Reeuwijkse Hout in Reeuwijk

Volop gratis parkeren, voor de deur

• Openbaar vervoer:
    Bus 178 vanaf NS Gouda, uitstappen halte Oud Reeuwijkseweg (6 min lopen) of vanaf NS Bodegraven of Gouda. De treintaxi is vervangen door de Groene Hart Hopper reistijd tussen de 6 en 10 minuten.
    Deze kunt u 1 uur van tevoren bestellen via 0800 - 022 0900.
    • Taxi:

1253190213 66
1431371933 73
1451931362 66
1486197078 71

1. Het was heel erg druk en misschien kwam het daardoor maar... we moesten 5 kwartier op ons eten wachten. Daarbij was vergeten om de saus bij de tournedos te serveren. Die tournedos was trouwens -hoewel rare besteld- allesbehalve rare.
    De groente bij de tournedos bestond uit een enkel rolletje harticots verts met bacon. Helaas geen slablaafje te bekennen maar wel 2 bakken vol frites.
    Die frites was trouwens prima net als de vriendelijkheid van de bediening.
    Aan de scholfilet met zalm zat helaas niet veel smaak terwijl een voorgerecht dat als hoofdgerecht besteld was, in eerste instantie als voorgerecht geserveerd werd. Dit werd op ons verzoek hersteld.
    De sfeer vonden we niet goed omdat we met zijn 5-en aan een klein tafeltje zaten en we ons als haringen in een ton voelden.

2. Top restaurant, gezellige bediening. Het eten was in orde en overheerlijk... Echt ik kom vaker terug!!

3. Als gebruiker van een blindengeleidehond werd ik hier zeer vijandig bejegend omdat de pootjes van mijn hond van de auto naar het restaurant (ongeveer 20 meter) wat nat waren geworden en "natte" hulphonden worden geweigerd. U begrijpt dat dit niet de schoonheidsprijs verdiend en dat ik deze locatie niet meer wil/kan bezoeken. Wellicht dat de eigenaar een beetje meer begrip zou kunnen opbrengen voor mensen met een visuele beperking die afhankelijk zijn van een hulphonden, ookal zijn de pootjes dan een beetje nat.

4. Restaurant Reeuwijkse Hout is een plek waar ik al jaren kom voor zowel lunch als diner, er is kort geleden flink gemoderniseerd en het ziet er perfect uit het eten is sowieso dik in orde. Gisteren met een vriendin geweest voor de lunch zij de toast Reeuwijk en ik een broodje carpaccio beide erg smakelijk en verzorgd.

5. Verziekt kerstdiner.

Nadat een aantal personen in ons gezelschap alleen het hoofdgerecht wilden, werd al snel duidelijk dat je wel voor alle 3 de gangen moest betalen. Dit wekte irritatie en daar bovenop werd ook nog eens beweerd dat dit telefonisch besproken wa,s wat niet het geval was.

Mandje stokbrood met kruidenboter vooraf had zure kruidenboter. Gewoon niet goed. Het (erg middelmatige) voorgerecht duurde al vrij lang. Voor het hoofdgerecht hebben we bijna twee uur moeten wachten en werd pas gebracht nadat wij de bediening eraan herinnerd hadden. Iedereen had de brochette ossenhaas. Het vlees was simpelweg niet goed gegaard, blue oftewel half rauw terwijl daar niet om gevraagd was.

We besloten op te stappen en kregen een gepeperde rekening gepresenteerd. We mochten ruim 400 euro afrekenen voor een half gaar stukje vlees met een frietje. We gaan er NOOIT meer heen.

6. Leo 1659 punten

Drukbezochte eetgelegenheid aan de Reeuwijkse plassen. Het tochtte er behoorlijk. Veel bedienend personeel, de taken zijn goed verdeeld. Na het bestellen duurde het behoorlijk lang voordat ons lunchgerecht op tafel stond.

