Op dit adres zit nu: Bender

De Heren van Baer in Renkum

5 prive plekken, daarnaast voldoende plek in omgeving.

• OV

1621930253 63
1654161950 63
1662219874 63

1. Melvin vd haar

Lekker eten. Geen standaard dingen er zit net een uniek tintje aan. Personeel was super vriendelijk en deden hun uiterste best om iedereen naar wens te zijn.

Wij komen zeker nog een keer terug!

2. Ongezellige sfeer. Eten was niet lekker en te duur voor wat je krijgt. Scampi's waren melig, frietjes niet lekker en de bacon op de hamburger was niet te eten. Toetje maar overgeslagen. Meisje van de bediening deed wel haar best. Eerste en laatste keer.

3,1
  3. Meester

Een aantal maanden geleden hier gedineerd toen was het heerlijk, afgelopen weekend geluncht met gezelschap het was gewoon slecht, gerechten niet compleet, niet smaakvol gewoon slecht!

4. wiebe woudenberg

Als ik deze recensies lees vraag ik mij bijna af waar wij dan geweest zijn. Ik had van mijn dochters, ter ere van vaderdag, een lunch aangeboden gekregen. Deze lunch was geregeld via Social Deal met 50% korting waar dit etablissement ook aan mee deed.

De bediening en terras krijgen echt wel een voldoende, het meisje dat ons hielp deed haar best en vond de volgende commentaren ook niet prettig.

Omdat er niet zo veel vegetarische mogelijkheden op de kaart waar wij uit mochten kiezen stonden vroeg mijn dochter of ze, tegen een meer prijs, een vegetarische hamburger kon bestellen. Was geen probleem, er werd echter niet vermeld dat ze dan de volle 100% moest betalen. De volle prijs is niet erg, maar wel als de vegetarische hamburger een kartonnen schijf schijnt te zijn, zonder frites, mayo en-of ketchup. Zij heeft de hamburger dan ook niet opgegeten.

Mijn andere dochter bestelde een clubsandwich, vermeld stond met geroosterd brood met o.a. gerookte kip. Mayo en ketchup in minibakjes totaal € 3,-
    Wat jammer dat het 2 oude boterhammen waren die na het roosteren uit elkaar vielen, de gerookte kip...een paar plakjes kipfilet met kruiden bij de Lidl ingekocht, geen saus en zeer amateuristisch gesneden groenten, mijn kleindochter van 7 doet het vele malen beter.
    Ik stop met de beschrijving van de rest, t jammere was, toen we de "eigenaar"er op aanspraken, mijn dochter een grote mond van m kreeg en op een agressieve manier het de rekening van tafel pakte, hij zou dan nog wel een zakje frites voor haar maken...hoefde voor ons uiteraard niet meer.
    Als je met een actie meedoet om je zaak wat meer naamsbekendheid te geven en weet dat je er op het eten misschien op inschiet of kiet speelt... zorg dan wel dat de kwaliteit goed is en als je fouten maakt deze ook herstelt, zij het met crediteren of een drankje aanbieden, en nee, daar waren we niet op uit.

1,3
  5. Op een maandagavond hier toevallig neergestreken. We kwamen binnen en er was nog een tafeltje vrij. 't Duurde even voordat ze het drinken op kwamen nemen, de eigenaar kwam vertellen dat ze deze drukte niet verwacht hadden. (Herfstvakantie in 't zuiden). Nadat we onze drankjes kregen, moesten we weer even wachten op de menukaarten.

Uiteindelijk onze bestelling opgenomen, een mandje brood vooraf en 2 hoofdgerechten. Na een halfuur nog geen mandje brood. Dus toch maar even gevraagd, het kwam er aan. Ondertussen kreeg de tafel langs ons al een mandje brood (later binnen gekomen en besteld). Na een uur kwamen ze vertellen dat het brood nog wel even ging duren. Uiteindelijk geen brood gezien en de hoofdgerechten maar gevraagd. Deze waren gelukkig erg lekker!

Ter compensatie kregen we een gratis drankje. In een nagerecht hadden we al geen zin meer. 2,5 uur gezeten en alleen een hoofdgerecht gegeten. Wij komen hier nooit meer terug, onprofessioneel om mensen een uur op een mandje brood te laten wachten.

