Op dit adres zit nu: JAX

Schouwer Hoeck in Renesse

Restaurant - speeltuin Schouwer Hoeck ligt buiten het centrum van Renesse, 100 meter van het strand vandaan. Achter het restaurant is een grote parkeerplaats. Het is betaald parkeren tot 18:00 van 1 april t/m 31 oktober.

• OV

Een andere mogelijkheid is om uw auto te parkeren bij het Transferium (gratis). Daar vandaan kunt u de gratis strandbus nemen die voor ons restaurant stopt.

• All you can eat

• Rolstoeltoilet
    • Rustig
    • Honden toegestaan
    • Vermaak
    • Verschoontafel
    • Aan het strand
  7. Betalen Visa Master Card pin

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1191459929 67
1505201142 72
1516019804 72
1624206429 74

1. B van Dreumel

Kinderen hebben heerlijk kunnen spelen. Hebben allemaal wat gegeten en gedronken maar menukaartjes waren niet up-to-date. 3 Drankjes waren er niet meer maar stonden nog wel op terraskaart. Vislunch besteld maar zalm was niets mee gedaan en bruine randjes hadden ze er niet afgesneden. Er zat een kopje blik tomatensoep bij wat jammer was. Had gehoopt op in ieder geval verse soep en dan had vissoep er beter bij gepast.
    Prijs/kwaliteit vond ik dus niet helemaal kloppen. Buitentafels met rafelige randjes. Al met al kan het dus stukken beter…

2. 25 Augustus hier met mijn schoonfamilie gegeten voor haar 62e verjaardag.
    Personeel liep er bijzonder ongeïnteresseerd bij, moesten lang wachten op eten én op drinken.

M'n schoonmoeder had AH zegels en ik had de "gamba's" in knoflookolie en gebakken mosselen van het menu.
    De gamba's waren nogal klein maar smaakte nog wel ok, de gebakken mosselen met paprika en uien waren echt niet lekker. De rest had bijna allemaal een biefstuk die meer gekookt leek dan gebakken waar ook geen smaak aan zat. We hebben voor het dessert écht op het punt gestaan om op te stappen maar net daarvoor kwam het dessert er eindelijk aan.

We wilden hier in onze vakantie op voorhand nog een keer eten maar na deze avond toch maar vanaf gezien.
    Onze kinderen zijn nog wel in de speeltuin geweest wat er, als je er langs rijdt, echt leuk uit ziet maar het is écht vergane glorie.

Ik ben er van overtuigd dat er écht iets van te maken is maar dat kwam er nu niet uit.

4,5
  3. Lekker gegeten van de AH zegels! Vooral de garnalen in knoflooksaus en de biefstuk waren heerlijk. De bediening gezellig en aandacht voor de klant. Ideaal voor kinderen. Ze kunnen meteen de speeltuin in waar je nog zicht op houdt. Lekker dicht bij het strand zodat je ook nog van de zonsondergang kunt genieten.

4. Wij komen hier nooit meer terug. Wat een slechte bediening. Een specifiek meisje hoort niet in de bediening, je hebt ons en andere die op 25 augustus hier hebben gegeten echt geen leuke avond bezorgd met je zure houding.. Echt.. Ben blij dat je klanten hebt.. Je stond nog net niet te zuchten aan tafel. Het eten was best lekker maar voor dat bedrag mag er best een lekker groentemixje bij op het bord in plaats van dat blaadje sla. Wij zijn normaal best snel tevreden maar ik zou dit restaurant niet aanbevelen!

