou kunnen zijn als er iets meer fantasie gebruikt zou kunnen worden om het geheel wat meer aantrekkelijker en kleurrijker te maken. "Eerst het oog en dan pas de maag". Een prima locatie overigens, lekker robuust en stoer met een beetje kroeguitstraling waar je dus prima (ook prijstechnisch) heel goed kunt eten.
    Van de buitenkant is (helaas) niet te zien dat er een prima keuken is en dat er lieve mensen zijn die je zeer gastvrij begroeten zodat je de tijd kunt nemen om te eten en je niet de deur uitkijken mocht het wat later worden. We komen zeker nog een keertje terug.
    Groetjes, A en C.

29. Vanavond ben ik samen met mijn vrouw hier uit eten geweest. Het is echt een aanrader! Alles was helemaal top. We werden heel vriendelijk ontvangen door de bediening. We kregen een tafel bij het raam. Er is een hele gezellige sfeer in het restaurant en het eten is heerlijk.

30. Gezellig restaurant, goede en vriendelijke bediening, uitstekend eten, prettige eigenaar die onder het eten even komt informeren of alles naar wens is.
    Toch een maar. Als je meedoet met de AH-actie twee driegangendiners voor één prijs, dan lijkt het me niet de bedoeling dat je meebetaalt aan je 'gratis' diner. De driegangendiners die wij bestelden lagen gelet op de losse menuprijzen tussen de € 23,50 en € 26,95, terwijl we voor het driegangendiner € 29,95 betaalden. Een sigaar uit eigen doos dus en dat is jammer!
    Omdat de prijs/kwaliteit op zich prima is (gelet op de kwaliteit van het eten en de prijzen op de menukaart), heb ik bovenstaand minpunt verwerkt in de service.

31. Erg gezellig.
    Prijs/kwaliteit gewoon perfect.
    Hoeveelheid meer dan voldoende.
    Het eten was lekker niks geen overbodige opsmuk gewoon goed.
    Personeel vriendelijk en vlot.
    Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

32. Het eten was lekker en zeker genoeg na een dag hard werken. De aandacht van de bediening is erg gezellig.

33. M. De gier

Lekker en gezellig gegeten. Leuke bediening en vrolijke praatgrage eigenaar !

34. Leo Peters

Weer lekker gegeten.

Weer voor herhaling vatbaar en dat gaan we ook zeker doen.

35. K Schetters

Eten is gewoon goed. Bediening erg vriendelijk.
    Entourage is wat minder.

36. Jan van Munster

Goed eten! Verwacht geen heel verfijnde spijzen, maar de kwaliteit is zonder meer goed.

37. Heerlijk gegeten. Heel vriendelijk personeel/eigenaar. Een aanrader!

38. Goed gegeten met vriendelijke bediening.

Deze zaak kan ik iedereen aanraden.

39. A. Wagenaar

Lekker, een gewoon cafe-restaurant waar je goed kunt eten.

40. Vakantiegangers

Heerlijk eten en een fijne bediening. Klasse!

41. In februari 2013 ook al gegeten. De eigenaar herkende ons nog.
    Wederom was het eten voortreffelijk. Alles vers. Je voelt je hier echt op je gemak. 1 klein minpuntje: mayonaise op de carpaccio.
    Als wij weer in de buurt komen, gaan we hier beslist weer eten.

Diny en Anton vd Maarel

42. ton en rita de heus

Wat hebben wij met de kinderen en kleinkinderen heerlijk gegeten bij dit restaurant. Een vriendelijke gastheer/ eigenaar en het personeel ook ontzettend vriendelijk. Hier komen wij zeker terug om weer van het heerlijke eten te genieten. Het gevoel is hier erg welkom. Het is een aanrader om eens hier te eten. Het was in een woord super.