6,3
  6. Via AH restaurantactie hier gegeten. Het eten was heerlijk. Ook leuke bediening. Wij gaan er zeker een keer terug.

7. Oogt meer als een veredelde snackbar, maar het eten was boven verwachting!! Aardige dames in de bediening, man was niet vriendelijk noch stressbestendig. Toiletgroep verdient ook aandacht...

8. Vol vertrouwen gingen we daar naar toe, we hadden een bon van de vakantie veilig gewonnen dus dachten leuk en gezellig te gaan uiteten.
    We komen binnen en daar werden we niet echt netjes welkom geheten de man had er duidelijk geen zin in en vond hem er slordig uit zien.
    Eenmaal aan tafel en wat drinken hebben besteld wilde hij ons de kaart geven maar omdat we via vakantie veiling hadden geboekt kon t niet van de kaart en beweerde de man in eens dat we niet juist hadden gereserveerd en loopt weg van de tafel en gaat andere mensen helpen die binnen kwamen en toen waren wij weer aan de beurt.
    De man was niet vriendelijk en wimpelde ons duidelijk af want hij had niet de spullen in huis wat op de kaart van vakantieveiling stond zei die. Opnieuw loopt die van tafel af tijdens een gesprek en gaat andere dingen doen. We hebben onze drankjes afgerekend en zijn gegaan en zijn zeker niet van plan om terug te komen.
    Aan t terras mogen ze ook wat doen wat een zooitje. Dus meneer als je dit leest, doe wat aan je houding en klantvriendelijkheid want dat was ver te zoeken.

9. Hans uit Duiven

Wij waren er zaterdag. Konden kiezen uit de kleine kaart 3 voor-, 3 hoofd- en 3 nagerechten. Alle gangen waren keurig opgemaakt, het eten was goed van smaak en ruim voldoende. Je kon duidelijk merken dat er in de keuken veel aandacht aan besteed was. Alle 3 gangen was smullen geblazen.

De 2 serveersters moesten hard werken en deden dat zo te zien met veel plezier en aandacht voor alle tafels. Lekker gezellig gegeten en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Zullen hier vaker gaan eten.

10. Heerlijk gegeten, prima service, erg vriendelijk.

11. Hier op 29 mei gegeten met een gewonnen bon van Vakantieveilingen. Reserveren ging heel prima.

Kom je daar en wat denk je? De gewone menu kaart gaat gelijk weg en je krijgt een velletje a4 met wat gerechtjes erop waaruit je kan kiezen, het Vakantieveilingen menu (staat niet op hun site).

Voorgerechten waaruit je kan kiezen geef je nog niet aan je hond, overgeslagen dus. Wil je vlees als hoofdgerecht kun je 2 stokjes sate krijgen, wordt geserveerd met friet, 1 kleine soepkom voor 2 personen. Ongelofelijk maar waar. En wat mayonaise in een vingerhoedje.

Nooit maar dan ook nooit meer naar deze ongelofelijke onzin tent. Je kunt beter en meer eten krijgen bij welke snackbar dan ook. Schandalig is het.

1,2
  12. Gisteren hier gegeten, rommelig terras, dode bloemen in de vensterbank en de kerstversiering nog aan de lamp. Het eten was redelijk, maar binnen 3 kwartier hadden we alles al op. Niet echt wat je van gezellig uit eten verwacht. De bediening had ook weinig zin aan haar gezicht te zien. Geen aanrader!

13. A. Daniels

Via Social Deal hier gegeten, een drie gangenmenu. Gezellige sfeer, heel vriendelijke bediening. Eten was prima , vooral de varkenshaasjes met bijbehorende sausjes en frietjes waren heerlijk!

14. Donderdagavond 12 maart hebben wij met zijn 3en weer heerlijk gegeten bij de Heren van Baer in Renkum. Sinds enige tijd heeft dit eetcafe een vernieuwde entourage binnen. Het geheel komt als warm en gezellig over, zeker met een kaarsje aan tafel.

Grappig is dat op de kaart een aantal gerechten een speciale Renkumse naam hebben gekregen.

