Eetcafé de Loze Visser

Eetcafé de Loze Visser

Wij zijn 5 dagen in de week geopend vanaf 16:00 uur en op maandagen- en dinsdagen gesloten. Kijk voor onze openingstijden op Facebook en Google.

Voor reserveringen kunt u ons bereiken op het nummer: 0111 – 46 21 95 of via Facebook Messenger.

Gezelligheid en liefde voor het eten. Eetcafé de Loze Visser ligt in het mooiste dorpje Renesse aan de kust. Dit is de ideale plek voor een gezellige borrel, snelle hap, of juist een uitgebreid diner. Een plek waar we met liefde en aandacht alles mooi maken. Wij zijn gevestigd aan de Hoogenboomlaan 38a in het zonnige Renesse. Wij beschikken over een groot aantal tafels in ons restaurant. Wij hebben een overdekt terras en een grote tuin waarin u lekker kunt relaxen. Wij beschikken ook over een E-Bike oplaadpunt waardoor u uw elektrische fiets kunt opladen en natuurlijk uzelf. Geniet van ons ruime terras met loungehoek en daarbij Lavazza koffie, tapas, of een biertje van onze ruime bierkaart.

SPEELPLAATS

Kom bij ons werken!

Wij zijn op zoek naar versterking van ons team de Loze Visser.

Lijkt het jou leuk om dicht bij het strand in Renesse te werken? We zoeken naar seizoenstoppers voor de afwas, bediening, frituur en koude kant. U kunt ons vinden aan de Hoogenboomlaan 38a in Renesse.

Is je interesse gewekt of heb je vragen? Twijfel niet en neem contact met ons op. Wij zijn bereikbaar per mail, Facebook, Instagram en telefonisch via 0111-462195. Je kunt natuurlijk ook even langskomen!

restaurant@eetcafedelozevisser.nl

Volg je ons al op Facebook?

Bekijk onze Facebookpagina hier beneden en blijf op de hoogte van het laatste nieuws.

Café restaurant voor een heerlijke hap en vriendelijke bediening. Komen snel weer eens langs.

Heeft u een allergie? Meld het ons

Voedselallergie is uiteraard vervelend, maar wij kunnen natuurlijk een passende oplossing voor u zoeken. Vraag het aan een van de personeelsleden en u zult worden voorzien van advies. Wij denken graag met u mee!

Waar kunt u parkeren?

Bij ons eetcafé is er gelegenheid om te parkeren. Helaas is deze parkeerplaats snel vol. Mocht de parkeer plaats vol zijn,  loop even naar binnen en vertel het tegen het personeel dat aanwezig is. In overleg met camping Eureka Park Renesse kunt u soms parkeren op de camping. Hou wel rekening met de snelheid op de camping en het parkeerbeleid. Een andere mogelijkheid is om uw auto op Transferium Renesse te parkeren.

Leuk om iemand cadeau te doen!