43. Jenneke en Kees Holleman

Héél gezellig klein restaurant. Vriendelijke gastheer/eigenaar. We hebben hier ons verjaardagsfeestje gevierd met 14 man. Iedereen had verschillende gerechten van schnitzel, varkenshaasje tot speciale kipgerechten op oosterse wijze. Heerlijk allemaal goede prijs/kwaliteit. We hebben een heerlijke avond gehad.Het voelde net of dat we thuis waren. Super.

44. Frits van Zwam

Lekker eten in een prima sfeer. Enthousiast personeel en lekker eten (of had ik dat al gezegd).

45. Een uitstekend restaurant met zeer vriendelijk personeel. Prima prijskwaliteit verhouding! De salades zijn nog vers gemaakt...De kok kwam attent informeren of alles naar wens was....een aanrader!!

46. Op de terugweg van WUR Wageningen even in Renkum gestopt bij Montaza. Gezellig ingericht restaurant. Niet te groot, massaal, maar prima plek om even gezellig wat te eten. We kregen een prima maaltijd voorgeschoteld door de kok die ook even langs kwam aan tafel over onze bevindingen. Personeel was ook erg vriendelijk dus een aanrader om even in een ontspannen sfeer wat te gaan nuttigen. Hoeveelheden waren voldoende en de smaak was prima. U kunt hier gerust een plaatsje reserveren!
    Prijzen vallen reuze mee en wij hadden zelfs geluk dat we in de feestaktie vielen ivm 12.5 bestaan! Een aanrader.

47. Uitstekend eten voor een goede prijs. Zeer vriendelijk personeel en een geweldige kok/eigenaar die liefde voor zijn vak heeft en kunst van lekker eten bereiden verstaat.
    Yousef en alle medewerkers/sters feliciteren wij dan ook met het 12 en halfjarig bestaan. Mooie nieuwe website ook.
    Ga zo door dan blijven wij komen om van een lekkere maaltijd te genieten.

48. Gisteravond hier met 4 man gegeten. Op nog geen 500 meter afstand van ons huis en daar nog nooit geweest! Het moest er n.a.v. het 12,5 jarig jubileum van dit restaurant dus maar eens van komen. Warme ontvangst, gezellige ruimte, keurige en vlotte bediening. Het eten was erg lekker en de prijs heel redelijk. Zeker een aanrader, ook voor mensen uit Renkum zelf :-)!

49. Wij hebben hier vanavond met z'n tweetjes gegeten. Het was erg lekker, menu is duidelijk en gevarieerd. En zeer vriendelijke bediening. Kok kwam een praatje maken en dat was leuk. Zeker voor herhaling vatbaar.

50. Anneke & Carel

17 juni samen voor het eerst hier gegeten. Vlotte vriendelijke bediening en voortreffelijk eten. Komen zeker nog eens terug!

51. Henk en Riet

Zaterdag 8 juni de verjaardag van mijn vrouw gevierd met familie vrienden en kleinkinderen.

Feest erg geslaagd iedereen was zeer voldaan. Het eten werd heerlijk gevonden en ook de vriendelijke en charmante bediening heeft bijgedragen aan dit geslaagde feest. De chef voelt zijn verantwoording en verzorgt alles tot in de puntjes. De besloten en versierde ambiance zorgt voor een intieme en ongedwongen sfeer. Volgende keer weer!!!!!

Henk

52. jaap 5 punten

Vooral leuke bediening en leuk dat de kok aan tafel komt, gewoon even kletsen.

53. rosalie willems

Ontzetend lekker gegeten, gezellige sfeer, gezellig gesprek, je voelt je thuis. Top restaurant, een aanrader.

54. Met zes mensen heerlijk gegeten.
    Veel keus en allemaal goed verzorgd, salade's en aardappels bij de gerechten ook prima.
    Gepassioneerde vriendelijke kok en actieve bediening. Dit allemaal voor een goede prijs in een sfeervol restaurant.

Echt een aanrader.

55. Sfeervol restaurant met vriendelijk personeel en persoonlijke aandacht van de chefkok. Goed eten voor een goede prijs.