We hadden gevraagd wat de "Uitsmijter Reeuwijkse Hout" precies inhield. "Nou, zo ongeveer alles van de uitsmijters", was het antwoord. Merkwaardig dat er dan géén kaas op zit! De uitsmijter smaakte goed hoor, daar niet van, maar als een uitsmijter "zo ongeveer alles van de uitsmijters" hoort te bevatten, mag de kaas toch niet ontbreken.

Jammer van de tochtige eetzaal. Van de wandeling die we daarna maakten rond de plassen hebben we zeker genoten!

7. Altijd lekker eten en enthousiaste bediening. Minpunten is dat de kaart al jaren hetzelfde is

8. yvonne roijers

Op mijn aanraden hebben we met 12 personen in dit restaurant gegeten, helaas moesten we voor 2 kinderen van nog geen 2 jaar 1 euro per glas voor een glas leidingwater betalen. Ik vind dat geen service en zal niet nog eens iemand aanraden daar te gaan eten.

9. Mevr.coenraadts

Geweldige ambiance, lieve vriendelijke bediening, zalig gegeten. Prijsvriendelijk. Wij komen zeker weer terug. Heerlijke middag gehad, relax en huiselijk.

10. Ik woon hier om de hoek dus ga er regelmatig lunchen. Nu heb ik een vriendin die heel graag
    uit eten gaat en bij wie het "niet gauw goed" is. Het was mijn beurt om een restaurant uit te zoeken
    en ik stelde voor om naar De Reeuwijkse Hout te gaan. Ze vroeg zich af of dat wel zo'n goed idee was. Was dat geen vreetschuur?

Ze heeft de stap gewaagd en ze moest op haar woorden terugkomen. De garnaalkroketjes als voorafje
    waren een prima begin. Zelf had ik de tong met zalm op een bedje van spinazie die altijd lekker is en mijn vriendin koos voor de varkenshaas. Ze had niet verwacht dat het allemaal zo dik in orde was. We zaten te vol om nog een dessert te nemen.

Enige nadeel vond ze dat de tafeltjes wat te dicht op elkaar stonden waardoor je wel wat overlast had van overige gasten. Elders was er voldoende ruimte om te zitten maar waarschijnlijk is dat voor het bedienend personeel niet praktisch.

Twee dagen later zat ik hier weer met een collega en toen voor de Wiener Schnitzel gekozen. Bijna net zo goed als in Oostenrijk, keurig droog gebakken. Kortom, hier kan je je prima lunchen en dineren en zomers kan je heerlijk buiten op het terras zitten met een prachtig uitzicht op de mooie surfplas! En oh ja, de huiswijn is een aanrader!

11. Op zaterdagavond gestopt bij Restaurant Reeuwijkse Hout. Leuk en sfeervol gelegen restaurant met groot terras. Wij liepen rond 17:30 het restaurant zonder reservering binnen, rond 18:00 liep het helemaal vol. Na een vers mandje met brood, kruidenboter en olijventapenade hebben wij genoten van de varkenshaas en kipsaté. Het vlees was mals en goed op smaak. Alleen jammer van de droge salade (ijsbergsalade, komkommer en cherry tomaatjes) deze deed niet vers aan. Met een ijsje en koffie als dessert hebben wij ons diner afgesloten. Vanwege de prettige en mooie ligging (aan de Reeuwijkse plas) is deze gelegenheid altijd druk bezocht.

12. Helaas duurde het eten zolang nadat we hadden besteld, dat we geen pannekoek meer konden bestellen, omdat de keuken om 20:00 sluit. We moesten zelf naar het personeel toe lopen om meer wijn te bestellen. We vonden het helaas weer een zeer teleurstellende ervaring. De ligging is fantastisch en het is zonde dat zo'n slechte tent op zon'n mooie locatie zit.
    Eten is prima, wel duur.

