Op dit adres zit nu: Davila's

• Nostalgisch

1542872099 42
1561520942 53
1667197719 54
1692062843 54

1. Goed gegeten goede bediening en zeker de moeite waard geweest.
    Zelfs op de drukke zaterdag was de bediening goed.
    3 gangen genomen en alles was lekker.
    Zeker een aanrader.

2. Dit was 1 keer maar nooit nooit weer

3. Hier komen wij dus nooit meer!

Spareribs besteld voor 3 personen en deze stonk, lag in een vieze drab. De smaak was niet te harden. Volgens mij was het uit de vriezer gehaald en in een pannetje opgewarmd, of de magnetron. Zeer vreemde structuur had het vlees ook.

Oja. Als je spareribs met een knoflooksmaak kiest. Verwacht u dan niet een stuk in knoflook gemarineerde rib. Nee u krijgt een stuk rib met een ieniemienie kuipje knoflooksaus. Evenals de hamburger die besteld was. Niet te vreten! 81 Euro weg! Heb niks op, wel betaald, had geen zin in een strijd.

Het is trouwens heel erg vies binnen. Mijn baby had een kinderstoel nodig en deze was zo vies van top tot poot dat ze maar op schoot at.
    Echt hoor. Ben gewoon flabbergasted.

4. Marja Vat Walhout

Vreselijk slechte bediening. Moesten zeker 25 min wachten.

3,3
  5. natasja en willem

Tomatensoep was heel zout. Ging terug naar de keuken. Kwam terug;aangelengd met water! Half/half.
    Viscurry: ene helft bord warm/andere koud. Heel veel rauwe brokken rode paprika. Niks meer gezegd. Als ze echt niet beter kunnen;heeft dat geen zin. Hebben in jaren niet zo slecht gegeten.de soep kregen we voor half geld.
    Tip:bedienend personeel houden-keukenbrigade eruit…
    komen al jaren in Renesse;maar hier komen we echt nooit meer!

6. Manuela heinze

Tot eten en drinken is het niet eens gekomen omdat ze ons gewoon lieten zitten zonder aandacht aan ons te schenken.
    Uiteindelijk maar weggegaan en ook hier werd niet op gereageerd door personeel.
    Vreemde zaak.

7. Afgelopen weekend bij jullie gegeten, prima binnenkomst we werden vriendelijk ontvangen.
    Naast de super originele menukaart hadden was er nog een extra menu. Dit zag er goed uit en besloten daar voor te gaan. Ook zeker niet duur! Het personeel was vriendelijk! En het eten super !

Al bij al, een goede ervaring ! Jullie zien ons zeker terug !

8. Mevr Jansen

Vorig weekend hier gegeten, de zaak dat helemaal vol en nog mensen aan de bar.
    We hoorde van de bediening dat de zaak ernaast er ook bij hoort en een gezamenlijke keuken heeft, behoorlijke oppervlakte dus.
    We hadden beide het seizoenmenu, prijs/kwaliteit super. Grote porties aan de gegratineerde mosselen had iets meer smaak gemogen, varkenshaas was mooi rose en de schol was ook goed.
    Bediening was heel oplettend en vriendelijk, maar was erg druk voor z'n 2en en iemand bar.
    De wachttijden waren redelijk lang, maar ja wie verwacht dat in wintermaand januari?
    Wij hebben een mooie avond gehad met heerlijk eten en komen zeker nog eens terug.

9. C de Beus

Afgelopen zaterdag bij het Paard gegeten, wilden liever naar Helder maar die was helaas gesloten, dus naar het Paard.
    Werden in een hoek bovenaan gezet naast de grote box met verschrikkelijke muziek.
    Waren met 4 volwassenen en 1 kindje van 2, de gerechten waren echt zo slecht bijv. De vegetarische pasta zaten rauwe champignons in en de patat was nog helemaal wit.
    We hebben van 6 tot half 9 gezeten, wat erg zeg met zoveel tijd ertussen en de zaak zat niet eens vol, ga hier NOOIT meer heen.
    Was ook nog 120 euro kwijt, echt niet normaal zo slecht.
    Zou eigenlijk mijn geld terug willen, maar dat zal er wel niet inzitten.

10. Goed. Of naja, goed..?!

Wij zijn twee jonge meiden met gewoonlijk een flinke dosis optimisme, maar helaas is deze eigenschap in dit restaurant volledig de kop in gedrukt.

Het begon allemaal nog vrij aardig. We werden hartelijk ontvangen bij de deur en we werden naar een plek gewezen. Het drankje en de menukaart volgden vrij vlot en we bestelden ons eten. Daarna begon de ellende.

