Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Renesse verdeeld zijn.

Viel erg tegen. Binnen 5 min. maaltijd op tafel. Vis had amper de pan geraakt en zag er glazig uit. Porties schandalig klein. Was hier enkele jaren geleden en toen niets dan lof. Nu geen aanrader meer.

2. Eetcafé Renesse

natasja en willem

Tomatensoep was heel zout. Ging terug naar de keuken. Kwam terug;aangelengd met water! Half/half.
    Viscurry: ene helft bord warm/andere koud. Heel veel rauwe brokken rode paprika. Niks meer gezegd. Als ze echt niet beter kunnen;heeft dat geen zin. Hebben in jaren niet zo slecht gegeten.de soep kregen we voor half geld.
    Tip:bedienend personeel houden-keukenbrigade eruit…
    komen al jaren in Renesse;maar hier komen we echt nooit meer!

Bediening prima! Kwaliteit pizza prima, maar pizza fungi is meer champignon dan pizza wat ik helaas jammer vond. Daarnaast vielen de overige gerechten ook tegen. Drinken is misschien wat prijzig, appelsap meer dan 3 euro en witte wijn 4,50 per glas. Ook moesten we rond de 9 a 10 euro betalen voor een broodje wat ons aangeboden werd bij binnenkomst.

4. Pizzeria Renesse

Pizza met garnalen en knoflook. Alleen het was knoflookolie! Een cm dikke laag op de pizza! Niet te doen. Zeer onsmakelijk en niet van deze tijd!!

5. Eetcafé Renesse

Manuela heinze

Tot eten en drinken is het niet eens gekomen omdat ze ons gewoon lieten zitten zonder aandacht aan ons te schenken.
    Uiteindelijk maar weggegaan en ook hier werd niet op gereageerd door personeel.
    Vreemde zaak.

We waren uit eten geweest in Renesse en wilden gezellig de avond afsluiten op een terrasje, spijtig genoeg liep het niet zoals we verwacht hadden. We hadden een brownie besteld met ijs en slagroom, er zat een klein bolletje vanille ijs bij en wat slagroom. De brownie was zo hard dat die bijna niet door gesneden kon worden. Toen we dit bij het personeel meldden werd de serveerster boos en reageerde zeer onvriendelijk, volgens haar was die prima maar ondertussen waren 2 van ons er echt niet lekker door geworden. Uiteindelijk riep ze boos de eigenaar, die ook zeer onvriendelijk was. Een brownie werd van de rekening gehaald, maar we moesten voor de andere wel betalen. Zeer vervelend personeel, het toetje was niet te eten en de eigenaar handelt ook heel onvriendelijk met klanten af. In onze ogen een zeer slechte manier om een tent te runnen en met klanten om te gaan, ons zie je daar nooit meer terug!

Zijn vanmiddag even wat wezen drinken tot onze verbazing werden de halve liters heineken daar gevuld met blikjes heineken achter de bar. Toen mijn man vroeg ik vraag om een tap halve liters toen werd er lakoniek op gereageerd hier betaal je 5 euro voor als ik uit blik bier wil hebben ga ik wel voor de tent zitten schande en was nog lauw ook

8. Nederlands Renesse

Priscilla

Eten en drinken was volgens verwachting. Als voorgerecht carpaccio, hoofdgerecht gebakken zalm en nagerecht brownie, aardbeien ijs en meloen. Heerlijk gegeten😄 Het personeel is vriendelijk. Ik heb niets aan te merken.

9. Nederlands Renesse

Fam. Beckers

3 Gangen diner via SD met 4 personen. Hebben heerlijk gegeten, carpatio vooraf, hoofdgerecht biefstuk mals, zalm gebakken ook heerlijk. Personeel vriendelijk. Al met al heerlijk gegeten!

Paulien Taai

Alles was goed gaar, de spareribs, mals en de verschillende smaken hierbij lekker.

PS. Die hond die binnen kwam lopen, was gelukkig lief maar wel groot. Ik hoop dat de eigenaar een hoger hek of beter slot op doet.

11. Mediterraans Renesse

Vorig jaar diverse malen naar volle tevredenheid gegeten in dit restaurant.
    Nu met ons gezin mosselen wezen eten. De kwaliteit was hiervan was zeer matig en teleurstellend. Erg jammer voor dit mooie restaurant met vriendelijk personeel. De bijlagen bij de mosselen waren wel op niveau.

Carlo J

Minder goede ervaring. Erg krap gezeten. Het eten was matig en waterig. Kan niet anders dan gerechten uit de vriezer.

13. Chinees-Indisch Renesse

Martens Dam

We komen regelmatig wokken en zolang we niet naar plafonds vloerbedekking ed kijken (zeer verouderd en smerig) eten wij er prima.

14. Mediterraans Renesse

P v d Veeke

Prima gegeten.
    Fijne plek en mooi weer.
    Groetjes.