13. Mauk

14. Fantastische plek, vandaag heerlijk rondje om de plas gewandeld daarna een tafel bemachtigd bij de ingang met zicht op de mooie vijver. De ontvangst was zeer hartelijk door een jonge dame, vervolgens een drankje besteld dat wij ondanks de drukte snel kregen. We hadden inmiddels de keuze gemaakt van de kaart; mijn vrouw een geitenkaas salade en ik de carpaccio vooraf, die waren beide voortreffelijk. Daarna het hoofdgerecht; ik de tournedos van de chef en mijn vrouw de zalmfilet, heerlijk. De bijgerechten; een lekkere salade en wat warme groenten, beide prima op smaak en natuurlijk de frites dat blijft lekker. Daarna een lekkere espresso genomen van mijn favoriete merk Illy. We hadden ook nog wijn bij het eten die ons prima smaakte.

15. Chapeau, wat hebben wij heerlijk gegeten op de 2de kerstdag. Met een groep van 6 personen gereserveerd bij het Paviljoen. We parkeerde de auto voor de deur en bij de entree hadden we al helemaal het kerstgevoel. Er stond buiten een prachtige haard met een houtvuur en overal kerstversiering. Bij binnenkomst werden we zeer hartelijk ontvangen en vervolgens naar onze tafel begeleid, we bestelden een fles wijn die ons zeer goed smaakte dus dat was niet de laatste voor die avond. Toen het menu, € 34,95, niet echt duur dus wat kan je verwachten. Werkelijk verrukkelijk. We hadden diverse gerechten maar waren tevens alle enthousiast. Ikzelf had een carpaccio, de tournedos Rossini en daarna de kaas. Dit was zeer goed. We gaan hier vaak terugkomen!

16. We kwamen met 2 personen om 19.30 binnen op vrijdagavond en werden gewezen naar een plekje in de hoek. Daar hebben we 20 min gewacht, geprobeerd aandacht te trekken, maar de bediening (4-5 verschillende mensen op zo'n 30 gasten) waren drukker met tafels 2x afnemen en alle stoelen van leeggekomen plekken op de cm recht te zetten. We zijn uiteindelijk na 20 min zonder drankje/eten, weggegaan en bij het verlaten van de zaak 'bedankte' de dame die ons de plek had gewezen ons voor ons bezoek...

17. M 54 punten

Hier heerlijk genoten van het eten, prachtig om in de zomer op het terras te zitten, vriendelijk personeel dat zijn best doet. Al met al een prima avond gehad!

18. Wij wilden op een stralend mooie dag even dineren en de keuze viel op Reeuwijkse Hout. Eén van de gasten is diabeet en derhalve is het 'precies op de juiste momenten' eten noodzakelijk. Ondanks de enorme drukte was dit geen enkel probleem. Precies op het afgesproken tijdstip werd het voorgerecht geserveerd. Het hoofdgerecht duurde iets langer. Dat bleek een misverstand in de keuken te zijn maar dit werd uitstekend opgelost toen wij navraag deden. Excuses van de bediening en de keuken en een zeer vlotte herstelactie. Om de suikerspiegel 'in balans' te houden werd door de bediening bovendien snel een bordje met heerlijk bruinbrood geserveerd.

De maaltijd was uitstekend, zowel qua omvang als qua kwaliteit. Het personeel was, ondanks dat het terras volledig was gevuld met dinerende gasten, zeer adequaat en bovendien zeer voorkomend.

Bij het verlaten van het restaurant werden nogmaals de excuses aangeboden voor de 'late levering' van het hoofdgerecht en zeer belangstellend geinformeerd of alles naar onze zin was geweest.

Complimenten voor de keuken, het personeel en natuurlijk de directie die dit team voor elkaar heeft gekregen. Deze mensen weten allemaal waar zij mee bezig zijn. Wij gaan hier zeker vaker naartoe!