Als voorgerecht gegaan voor champignons met toast + tomatensoep met mozzarella + Gamba's Quadenoord. Deze werden vlot en mooi aangekleed geserveerd. Alle 3 de gerechten waren een prima portie en goed van smaak.

Als hoofdgerecht viel de keuze op 2x de medaillons Everwijnsgoed en 1x het Bokkedijks visje. Medaillons Everwijnsgoed bestond uit 3 rose gebakken varkenshaas medaillons met champignons en een bakje frisse salade.

Het Bokkedijkse visje 2 mooie stukken witvis met wederom een bakje frisse salade. Hierbij kwam dan nog een bakje patat met 3 verschillende soorten sausjes. We hadden hier met zijn 3en meer dan genoeg aan!

De bediening hield netjes in de gaten of alles naar wens was, zonder opdringerig te zijn. Voor een nagerecht hadden we helaas geen plekje meer over, daarom 3x voor een lekkere en warme kop koffie gegaan als toetje. Ook hier niets op aan te merken.

Eind van de avond hebben we alle 3 dezelfde mening: We hebben prima gegeten voor het geld wat we kwijt waren. Dat is ook 1 van de sterke punten van de Heren van Baer: De uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Straks in zomertijd is het ook weer een genot om buiten op het grote terras een hapje of drankje te doen.

15. Vandaag de Heren van Baer XXXL burger gegeten. In de middag heb ik ze gebeld met de vraag of ik 2 van deze burgers om 18:00 uur kon afhalen. Afhalen was geen probleem en op de afgesproken tijd waren ze netjes klaar.

De burgers waren in 1 woord fantastisch! Hierbij verbleekt elke burger van welke grote hamburgerketen dan ook.

Zeker voor herhaling vatbaar. Een welkome afwisseling voor de vrijdagavondhap en is weer eens wat anders dan Chinees of patat.

Gr. Pascal

16. Gisteravond er gegeten, het vlees was goed van smaak en lekker mals.

Alleen jammer dat er een voetbalclub zat, 24 man sterk, met een groot tv scherm, groter kon denk ik niet. En u raad het vast: er was een voetbalwedstrijd op. Een normaal gesprek kon niet gevoerd worden, zo'n herrie.

We hebben gezegd dat het niet normaal was. Er werd niets mee gedaan. Zou netjes geweest zijn als dat bij de reservering bekend was gemaakt, dan waren we een andere keer komen eten. We hebben daarom ook geen dessert besteld en zijn resoluut opgestapt.

Jammer, eens maar nooit meer

17. Heerlijk gegeten in een leuke sfeer. Het personeel heeft aandacht voor je en de bediening is top! Kwaliteit/prijs is erg goed voor een eetcafé/bistro, de kok weet er iets lekkers van te maken. Top!

18. Ronduit slecht. Dachten heerlijk te gaan eten met nog een stel. Met bon van Albert Heijn 3 gangen menu besteld. Spies besteld, krijg je 2 sate stokjes. Patat was super weinig voor 4 personen: 1 klein bakje, dus bijbesteld. Maar de serveerster haalde ons bord weg met het antwoord het heeft gesmaakt zo te zien. Zeiden dat we al een tijd op de patat zaten te wachten. Maar antwoord was vergeten.

Nou buiten gaan zitten om het toetje te nuttigen. Na lang wachten het toetje. Lepel werd op de vieze tafel neergelegd. Fruit wat aan het toetje hing viel op tafel. Maar er wordt niet naar gekeken, loopt gewoon weg.

Nou toen betalen. Er was een kadobon bij. Maar het antwoord was daar kun je àbsoluut niet mee betalen. Was actie op actie. Nou, dat is gewoon een betaalmiddel zat al in de la van de kassa. Onze verbazing was erg groot hoe het er hier aan toe gaat. De kadobon hebben we de volgende dag toch kunnen inleveren tegen het geld, toen de gever meneer had gebeld.

Nou, geen aanrader deze eetgelegenheid. Héél slecht. Komen hier nooit meer. En dan nog eens erg duur voor wat je op je bord krijgt.