1,9
  5. S van Elswijk

Slechte bediening, alleen aandacht voor andere dingen dan klanten! Nadat ik ze hierop had aangesproken arrogant en ongeïnteresseerd! Opgestapt, al de tweede maal niet goed bedient en de prijs kwaliteit slecht. Gelukkig voor hen onwetende Duitse vakantiegangers maar wij als inwoners komen hier niet meer en zeggen het zeker voort. Als jullie proberen de aandacht en klantvriendelijkheid ook in de zomer te behouden en niet zo brutaal zelfs arrogant te zijn zal het ook helpen in de winter inwoners van jullie eiland als vaste klanten te krijgen. Leuk kinderen paradijs maar prijzen van een sterren restaurant, biertje E 4,75 en een kattige bediende toe. Erger nog tweede maal wachtende op een groot gezelschap na 20 minuten nog niet aangesproken, vragen of ik alvast iets kon bestellen compleet genegeerd en laten zitten. Ik ben kwaad weggelopen en de andere 8 gasten opgebeld maar naar Zierikzee te komen, waar ik mij niet hoefde te schamen voor deze vertoning. Alleen jammer voor de twee kleintjes die speciaal naar jullie speeltuin wilden. Goede formule maar het werkt blijkbaar niet helemaal.

1,8
  6. Vandaag wezen eten met een Social Deal bon. Op zich was het eten redelijk... De bediening was vriendelijk maar erg chaotisch (op het rode meisje na) en het duurde allemaal wel erg lang...

Jammer dat het geheel niet schoon en netjes is. Ze liepen ook met veel te weinig personeel. Jammer, want de locatie en het gebouw is perfect voor een top zaak.

7. Tijdens ons verblijf hier drie keer geweest. De reden is simpel. Een grote buitenspeeltuin welke afgesloten is. Daarnaast ook binnen genoeg vertier voor de kinderen. Tot zelfs aparte kindertoiletten zijn aanwezig!
    Het eten is goed. Zowel het vlees en vis.
    Het personeel is er vriendelijk en probeert je verblijf zo goed mogelijk te laten zijn.

8. Heel kindvriendelijk, personeel is top, niks is teveel. Als oma heb ik genoten.

10. Vanaf mijn 10e kom ik al in Renesse, en ook hier. Inmiddels ben ik 34. Speelde vroeger altijd in de speeltuin ;-)
    Na een aantal foute eigenaren heeft dit restaurant eindelijk weer een kapitein op het schip die het snapt!
    Afgelopen zomervakantie hier toch weer wezen eten, naar een aantal zeer slechte ervaringen voorgaande jaren.
    We hebben een superfijne avond gehad, heerlijk gegeten, fijne bediening, helemaal top!
    Hier komen we volgend jaar graag weer terug tijdens onze vakantie!

11. familie Veerman

Het was super gezellig, heel erg lekker, super bediening en relaxed! Bedankt voor de fijne avond, namens de familie (19p).

12. Ria Buis

Hallo,

Wij hebben met kinderen en kleinkinderen bij jullie gegeten op 10 mei. Een aanrader voor mensen met kinderen, die zich heerlijk kunnen vermaken in de speeltuin. Het eten en drinken was prima verzorgd en lekker. Personeel erg vriendelijk ook naar de kinderen toe. Wij hebben genoten.

Groetjes Ria en Jan Buis /Maarssen

13. Metselaar

Drie jaar terug gegeten bij de Schouwerhoeck, toen bedroevend slecht! Nu via vakantieveiling toch nog eens geprobeerd, wat een deceptie! Rode uiensoep met de smaak van tomaat als voorgerecht. Smaakloze gegratineerde mosselen met diepvriesgroenten. Biefstuk wordt gebakken zonder te informeren hoe de biefstuk gebakken moet worden. Biefstuk wordt deels rauw geserveerd en het vlees is nogal peezig, in ieder geval geen biefstuk die je een klant voorschotelt. Zeeuws vispotje, tjonge wat een puinhoop maakt deze kok er van. De mosselen zijn w.s. door magnetronoven keihard geworden en niet te eten. De zalm en de witvis smaakt eender. Zelfs een flinke hoeveelheid zout en peper konden dit gerecht niet meer smakelijk maken. Al met al komen wij hier niet weer terug, ook al is het gratis!! Toch zonde, want de locatie is echt schitterend. Menig restaurateur met liefde voor zijn vak, zou hier een toplocatie van maken. Deze eigenaar slaat de plank volledig mis en kan de horeca beter aan gepassioneerde restaurateurs overlaten.