19. Wat een aangename ervaring, wij kwamen hier regelmatig maar dat is al een aantal jaar geleden wij zijn nml. verhuist en wonen zeker niet in de buurt, we hadden hier met vrienden afgesproken. Na een prettige en vriendelijke ontvangst kregen wij een plekje op het terras vanwaar we prachtig uitzicht hebben op het water. Een jonge dame nam keurig onze bestelling op en de drankjes werden vlot uitgeserveerd samen met een mandje warme broodjes met kruidenboter, daarna de voorgerechten dit zag er zeer goed uit en smaakte fantastisch ( 2x carpaccio, de gamba's en een Parmaham met meloen ) lekker een fles rosé erbij daarna de hoofd gerechten, weer allemaal goed (1x schnitzel, 2 x Tournedo's van de Chef en een weeksalade) heerlijk. Prima prijs kwaliteit verhouding. En het moet niet zo zijn dat je in een sterren restaurant alleen een 10 kunt halen, hier is het allemaal prima geregeld.

20. Geweldige tournedos, perfect klaargemaakt. Frisse avond maar toch op het terras onder de verwarming, met uitzicht over Plas Broekvelden en de zwermen voorbijtrekkende vogels met af en toe een luchtballon. Keurige bediening. Alles OK.

21. Koos en Greetje

Ons dagje is weer begonnen, heerlijke cappuccino gedronken, genoten van het water en de mooie natuur die Reeuwijk ons biedt.
    Ja, het is goed toeven in het Restaurant ‘’Reeuwijkse Hout’’ De zelf gebakken appeltaartgeur komt ons al tegemoet als we binnen komen en de vriendelijke lach van het personeel maakt dat we welkom zijn, op welk tijdstip dan ook, hoewel ons favoriete uurtje in de ochtend is.

Een tafeltje bij het raam geeft ons een heerlijk uitzicht op het geordende terras met zijn platanen en de mooie surf plas die nooit hetzelfde is net als de luchten, soms helderblauw, dan weer witte wolken en in de avond soms prachtige kleuren. Vogels vliegen af en aan, bediening loopt met koffie, thee, heerlijke hapjes of pannenkoeken heen en weer om het ieder naar de zin te maken. Voor medicijnen of een droge hoest wordt er snel een watertje gebracht. Jammer dat het kraanwater nog ontbreekt om altijd te schenken, een mooi gebaar van het Restaurant voor de klant en een kleine bijdrage voor het milieu en dus ook voor onze aarde is voor ons een echte aanrader.

Buiten is een schitterend terras met voldoende parasols voor als de zon te heet wordt. We luisteren daar naar het gekwaak van de kikkers, kunnen er heerlijk lezen of een beetje dromen, zelfs met onze kleinkinderen die ook graag mee gaan, een spelletje, chocolademelk en een taartje en de dag is weer compleet.

Wij ervaren Restaurant ‘’Reeuwijkse Hout’’ als heel plezierig, het is een mooie ontmoetingsplek voor jong en oud.

Een pluim voor alle medewerkers.
    Koos en Greetje.

22. Cissy Smith

Mooie locatie, eten is erg goed en bediening uitstekend, goed verzorgd en professioneel.
    WIj hebben hier 24 dec. van 15:00 - 22:00 een Masquerade Family Christmas Party gehouden en het was van begin tot eind echt goed verzorgd en geregeld. 3-gangen buffet was echt geweldig en heerlijk. Onze familie is best kritisch met eten en iedereen vond het goed verzorgd en het buffet smaakte verrukkelijk.
    Onze complimenten voor het personeel, bediening is vriendelijk en we werden onwijs goed geholpen toen onze DJ veel te laat kwam. Jullie hebben ervoor gezorgd dat het een geslaagde party werd.
    Wij gaan zeker hier vaker terug komen, echt toppie en aanrader voor een familie feest.