19. Hier op 04.04.2014 met 2 personen gegeten. Het eten was prima, hoewel de hoeveelheden groenten en frites wat aan de magere kant. Ronduit klantonvriendelijk toen bleek dat het bestellen van een gewoon glas water niet tot de mogelijkheden behoort.

Wel kon een (duur) flesje water worden gekocht of een karaf water voor 2 personen maar dan wel tegen betaling. De bedienende en aardige jonge dame gaf aan dat dit van haar baas zo moest. Alleen al om deze klantonvriendelijkheid komen we hier niet meer terug.

20. J.D. westendorp

Gisteravond gegeten met z'n zessen. Ossenhaaspuntjes waren niet weg te werken. Salade was een smakeloze hap. Gamba's waren niet te eten, een vieze smurrie.Bovendien was het koud in het restaurant, nadat wij dit vertelden, ging de verwarming even hoger, maar werd na een half uur al weer uitgezet. Het dessert kwam ook kant en klaar van de groothandel, met spuitbusslagroom. 200 Euro lichter, en een rotavond gehad. Kok moet nog veel leren.

2,5
  21. Gisteravond een erg gezellig familie etentje gehad bij de heren van Baer, goede sfeer en service, uitstekende menukaart. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

22. Gisteravond heerlijk gegeten met z'n vijven bij de Heren van Baer.
    Het personeel was zeer vriendelijk en had alle aandacht voor ons.

Prima menu's met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

23. Op een zomerse avond gegeten op een goed gevuld terras. Het is een eetcafe en daar is prijs en kwaliteit ook na. Eten is redelijk tot goed, ambiance en service is uitstekend. Geen top-restaurantkwaliteit maar ook geen restaurantprijzen. Wij gaan hier vaker eten en zeker ook eens borrelen.

24. Roland en Jessica

Op een mooie donderdagavond hadden we wat te vieren. Laten we eens naar de Heren van Baer gaan. De avond was gezellig maar dat kwam niet door het eten... De ossenhaaspuntjes waren zeer rauw van binnen, nadat de kok een nieuw portie had bereid smaakte het overigens wel goed, maar het bord was matig gevuld. Ik had onbeperkt spareribs, ze waren gemarineerd met sambal oelek, m.i. niet de manier om op smaak te maken! De sla mag meer aangemaakt worden, was vrij smaakloos. Een bezoek aan zowel het heren- als het damestoilet was te vies voor woorden. Met mijn cijfers ben ik nog mild. De jonge dame van de bediening was correct, vandaar de enige voldoende. Jammer dat onze eerste ervaring gelijk zo negatief is, we wonen om de hoek, maar komen hier niet meer!

4,9
  25. Leuke gezellige tent, het eten was erg goed. De spareribs waren echt heerlijk.

Het personeel ontzettend vriendelijk en netjes.

Een echte aanrader voor iedereen die betaalbaar en goed wil eten.

Bedankt voor de leuke maar vooral lekkere ervaring.

26. Op Koningendag wezen eten. Het was er stil: 4 tafels bezet.
    Ik zelf had spareribs, mijn vrouw saté. Uiensoep vooraf, daar begin ik mee: de soep bevatte rauwe ui, géén geraspte kaas: niet lekker.
    De spareribs smaakten zoals je die bij voorverpakte ribs zou verwachten: wel aardig maar niet bijzonder. Er kon één sausje bij. Een bakje voor de botjes kreeg ik pas nadat ik er om gevraagd had, en waarom men bij de andere tafel wél een bakje water kreeg voor de vinger en ik niet, heb ik maar niet gevraagd.
    De kipsate van mijn vrouw bestond uit wat vormeloze stukken kip mét vervol een satéprikker in een veel te dunne saus met een merkwaardige kleur. Zo dun dat deze door de frites liep zodat deze ook zompig werd. Jammer, want die was wel lekker. War de kip betreft: die was van binnen rauw. Terug naar de keuken, maar toen ze 'm terug kreeg was er niets veranderd. Ze heeft het maar laten staan. Van een kok zou je verwachten dat hij uit de keuken zou komen om te vragen of alles nu wél goed was. Ik heb 'm niet gezien.
    Al met al overstijgt "De Heren" het niveau van een snackbar niet! In tegendeel. Absoluut geen aanrader voor de bijna 50 Euro die we kwijt waren.