1,6
  14. J. den Boer Lescrauwaet

Het eten in uw restaurant was prima verzorgd en we hebben genoten. Ook van de omgeving van Renesse. Een aanbeveling voor iedereen.

M.v.g.

15. Met de kerst hier gegeten met 9 personen. Wat een geweldig restaurant. Het kerstmenu was eenvoudig maar bijzonder goed tegen een goede prijs. Ideaal om te eten met kinderen, omdat ze heerlijk kunnen spelen en de ouders lekker kunnen natafelen. Komen hier zeker nog keer terug.

16. Van de Linden

Gegeten met 4 kinderen. Ideale lokatie. Super goede prijs/kwaliteit, bediening gastvrij en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar!

17. Gisteravond hier heerlijk gegeten met bon van vakantieveilingen. Bediening was vriendelijk. Het eten was super. Voor herhaling vatbaar.

18. Van der Berg

Wat een geweldige ervaring was dit! Na wat mindere recensies gelezen te hebben waren we echt aangenaam verrast. Met zijn vieren wezen eten, vlotte bediening.

Uitgebreid assortiment aan bieren, een goede kaart en wat vooral opvalt is de versheid van de producten. Volgende keer gaan we zeker met mooi weer terug met onze kleinkinderen, een grote ruime speeltuin waar de kinderen heerlijk kunnen spelen terwijl je kunt genieten van een lekkere bak echte koffie van Illy.

We hebben het dan misschien getroffen, maar ondanks dat het enorm druk was, zijn we gewoon uitstekend geholpen en de biefstuk was zonder meer de beste die we in de buurt ooit hebben gegeten. Absoluut een aanrader.

19. Jammer! We kwamen met 12 personen en ja er was plaats. Er werd alleen niet vermeld dat het personeel dit niet aankon, zowel de bediening als de keuken. We hebben daar ruim 2 uur gezeten voordat het eten kwam. Zelfs het drinken liet op zich wachten, dit hebben we 2 keer kunnen bestellen in de 3 uur dat we er totaal geweest zijn. Dus voor je gaat zitten even vragen hoe lang het gaat duren!!

20. zusjes Limburg

Wat een vreselijke afgang was dat, veel en veel te veel gasten voor 3 man bediening die het niet aankon, moesten 45 minuten op simpel voorgerecht wachten, toen 45 minuten op taai vlees hoofdgerecht wachten en jawel ijs was er binnen 15 minuten, al met al 2 uur geduld moeten opbrengen voor matig diner.
    Erg veroudert restaurant, absuluut geen aanrader om daar te gaan eten.

21. Gisteravond hier lekker gegeten met een bon van vakantieveilingen, de bediening was uiterst vriendelijk en dat doet al veel, het eten was redelijk simpel maar wel smakelijk en goed bereid.
    Misschien is een rookverbod ook op terras en serre een goed idee, het is niet lekker te eten tussen zware shag rokende mensen als het toch al zo warm is.
    Kortom prima eten na een dagje strand.