23. Woensdag 5 december gedineerd, dit beviel uitstekend we werden hartelijk ontvangen en namen plaats in de serre, jammer dat het al schemerig was hadden we nog kunnen genieten van het mooie uitzicht wij kwamen hier zeer regelmatig maar wonen helaas niet meer in de buurt. Ik bestelde gamba's aijillo en mijn man de carpaccio beide erg goed lekkere porties en uitstekend van smaak, daarna bestelde we een zalmfilet en een saté Reeuwijk, echt weer goed beide een glaasje rode huiswijn gedronken die ook prima was. Een pluim voor de bediening.

24. Eigenlijk waren we prima tevreden in dit restaurant. Het eten was heerlijk en de service uitstekend. Alleen zijn de prijzen naar mijn idee veel te hoog. Maar we hadden het prima naar onze zin.

25. Een paar jaar geleden kwam ik heel graag bij de plas. Met de baas veel gepraat, (hij kwam ook uit Delft, ik ook).
    Maar ook het eten was uitstekend!
    Voor een redelijke prijs. Goede bediening, vriendelijk
    Maar nu.... nee het eten is duurder geworden en ook minder van kwaliteit. De service is niet je van het, te druk..
    Vanmiddag nog met een paar clienten van mijn werk, geluncht en wat gedronken. Nu moest ik daarvoor aparte bonnen hebben (van te voren aangegeven) maar een jongen gaf mij op een onvriendelijke toon antwoord dat dit echt niet kon, dit deden zij niet, je kon alles op 1 bon krijgen en anders niet (heftige discussie).
    De baas erbij gehaald, en het uitgelegd, dat ik 2 aparte bonnen wilde hebben. Hij kende mij (van vorige jaren), dit speelde wel mee denk ik, maar alsnog 2 aparte bonnen gekregen. Nu kon het wel!
    Nee jongens, jullie zaak gaat erg achteruit!! Doe er wat aan! Erg erg, jammer! Ik kwam er graag, met name het mooie stukje natuur erbij.. maar helaas.
    Een teleurgestelde gast.

26. Reserveer je, krijg je een tafel ergens ver in een ongezellige hoek tussen de toiletten en de garderobe. Menukaart ontvangen, de ober wist niet exact wat het dagmenu was, moest dit aan een collega vragen. Na een half uur opnieuw op deze ober gewacht (nergens meer te zien) geprobeerd wat aandacht te trekken, uiteindelijk op een serveerster afgelopen. En wat een toeval, ze was net onderweg naar ons. Toen duurde het nog ruim 20 minuten voordat we ons eten kregen. Onze 4 kinderen waren al 4 x naar de vissen gaan kijken, maar werden dat ook zat. Eindelijk kregen we ons eten. We dachten dat ze nog een keer terug zou komen met de stroop voor op de pannenkoeken en de salade bij de spareribs. Maar helaas, hier moesten we opnieuw een serveerster voor aanklampen. Uiteindelijk nog wel gekregen. Gelukig was het eten goed, op de stokbroodjes na, die waren mijn inziens van de Aldi. Al met al een restaurant waar mijn inziens veel potentie inzit maar het in de bediening zich laat afweten. Ze lopen allemaal als een kip zonder kop rond, er is geen leiding. Ik ga hier dan ook niet meer zo snel naar toe.

27. Een aantal jaar geleden aten wij hier wekelijks. Toen kon je er goed eten voor een goede prijs. Tegenwoordig zijn de gerechten veel te ingewikkeld, hebben ze er zelf moeite mee om ze te maken en de broodjes zijn zeker voor een zakenlunch te groot. Probeer maar eens een clubsandwich van drie dikke sneden "vers" afgebakken brood met dik beleg fatsoenlijk naar binnen te krijgen. Kroketten met brood alleen verkrijgbaar met twee kroketten. Een weglaten is niet mogelijk.
    Nee, wij komen hier niet zo vaak meer als vroeger. Jammer, was altijd erg leuk en makkelijk om even snel iets goeds te eten...