15. Mediterraans Renesse

Al vele malen zijn we hier voorbij gereden en uiteindelijk hebben we het dan toch eens toegevoegd op onze lijst. De reservatie was vlot en aangenaam en we hadden al aangegeven een discrete tafel te willen omwille van de hondjes. Dus bij aankomst stond een leuke tafel klaar - een kleine attentie voor de honden en een drinkbak op de grond. Dat hadden we nooit eerder meegemaakt. We worden over het algemeen overal goed ontvangen maar dit was toch nog specialer. Zeker een leuke geste.
    Het pand ziet er véél beter uit dan je aan de buitenkant zou verwachten en dus waren we echt aangenaam verrast. Het is een echt pareltje vanbinnen en het heeft een leuk terras ook. Helaas was het weer ons minder gunstig gestemd.
    Het eten was ook top, ruime keuze, goede porties en met een zéér enthousiaste & vlotte bediening. We kunnen dan ook enkel zeggen dat we spijt hebben dat we hier altijd voorbij gereden zijn. We komen zeker terug en willen jullie allen danken voor de super leuke avond.
    Absolute top hier en een zéér mooi kader. CU soon...

The Green Parrot heeft sinds begin dit jaar een nieuwe eigenaar. Gelukkig is het er flink op vooruit gegaan.
    We hebben hier gisteravond gegeten.
    Het eten was zeer goed! Verse producten, heerlijk warm broodje vooraf, heerlijk kruidenbotertje, de kippedijen in bbq saus en de spareribs waren heerlijk.
    Je merkt dat het een jong team is, ze doen hun best, maar er vallen zeker op dit gebied nog wat puntjes op de i te zetten.
    Begin augustus zijn we weer 2 weken in Renesse, en we komen zeker terug!
    In potentie heeft dit restaurant het zeker in zich om DE plek in Renesse te worden om lekker uit eten te gaan, voor de rest zijn de restaurants in Renesse namelijk vrij standaard en weinig bijzonder...
    The Green Parrot heeft het absoluut in zich, hopelijk blijft het zich positief ontwikkelen de komende tijd.

17. Broodjes Renesse

In de zomer komen wij elk jaar naar de camping. Voor ons en onze kinderen was t altijd een feestje om bij La Vie iets te eten, te drinken of iets mee te nemen. Tot mijn schrik zijn ze dicht. Zo'n mooie tent..... Wat erg voor het dorp. Weet iemand of ze al ergens anders iets nieuws begonnen zijn??

Wij komen jaarlijks bij dit restaurant eten omdat zij qualiteit serveerde. Nu vandaag 27 mei 2017 nieuwe locatie aan de overzijde. Eten teleurstellend. Bediening beneden de maat. Kan de bediening niets aan doen, de zaak is te groot. Er teleurgesteld

De friet was niet lekker, veel te veel olie gebruikt.

20. Internationaal Renesse

Stephan Bout

Prachtig uitzicht op de zee. Heerlijk genieten van de zon, uit de wind met een snelle en vriendelijke bediening.

21. Internationaal Renesse

We hebben een dag van te voren gereserveerd en specifiek om een bepaalde tafel gevraagd. Dat is genoteerd. Echter bij het aanmelden wilde men ons aan een andere tafel zetten. Hier hebben wij bezwaar tegen gemaakt. Vervolgens heeft men ons zoveel mogelijk genegeerd, tot het personeel er niet meer omheen kon. Ook de vriendelijkheid kan beter!
    Het eten is goed.

Hans

Matig. 2 kipsatés - 2 schnitzels. Schnitzel amper warm, te weinig frieten, te weinig champignon/roomsaus. Geen interesse van de bediening of van alles voldoende was! Niet aan te bevelen

Und fur unsere Deutsche Freunden:

Schnitzel kaum warm genug - zu wenig Pilz / Sahnesauce und Fritten. Kein Interesse des Betriebes ob von allem genug was! Nicht empfehlenswert.

Schot in de roos. lekker eten in een fijne sfeer.
    Doen enorm hun best om de klant tevreden te stellen.
    Porties waren voldoende en de kwaliteit uitstekend.
    Wij gaan hier zeker terug als we in de buurt van Renesse zijn.

Wij zijn vaste klanten in het campingseizoen ,je kunt hier namelijk prima eten voor een schappelijke prijs... Grootste probleem is het kiezen wat je wilt eten. het is allemaal lekker. zeer vriendelijke bediening. gewoon goed.

Aan alles zat een lekkere smaak. En een volle maag😁

chantal

Gister avond heerlijk gegeten! Prijs kwaliteit is dik in orde. Bediening is netjes en beleefd zo als het hoort. Het interieur zou wel een update mogen maar dat is mijn persoonlijke smaak. Echt een aanrader!

Kirsten

Zeer lekker gegeten!! Zeker voor herhaling vatbaar!!

Van Dam

Lekker gegeten, goed op smaak. Goede porties, prijs kwaliteit zie je niet vaak zo op dit niveau. Top avond gehad.

Gert en Stella Klomp

Wij komen inmiddels al een jaar of 6-7 regelmatig in het campingseuzoen, genieten van de heerlijke gerechten die hier door vriendelijk personeel op tafel worden gezet. Raymond weet het altijd voor elkaar te krijgen dat we zitten te genieten met een grote G. Gisteren genoten van een tikkie oosters voorgerecht met boterzachte verse tonijn met gamba's. Daarna lamscurry met lamsrack ook met een oosters tintje. Daar lekkere goed passende wijnen bij gedronken. Kortom dit restaurant is een regelrechte aanrader.

Mooie kaart, erg lekker gegeten. De bediening was klantvriendelijk en gastvrij. Een absolute aanrader.