56. Voortreffelijk gegeten en een goeie service

57. Een heerlijk avondje uit, met goed eten, prima bereid, met de juiste combinatie van goede ingrediënten en heerlijke marinades.
    De ruime hoeveelheid friet en gekruide aardappeltjes, met daarbij een rijkelijke salade maakte het tot een feestmaal.

De eigenaar komt zelf even kennismaken en de bediening komt bij iedere gang vragen of het allemaal naar wens is.

Kortom een aanrader voor iedereen die betaalbaar wil genieten.

58. Van drunen

We hebben er onze verjaardag gevierd ,goed verzorgd, leuke locatie. Een aanrader.

59. Gerben en Anneke

Gisteren met z'n 4 en gegeten in dit restaurant, we waren op dat moment de enige gasten. Prima bediening en gastvrije eigenaar en kok die ook nog persoonlijk aan ons kwam vragen of alles naar wens was.
    Qua inrichting wel gedateerd. Een metamorfose zou volgens ons meer klanten trekken die dit restaurant zeker waard is!

60. Een leuke cafe restaurant waar het personeel enthousiast is en begrijpt waar het om gaat. De kok die ook komt informeren of alles naar wens is. Heerlijke gerechten met een Egyptische 'touch'. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Als we weer in de buurt van Renkum zijn, gaan we er zeker weer eten.

61. Heerlijk gegeten met een groep van 9 personen.

Met z'n allen aan een grote tafel, met sfeer volle verlichting erboven.
    Zowel het voor hoofd en na gerecht waren voortreffelijk, ode aan de kok!
    Gezellige bediening, niets was de dames teveel.
    Kortom, een restaurant om voor een schappelijke prijs lekker te eten.
    Bettie Mons

62. Jan van den Bos

Het hoofdgerecht met een duidelijke Egyptische toets en een verrukkelijke vleescombi is al een heel aangename verrassing. Maar wat wil iemand die uit eten gaat nu in het diepst van zijn hart? Welkom zijn en verwend worden. En dat snappen ze bij Montaza helemaal. De goedlachse patroon is de vleesgeworden gastvrijheid. Wat niet wegneemt dat hij ook de kunst verstaat om van een bijgerecht als gebakken krielaardappeltjes een culinair hoogstandje te maken. Samen met zijn team van jonge enthousiaste medewerkers maakt hij Montaza tot een feestelijk en heel smakelijk avondje uit.

63. Coen van Dijk | D66 Renkum

We waren met een groep van 7 man.
    Lekker eten, spontane bediening die je graag wil helpen.
    Geen probleem bijvoorbeeld om met een driegangen menu het voorgerecht lekker op terras in de zon op te eten en de rest van het menu binnen.

Goede prijs/kwaliteit.
    Aanrader.

64. Maandagavond met 2 personen heerlijk gegeten. Wat opviel was dat de bediening trots was om er te werken en dit getuigde gelijk al van een goede kwaliteit. En die kwaliteit had het ook. Het was goed eten met een goede service. Regelmatig even een gezellig gesprekje gehad met bediening en kok.
    Kortom een plek om vaker naar toe te gaan!

65. Zaterdagavond hebben we met 4 personen in dit restaurant gegeten. Het zag er netjes en gezellig uit. De bediening was uitstekend. De voorlichting was goed en eerlijk. Er was voldoende keuzemogelijkheid, zowel traditioneel als bijzonder. Een aanrader voor wie voor een redelijk prijs goed wil eten.

66. wim lambeek

Afgelopen zaterdagavond 21 juli 2012 heerlijk gegeten bij dit restaurant.

Wij hadden heerlijke tomaten soep en daarna een lekker stuk varkenshaas met championssaus en ijs met slagroom na.
    De sfeer was heel ontspannend en de kok/eigenaar vroeg tussen de gerechten of wij tevreden waren.
    Tenslotte wil ik de aardige bediening ook een compliment geven voor haar vrolijke en leuke bediening.
    Al met al een aanrader voor een betaalbare prijs te kunnen eten, helemaal top.
    wim

67. Mariëlle

Leuk restaurant met lekker eten en goede prijzen. We konden gezellig op het terras zitten en de kok kwam ons in alle wensen tegemoet. Aanrader!!