De carpaccio was veel te zout, maar dat was tot daaraan toe. De medium gebakken biefstuk was vuurrood vanbinnen. Hoe vervelend we het ook vonden om het te melden, hebben we dit toch gedaan en de bediening nam de biefstuk (waar al van gegeten was en waar champignonsaus opzat) mee, en zei dat ze deze nog even zouden bakken. Bijzondere oplossing, maar ach.. als het dan maar wat meer doorbakken was. Surprise, surprise; dit was totaal niet het geval. Even rood als voorheen. Goed, nog maar een keer melden dan. De bijzondere reactie was als volgt: 'Oh, oh, tja.. dat is een verschil in smaak dan.' Hierdoor voelde wij ons totaal niet serieus genomen en bleven beduusd zitten. We voelden ons wel serieus genomen toen de klachten van andere gasten maar bleven komen en wij dus klaarblijkelijk niet de enige waren.
    Het dessert waar we 40 minuten op hebben gewacht was wel lekker. De koffie - die na het dessert kwam - ook.

Tevens vloog de bediening door het restaurant alsof er een marathon te winnen viel. Volstrekt ontoegankelijk.

Je had maar één taak...

2,2
  11. Netty Kolsteren

Bediening was aardig! Het duurde lang voordat het eten geserveerd werd! De drankjes kwamen pas na nog een keer vragen! 2 keer het verkeerde geserveerd! Al met al een lange avond.

6,5
  12. Lekker gegeten met hele familie met SocialDeal bon. Ook beetje met argwaan vanwege slechte review's maar gelukkig geen spijt. Hele aardige bediening en gezellige sfeer.

13. Begrijp de andere recensies niet. 2 dagen gegeten en allebei de dagen heerlijk gegeten.

14. Spareribs besteld. Door alle drukte met deze extra warme dagen was het waarschijnlijk erg druk en was de service jammerlijk. Wellicht doordat er gewoon te weinig personeel was. Maar dan toch nog 2 sterren voor.

Maar deze vakantie nog niet zo slecht gegeten! BBQ-saus was pittiger dan zoet. Patat was slap en niet doorbakken. De saladedressing had de smaak / geur van een luchtverfrisser. De gebakken krieltjes waren erg vet. De knoflookboter bij het brood was geen knoflookboter. PS. het heette een smeersel, wellicht dat het wel de juiste bewoording was.

Paar keuzes: A) alles teruggeven B) weggaan na afrekenen C) gewoon dooreten omdat het al zo lang duurde en ons kind naar bed moest. We zijn voor C gegaan. Helaas vorig jaar ook al tegenaan gelopen dat het niet lekker was. Het was te druk op veel plaatsen waardoor we toch hiervoor kozen... Wie weet was vorig jaar een incident. Helaas niet.

We waren het er samen over eens: het lekkerste van de maaltijd was de voorverpakte boter bij het stokbrood.

1,7
  15. Mosselen besteld, was laatste kilo werd er gezegd, dus ik had geluk. Het was zeker geen kilo. Er werd gevraagd of alles genoeg was waarop ik zei dat de mosselen wel meer mochten zijn. Er werd niet op gereageerd. Heb t idee dat het een bij elkaar geraapt restant mosselen was wat ik heb gekregen. Slechte zaak omdat ze dit nog durven te verkopen.

16. Jacqueline

Koud vlees gekregen, in de keuken kunnen ze niet tegen kritiek. Bedienend personeel vriendelijk!

17. Understaffed. Half uur wachten op een drankje. Tweede drankje kwam nádat we het waardeloze gerecht al op hadden. Nou ja op. Er mee klaar waren. Biefstuk met een dikke pees er doorheen. Dit werd toegegeven door het wel vriendelijke maar veels te drukke personeel. Daardoor werd het stokbrood, waarvan ik niet wist dat we daarvoor moesten betalen, van de rekening gehaald. Fideel maar die parodie op een biefstuk had er natuurlijk af gehaald moeten worden. Of doe dan niks. Tip voor dit restaurant: meer bedienend personeel. Verdient zich heus terug. En koop betere biefstuk in... en vraag er dan voor mij part vijf euro meer voor. Dit sloeg nergens op.

2,7
  18. Misschien is de inrichting niet ieders smaak, maar het 3 gangen menu is een aanrader. Smaakvol soepje vooraf, een hoofdgerecht meer dan voldoende met echt lekkere frietjes en een lekker ijsje met een flinke "dot" slagroom. Dat alles vergezeld van een lekker wijntje en een bediening die aandacht voor de gast heeft.