2,5
  27. Op de valreep een reservering gemaakt voor onbeperkt spare-ribs/gamba's/slibtong. Bij binnenkomst al een gezellige sjieke sfeer. Bediening was jong, maar ontzettend vriendelijk en oplettend wat betreft lege glazen/lege borden. Eten was snel en ontzettend lekker! Geen gezeur over limiet wat betreft bijbestellen. Iedere keer een fatsoenlijke portie en gewoon heerlijk, zeker voor zo'n prijs! Hoewel 10 voor alles wat overdreven lijkt, vind ik geen reden om lagere cijfers te geven aangezien ik geen op of aanmerkingen heb op eten/sfeer/service! Ons zien ze zeker terug, ditmaal met een lege maag om helemaal op te vullen!

28. Vandaag wezen eten met een vriend. Prettige ambiance, gezellig en geen storende achtergrondmuziek. Vriendelijke bediening al had de jongedame te veel te doen waardoor het uiteindelijk wat lang duurde voordat we uiteindelijk het voorgerecht op tafel hadden staan, niet te lang overigens. 3 gangen menu voor €22,50 is zeer schappelijk, ook goed eten voor gekregen op de hamburger na, deze was zo uit de grootverpakking van de Sligro gehaald. Kan echt niet, jammer anders had het eten een 8 gehad.

29. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.
    Personeel is ook erg vriendelijk en attent.
    Ons zien ze er zeker terug!

30. Samen met collega's een avondje bij de heren van Baer geweest.
    De ontvangst was erg hartelijk, de sfeer geweldig, lekker ouderwets huiskamergevoel....

We hebben heerlijk gegeten!
    De tomatensoep lekker op smaak, niet te pittig, maar wel met een "bite".
    Verder hebben we genoten van de varkenshaas, biefstuk en de tortilla wrap.
    Ook die waren erg smakelijk! En dan de toetjes: jammie!!!
    De kok kwam ook persoonlijk vragen of alles naar wens was. Altijd prettig als de mensen die je eten bereiden even de tijd willen nemen om even zelf te informeren hoe het smaakt...
    Ga zo door! Wij komen zeker nog eens bij jullie eten.

31. Als vegetarier heb je hier eigenlijk niet zo veel te zoeken. De patat is heerlijk en het personeel is uitermate vriendelijk, maar dan heb je het wel gehad. De sla komt uit een pakje, de groente is doorgekookt en grauw. Jammer, want de locatie en sfeer is goed.

32. ronald van der gaauw

17, 18 en19 mei 2012. 3 x op rij prima gegeten, vooral de spare ribs zijn een aanrader. leuke sfeer en bediening. een aanrader, voor de prijs hoef je het niet te laten.

33. Heerlijk gegeten, stoer eten! De friet was lekker, en mijn dochter, spareribspecialist, was "in de sparerib hemel". Ze wilde haar handen eigenlijk niet wassen want ze roken zo lekker. Kleine eters kunnen ook kleinere porties bestellen (2/3 portie voor 2/3 prijs), behalve van bijv. biefstuk wat wel te begrijpen is. Staat niet op de kaart maar dat is service die ze wel bieden. Groente ook lekker, toetjes ook.

34. Wij hebben hier heerlijk gegeten, goede voorgerechten en sate was heerlijk mals met een eigengemaakte satesaus (absoluut niet uit een emmer). Spareribs waren goed gemarineerd en royale porties! Wat vooral ook goed is zijn de eigengemaakte salades en sausjes, want dat kom je niet vaak tegen! Bediening is ook attent en vriendelijk. Kortom ga zo door!!

35. Ondanks negatieve ervaringen van anderen 'Heren van Baer' voordeel van de twijfel gegeven. Helaas; het eten is werkelijk ver beneden peil. Bij de gemiddelde snackbar kun je lekkerder eten.
    Het eten had werkelijk geen smaak. Ziet er onaantrekkelijk uit en is het ook. Salade was ver vooraf klaargemaakt en zag er al verlept uit. Dressing leek van een goedkoop merk uit een potje.