68. Gusto 120 punten

Wij hebben hier lekker gegeten op een rustige vrijdagavond .
    Voor deze omgeving nog betaalbaar ook .
    Gastvrij ontvangen door de eigenaar en bediend door een leuke jonge dame .
    Als we weer eens in de buurt zijn komen we hier weer eten .

69. Corina Grotenhuis

Fantastische prijs-kwaliteitverhouding en vriendelijke service. Een open keuken (altijd een goed teken!) en zeer betrokken chefkok.

70. E. van der Berg

Een gezellige knusse locatie. De kok is erg vriendelijk en klantgericht. En nog belangrijker, hij kan uitstekend koken. We hoefden niet lang te wachten op onze Egyptisch gekruide (hete)kip en hebben heerlijk gegeten.

71. Mw. Rutten

Afgelopen 30 dec 2011 heb ik ivm een feest het gehele restaurant af kunnen huren. Alle wensen waren mogelijk en de hapjes die geserveerd werden waren uitstekend.
    Mede dankzij de service en de goede bediening was het een zeer geslaagd feestje. De grootte en het uiterlijk van het restaurant verleende zich hier prima voor, een aanrader voor feestjes en partijen!!!

72. Claudia

Wij hebben hier zaterdag 28 april gegeten. Het eten was heerlijk, vooral de egyptische kip is een aanrader! Ook de bediening was erg vriendelijk en het is ook erg leuk dat de kok zelf ook even langs komt. Bij een volgend verblijf in de buurt van Renkum komen we hier zeker terug!

73. Vrijdagavond met z'n vieren voor het eerst bij Montaza in Renkum gegeten. Aangenaam verrast. Zelden zo'n mals stukje zalm gegeten. En op verzoek kregen we behalve de knapperige sla en de krokante aardappels ook nog verse groenten er bij. Bijzonder vriendelijke eigenaar die ons tot slot trakteerde op koffie vanwege ons eerste bezoek in zijn zaak. Een aanrader! En ook nog eens heel betaalbaar. We komen beslist terug!

74. Heerlijk gegeten, perfecte service. Personeel toont oprechte interesse in haar gasten. De kok komt persoonlijk aan tafel om te vragen of alles in orde is. Goede porties, goede kwaliteit. Echt een aanrader voor een goed prijs/kwaliteit verhouding!

75. Heerlijk gegeten, perfecte service. Zeer attente kok. Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede porties.

76. 21 januari zijn we er met z'n tweeen gaan eten en werden erg verrast door het heerlijke eten en de gastvrijheid. De maaltijd was erg uitgebreid met extra groente en salade zodat we heerlijk hebben genoten. De chef kwam driemaal aan tafel om zijn belangstelling te tonen, waar heb je dat nou nog?
    Prima, ga zo door en als we in de buurt zijn dan komen we zeker weer lang. Een aanrader!

77. Vandaag zijn vader en 2 zoons een dagje uit geweest.
    Het ontvangst was goed. Goed uitziende bar.
    eenvoudige tafels, aankleding is huiselijk.
    Het eten was vers, smaakvol en ook veel zelf gemaakt! Je kon dit proeven en ruiken.
    De salades en groenten waren fris en vers. De vis en garnalen waren smaakvol. De dressing en sauzen zijn zelfgemaakt. Vraag gerust naar de zelfgemaakte knoflooksaus! Dit is een aanrader. De gebakken aardappeltje waren zeer goed van smaak, zelf gemaakt en zelf bereid. Buitenkant was bruin krokant en binnenin heerlijk zacht en zeer smaakvol.
    Het vlees kon niet beter! Goede temperatuur, goede smaak en zeer goed gekruid en gemarineerd. Dit geldt voor de spareribs en Egyptische gekruide kipstukjes.
    Na het voorgerecht en diner was er geen plek meer voor dessert. Het was voortreffelijk. Er werd door de kok nog gratis koffie aangeboden. Hij was zeer gastvrij, vriendelijk en belangstellend.
    We komen zeker weer terug! Frank waarschijnlijk volgende week alweer.