28. Helaas niet zo goed gegeten. Volgens mij gebruikt de kok veel pakjes, zakjes en kant-en-klaar produkten.

Voorgerecht was eenvoudig maar goed. Hoofdgerecht ( schol met zalm in een soort rolletje, gevuld met spinazie) was oneetbaar. Vis was taai en droog en bleef in opgerolde vorm op het bord liggen. Bijna niets ervan gegeten. Commentaar doorgegeven aan het (vriendelijke) meisje. De kok gaf als reactie dat hij de vis altijd zo maakt....

Totaal geen gebaar om iets te vergoeden, al was het maar een kopje koffie van het huis.

Hier zien ze ons niet meer terug.

29. We zijn hier nu 2 x wezen eten. De 1e keer Chateau Briand; Superlekker!

Van de week weer geweest en heerlijk zitten eten! Noordzeetong is ook een echte aanrader en de tournedos zeker ook!

Wij zijn erg tevreden! We gaan zeker nog vaker terugkomen!

30. John Beukers

Op uitnodiging van vrienden hebben we er geluncht. De bediening moest steeds begild worden, anders zou je gerust een uur aan je lot worden overgelaten. Probleem nr. 1 was het kraanwaterdrama. Nee, dat mocht niet worden geserveerd bij de wijn. Wel uit een flesje natuurlijk. Daar kun je wat aan verdienen. Het eten was zeer machtig. De soep smaakte goed, maar de broodjes met kaasbombardement maakten dat je verder ook niets meer hoefde. Toch nog genoeg besteld om voor deze lunch € 86,00 af te rekenen. Weliswaar voor 4 personen, maar in contrast met de bediening en de ongenaakbaarheid van het beleid van de zaak, een dikke onvoldoende.

31. Het meisje dat ons bediende was heel aardig en deed keurig wat er van haar verwacht mag worden. Is een 8 waard.

De lunch was ook prima, lekkere verse tomatensoep, ruime keus aan brood, voldoende beleg, goede kroket, niks mis mee.

De verdere service echter komt niet verder dan een 1.

Behoeft uitleg.

Wij kwamen met kinderen en kleinkinderen lunchen ter gelegenheid van de 82e verjaardag van mijn moeder.

Al jaren maak ik bijzondere taarten en nu dacht ik: "Kom ik doe eens gek, ik maak een gekke taart voor oma".

Dus ik stap daar binnen met een duidelijk bijzondere taart, met een marsepeinen afbeelding van een turbo-oma met rollator (dus niet ff een monchoutaart in elkaar geflanst of iets kant en klaar gekocht bij de HEMA!) en krijg te verstaan dat het niet de bedoeling is dat we die daar eten, tenzij we zgn. Schotelgeld betalen. Uitleg mijnerzijds mocht niet baten.

Afijn we lunchen, ik ga afrekenen en kaart de situatie nog eens aan.

Geen begrip, rare vergelijkingen met bruiloften en partijen, dat andere mensen dan ook..., dat dat overal zo is..., kortom: kortzichtig en dom. Bij die taart zouden we namelijk vast nog wel een kopje thee of koffie hebben gedronken, meer omzet dus.

Op mijn vraag hoeveel dat schotelgeld dan bedraagt was het antwoord -hou je vast- 2,25 euro per persoon!

Ja doei, wij zijn niet gek.

We hebben de taart onaangesneden meegenomen en hebben bij mijn zus thuis gratis gebruik gemaakt van haar schoteltjes.

In Het Reeuwijkse Hout zien ze ons nooit meer terug.

Het service cijfer komt hierdoor gemiddeld uit op 4,5.

32. 2 x aspergemenu genomen.

Prima kwaliteit- prijsverhouding.

Snelle vakkundige bediening en een gezellige ambiance. We weken uit voor de file op de A12 anders hadden wij dit nooit ontdekt. Komen zeker terug.

33. Mijn partner en ik hebben heerlijk geluncht. Het eten was goed heet en de bediening was snel en vriendelijk.

Het is behoorlijk druk en zegt toch ook wat..........

Wij komen zeker terug!

34. Thomas Koekkoek

25 september 2010.