Die opstartfase moet nu toch al achter de rug zijn?!
    Trouwens die penetrante verflucht die er nog steeds hangt is ook niet sfeerverhogend.

Enige pluspunt is de bediening; vriendelijk, vlot en attent.

Nee, de aankleding van het pand ziet er veelbelovend uit, maar laat je niet misleiden!
    Nooit meer!!

1,5
  36. Jill Siegers

Helemaal top!!!
    Heb echt heerlijk gegeten en gedronken en het personeel is ook helemaal ok!!!

37. Ruud Verkerk

Deze week lekker gegeten in nieuwe eetcafe/bistro. Moet toch voorzien in Renkumse behoefte. Prima prijs/kwaliteit verhouding en gezellige sfeer. Wat betreft eerder genoemde kritieken: minpunten zijn duidelijk aangepakt, restaurant loopt prima na eerdere opstartproblemen. Ondernemende eigenaar zoals leuke winter-BBQ op 11 december. Ga ik zeker proberen. Ik wens de eigenaar veel succes!

38. Het eten was echt niet goed: vis/kip was nog rauw, sate zat vol met vet (meer vet dan vlees). Wanneer men aangaf dat het nog rauw was werd het bord zonder excuus meegenomen en later weer rauw opgediend alleen hadden ze het wat anders neergelegd. Zal vast aan de opstart fase liggen, maar mijns inzien hoor je dan juist extra service te verlenen om je fouten goed te maken (excuus, gratis drankje etc.)
    Geen aanrader!

1,2
  39. Op zich een leuke accommodatie, echter de kwaliteit van het eten laat wat te wensen over, nu is het geheel nog in de opstart fase dus hopelijk wordt het beter. Echter in een kleine gemeente als Renkum zou het vanaf het eerste moment goed moeten zijn. Een gemiste kans.

40. Wij zijn wezen eten en wat drinken. Dat was een afknapper, de sate was voorzien van vetjes aan het vlees dat je niet kon proeven of zien wat voor vlees het was. De spare ribs waren laf en niet gemarineerd, weinig smaak.
    De prijs is voor een grand cafe een tikkeltje aan de hoge kant, als je met 4 personen 175 euro moet betalen kun je beter naar een restaurant gaan waar je voor een driegangen menu 30 euro betaalt.

Nooit meer....!

3,3
  41. Ik heb hier enkele keren gegeten. Heeft wat opstartproblemen gehad. Al het begin is moeilijk. Kan er nu goed eten tegen een betaalbare prijs. Wil iedereen aanraden daar een keer te gaan eten. Succes voor de eigenaar.

42. Christiaan

Voor de prijs, is het er behoorlijk goed eten, niet alles is zelfgemaakt en vers maar daar is de prijs ook naar. Het is minder luxueus dan z'n voorganger, wel een gemis in Renkum want we houden van kwaliteit. Voor ons was het een lekker etentje in een uitstekende ambiance.

Volgende keer gaan we tóch maar weer een deurtje verder.

Veel succes !

43. 2 maal heerlijk gegeten, prima kwaliteit prijs verhouding mooie lokatie met een prima sfeer en leuke vlotte bediening interieur nog er nieuw en komt nog wat sober over

44. In Renkum is ruimte voor een betaalbaar eetcafe/restaurant. Toen wij hoorden van de heren van Baer, zijn we er meteen heengegaan. Het was een grote teleurstelling. Het begon met het stokbrood, koud, niet goed afgebakken. Toen spareribs, ik ben een hele kleine eter, maar voor mij was het zeker niet genoeg. Smakeloos, uitgekookt en helemaal geen sausjes. De Koolsalade kwam uit een emmertje. Geen verse salade dus. Verder was het veel te duur, zeker als je bedenkt wat je hier voor krijgt. Jammer, gemiste kans. Tip voor de eigenaar: Maak je eigen pindasaus bij de saté en gooi die kant en klare emmers de deur uit.

45. Gisteren een geweldige opening meegemaakt...heerlijk en super gezellig. Tot de volgende keer ! Veel geluk met je nieuwe zaak !