19. Wij kwamen hier terecht via de AH actie. Toen dat duidelijk was kregen we meteen een andere kaart waar een 3-gangen op stond voor € 27,50 met aanzienlijk minder keuze dan het standaard 3-gangen menu van de kaart voor € 19,50.

De keuze was beperkt tot een vegetarische pasta, zalm en een biefstuk. 2 dingen die een zwangere vrouw niet mag hebben. En voor een vegetarische maaltijd kwamen we niet. Op het verzoek een alternatief te bieden (kipsate of een varkenshaasje) werd niet ingegaan met een smoes over inkoopkosten. Net of een kipfilet duurder in inkoop is dan een biefstuk. Daarop hebben wij de zaak verlaten en zijn we bij de concurrent in Oostkapelle heerlijk gaan eten.

1,2
  20. Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Zelfs bij drukte in het hoogseizoen blijft de bediening vriendelijk en behulpzaam. Het eten was goed en meer dan voldoende.

21. Gingen voor een 3-gangenmenu. Duurde eerst een half uur voordat de bestelling werd opgenomen, daarna nog 1,5 uur voordat we te eten kregen. De bediening liep als een kip zonder kop kwamen wel voor de bestellingen maar echt geluisterd werd er niet. Vissoep werd niet warm geserveerd, eten was niet fantastisch, uiteindelijk hebben we niet gewacht op het dessert want we waren er wel klaar mee. Ronduit een slecht eetcafé voor in het hoogseizoen. De dames wisten dat wij weg gingen omdat het zo lang duurde en niet gewacht hadden op het nagerecht. Wel jammer dat er dan niks mee gedaan is qua prijs.

22. Twee jonge dames moesten het volle restaurant bedienen. Ze werkten keihard maar hadden geen rust je aan te kijken of uit te laten praten. Na een half uur nog geen bestelling kunnen opgeven en we zijn maar vertrokken.

23. Sfeer; goed, ontspannen.
    Service; minimaal.
    Prijs; passend bij wat je krijgt.
    Kwaliteit; heb daar mijn bedenking bij.

3,2

25. Wij gingen een weekendje weg. Na lang buiten gelopen te hebben toch besloten om hier te gaan eten. Wij stonden nog buiten omdat mijn vriend aan het roken was en de bediening kwam gelijk na buiten om te vragen of we iets wilden drinken.

We hebben voor de 3-gangenmenu gekozen, eerst een tomaten-groentesoep die erg lekker was en waar we totaal niet lang op hoefden te wachten. Daarna hadden we een mixed grill die zeker aan te raden is! En als toetje had ik een warme wafel met ijs en slagroom!

Super goed en lekker en totaal niet duur! Zeker een aanrader!!!

26. laurens van Eekelen

1x 12 uurtje met vier personen en daarna defitief gekozen om daar ons kerstdiner te doen. Diner was prachtig en superlekker. Sfeer kan beter door het poolbiljart met Kerst te sluiten.

27. Perry en Inge

We hebben er heerlijk gegeten. De mixed grill is zeker aan te raden! Leuke sfeer, en goede vriendelijke bediening.

28. Vrijdag bij Eetcafe het Paard wezen eten, na de wat mindere recenties hier, heb ik echt een hele andere ervaring. Ondanks dat het behoorlijk druk was een geweldig vriendelijke bediening! We kozen voor het driegangen menu, een heerlijke uiensoep vooraf en ikzelf had een Porc steak genomen. Dit is echt een aanrader. Het was heerlijk. Na afloop nog gezellig aan de bar een drankje gedaan. Echt een van de betere zaken in Renesse. Ga vooral zo door!

29. Aangeschoven aan een tafeltje in een praktisch volle zaak. Na 30 minuten pas werd er drinken opgenomen. Uit fatsoen blijven zitten en direct maar eten besteld. De jongemeid was erg druk en keek me niet aan niks. Ik kon nauwelijks uitspreken of ze was alweer weg. Uiteindelijk weer lange tijd gewacht, toen kwamen de borden, had ik nog steeds geen drinken gehad. Deze kwamen er direct aan.
    Met het drinken was niks mis, maar daar is het ook mee gezegd. Nooit geweten dat Kipsaté rood geserveerd diende te worden. Ik heb het niet opgegeten, mijn vrouw en ik hebben afgerekend en zijn weggegaan. Ik hoop dat de andere tafels het beter hadden, anders zijn er nu veel zieken.

1,7
  30. We hebben er zojuist een zeer lekker broodje warm vlees en broodje gezond gegeten, we werden snel geholpen door vriendelijk personeel en we hadden daarbij een koel plekje in de schaduw vanwaar we de straat mooi konden overzien.