22. Gisteren na een dagje strand gegeten bij Schouwer Hoeck. Kwaliteit van het eten is goed, maar de organisatie is slecht en chaotisch. Niet genoeg personeel zodat we nogal eens 'vergeten' werden. Het personeel was wel vriendelijk, maar kon de druk niet aan. Daardoor werden nog al wat fouten gemaakt. De bediening wist zelf niet meer waar ze de cola light op haar dienblad had gelaten tussen de gewone cola. Er kwam telkens iemand anders aan onze tafel, die totaal niet van elkaar wisten wat er gevraagd of besteld was. Er werd niet gevraagd hoe we onze biefstuk wilde. Deze werd niet echt well done geserveerd. Daarna wel een nieuwe gekregen, maar toch niet gezellig als de rest van het gezelschap zijn bord al leeg heeft. Bij het bestellen van het toetje werd gemeld dat de creme brullee er niet meer was. Alleen die van het 3-gangen menu wel, dus dat was geen probleem. Op het moment supreme kwam de kok toch zelf zeggen dat hij geen creme brullee meer had. (hij had een heel blad laten vallen). Dan maar iets anders besteld. Bij het brengen van de toetjes door de kok zelf moesten we helaas vaststellen dat ze 3 toetjes vergeten waren. Deze zouden alsnog gemaakt worden. Bij het brengen van die toetjes (de rest had alles al op) kwam toch helaas de mededeling dat de appeltaart er niet meer was. Iedereen was al klaar met eten, dus heb ik maar geen ander toetje besteld. We zaten hier immers al lang genoeg en moesten nog een lange reis naar huis maken. Tot slot stond op de rekening ook nog eens de appeltaart die we niet hadden gekregen. Toen we bij het afrekenen mede deelden dat we niet helemaal tevreden waren, werd de vraag gesteld: 'Aan wie ligt dat? Aan jullie of aan ons?' Wij hadden toch een ander antwoord verwacht. Misschien excuses of gratis toetjes. Heel jammer, want je zit er echt heerlijk in de loungeset en de speeltuin is ook ideaal voor de kinderen. Maar niet voor herhaling vatbaar denk ik.

6,3
  23. Het eten was heerlijk. Een minpuntje is dat de mayonaise bij de friet extra wordt gerekend.

24. Wat een leuk restaurant! Poos geleden al eens geweest, maar eigenlijk weer een beetje vergeten. Super aardige nieuwe eigenaar, heerlijk gegeten via vakantieveiling, wij gaan zeker nog eens terug!

25. 14 dagen geleden zijn wij hier zalig gaan barbequen. Alles prima verzorgd, verse kwaliteit, zeer vriendelijke ontvangst en bediening! Een pluim voor de nieuwe uitbaters!! Doe zo voort.

26. Gisteren naar de Schouwer Hoeck geweest voor de barbecue.
    Dit gebeurt binnen, aan tafel middels gas en lavasteen. Bij binnenkomst is het erg rustig. De bedrijvigheid is buiten. Het restaurant heeft namelijk een speeltuin, of moet ik zeggen dat de speeltuin een restaurant heeft?
    We worden naar onze tafel gebracht, behalve wij komt er nog een gezelschap van vier personen barbecueën. De bbq staat al aan en het buffet wordt uitgelegd.
    Naast een aardappelsalade en een salade met sla ligt er;
    Vooraf gegaarde drumsticks van kip, mini hamburgers, bbq worst, kipsaté, shaslick, tonijn, rode mul, spare ribs, en gamba’s.
    Even vragen wij ons af of er ook stokbrood is. Het vlees hebben wij net op de bbq gelegd of het stokbrood wordt geserveerd met knoflooksaus, kruidenboter en fijngesneden olijven.
    Helaas komt ook de friet al. We moeten nu dus eerst aan de friet voordat deze koud is terwijl het vlees nog lang niet klaar is. De friet is wel lekker gebakken.
    De bediening is erg vriendelijk. We merken gedurende de avond dat wij in het bbq gedeelte redelijk vergeten worden. Ze hebben het samen druk in het andere deel van het restaurant.
    Als de enige vaste kracht dan toch komt bestellen wij extra friet. Helaas wordt dit vergeten, evenals de drank voor de andere tafel. De invalkracht weet beter zijn bestellingen te onthouden. Zodra hij binnenkomt en bestellingen worden doorgegeven komen deze met gezwinde spoed op tafel. Ze laten wel een steekje vallen maar je ziet dat ze erg hun best doen, enthousiast zijn en het druk hebben. Het zij ze vergeven.
    Als nagerecht kiezen we voor de Tiramisu en de Caffee Affogato, een espressokoffie met vanille ijs en amaretto. Erg lekker.
    De kwaliteit van het eten. In het begin heb ik mij de vraag gesteld of het een restaurant is met speeltuin of andersom. Mijn bevinding is dat het een speeltuin is met een aardig restaurant. Het is natuurlijk geweldig om je kinderen buiten bezit te laten zijn als de periode van natafelen te lang duurt. Zelf vind ik de kwaliteit niet zo goed om hier alleen voor het eten naar toe terug te komen, hoewel we zeker lekker hebben gegeten. Ik geef ze een 7.
    De sfeer is aardig, een ruime 7. De bbq’s doen redelijk goed hun werk hoewel 75% van de bbq beduidend minder hard bakt dan de rest. Dit warme plekje hadden we echter snel gevonden. De vloer is robuust van houten planken. Het plafond mist één plafondplaat.
    Service krijgt een 7. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat er best wat mis is gegaan bij de bestellingen van ons en de andere tafel. Juist de vaste kracht liet wat steekjes vallen. Hij krijgt een 6, de invaller draaide echter een prima avond, geen fout gemaakt, erg behulpzaam en hij krijgt een 8, gemiddeld een 7.
    Prijs kwaliteit is een 7. De bbq wordt smaakte wel maar deden, samen met de hamburger, wat goedkoop aan. Voor € 23,50 is 7 een mooi cijfer.
    Resumerend; ben je op Schouwen met kinderen kan je een bezoek brengen aan de speeltuin in Renesse. Wanneer je daar blijft eten heb je een gezellige en smakelijke avond. Ben je echter op zoek naar een leuk en goed restaurant om samen te gaan eten zou ik niet weer voor de bbq bij de Schouwer Hoeck gaan, niet omdat het niet goed is maar er zijn wel betere restaurants in vergelijkbare prijsklasse.