78. Met 9 volwassenen en 4 kinderen (3 -7 jaar) hier mijn verjaardag gevierd. Bediening was vriendelijk en correct en daardoor was de sfeer ook prettig en ontspannen. We komen hier beslist nog een keer terug.

79. Zaterdag hebben we de 81ste verjaardag gevierd van m'n man in besloten kring, we vonden het super gezellig en sfeervol!
    We hadden gekozen voor een lopend buffet heerlijk in een woord gezegd!
    De drank werd goed geserveerd vaak kom je tegen dat de wijn te koud is!
    Zeker een aanrader met kleine kinderen!

80. Toon en Romy

Een super eetcafé, we gaan hier graag naar toe.
    Voor iedereen is er wel iets lekkers te kiezen.

Het buffet is ook een aanrader als je iets te vieren hebt.

Aardige bediening in een gezellige sfeer.

81. Dit Egyptische eetcafé heeft iets studentikoos, wat wij gisterenavond als gezellig en ongedwongen hebben ervaren. Het eten (denk aan Pub food) en de wijntjes waren lekker (soepel), de bediening erg vriendelijk en behulpzaam en de eigenaar heeft echt hart voor zijn vak. Hij kwam zelfs persoonlijk nog een praatje met ons maken en legde ons het e.e.a. uit over zijn Egyptische gerechten. Kortom: vriendelijk, ongedwongen & lekker eten. Bedankt :D!!

82. Leuk eetcafe waar de prijs kwaliteitverhouding goed te noemen is. De bediening is leuk en de kok komt na afloop altijd een praatje met je maken.
    Een echte aanrader voor wie goed, lekker en betaalbaar wil eten. Wie wil dat niet in deze tijd?

83. Tijdens een nachtje weg in het Bilderberg hotel hier heerlijk gegeten. Voor ieder wat wils en voor een betaalbare prijs. Verse salade en warme groente. Zelfs de chef kwam nog een praatje maken en was zeer gastvrij. Als we weer in de buurt zijn komen we hier zeker nog een keer om lekker te eten.

84. fam Niessen Blerick

Tijdens onze vakantie voortreffelijk en niet duur gegeten!

We werden heel gastvrij ontvangen en de bediening was perfect.

Een gezellig en keurig eetcafé!

Zeker aan te raden!

85. Vandaag lekker bij Montaza gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is prima! Klein en knus restaurant met vriendelijke bediening en een goede Chef kok. Komen hier beslist vaker!

86. Personeel erg vriendelijk.

En je kunt er echt super lekker eten.

Echt een aanrader.

87. Wij waren hier niet eerder geweest. We waren met onze hele familie en zochten een restaurantje waar het niet al te formeel zou zijn met kleine kinderen, maar waar je toch lekker kon eten tegen betaalbare prijzen. Je kunt hier dus prima naar toe, want de eigenaar en de rest vd bediening deed er alles aan om het je zoveel mogelijk naar de zin te maken! We hebben er prima gezeten en gegeten.

88. Heerlijk eten tegen betaalbare prijzen. Gevarieerde menukaart, er zit voor iedereen wel iets bij. Lekker warm stokbroodje vooraf. Maandmenu was varkenshaas champignonroomsaus, erg lekker. De kok kwam vragen of alles naar wens was en de jongeman die ons bediende was erg vriendelijk.

Omdat het mooi weer was hebben we op het terras gezeten maar binnen zag het er ook gezellig uit. We komen zeker nog een keer terug.

89. Heel erg lekker,zou het iedereen aanraden