We zijn met z'n vieren na een dagje uit gaan eten in Paviljoen restaurant 't Reeuwijksehout in Reeuwijk.

Onze ervaring was heel goed.

De bediening is erg aardig/beleefd en doet het heel goed.

Het eten is goed/warm en genoeg.

Het moet wel goed zijn daar anders is het geen vollebak zoals vanavond.

Mij zullen ze beslist weer zien.

Complimenten aan jullie allen.

Ga zo door!

m. Vr.gr Thomas Koekkoek.

35. Geen aanrader:

We namen de Surf en Turf en de R.H. Saté.

- het duurde 1 uur en 45 minuten voor we ons eten hadden. En het was nog koud ook. Het kwam op mij over als grotendeels prefab-food, hoefde dus alleen afgebakken/opgewarmd te worden. Begon al met de afbakbroodjes, verschrikkelijk, daar hoef ik de deur niet voor uit. Patat uit de diepvries? Salade bij elkaar gegooid door iemand zonder smaak. Gelukkig was het niet zo veel eten (zelfs erg weinig) en hadden we er een aangelengde? cola bij (soort bruin water) om het weg te spoelen. We zijn maar niet meer gebleven voor een kopje koffie. Jammer die had misschien wel erg goed geweest ;)

36. Mooi uitzicht, drukke vreetschuur op zondag 27 sep.

Mijn Wieckse Witte is een doodgeslagen biertje. Na gevraagd, een nieuwe... Krijg je een nieuw doodgeslagen biertje. Te weinig spek op je pannenkoek en beslag niet juiste mix, waardoor die breekt.

Aardappelen van de visgerechten zijn niet gaar. Als dit wordt aangegeven bij de bediening is de opmerking dat deze "geblancheerd zijn", daar blijft 't bij.

De bediening is ok, maar geen echte aandacht voor klanten. Net als een cassiere bij de AH. Dooreten en wegwezen.

Totaal.. iets te prijzig voor de kwaliteit, maar voortreffelijk uitzicht.

37. Leuke tent, redelijk eten, prettige bediening. Als je weggaat even een rondje lopen over de parkeerplaats en je ziet een heleboel mannen en vrouwen plezier hebben met elkaar... ;-)!

38. Wij zijn 7 augustus naar de Reeuwijkse Hout geweest. De service is erg goed, iets te zelfs. Na de bestelling binnen 5 min. Voorgerecht, en hierna binnen 10 min. Het hoofdgerecht, dus niet echt tijd om het even te laten zakken.

Het eten was goed, maar wel erg prijzig. Erg mooi terras aan het water, alleen jammer van de vele wespen waardoor je niet rustig kunt eten. Al met al een goed restaurant, maar wel ietwat prijzig.

39. Zondag 2 augustus wezen eten.
    Gewoon een slecht pannekoekenhius.

De bediening was zeer slecht.
    En....de prijzen zijn veel te duur voor wat je krijg.
    Bij de kassa werd je verzocht om de fooi niet te vergeten.
    Het kan verkeren, zei Brederode!

40. Meerdere keren gegeten en gedronken. Prima bediening, goede sfeer, voel me er helemaal thuis! Echt een aanrader!

41. M. de Groot

Wat een prachtig restaurant heerlijk gegeten op een van de mooiste terrassen die ik ken vriendelijke bediening en alles keurig verzorgt, en eindelijk heb ik eens echt een lekkere kop koffie gedronken illy(ik zit veel op de weg maar daar ontbreekt het vaak aan)ga zo door.

42. willem de vrijer

het was jammer dat de bediening op het terras onderbemand was je merkete het vooral aan het feit dat de tafels niet schoon waren asl je binnekwam en dat het afrekenen met vieze borden gebeurde. Verder was alles goed, behalve de iets te luide discussie over te weinig personeel

43. b.a. de Jong

zeer sfeervol erg goede bediening. goede vergader zalen grote parkeerplaats