27. Kees van Damme

Afgelopen weekeind zijn we wezen barbecueen in de Schouwer hoeck, we hadden vouchers gekocht via sweetdeal.nl.
    Hierdoor konden we voor de helft van het geld barbecueen. We waren met onze kinderen smiddags wat eerder en de kinderen konden lekker spelen in de speeltuin, daarna zijn we aan tafel gegaan.
    Netjes werdt uitgelegd hoe het werkte en welke soorten vis en vlees er waren. we hebben heerlijk gegeten en voor een goeie prijs!!
    Wij komen zeker nog een keer terug voor de BBQ en de speeltuin!

28. We zijn na een tip van mijn zwager onbeberkt spare ribs gaan eten bij Schouwer Hoeck. De ontvangst was hartelijk, de chef kwam zelfs persoonlijk een kijkje nemen omdat we uit Limburg kwamen voor de spare ribs, hij bod zelfs de kids een gratis ijsje aan. Men krijgt bij de Schouwer Hoeck een verzorgde keuken met een schitterende prijs/kwaliteit verhouding. Heerlijke spare-ribs, lekkere friet en krokante rauwkost. Een leeg bord werd na een handgebaar snel weer gevuld. Ik kan me niet voorstellen dat iemand de bediening onvriendelijk vindt. Wat wij ook erg positief vonden was de grote en overzichtelijke speeltuin die aan het terras grensde waar onze kinderen zich goed hebben vermaakt.

29. Heerlijk gegeten met de pasen, goeie bediening. Heer erg leuke speeltuin voor de kinderen die erg hebben genoten. Ook was er een paashaas die ijsjes en t-shirts uitdeelde. Heel erg leuke dag gehad. De Spareribs waren heerlijk en de kinderen vonden de micky mouse pannenkoeken geweldig. Tot snel!

30. Lang gezocht en gevonden. Wij hebben met heel de familie de 80 ste verjaardag van mij vrouw gevierd met kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen. De oudste was 83 jaar en de jongste 2 maanden. We hebben een hele leuke dag gehad, goed gegeten en in samenspraak met de kok een leuk menu gemaakt. De bediening was prima en alles is goed geregeld. Petje af. Een aanrader, vooral met kinderen.

31. Mooie gelegenheid met een leuke speeltuin voor jonge kinderen. De bediening was goed. Er was voldoende eten voor iedereen. Het was goed en lekker. Slechts een paar kleine verbeterpuntjes: de vissoep was iets meer dan lauw en bij de spareribs werd geen bordje voor de botjes en een kopje water voor het schoonmaken van de vingers bijgeleverd.

32. Gisteren hebben we met ons gezin gegeten bij de Schouwer Hoeck en het was in 1 woord heel goed. Het restaurant ligt net buiten Rennese.

De gastheer was bijzonder vriendelijk en het eten was van een hoog niveau.

De kaart is uitgebreid en voor ieder wat wils, ook voor de kinderen. De speeltuin is ook mooi.

De prijs/prestatie is goed. We gaan hier zeker nog een keer naar toe.

33. M. Dekker

Op mijn man's verjaardag gingen we eten bij dit restaurant. Door omstandigheden was er maar 1 bediende, terwijl er ook nog andere tafels bezet waren. Na 5 min kregen we ons drankje en daarna werd vlot de maaltijd geserveerd, alle lof! Het eten, wat bestond uit verschillende vissoorten, was heel goed. Heerlijke smaak met goede sausjes en lekkere frieten. Groenten waren vers en knapperig. Het toetje was heel goed. Kortom een gezellig restaurant; goed eten en goede bediening.

34. Op 2e paasdag na een mooie wandeling terecht gekomen in dit restaurant. In eerste instantie op het terras gezeten terwijl de kinderen heerlijk konden spelen in de fijne speeltuin. De bediening was vriendelijk en attenteerde ons op het dagmenu, omdat de kinderen het prima naar de zin hadden zijn we blijven eten. Dat is ons prima bevallen, het eten was goed en smaakvol, er was niets teveel en omdat de kinderen ook na hun eten heerlijk weer verder konden spelen was het ook voor ons een uitje.

35. We zijn in de Hemelvaartvakantie in dit leuke en gezellige restaurant met prima terras geweest.

We vonden de bediening erg aardig, ze waren goed geduldig voor onze kinderen.

We hebben goed gegeten, en het fijne is dat de kinderen tussendoor gewoon even naar de speeltuin buiten of boven gaan zodat ze niet steeds aan tafel hoeven te zitten.

Een echte aanrader!

36. Hallo, wij zij in de maand augustus 2009 ongeveer 8 keer wezen eten bij de Schouwerhoek. Ieder keer iets anders op de kaart geprobeerd, alles vond ik goed, minimaal een7. Ok, als het druk was moest je soms te lang wachten. Maar omdat het zo goed smaakte vonden wij dat niet erg. En de kinderen hebben heerlijk kunnen spelen. Jammer dat de zandschep nog steeds kapot is. Wij zijn namelijk zaterdag 24 april weer bij jullie geweest en hebben weer lekker gegeten. De volwassen portie kibbeling vonden wij te duur. Groetjes, Joze.

6,7
  37. Kim Swart

Vorige maand gegeten bij de Schouwer Hoeck. Samen met mijn man en zoon was het zeer prettig vertoeven. Eten was prima (saté met patat, kindermenu en hamburger speciaal met patat), vooral de patat was heel erg lekker. Beter dan die slappe vette zooi die je heel vaak voorgeschoteld krijgt!

De speeltuin konden we niet bezoeken, want het weer was zeer slecht, maar als het straks wat beter gaat worden, gaan we zeker nog een keer terug!

38. Vorig jaar zomer voor 't eerst wezen eten bij de Schouwer Hoeck, samen met mijn moeder en 3 kinderen. Het was mooi weer dus lekker buiten gezeten. Onze bestelde pannekoeken waren na een kwartiertje klaar en waren erg smakelijk. Alleen de hamburger van mijn zoon was wat droog. (Tip voor de kok). Het personeel was vriendelijk en we zijn vlot geholpen! De kinderen hebben zich super vermaakt in de speeltuin en doordat we buiten zaten, hadden we er de hele tijd zicht op. Mijn zoontje van 1,5 jaar vond de (echte) konijntjes erg leuk.

Dit voorjaar ben ik weer bij de Schouwer Hoeck geweest, lekker koffie gedronken met appeltaart erbij. Het was rustig in de zaak, we werden vlot en vriendelijk geholpen. Ondanks dat het wat bewolkt was hebben de kinderen zich weer prima vermaakt in de speeltuin! Kortom, een fijn speel- en eetadres om zeker nog eens naar terug te gaan!

39. Twee weken geleden heb ik in de Schouwer Hoeck een lekkere maaltijd genuttigd. Het was er niet druk, het restaurant was pas geopend en het weer was niet zo best. Ik was vanwege mijn werk in de buurt van Renesse en dit was eigenlijk het eerste restaurant dat ik tegenkwam. Ook nog eens gratis parkeren, dus het begon al goed.

Ik heb een heerlijke kip sate met frietjes op. De satesaus was wat dun maar wel goed van smaak. Ik hoefde ook niet lang op mijn bestelling te wachten (15-20 min ongeveer); een pluspunt omdat ik er absoluut niet tegen kan als ik lang moet wachten.

De bediening was ook erg vriendelijk en beleefd. Dat is ook iets wat gezegd mag worden want dat is lang niet overal zo.

Ondanks dat het een eenvoudige maaltijd was heb ik lekker gegeten en vond ik het een positieve recensie waard. Ik denk dat ze het seizoen in ieder geval goed begonnen zijn.

Als ik nog eens in de buurt ben van Renesse dan zal ik hier zeker nog eens langskomen!

40. Geachte dames en heren,

Eerst zal ik me even voorstellen. Ik ben Suzan Lindhout, de nieuwe bedrijfsleider van restaurant Schouwer Hoeck.

Als ik onderstaande recensies lees, word ik daar niet blij van. Schouwer Hoeck is een prachtig restaurant, op een prachtige plaats. Ook de speeltuin is uniek.

Helaas zijn de recensies niet voor niets zo slecht. Daarom is Schouwer Hoeck vanaf januari 2010 flink aangepakt. Er is een nieuw team dat er helemaal voor gaat. Gastvrij en enthousiast.

De menukaart is vernieuwd, samengesteld door onze chefkok. Hij en zijn mannen zorgen er voor dat u weer heerlijk kunt eten bij ons. Gelukkig hebben we in de zes weken dat we open zijn al veel positieve reacties gekregen van onze gasten.

Daarom wil ik u uitnodigen om toch nog eens ons restaurant te bezoeken en zo zelf te zien, horen, voelen en proeven dat Schouwer Hoeck een goed restaurant is waar u en uw kinderen een fantastische dag kunnen beleven.

Tot ziens!

41. Heerlijk gegeten, de kinderen vonden het er erg leuk.
    Bediening erg vlot en een hele goede ontvangst.
    Complimenten aan de kok. Wij zullen vaak terug komen.

42. ondanks de grote drukte heerlijk en toch vlot gegeten dag er na het bbq restaurant bezocht echt een aanrader.waarschijnlijk een nieuwe kok nu als ik voorgaande lees. en de kids waren helemaal in hun sas. schouwer hoek is goed bezig zal nog vaak vanuit rotterdam die kant op gaan.

43. Even reagerend op de voorgande critieken: het is idd geen haute cuisine maar ik denk dat je dat ook niet kan verwachten in een speeltuin. De kids hebben zich prima vermaakt heel de dag en wij konden lekker ongedwongen zitten relaxen. De bediening was goed en vriendelijk, de keuken van een gemiddeld eetcafé waar de friteuse een behoorlijke rol speelt. Al met al een fijne dag gehad ondanks de mijn argwaan vanwege de vorige recensies.

44. We hebben hardstikke lekker gegeten, zijn goed geholpen door de bediening en hebben kunnen genieten van al het moois wat deze avond bracht.

6,7